abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26240799
Als ze inderdaad met de stadslijn is vertrokken is dat toch zo uitgezocht? Al die dingen hebben camera's.
pi_26243262
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet terecht. Ze had gewoon genoeg van haar man, ideale manier om de vertrekken als de man moeilijk zou doen..
ze heeft niets meegenomen, en dat is toch wel vreemd, als je werkelijk alles achterlaat, kleding, papieren etc.

als ze de kids en zichzelf wat aangedaan heeft, waren ze, denk ik, al gevonden, dus of ze was zo wanhopig of in de war dat ze alles achtergelaten heeft en zich ergens schuil houdt bij vrienden die de man niet kent (en dus de politie ook niet), of papa weet meer en dan vrees ik het ergste
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26243318
Marieke heeft óf een fel fluorescerend oranje jasje óf een rode stoffen driekwart jas aan.

Mjaja, nee, duidelijk. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26251007
Ik moet steeds aan die arme kinderen denken
Vooral nu blijkt dat de berichten dat ze gezien zijn op het station niet juist zijn. Ik heb er iig een slecht gevoel bij. Heel eng dat drie mensen zo plots van de aardbodem verdwenen lijken te zijn. De familie hult zich verder in stilzwijgen. Vreemd, maar dit zal wel in overleg zijn met de politie neem ik aan.
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:15:37 #45
3542 Gia
User under construction
pi_26252247
Ik vraag me af wanneer de buren ze voor het laatst gezien hebben.
Als dat vrijdag is geweest of zaterdag, dan is het feit dat die man gewoon maandag op tijd op zijn werk was geen alibi. Hij kan ze in het weekend vermoord hebben. Simpel, effe een eindje rijden op zondag, allemaal dood maken, ergens in een kanaal dumpen en naar huis. Maandag gaan werken en bij thuiskomen paniek voorwenden en beweren dat ze 's morgens nog gewoon thuis waren.

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die man ze iets heeft aangedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2005 @ 17:30:57 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26252586
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Gia het volgende:

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die man ze iets heeft aangedaan.
Gebaseerd op wat?
pi_26252913
Gebaseerd op een gevoel meestal
+ het feit dat de moeder geen geld, geen papieren, geen pasjes, geen gsm, geen extra kleding, niets heeft meegenomen blijkbaar.
Als je besloten hebt je man te verlaten en je kids mee te nemen, graai je toch altijd wel wat kleding bij elkaar, hoe weinig tijd je ook hebt, hoe bang je ook bent, en je neemt geld mee, pasjes, en evt je paspoort.

Dus ze is ofwel heel verward geweest, ofwel ze is meegegaan of meegenomen, denkende dat ze zo weer thuis zou zijn
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:58:14 #48
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26253115
Een tijdje geleden was er ook zo'n geval in Tros Vermist, vrouw had niks meegenomen etc.

Zat ze met haar kids op een camping bij een chat vriend ( ) van haar die ze nog nooit eerder had gezien en was daar meteen met kids en al ingetrokken

Misschien is dit net zoiets...
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26253286
Als ze vrijwillig gevlucht zou zijn, dan zouden véél mensen haar die maandag en daarna gezien hebben. Dat is niet gebeurd. Niemand heeft haar meer gezien. Dat sluit in ieder geval al één ding uit namelijk dat ze vrijwillig is gegaan.

Blijven er twee mogelijkheden over:
1. Ze zijn ontvoerd door een onbekende. Bij een ontvoering door een onbekende zouden er ook mensen zijn die de drie gezien moeten hebben. Dat is niet het geval. En wie gaat er nou een vrouw met 2 kinderen ontvoeren??
2. Blijft er maar één iemand over, haar man.. simpel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Barcelona op 15-04-2005 18:19:39 ]
pi_26253478
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Een tijdje geleden was er ook zo'n geval in Tros Vermist, vrouw had niks meegenomen etc.

Zat ze met haar kids op een camping bij een chat vriend ( ) van haar die ze nog nooit eerder had gezien en was daar meteen met kids en al ingetrokken

Misschien is dit net zoiets...
Mijn hemel
Wat is er met dat mens verder gebeurd of weet je dat niet.
Dat je je kids zo op sleeptouw gaat lopen nemen vanwege een of andere vent, zeg...pfffft
Lekker ook dat je je ouders, schoonouders, andere familie zo in het ongewisse laat, omdat je toevallig mot met je vent hebt, walgelijk

Maar goed, dat zou ook kunnen, maar als ze een chatvriend had, is dat zo te achterhalen, en sowieso, lijkt mij, dat als een vrouw een ander heeft , moet er toch al wel íets te merken geweest zijn in de relatie met haar man.
Of die man moet volkomen blind geweest zijn, of hij wilt het niet toegeven nu, maar dat lijkt me niet, zijn kids zijn tenslotte ook spoorloos verdwenen, dan ga je niet dat soort dingen nog privé houden.
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:23:24 #51
3542 Gia
User under construction
pi_26253665
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat?
De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?
Nu blijkt dat niet waar te zijn, hetgeen het alibi van die man geheel onderuit wordt gehaald.

Verder sluit ik me aan bij de vorige sprekers en spreeksters. Schijnbaar heeft niemand ze nog gezien wat wel heel verdacht is, zeker in een buurt waar de huizen zo dicht op elkaar staan.

Als hij ze iets gedaan heeft, heeft hij dat niet thuis gedaan, maar heeft hij ze ergens mee naartoe genomen. Misschien weten de buren of ze zaterdag of zondag met de auto weg zijn gegaan en dat de auto pas 's avonds laat terug was? (Laat, zodat niet opvalt dat de man alleen is....gordijnen zijn dicht, mensen zien dat dan niet.)

Maar natuurlijk kan het ook een chatvriend zijn, komt ook wel vaker voor, maar lijkt me wel te achterhalen.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2005 @ 18:29:20 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26253793
Je weet never wat zich afspeelde achter de muren van dat gezin.

Ze kan best gevlucht zijn naar een vriend/vriendin.
pi_26254028
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef Loedertje het volgende:
Je weet never wat zich afspeelde achter de muren van dat gezin.

Ze kan best gevlucht zijn naar een vriend/vriendin.
tuurlijk, maar houdt die vriendin dan haar mond tegen de ouders, schoonouders, die in angst moeten zitten om hun dochter, hun kleinkinderen?
dat ze de man dan in het ongewisse laten, kan ik me iets bij voorstellen, maar voor de rest?
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:02:00 #54
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26254542
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:14 schreef milagro het volgende:

Mijn hemel
Wat is er met dat mens verder gebeurd of weet je dat niet.
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2005 @ 19:06:58 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26254659
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:23 schreef Gia het volgende:

[..]

De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?
Nu blijkt dat niet waar te zijn, hetgeen het alibi van die man geheel onderuit wordt gehaald.
En? Het zou wat anders zijn als de MAN geweerd had dat hij ze op de trein gezet had. Hij heeft nooit anders beweerd dan dat ze 's morgens om half 8 thuis waren toen hij vertrok.
De man was al VOOR dat alibi boven alle twijfel verheven volgens eerdere berichten.
quote:
Verder sluit ik me aan bij de vorige sprekers en spreeksters. Schijnbaar heeft niemand ze nog gezien wat wel heel verdacht is, zeker in een buurt waar de huizen zo dicht op elkaar staan.
Het zal wel, maar hier staan de huizen ook dicht op elkaar. Sommige buren heb ik al in geen maanden gezien.
quote:
Maar natuurlijk kan het ook een chatvriend zijn, komt ook wel vaker voor, maar lijkt me wel te achterhalen.
Moord niet
pi_26254703
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemen
idd.

maar goed, in dit geval, stel dat deze moeder ondergedoken is bij een vriendin, dan snap ik niet dat je naast je ouders, de schoonouders, vrienden zo in angst laat zitten, je ook nog eens de politie voor jan doedel laat zoeken naar je.

ik zou als vriendin dan toch echt de politie inlichten, doet een BvmL huis tenslotte ook, je laat niet die kinderen in zo'n situatie zitten, je laat andere mensen niet in angst en je laat politie niet zoveel tijd steken in een opsporing.

als de moeder niet meer helder kan denken, dan zou die vriendin dat toch wel moeten kunnen en weten dus dat je niet zomaar helemaal niets aan niemand kan laten weten.
pi_26255098
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:

De man was al VOOR dat alibi boven alle twijfel verheven volgens eerdere berichten.
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?

Hij is degene die hen het laatst (thuis maandagochtend) heeft gezien, ik heb geen berichten gezien van derden die hebben gezegd hen ook bewuste ochtend thuis nog hebben gezien (of bv toen de man op zijn werk was), dus vanwaar dat 'boven alle twijfel verheven'?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2005 @ 19:28:31 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26255134
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?
Ik zou het niet weten, dat stond in de eerste melding welke ik hierover gelezen heb.

Anyway vind ik het een beetje vreemd dat direkt de man maar als moordenaar betitelt wordt. Het komt in dit soort gevallen volgens mij statistisch even zovaak voor dat de vrouw gewoon met de noorderzon vertrekt en de man over 2 jaar in een batman pak op paleis soestdijk staat.

Bij de meeste relationele moorden gebeurt dat namelijk in een opwelling en orgie van geweld en zelden goed voorbereid.
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:30:14 #59
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26255179
Die vrouw was nog gezien door getuigen nadat toen de man al op zijn werk was heb ik gelezen, maar wie die getuige(n) dan wel niet was....

Misschien heb ik het niet goed gelezen
pi_26255328
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
Gebaseerd op een gevoel meestal
+ het feit dat de moeder geen geld, geen papieren, geen pasjes, geen gsm, geen extra kleding, niets heeft meegenomen blijkbaar.
Als je besloten hebt je man te verlaten en je kids mee te nemen, graai je toch altijd wel wat kleding bij elkaar, hoe weinig tijd je ook hebt, hoe bang je ook bent, en je neemt geld mee, pasjes, en evt je paspoort.
Ik zou ook denken dat ze lievelingsdingetjes van haar kinderen mee zou nemen bij zelfverkozen vertrek, kinderen zijn nogal gehecht aan bepaalde speeltjes enzo.

Ook vrij bizar dat onbekend is welke jassen ze droegen, indien ze niks heeft meegenomen is het imo vrij makkelijk te bezien welke kleding ontbreekt dunkt me.

Ze heeft haar fiets niet meegenomen (auto had zij blijkbaar niet) en zonder geld kom je ook niet ver met de bus/trein.
Mocht een lover haar hebben opgehaald (dan een nauwkeurige planning tussen vertrek echtgenoot en de tijd dat ze op haar werk verwacht werd) dan had ze makkelijk tevoren wat spulletjes in een tas kunnen doen en in een schuur of waar dan ook kunnen zetten.

Een verwarde vrouw met 2 kinderen zonder geld valt ook op, en zonder geld zoals gezegd zou ze worden geweigerd in de bus/hotel of waar ook.

Het intrigeerd me nogal dat de echtgenoot 'boven elke verdenking verheven' is.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')