abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26193046
Alweer zo'n kwestie die me bezighoudt: wat zou hier nu weer aan de hand zijn?
Die moeder is onderwijzeres en is maandag niet op haar werk verschenen.

Moeder en kinderen vermist

ZOETERMEER | De politie heeft nog geen spoor van de 31-jarige Claudia Harteveld-Van Veen en haar dochtertjes Marieke (5) en Charlotte (3) uit Zoetermeer die sinds gisteren worden vermist. Wel zijn inmiddels 24 tips binnengekomen, waaronder enkele bruikbare.

Richard Harteveld was maandagmorgen omstreeks half acht de laatste die zijn vrouw en kinderen zag. Het gezin was op dat moment nog thuis aan de Haverakker in de wijk Seghwaert. De politie, die een misdrijf niet uitsluit, noemt het opmerkelijk dat de vrouw papieren en pasjes heeft thuisgelaten. De jasjes van de kinderen zijn wel meegenomen. Rechercheurs deden vanmorgen buurtonderzoek en spraken ook met familieleden. Daaruit is volgens een woordvoerder niet duidelijk geworden of de vrouw vrijwillig of onder dwang is vertrokken. Het is evenmin bekend hoe ze zijn vertrokken. Zeker is wel dat Claudia Harteveld geen gebruik heeft gemaakt van haar fiets. Het rijwiel stond gistermiddag met een platte band bij de woning. Gistermiddag cirkelde enige tijd een helikopter boven delen van Zoetermeer, waaronder het Westerpark, maar de politie kon of wilde niet bevestigen of die vlucht met de vermissing te maken had.Uit reacties van buren blijkt niets van eventuele huwelijksproblemen of depressiviteit in het gezin. De meeste buren kennen het gezin nauwelijks.

Bron: http://www.haagschecouran(...)na__2659760_,00.html
  woensdag 13 april 2005 @ 12:48:59 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_26193106
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef emmy het volgende:
[..] De meeste buren kennen het gezin nauwelijks. [..]
Welkom in Zoetermeer.
pi_26193153
ik krijg bij zulk soort berichten altijd het idee dat er meer aan de hand is dan word vermeld , iets van huwelijksproblemen in het gezin oid ( ja ik heb gezien in het bericht dat daar geen sprake van is).

Drie mensen verdwijnen toch niet zomaar , en ik geloof niet dat je met zijn drieen tegelijk word ontvoerd , nee ik denk dat die vrouw wellicht bij een vriendin of familie zit om haar eigen redenen.
pi_26193216
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef Xlarge het volgende:
Drie mensen verdwijnen toch niet zomaar , en ik geloof niet dat je met zijn drieen tegelijk word ontvoerd , nee ik denk dat die vrouw wellicht bij een vriendin of familie zit om haar eigen redenen.
Nope.

Die man van die vrouw is de half-broer van een vriendin van mijn vriendin. Was gewoon normaal gelukkig gezin. Bij mijn weten dan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 12:54:36 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26193261
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:52 schreef Strolie75 het volgende:

Bij mijn weten dan.
Ik denk dat hij binnenkort in z'n batman pak op paleis soestdijk staat....
pi_26193286
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nope.

Die man van die vrouw is de half-broer van een vriendin van mijn vriendin.
als je het zo bekijkt zal ik die man waarschijnlijk ook wel kennen

maar dat maakt de zaak dan wel erg vreemd , wie ontvoerd er nu 3 mensen , of hoe kunnen 3 mensen nu bv. een ongeluk hebben gehad oid , en dat ze nog niet gevonden zijn...
pi_26193613
Eng verhaal. Denk toch dat het in de familiesfeer ligt. Ik gok toch op die man.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 13 april 2005 @ 13:37:06 #8
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26194371
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_26197522
er is toch altijd meer aan de hand dan buitenstaanders (kunnen) vermoeden. zelfs familieleden weten vaak niet exact van de hoed en de rand. kijk naar je eigen situatie: niet elke ruzie die je met je vriend(in) hebt horen de buren ook, en niet elke ruzie ga je tegen je familieleden vertellen.

ik gok daarom ook op de man.
Immer nur Filme machen!
pi_26197593
er is toch altijd meer aan de hand dan buitenstaanders (kunnen) vermoeden. zelfs familieleden weten vaak niet exact van de hoed en de rand. kijk naar je eigen situatie: niet elke ruzie die je met je vriend(in) hebt horen de buren ook, en niet elke ruzie ga je tegen je familieleden vertellen.

het was ook nog erg mooi weer op maandagmorgen, dus waren er relatief veel mensen op straat (spitsuur, fietsers, voetgangers etc.). rare dingen, zoals ontvoeringen, vallen dan toch meteen op.

mensen verdwijnen (in nederland) ik gok daarom ook op de man. hij is immers degene die ze als laatst heeft gezien.
Immer nur Filme machen!
  woensdag 13 april 2005 @ 15:38:35 #11
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_26197609
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef RainerWernerF het volgende:

Ik zet ¤ 20 in.
...is toch ook opwindend?
  woensdag 13 april 2005 @ 15:42:18 #12
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_26197712
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:38 schreef Els_saai het volgende:

[..]

Ik zet ¤ 20 in.
Grappig maar niet echt op z'n plaats deze reactie

Hopen op een goede afloop dan maar..
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 15:52:51 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26198016
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:35 schreef RainerWernerF het volgende:

Want? mevrouw kan niet gewoon weggelopen zijn?
pi_26198054
Die man is maandagmorgen de laatste die ze gezien heeft. Dus mogelijk zijn ze al vanaf het weekend verdwenen.
Raar verhaal.
pi_26198113
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Want? mevrouw kan niet gewoon weggelopen zijn?
ja, sure. dat kan ook! maar dan weet de man toch ook wel meer. je vrouw loopt niet zomaar weg toch?
Immer nur Filme machen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 16:05:51 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26198335
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:56 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

ja, sure. dat kan ook! maar dan weet de man toch ook wel meer. je vrouw loopt niet zomaar weg toch?
HIj zal niet de eerste zijn waarbij als donderslag bij heldere hemel z'n vrouw vertrekt.
Vrouwen zijn vreemde wezens
  woensdag 13 april 2005 @ 16:07:47 #17
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_26198374
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
HIj zal niet de eerste zijn waarbij als donderslag bij heldere hemel z'n vrouw vertrekt.
Hij zal ook niet de eerste zijn die de vermoorde onschuld speelt na de onverklaarbare verdwijning van een echtgenote.
quote:
pi_26198434
zonder geld, pasjes etc.
yeah right
pi_26198542
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik typ dit bijvoorbeel vanaf Honolulu waar ik bivakkeer met mijn twee bloedjes nadat ik zomaar vertrokken ben zonder iets door te geven aan mijn man.

Je kunt best gelijk hebben hoor
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 13 april 2005 @ 16:17:58 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26198642
Als ze vrijwillig vertrokken zou zijn, dan zou je toch vermoeden dat ze meer meegenomen heeft idd.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 16:19:56 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26198692
Wat nou?
Net alsof het nooit voorkomt dat iemand zo maar met de noorderzon vertrekt.
Ik denk dat dat statistisch vaker voorkomt dan een vader welke z'n gezin uitmoord EN ze vervolgens spoorloos laat verdwijnen waarbij hij na urenlang verhoor NIET als verdachte wordt aangemerkt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 16:20:40 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26198713
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:07 schreef Els_saai het volgende:

[..]

Hij zal ook niet de eerste zijn die de vermoorde onschuld speelt na de onverklaarbare verdwijning van een echtgenote.
[..]

Zeg ik dat dan?
In tegenstelling tot de rest hier hou ik beide mogelijkheden open zonder direkt de vader maar als moordenaar te betitelen
pi_26198728
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:17 schreef ShaoliN het volgende:
Als ze vrijwillig vertrokken zou zijn, dan zou je toch vermoeden dat ze meer meegenomen heeft idd.
behalve als ze het goed voorbereid heeft, en zonder medeweten van haar man, al eerder een eigen bankrekening heeft geopend. of cash geld heeft gespaard. of een 'handlanger' heeft.
Immer nur Filme machen!
  woensdag 13 april 2005 @ 16:21:19 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26198733
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat nou?
Net alsof het nooit voorkomt dat iemand zo maar met de noorderzon vertrekt.
Ik denk dat dat statistisch vaker voorkomt dan een vader welke z'n gezin uitmoord EN ze vervolgens spoorloos laat verdwijnen waarbij hij na urenlang verhoor NIET als verdachte wordt aangemerkt.
Kijk eens wat meer Peter R de Vries men.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 april 2005 @ 16:23:50 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26198795
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:21 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

behalve als ze het goed voorbereid heeft, en zonder medeweten van haar man, al eerder een eigen bankrekening heeft geopend. of cash geld heeft gespaard. of een 'handlanger' heeft.
Precies.

Er kunnen 3 dingen aan de hand zijn.
Ze zijn ontvoerd (waarna moord een volgende mogelijkheid is)
Ze is gewoon vertrokken. Hetzij in een opwelling hetzij erg goed voorbereid.
Vader heeft het volledige gezin uitgemnoord in een rijtjeshuis in Zoetermeer.
pi_26215868
Vermiste moeder en dochters op het spoor?
door Koen Voskuil

ZOETERMEER - De politie vermoedt dat de 31-jarige vrouw uit Zoetermeer, die sinds maandag samen met haar twee dochtertjes wordt vermist, met de trein is vertrokken. Het drietal zou zijn gesignaleerd in de sprinter van Zoetermeer Palenstein richting Den Haag.

Claudia Harteveld-van Veen en haar dochtertjes Marieke (5) en Charlotte (3) zijn maandagochtend rond 7.30 uur voor het laatst gezien in hun woning. De politie sluit een misdrijf niet uit omdat de drie geen persoonlijke zaken of papieren hebben meegenomen.

Sinds de verdwijningszaak in de media is gekomen, heeft de politie meer dan twintig tips binnengekregen. Het onderzoek spitst zich nu verder toe op de vermoedelijke treinreis van Zoetermeer Palenstein naar Den Haag Centraal. De politie wil graag weten of er meer reizigers zijn, die de moeder en dochters hebben gezien. Zo is het mogelijk dat de drie zijn overgestapt in Den Haag.

Het is mogelijk dat dochter Marieke een fel fluorescerend oranje jasje aanhad. Jongste dochter Charlotte zou een grote knuffelhond bij zich hebben gehad. Wie meent het drietal te hebben gezien, wordt verzocht contact op te nemen met politie Haaglanden op 0900-8844.

Verschenen in SP!TS op donderdag 14 april 2005.
pi_26216290
Die man wordt uitgesloten als verdachte hoorde ik op 't nieuws gisteren al, dus dat lijkt me geen optie meer. Die is bijvoorbeeld gewoon op normale tijd op z'n werk aangekomen, met getuigen, terwijl buren de drie nog thuis hebben gezien na half 8 bijv...
Maar 't is wel raar, mijn gedachten gaan altijd bij dit soort zaken als eerste uit naar relatieproblemen, ze is gewoon weggelopen waarschijnlijk...
  donderdag 14 april 2005 @ 11:50:20 #28
3542 Gia
User under construction
pi_26218080
tvp
pi_26219120
Hoe dan ook, die arme kindjess
  donderdag 14 april 2005 @ 14:28:57 #30
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_26221843
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:36 schreef Taurus het volgende:
terwijl buren de drie nog thuis hebben gezien na half 8 bijv...
Waar heb jij die informatie vandaan?
  donderdag 14 april 2005 @ 14:33:20 #31
3542 Gia
User under construction
pi_26221945
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:28 schreef Els_saai het volgende:

[..]

Waar heb jij die informatie vandaan?
Er wordt gezegd "bijvoorbeeld", niet dat het een feit is.
quote:
Die is bijvoorbeeld gewoon op normale tijd op z'n werk aangekomen, met getuigen, terwijl buren de drie nog thuis hebben gezien na half 8 bijv...
Er is iets waardoor de politie die man boven alle verdenking stelt, bijvoorbeeld bovenstaande.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:37:40 #32
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_26222053
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:33 schreef Gia het volgende:
Er wordt gezegd "bijvoorbeeld", niet dat het een feit is.
Er is iets waardoor de politie die man boven alle verdenking stelt, bijvoorbeeld bovenstaande.

Dat had ik niet gezien.

Maar ja, die moeder is lerares, die kinderen gaan naar school dus het eerste moment na vrijdagavond dat ze gemist zouden worden door de omgeving (behalve dan de vader) is op maandagmorgen!

M.a.w. de vader zou *bijvoorbeeld* het hele weekend de tijd gehad kunnen hebben de lijken te verbergen.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 15:00:41 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26222559
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef Barcelona het volgende:
zonder geld, pasjes etc.
yeah right
Zoveel scenario's mogelijk.
Moederlief voelde zich binnen haar huwlijk eenzaam en ging chatten en denkt een rijke man te hebben gevonden .

Nog meer speculaties?

(leuk topic btw)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 17:04:35 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26225753
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:00 schreef Loedertje het volgende:

(leuk topic btw)
Ik had een iets andere definitie
pi_26232776
quote:
Op donderdag 14 april 2005 14:37 schreef Els_saai het volgende:

[..]

Dat had ik niet gezien.

Maar ja, die moeder is lerares, die kinderen gaan naar school dus het eerste moment na vrijdagavond dat ze gemist zouden worden door de omgeving (behalve dan de vader) is op maandagmorgen!

M.a.w. de vader zou *bijvoorbeeld* het hele weekend de tijd gehad kunnen hebben de lijken te verbergen.
Hoe weet jij nou dat ze het hele weekend met z'n 4en geisoleerd in huis blijven zitten? Zien ze niemand anders in 't weekend dan?
Ik neem aan dat als onderzoek uit wijst dat de vader buiten alle verdenking valt, dat ook gewoon zo is.
  donderdag 14 april 2005 @ 21:30:54 #36
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26232858
Zijn ze nou nog steeds niet terecht. Ze had gewoon genoeg van haar man, ideale manier om de vertrekken als de man moeilijk zou doen..
pi_26233679
Zoetermeerse en haar kinderen vermist
dinsdag 12 april 2005

De politie is op zoek naar een vrouw uit Zoetermeer die sinds maandag samen met haar twee dochtertjes wordt vermist. De 31-jarige Claudia Harteveld-Van Veen, haar 5-jarige dochtertje Marieke en haar 3-jarige dochtertje Charlotte zijn maandag om 07:30 uur voor het laatst gezien in de woning van het gezin aan de Haverakker. Sindsdien ontbreekt elk spoor van hen.
De politie vindt het opmerkelijk dat er geen persoonlijke zaken of papieren uit de woning ontbreken.
Mensen die informatie hebben over de vermiste vrouw en haar kinderen wordt gevraagd te bellen met de politie in Zoetermeer, via nummer 0900 - 8844.

Signalementen

Claudia Harteveld - Van Veen 31 jaar
Lengte 1.75 m
Mager postuur
Kastanje lang bruin haar
Ze draagt vermoedelijk kaki kleurige stoffen jas tot op de knieën

Marieke Harteveld 5 jaar
Opvallend blond haar
Zij draagt vermoedelijk een rode driekwart stoffen jas

Charlotte Harteveld 3 jaar
Opvallend blond haar
Zij draagt vermoedelijk een blauwe driekwart stoffen jas
pi_26239600
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:

Er kunnen 3 dingen aan de hand zijn.

3-Vader heeft het volledige gezin uitgemnoord in een rijtjeshuis in Zoetermeer.
Misschien niet in het rijtjeshuis maar denk wel optie 3
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2005 @ 08:46:19 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26240642
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 02:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Misschien niet in het rijtjeshuis maar denk wel optie 3
Ik gok op optie 2
  vrijdag 15 april 2005 @ 08:49:17 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26240682
Ik ga een spelletje cluedo spelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26240799
Als ze inderdaad met de stadslijn is vertrokken is dat toch zo uitgezocht? Al die dingen hebben camera's.
pi_26243262
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet terecht. Ze had gewoon genoeg van haar man, ideale manier om de vertrekken als de man moeilijk zou doen..
ze heeft niets meegenomen, en dat is toch wel vreemd, als je werkelijk alles achterlaat, kleding, papieren etc.

als ze de kids en zichzelf wat aangedaan heeft, waren ze, denk ik, al gevonden, dus of ze was zo wanhopig of in de war dat ze alles achtergelaten heeft en zich ergens schuil houdt bij vrienden die de man niet kent (en dus de politie ook niet), of papa weet meer en dan vrees ik het ergste
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26243318
Marieke heeft óf een fel fluorescerend oranje jasje óf een rode stoffen driekwart jas aan.

Mjaja, nee, duidelijk. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26251007
Ik moet steeds aan die arme kinderen denken
Vooral nu blijkt dat de berichten dat ze gezien zijn op het station niet juist zijn. Ik heb er iig een slecht gevoel bij. Heel eng dat drie mensen zo plots van de aardbodem verdwenen lijken te zijn. De familie hult zich verder in stilzwijgen. Vreemd, maar dit zal wel in overleg zijn met de politie neem ik aan.
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:15:37 #45
3542 Gia
User under construction
pi_26252247
Ik vraag me af wanneer de buren ze voor het laatst gezien hebben.
Als dat vrijdag is geweest of zaterdag, dan is het feit dat die man gewoon maandag op tijd op zijn werk was geen alibi. Hij kan ze in het weekend vermoord hebben. Simpel, effe een eindje rijden op zondag, allemaal dood maken, ergens in een kanaal dumpen en naar huis. Maandag gaan werken en bij thuiskomen paniek voorwenden en beweren dat ze 's morgens nog gewoon thuis waren.

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die man ze iets heeft aangedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 april 2005 @ 17:30:57 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26252586
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Gia het volgende:

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat die man ze iets heeft aangedaan.
Gebaseerd op wat?
pi_26252913
Gebaseerd op een gevoel meestal
+ het feit dat de moeder geen geld, geen papieren, geen pasjes, geen gsm, geen extra kleding, niets heeft meegenomen blijkbaar.
Als je besloten hebt je man te verlaten en je kids mee te nemen, graai je toch altijd wel wat kleding bij elkaar, hoe weinig tijd je ook hebt, hoe bang je ook bent, en je neemt geld mee, pasjes, en evt je paspoort.

Dus ze is ofwel heel verward geweest, ofwel ze is meegegaan of meegenomen, denkende dat ze zo weer thuis zou zijn
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:58:14 #48
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26253115
Een tijdje geleden was er ook zo'n geval in Tros Vermist, vrouw had niks meegenomen etc.

Zat ze met haar kids op een camping bij een chat vriend ( ) van haar die ze nog nooit eerder had gezien en was daar meteen met kids en al ingetrokken

Misschien is dit net zoiets...
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26253286
Als ze vrijwillig gevlucht zou zijn, dan zouden véél mensen haar die maandag en daarna gezien hebben. Dat is niet gebeurd. Niemand heeft haar meer gezien. Dat sluit in ieder geval al één ding uit namelijk dat ze vrijwillig is gegaan.

Blijven er twee mogelijkheden over:
1. Ze zijn ontvoerd door een onbekende. Bij een ontvoering door een onbekende zouden er ook mensen zijn die de drie gezien moeten hebben. Dat is niet het geval. En wie gaat er nou een vrouw met 2 kinderen ontvoeren??
2. Blijft er maar één iemand over, haar man.. simpel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Barcelona op 15-04-2005 18:19:39 ]
pi_26253478
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 17:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Een tijdje geleden was er ook zo'n geval in Tros Vermist, vrouw had niks meegenomen etc.

Zat ze met haar kids op een camping bij een chat vriend ( ) van haar die ze nog nooit eerder had gezien en was daar meteen met kids en al ingetrokken

Misschien is dit net zoiets...
Mijn hemel
Wat is er met dat mens verder gebeurd of weet je dat niet.
Dat je je kids zo op sleeptouw gaat lopen nemen vanwege een of andere vent, zeg...pfffft
Lekker ook dat je je ouders, schoonouders, andere familie zo in het ongewisse laat, omdat je toevallig mot met je vent hebt, walgelijk

Maar goed, dat zou ook kunnen, maar als ze een chatvriend had, is dat zo te achterhalen, en sowieso, lijkt mij, dat als een vrouw een ander heeft , moet er toch al wel íets te merken geweest zijn in de relatie met haar man.
Of die man moet volkomen blind geweest zijn, of hij wilt het niet toegeven nu, maar dat lijkt me niet, zijn kids zijn tenslotte ook spoorloos verdwenen, dan ga je niet dat soort dingen nog privé houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')