oh ok, daar stond de vlag idd op z'n kop.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik bedoelde de eerste van 11u44
Ga ik vanavond eens proberenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Als je de opstelling nog hebt zou je kunnen proberen scherp te stellen zoals in 2 (op de beker) en je diafragma 1 a 2 stop vergroten zodat je een grotere scherptediepte hebt en zo ook de mannetjes samen met de beker scherp kan zetten. Let wel op dat je achtergrond niet te dicht staat zodat deze wel wazig blijft.
Het ziet er beter uit Rewimo... Alleen vraag ik me af, waarom kijkt de winaar zo boosquote:Op woensdag 13 april 2005 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Twee nieuwe pogingen
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
De tweede bevalt me het beste.
Dat mag niet van mijn zoonquote:Op donderdag 14 april 2005 10:34 schreef -PatrickO- het volgende:
Het ziet er beter uit Rewimo... Alleen vraag ik me af, waarom kijkt de winaar zo boosDe nummer drie positie kijkt voor mijn gevoel het blijdst, en die zou ik dan ook op de nummer 1 positie geplaatst hebben, en de huidige nummer 1 op de derde plaats...
Maar goed, ik ben aan het mierenneuken...
Mag ik een foto van je zien waarbij je dezelfe (nummer 2) bij daglicht fotografeert? Volgens komt dat de foto ten goede, hij is nu wat donker (kunstlicht heb ik het idee)quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zelf niet echt de indruk dat bij de onderste de mannetjes (overigens: links Schumacher, rechts Barichello) minder scherp zijn dan bij de bovenste. Het grootste verschil zit hem inderdaad in de beker.
Ja, ik kom pas 's avonds aan fotograferen toequote:Op donderdag 14 april 2005 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Mag ik een foto van je zien waarbij je dezelfe (nummer 2) bij daglicht fotografeert? Volgens komt dat de foto ten goede, hij is nu wat donker (kunstlicht heb ik het idee)
Cursusje zoonlief omkopen?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik kom pas 's avonds aan fotograferen toeVoor die tijd krijg ik geen kans om met zoonliefs lego te spelen
Ik zal eens kijken wat ik kan doen
Ik zal vanavond (niks tegen zoon zeggen hoor) eens wat van die poppetjes bekijken of ik een leuker koppie kan vinden. Pitspoezen heb ik niet gevonden geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
Komt ie Rewimo
De tweede is idd het best. Wat Patrick-O zegt zit wel iets in, hij kijkt zo boos terwijl die andere twee blij kijken. Christan moet maar leren dat dat bij het winnen en verliezen hoort, de ene keer wint Pietje, de andere keer Klaasje
Nu komt het:
Als je nu twee verschillende vellen karton zou pakken, 1 groen (gras ofzo) 1 zwart of hemelsblauw(achtergrond) zodat je een scheiding krijgt van ondergrond/achtergrond. Groen dus plat neerleggen, blauw als achtergrond (ik noem maar een kleur hoor). Podium ietsje naar links zetten en dan schuin ernaast de raceauto (heb je ook SpitspoezenLego) Wel een groot(of was dat nou juist klein) diafragma zodat alles er scherp opstaat.
Qua compositie vind ik 'm nu een beetje pontificaal in het midden.
Belichting is
Kan je er wat mee?
En als we toch bezig zijn... Het valt me op dat ze allemaal een Ferrari outfit aanhebben... In de F1 is dit onmogelijk...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond (niks tegen zoon zeggen hoor) eens wat van die poppetjes bekijken of ik een leuker koppie kan vinden. Pitspoezen heb ik niet gevonden geloof ikIk ga weer even lekker klooien vanavond, ideeën krijg ik genoeg aangereikt hier
Met zijn allen moeten we er wel een prachtfoto van kunnen maken
die eersye muggenfoto vind ik werkelijk fantastisch !!!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
Drie moet het dus zijn....
Even wat probeersels....
[afbeelding]
Molens bij Schermerhorn
grote versie
[afbeelding]
Mug met dubbelganger(s)
[afbeelding]
kijk ook eens naar de schaduw van de beker....quote:Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]Ik zie aan de vlaggen allen het verschil in scherpstelling, kan je verduidelijken wat je opvalt?
Nee, helaas, allemaal Ferrariquote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef -PatrickO- het volgende:
En als we toch bezig zijn... Het valt me op dat ze allemaal een Ferrari outfit aanhebben... In de F1 is dit onmogelijk...Dus als je er nog 1-tje hebt met een andere outfit, dan zou dat helemaal ideaal zijn...
En wat Puckzzzz zegt, het fotograferen met de auto er op is mogelijk nog leuker...Suc6...
Ik vind zelf de laatste het leukst. Wat me dan weer niet bevalt is dat het puntje verdwijnt in het kleed...ik ga nog ff een keer proberen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind de eerste en de laatste het leukst![]()
Donker hm...vind hem niet te donker eigenlijk...maar ik heb de spulletjes nog liggen....quote:Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik vind hem nu wat aan de donkere kant. Maar het puntje staat erop
Donker is denk ik niet het juiste woord, het is niet fris heeft een beetje grauwsluier. Wel een leuk idee. Ik zeg zwart wit en in high key!!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik vind hem nu wat aan de donkere kant. Maar het puntje staat erop
Sorry, maar ik vind dit dus helemaal niets. Het is meer crea met lego dan dat het crea met fotografie is. Het is zo ongelovelijk recht toe recht aangeschoten. Als je dit ëcht wil laten lijken dan moet je veel meer van onderen schieten. Je moet zo zien dat je zelf net zo groot bent als die lego poppetjes, als die dus op een podium staat ben jij dus kleiner en dien je je lens wat omhoog te richten, hierdoor wordt het ook wat dynamischer denk ik. Daar naast vind ik het er nogal koddig uitzien dat de nummer 2 en 3 maar met 1 been op het podium staan.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Twee nieuwe pogingen
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
De tweede bevalt me het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |