Ik wil die weddenschap wel aangaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Wat is voor jou de definitie van levenslang?
Nooit meer vrij?
Dan hebben we een weddenschap,wat zetten we erop?
Ik ga voor minder dan 18 jaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:31 schreef Pool het volgende:
[..]
In de discussie van net was mijn definitie: de strafoplegging "levenslang" (die ook in hoger beroep in stand blijft) door de rechter. Ik had het niet over de uitvoering, omdat niemand nu kan voorzien wat het gratiebeleid over een jaartje of 20 zal zijn. Daar zal ik dus ook niet op wedden, hoewel ik over 20 jaar toch niet meer op fok! zit.![]()
Een dagje moderator zijn als Foo_niks wint.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik wil die weddenschap wel aangaan.
Ik heb je postgeschiedenis er eens op nagekeken en dit is zo'n beetje de eerste keer dat je in NWS/POL post. Je schijnt vooral in voetbal en marsmannetjes geïnteresserd te zijn, en dat zegt wat mij betreft al genoegquote:Op woensdag 13 april 2005 12:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb jou nooit ontmoet.
Als je bedoelt dat je nog nooit een reactie van me hebt gezien dan zal dat wel komen omdat je teveel gefixeerd bent op je eigen onderwerpjes die je weer in een topic weet te gooien. En nou hup weer ontopic.
Dan moet je in POL wezen, daar gaat het beterquote:Op woensdag 13 april 2005 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhmmmm....had het niveau dan toch hoger ingeschat !![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb je postgeschiedenis er eens op nagekeken en dit is zo'n beetje de eerste keer dat je in NWS/POL post. Je schijnt vooral in voetbal en marsmannetjes geïnteresserd te zijn, en dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Anders ga je op de man spelen en iemands kundigheid beoordelen aan de hand van een postgeschiedenis.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb je postgeschiedenis er eens op nagekeken en dit is zo'n beetje de eerste keer dat je in NWS/POL post. Je schijnt vooral in voetbal en marsmannetjes geïnteresserd te zijn, en dat zegt wat mij betreft al genoeg.
maar ben helemaal niet zo op de politiek eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 13:52 schreef Lemmeb het volgende:
Dan moet je in POL wezen, daar gaat het beter.
als je ergens niet post wil toch niet zeggen dat je daar ook niet leestquote:Op woensdag 13 april 2005 13:48 schreef Lemmeb het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Anders ga je op de man spelen en iemands kundigheid beoordelen aan de hand van een postgeschiedenis. [afbeelding]
Maar ik verkloot er geen topics mee op telkens dezelfde manierquote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]bedankt voor het verhelderen van precies mijn punt
Telkens dezelfde manier? Geef eens een paar voorbeelden dan? Want zo blijft het een wel heel erg loze bewering.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar ik verkloot er geen topics mee op telkens dezelfde manier![]()
Marokkanen, kam, scheren. Je weet wel, the usual.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Telkens dezelfde manier? Geef eens een paar voorbeelden dan? Want zo blijft het een wel heel erg loze bewering.
Ik kom namelijk pas sinds een week of twee weer echt vaak in NWS.
Kratje Grolsch voor mij als ie meer dan 18 jaar krijgt? En voor jou als ie minder krijgt?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:39 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ik ga voor minder dan 18 jaar.
Nu nog de inzet........
Marokkanen die gekamd en gescheerd worden, ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Marokkanen, kam, scheren. Je weet wel, the usual.
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Kratje Grolsch voor mij als ie meer dan 18 jaar krijgt? En voor jou als ie minder krijgt?
Lijkt me ook sterk dat hij niet meer dan 18 jaar zou krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Kratje Grolsch voor mij als ie meer dan 18 jaar krijgt? En voor jou als ie minder krijgt?
Wil je ook een krat bierquote:Op woensdag 13 april 2005 14:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat hij niet meer dan 18 jaar zou krijgen.
Ik ken persoonlijk een zaak waarbij een medepleger, dus niet de hoofddader, van een moord- en ontvoeringszaak 18 jaar kreeg. Mohammed B. (moord en schieten op politie) heeft heel wat meer (maar net zo ernstig) op zijn kerfstok en ik ga er dus vanuit dat hij zeker meer dan 18 jaar krijgt opgelegd.
Dan zakt je broek daar toch vanaf!! Deze man speelt voor eigen rechter door iemand dood te schieten, erkent het Nederlandse rechtssysteem niet, maar meneer wil nu maar al te graag zijn broertje buiten het proces houden.quote:Over de moord op Van Gogh had meneer niets zeggen: 'Ik ben hier gekomen om dit te zeggen, meer niet'. Volgens ooggetuigen viel de zaal even helemaal stil. Hij zat er verder totaal ongeïnteresseerd en onderuitgezakt bij. De familie van Theo van Gogh is ook bij de zitting in de beveiligde rechtbank aanwezig.
De zitting is afgelopen - het was wederom een pro forma zitting.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Elgigante het volgende:
Wat is de stand van zaken nu mbt het verhoor?
Ach, hij kan ook nog voor de einduitspraak doodgaan. Dan is het OM niet-ontvankelijk en krijgt foo_niks een kratje.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat hij niet meer dan 18 jaar zou krijgen.
Ik ken persoonlijk een zaak waarbij een medepleger, dus niet de hoofddader, van een moord- en ontvoeringszaak 18 jaar kreeg. Mohammed B. (moord en schieten op politie) heeft heel wat meer (maar net zo ernstig) op zijn kerfstok en ik ga er dus vanuit dat hij zeker meer dan 18 jaar krijgt opgelegd.
B. heeft zijn zegje gedaan tot nu toe, wat hij wou zeggen dus.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:27 schreef Elgigante het volgende:
Wat is de stand van zaken nu mbt het verhoor?
Dus behalve de poging tot vrijpleiting van zijn broertje is er weining zinnigs gezegd?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
De zitting is afgelopen - het was wederom een pro forma zitting.
Of niet natuurlijk als hij zijn strategie doorzet.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:35 schreef Noca het volgende:
[..]
B. heeft zijn zegje gedaan tot nu toe, wat hij wou zeggen dus.
11 en 12 juli pas zullen we wel echt horen wat hij allemaal te zeggen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |