ze heeft niets meegenomen, en dat is toch wel vreemd, als je werkelijk alles achterlaat, kleding, papieren etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet terecht. Ze had gewoon genoeg van haar man, ideale manier om de vertrekken als de man moeilijk zou doen..
Gebaseerd op wat?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Gia het volgende:
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die man ze iets heeft aangedaan.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Een tijdje geleden was er ook zo'n geval in Tros Vermist, vrouw had niks meegenomen etc.
Zat ze met haar kids op een camping bij een chat vriend () van haar die ze nog nooit eerder had gezien en was daar meteen met kids en al ingetrokken
![]()
Misschien is dit net zoiets...![]()
De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?quote:
tuurlijk, maar houdt die vriendin dan haar mond tegen de ouders, schoonouders, die in angst moeten zitten om hun dochter, hun kleinkinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef Loedertje het volgende:
Je weet never wat zich afspeelde achter de muren van dat gezin.
Ze kan best gevlucht zijn naar een vriend/vriendin.
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:14 schreef milagro het volgende:
Mijn hemel
Wat is er met dat mens verder gebeurd of weet je dat niet.
En? Het zou wat anders zijn als de MAN geweerd had dat hij ze op de trein gezet had. Hij heeft nooit anders beweerd dan dat ze 's morgens om half 8 thuis waren toen hij vertrok.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?
Nu blijkt dat niet waar te zijn, hetgeen het alibi van die man geheel onderuit wordt gehaald.
Het zal wel, maar hier staan de huizen ook dicht op elkaar. Sommige buren heb ik al in geen maanden gezien.quote:Verder sluit ik me aan bij de vorige sprekers en spreeksters. Schijnbaar heeft niemand ze nog gezien wat wel heel verdacht is, zeker in een buurt waar de huizen zo dicht op elkaar staan.
Moord nietquote:Maar natuurlijk kan het ook een chatvriend zijn, komt ook wel vaker voor, maar lijkt me wel te achterhalen.
idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemen![]()
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
De man was al VOOR dat alibi boven alle twijfel verheven volgens eerdere berichten.
Ik zou het niet weten, dat stond in de eerste melding welke ik hierover gelezen heb.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?
Ik zou ook denken dat ze lievelingsdingetjes van haar kinderen mee zou nemen bij zelfverkozen vertrek, kinderen zijn nogal gehecht aan bepaalde speeltjes enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
Gebaseerd op een gevoel meestal
+ het feit dat de moeder geen geld, geen papieren, geen pasjes, geen gsm, geen extra kleding, niets heeft meegenomen blijkbaar.
Als je besloten hebt je man te verlaten en je kids mee te nemen, graai je toch altijd wel wat kleding bij elkaar, hoe weinig tijd je ook hebt, hoe bang je ook bent, en je neemt geld mee, pasjes, en evt je paspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |