Welkom in Zoetermeer.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef emmy het volgende:
[..] De meeste buren kennen het gezin nauwelijks. [..]
Nope.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef Xlarge het volgende:
Drie mensen verdwijnen toch niet zomaar , en ik geloof niet dat je met zijn drieen tegelijk word ontvoerd , nee ik denk dat die vrouw wellicht bij een vriendin of familie zit om haar eigen redenen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope.
Die man van die vrouw is de half-broer van een vriendin van mijn vriendin.
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef RainerWernerF het volgende:
ik gok daarom ook op de man.
Grappig maar niet echt op z'n plaats deze reactiequote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef RainerWernerF het volgende:
ik gok daarom ook op de man.
ja, sure. dat kan ook! maar dan weet de man toch ook wel meer. je vrouw loopt niet zomaar weg toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? mevrouw kan niet gewoon weggelopen zijn?
HIj zal niet de eerste zijn waarbij als donderslag bij heldere hemel z'n vrouw vertrekt.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:56 schreef RainerWernerF het volgende:
[..]
ja, sure. dat kan ook! maar dan weet de man toch ook wel meer. je vrouw loopt niet zomaar weg toch?
Hij zal ook niet de eerste zijn die de vermoorde onschuld speelt na de onverklaarbare verdwijning van een echtgenote.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
HIj zal niet de eerste zijn waarbij als donderslag bij heldere hemel z'n vrouw vertrekt.
quote:Vrouwen zijn vreemde wezens
Je hebt gelijk. Ik typ dit bijvoorbeel vanaf Honolulu waar ik bivakkeer met mijn twee bloedjes nadat ik zomaar vertrokken ben zonder iets door te geven aan mijn man.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HIj zal niet de eerste zijn waarbij als donderslag bij heldere hemel z'n vrouw vertrekt.
Vrouwen zijn vreemde wezens
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Hij zal ook niet de eerste zijn die de vermoorde onschuld speelt na de onverklaarbare verdwijning van een echtgenote.
[..]
behalve als ze het goed voorbereid heeft, en zonder medeweten van haar man, al eerder een eigen bankrekening heeft geopend. of cash geld heeft gespaard. of een 'handlanger' heeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:17 schreef ShaoliN het volgende:
Als ze vrijwillig vertrokken zou zijn, dan zou je toch vermoeden dat ze meer meegenomen heeft idd.
Kijk eens wat meer Peter R de Vries men.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat nou?
Net alsof het nooit voorkomt dat iemand zo maar met de noorderzon vertrekt.
Ik denk dat dat statistisch vaker voorkomt dan een vader welke z'n gezin uitmoord EN ze vervolgens spoorloos laat verdwijnen waarbij hij na urenlang verhoor NIET als verdachte wordt aangemerkt.
Precies.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:21 schreef RainerWernerF het volgende:
[..]
behalve als ze het goed voorbereid heeft, en zonder medeweten van haar man, al eerder een eigen bankrekening heeft geopend. of cash geld heeft gespaard. of een 'handlanger' heeft.
Waar heb jij die informatie vandaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:36 schreef Taurus het volgende:
terwijl buren de drie nog thuis hebben gezien na half 8 bijv...
Er wordt gezegd "bijvoorbeeld", niet dat het een feit is.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Waar heb jij die informatie vandaan?
Er is iets waardoor de politie die man boven alle verdenking stelt, bijvoorbeeld bovenstaande.quote:Die is bijvoorbeeld gewoon op normale tijd op z'n werk aangekomen, met getuigen, terwijl buren de drie nog thuis hebben gezien na half 8 bijv...
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:33 schreef Gia het volgende:
Er wordt gezegd "bijvoorbeeld", niet dat het een feit is.
Er is iets waardoor de politie die man boven alle verdenking stelt, bijvoorbeeld bovenstaande.
Zoveel scenario's mogelijk.quote:
Hoe weet jij nou dat ze het hele weekend met z'n 4en geisoleerd in huis blijven zitten?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:37 schreef Els_saai het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik niet gezien.
Maar ja, die moeder is lerares, die kinderen gaan naar school dus het eerste moment na vrijdagavond dat ze gemist zouden worden door de omgeving (behalve dan de vader) is op maandagmorgen!
M.a.w. de vader zou *bijvoorbeeld* het hele weekend de tijd gehad kunnen hebben de lijken te verbergen.
Misschien niet in het rijtjeshuis maar denk wel optie 3quote:Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Er kunnen 3 dingen aan de hand zijn.
3-Vader heeft het volledige gezin uitgemnoord in een rijtjeshuis in Zoetermeer.
Ik gok op optie 2quote:Op vrijdag 15 april 2005 02:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Misschien niet in het rijtjeshuis maar denk wel optie 3
ze heeft niets meegenomen, en dat is toch wel vreemd, als je werkelijk alles achterlaat, kleding, papieren etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet terecht. Ze had gewoon genoeg van haar man, ideale manier om de vertrekken als de man moeilijk zou doen..
Gebaseerd op wat?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Gia het volgende:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die man ze iets heeft aangedaan.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Een tijdje geleden was er ook zo'n geval in Tros Vermist, vrouw had niks meegenomen etc.
Zat ze met haar kids op een camping bij een chat vriend () van haar die ze nog nooit eerder had gezien en was daar meteen met kids en al ingetrokken
![]()
Misschien is dit net zoiets...![]()
De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?quote:
tuurlijk, maar houdt die vriendin dan haar mond tegen de ouders, schoonouders, die in angst moeten zitten om hun dochter, hun kleinkinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef Loedertje het volgende:
Je weet never wat zich afspeelde achter de muren van dat gezin.
Ze kan best gevlucht zijn naar een vriend/vriendin.
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:14 schreef milagro het volgende:
Mijn hemel
Wat is er met dat mens verder gebeurd of weet je dat niet.
En? Het zou wat anders zijn als de MAN geweerd had dat hij ze op de trein gezet had. Hij heeft nooit anders beweerd dan dat ze 's morgens om half 8 thuis waren toen hij vertrok.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?
Nu blijkt dat niet waar te zijn, hetgeen het alibi van die man geheel onderuit wordt gehaald.
Het zal wel, maar hier staan de huizen ook dicht op elkaar. Sommige buren heb ik al in geen maanden gezien.quote:Verder sluit ik me aan bij de vorige sprekers en spreeksters. Schijnbaar heeft niemand ze nog gezien wat wel heel verdacht is, zeker in een buurt waar de huizen zo dicht op elkaar staan.
Moord nietquote:Maar natuurlijk kan het ook een chatvriend zijn, komt ook wel vaker voor, maar lijkt me wel te achterhalen.
idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemen![]()
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
De man was al VOOR dat alibi boven alle twijfel verheven volgens eerdere berichten.
Ik zou het niet weten, dat stond in de eerste melding welke ik hierover gelezen heb.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?
Ik zou ook denken dat ze lievelingsdingetjes van haar kinderen mee zou nemen bij zelfverkozen vertrek, kinderen zijn nogal gehecht aan bepaalde speeltjes enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
Gebaseerd op een gevoel meestal
+ het feit dat de moeder geen geld, geen papieren, geen pasjes, geen gsm, geen extra kleding, niets heeft meegenomen blijkbaar.
Als je besloten hebt je man te verlaten en je kids mee te nemen, graai je toch altijd wel wat kleding bij elkaar, hoe weinig tijd je ook hebt, hoe bang je ook bent, en je neemt geld mee, pasjes, en evt je paspoort.
Volgens de officiele berichtgeving:quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Die vrouw was nog gezien door getuigen nadat toen de man al op zijn werk was heb ik gelezen, maar wie die getuige(n) dan wel niet was....
Misschien heb ik het niet goed gelezen![]()
quote:Ze zijn voor het laatst gezien door de echtgenoot van de vrouw, en vader van de meisjes. Dat was maandagochtend om 7.30 uur in hun huis aan de Haverakker in Zoetermeer, vlak voor hij naar zijn werk ging. Sindsdien ontbreekt van de drie elk spoor.
Toen de man 's avonds thuiskwam en niemand aantrof, deed hij aangifte. Er is volgens de politie geen reden om aan te nemen dat hij iets met de vermissing van zijn vrouw en dochters te maken heeft.
Mij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het intrigeerd me nogal dat de echtgenoot 'boven elke verdenking verheven' is.
Je weet niet wat voor tiran haar man is binnen vier veilige muren...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ik zou als vriendin dan toch echt de politie inlichten,
Ik zou iemand die zoiets doet géén vriendin noemen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ik zou als vriendin dan toch echt de politie inlichten,
Man is boven elke twijfel verheven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:49 schreef Loedertje het volgende:
Je weet niet wat voor tiran haar man is binnen vier veilige muren...
(we weten nix)
Omdat ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Man is boven elke twijfel verheven.
lees dan wat ik schrijf : je laat je man, de man van je vriendin in het ongewisse als hij een tiran zou zijn, logisch, maar je stelt dan toch wel de (groot)ouders op de hoogte, het gaat om hun dochter en hun kleinkinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor tiran haar man is binnen vier veilige muren...
(we weten nix)
'quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zou iemand die zoiets doet géén vriendin noemen....![]()
Dat ligt gewoon aan de situatie ik vind niet dat je zomaar kunt zeggen dat je dat áltijd zou doen. Het ligt eraan wat het zwaarste weegt en zolang als er niets bekend is over wat er nou echt aan de hand is kun je niet zeggen dat je het wel even zou doorvertellen omdat JIJ dat nodig vind. Dat klinkt niet als het gedrag van een VRIENDIN maar als een betweterige bemoeial.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:18 schreef milagro het volgende:
[..]
'
jammer dan, maar ik zou haar ouders, de grootouders van de kids niet in het ongewisse laten, dagenlang, dus ik zou mijn vriendin overhalen om dan wél kontakt op te nemen met de (groot)ouders, en toch ook de politie.
een Blijf van mijn Lijf huis doet dat laatste ook, je kan de politie die met man en macht op zoek is, toch ook niet dagenlang voor gaan lopen liegen?
Dus veroordeel je de man maar vast.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:49 schreef deedeetee het volgende:
Zonder meer te weten ga ik die vrouw niet veroordelen. Ik zou de zgn * gelukkig getrouwde * vrouwen niet graag een euro willen geven die onder zware terreur leven zonder dat iemand er veel van af weet.....
Een moeder neemt in het geval van gepland vertrek wat kleertjes voor de kids mee, ws ook een knuffel idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat ze lievelingsdingetjes van haar kinderen mee zou nemen bij zelfverkozen vertrek, kinderen zijn nogal gehecht aan bepaalde speeltjes enzo.
Ook vrij bizar dat onbekend is welke jassen ze droegen, indien ze niks heeft meegenomen is het imo vrij makkelijk te bezien welke kleding ontbreekt dunkt me.
Ze heeft haar fiets niet meegenomen (auto had zij blijkbaar niet) en zonder geld kom je ook niet ver met de bus/trein.
Mocht een lover haar hebben opgehaald (dan een nauwkeurige planning tussen vertrek echtgenoot en de tijd dat ze op haar werk verwacht werd) dan had ze makkelijk tevoren wat spulletjes in een tas kunnen doen en in een schuur of waar dan ook kunnen zetten.
Een verwarde vrouw met 2 kinderen zonder geld valt ook op, en zonder geld zoals gezegd zou ze worden geweigerd in de bus/hotel of waar ook.
Het intrigeerd me nogal dat de echtgenoot 'boven elke verdenking verheven' is.
leg nu niet ieder woord op een weegschaal ajb.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de situatie ik vind niet dat je zomaar kunt zeggen dat je dat áltijd zou doen. Het ligt eraan wat het zwaarste weegt en zolang als er niets bekend is over wat er nou echt aan de hand is kun je niet zeggen dat je het wel even zou doorvertellen omdat JIJ dat nodig vind. Dat klinkt niet als het gedrag van een VRIENDIN maar als een betweterige bemoeial.
Of ze heeft al maanden een tweede rekening waar man lief niets vanaf weet waar ze regelmatig geld op gestort heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Een moeder neemt in het geval van gepland vertrek wat kleertjes voor de kids mee, ws ook een knuffel idd.
Bij overhaast vertrek laat je die knuffel ms voor wat het is, maar iets van kleding toch niet, lijkt me, maar stel dat je dat ook laat dan toch niet én je geld, én je pasjes.
Geen fiets, geen auto, geen geld, geen pasjes, geen mobiel.... dan kun je bijna alleen nog naar een vriendin die vlakbij zit, of je hebt haar van te voren vanuit huis gebeld, en dat is zo na te gaan, lijkt me.
Ikke niet ik zeg juist dat er te weinig bekend is om wie of wat dan ook uit te sluiten. Ik plaats alleen vraagtekens bij de uitspraak dat de man er niets mee te maken kan hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus veroordeel je de man maar vast.
quote:Verdwijning modelgezin blijft een groot mysterie
De verdwijning van de 31-jarige moeder Claudia Harteveldvan Veen en haar dochtertjes Marieke (5) en Charlotte (3) uit Zoetermeer, wordt met de dag mysterieuzer. Zeker nu blijkt dat het gezin Harteveld, met aan het hoofd vader Richard (33), een smetteloze modelfamilie is.
Claudia en Richard op hun trouwdag in 1998.
De politie Haaglanden zit met de handen in het haar. Het korps heeft weliswaar vijftig tips binnengekregen en tien rechercheurs op de zaak gezet, maar moest gisteren na uitvoerig onderzoek een streep zetten door de belangrijkste tip waaraan het team zich vasthield.
Volkomen onduidelijk is nog steeds welk lot dit gezin heeft getroffen. Claudia en Richard staan te boek als voorbeeldige ouders.
De twee zijn zeven jaar getrouwd, goed opgeleid, hebben een prima baan en bezitten een koopappartement. Hun blonde dochtertjes Marieke en Charlotte gaan keurig naar de kleuterschool en de peutersoos. Het gezin is dol op de golden retriever Jack.
De zusjes Marieke (r) en Charlotte.
Richard sloeg maandag alarm toen hij uit zijn werk kwam en zijn gezin niet thuis aantrof. Hij is tot dusver de laatste die Claudia en de kinderen heeft gezien: ’s morgens om half acht trok hij de voordeur achter zich dicht.
Claudia zou de kinderen naar school brengen, maar kwam daar nooit aan. Na uitvoerig politieonderzoek werd duidelijk de drie evenmin op station Palenstein in Zoetermeer zijn geweest, zoals eerder werd getipt.
De moeder en de kinderen verdwenen zonder spullen. Zelfs haar gsm lag nog in huis. Waar Claudia’s sleutels zijn, kon de politie gisteren niet vertellen. De vriendinnen van Claudia zijn gehoord, maar ook zij hebben de politie niet kunnen helpen.
Claudia schetste enkele maanden geleden op internet eigenhandig het beeld van een gelukkige moeder en echtgenote.
"Na de havo heb ik de pabo gedaan. Ben direct gaan werken op een school in Leidschendam. Ik ben getrouwd met Richard en we hebben samen 2 mooie dochters. Marieke van (toen nog, red.) 4 jaar en Charlotte van 3 jaar", schreef de brunette op de website schoolbank. nl. Zij werkt als onderwijzeres op de rooms-katholieke basisschool Maria Bernadette in Leidschendam, waar zij op dinsdag en vrijdag lesgeeft aan groep 1/2c.
Ook Richard, die inmiddels langdurig is verhoord door de politie maar niet als verdachte zou worden beschouwd, gaf er ongeveer twee jaar geleden blijk van een gelukkig mens te zijn: "M’n hobby’s zijn computers, auto’s, sporten en lekkere vakanties in het buitenland en niet te vergeten vissen… Het stappen is er een beetje uit de laatste tijd… Ik heb verder twee prachtige dochters van (toen nog, red.) 2 en 3 jaar oud en ben alweer 5 jaar getrouwd."
Bij het fotootje van zijn kroost schreef hij: "M’n 2 lieve schatten van dochters!!!" De technicus werkt als ict’er op de Hoge Hotelschool in Den Haag. De studenten kregen gisteren een mailtje met een fototje en de mededeling dat Richards vrouw en kinderen worden vermist.
In hun trouwjaar 1998 kochten Richard en Claudia voor 117.500 euro het appartement aan de Haverakker in Zoetermeer. Enorme hypotheekschulden kunnen er niet zijn voor de tweeverdieners.
Zowel Richard als zijn vader, die elke dinsdag op zijn twee kleinkinderen past, wil niets kwijt over de vermissing van het gezin. Ook een woordvoerder van de Maria Bernadette hult zich in stilzwijgen. "Wij mogen van de familie en de politie niet op vragen ingaan."
Volgens buren is de familie Harteveld een doorsnee-gezin. Een buurtbewoonster die bang is om met haar naam in de krant te komen vertelt:
"Iedereen is geschrokken maar niemand weet iets. En hoe ze weg is gegaan weet ook niemand. Niet op haar fiets, want die staat met een lekke band naast de voordeur."
Dat is ook iets wat zo na te gaan is, Swets.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of ze heeft al maanden een tweede rekening waar man lief niets vanaf weet waar ze regelmatig geld op gestort heeft.
De boel de boel gelaten en met haar start kapitaaltje koopt ze wel nieuwe kleding.
Het behoort zomaar tot de mogelijkheden. Normaal gesproken is de man in dit soort situaties al snel hoofdverdachte, hier werd al heel snel gemeld dat er geen enkele reden was om aan te namen dat de man iets met de verdwijning te maken heeft.
Maar goed, het blijft gissen.
én een slechte vriendinquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef milagro het volgende:
[..]
leg nu niet ieder woord op een weegschaal ajb.
ik weet natuurlijk niet 100% zeker wat ik zou doen, maar ik kan me nu niet voorstellen dat ik glashard tegen de ouders zou kunnen liegen, zouden zij mij vragen of ik iets weet over hun dochter en kleindochters, dus ja ik zou hen geruststellen, dan maar een betweterige bemoeial
Hoe zou je dat zo na willen gaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat zo na te gaan is, Swets.
Ik neem aan dat de politie ook dat als een mogelijkheid zou kunnen zien en dat soort zaken nagaat.
of iemand nog andere rekeningen heeft bij een bank is toch zo na te gaan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe zou je dat zo na willen gaan
Dat zal nog niet 1, 2 3 meevallen. Banken zijn sowieso niet happig op het verstrekken van gegevens van rekeninghouders.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef milagro het volgende:
[..]
of iemand nog andere rekeningen heeft bij een bank is toch zo na te gaan?
als jij dat graag wil , prima hoorquote:
Dus de angsten van je vriendin tellen niet zo zwaar ? Mij ook best moet je zelf weten tenslotte. Je vriendinnen zijn bij deze gewaarschuwd dat je niet te vertrouwen bentquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
als jij dat graag wil , prima hoor
ik ga niet liegen tegen dodelijk ongeruste grootouders
in dit geval wel , denk ik, waar een rekening is, is ook een pasje, en waar een pasje is, is er correspondentie (pincode), en als ze geld opneemt dan komt er ooit een afschrift..maar goed bladieblaquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zal nog niet 1, 2 3 meevallen. Banken zijn sowieso niet happig op het verstrekken van gegevens van rekeninghouders.
ik deug niet, deedeetee, ik ben een onbetrouwbaar sujet, een waardeloze vriendinquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dus de angsten van je vriendin tellen niet zo zwaar ? Mij ook best moet je zelf weten tenslotte. Je vriendinnen zijn bij deze gewaarschuwd dat je niet te vertrouwen bent![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 15 april 2005 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik deug niet, deedeetee, ik ben een onbetrouwbaar sujet, een waardeloze vriendin
zo, jij je zin, kunnen we nu weer on topic
omdat het nergens voor nodig is, daarom.quote:
zou kunnen, maar dan moet dat een bekende zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Het is idd een erg vreemde zaak is er ook bekend wanneer die fietsband is lek geraakt ?
Misschien is ze om die reden gaan lopen en heeft een lift geaccepteerd van iemand ofzo ?
Ik denk ook niet dat 't om losgeld te doen is want dan was dat inmiddels wel bekend. Maar ik heb nogal wat amerikaanse boeken gelezen over lustmoordenaars enzoquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dan moet dat een bekende zijn, lijkt me.
je stapt niet bij een wildvreemde in de auto en al helemaal niet met kids.
en als ze ontvoerd zou zijn door een vreemde, 1 persoon ontvoeren is lastig, 3 personen ontvoeren waarvan 2 kids lijkt me bijna niet te doen en ik zie sowieso de logica er niet van, wat wilt zo iemand dan? losgeld lijkt me een beetje onzinnig in dit geval.
Wanneer je naar deze boodschap kijkt (groetjes van ons allemaalquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef emmy het volgende:
Update:
De zus van de al vijf dagen vermiste Claudia Harteveld-Van Veen uit Zoetermeer roept haar zus op een teken van leven te geven.
'Hee lieve zus. Als het kan, laat dan iets van je horen. Niets moet, alles mag. Dan zijn wij gerustgesteld en komt de rest uiteindelijk vanzelf goed. Groetjes van je zus en allemaal.'
Jacqueline van Veen heeft zich de afgelopen dagen gestoord aan de berichtgeving in een aantal media over de verdwijning van Claudia. Ze denkt dat haar zus door alle commotie bang zou zijn om van zich te laten horen.
Dit alsmede die "groetjes van ons allemaal" en het "hee zus" ipv een boodschap waaruit wanhoop spreekt duidt er imo op dat de moeder recentelijk misschien wat labiel was, waarom zou ze bang moeten zijn, waarom die echtgenoot gelijk alarm slaat etc.quote:Jacqueline van Veen: Ik wil dat ze weet dat ze niet bang hoeft te zijn bij ons terug te komen. We willen in ieder geval weten hoe het met haar is.''
Interessant; de oorzaak van haar verdwijnen dus mogelijk bekend bij de zus.quote:Jacqueline van Veen wil niet meer kwijt over haar zus en wil ook niet ingaan op de oorzaak van haar verdwijnen.
Ik denk dat het wel meevalt nav de oproep van de zus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |