Ik zal later vandaag nog een paar pogingen neerzetten hierquote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef lotje11 het volgende:
@Rewimo: Cool idee!! Ik zou 'm alleen, net al puckzzz zonder race-auto willen zien. en voor mijn gevoel zijn niet alle drie de mannetjes even scherp....,misschien daar nog wat aan sleutelen? (Of was dat juist de bedoeling???)
Sorry maar het laden duurd wel heel erg langquote:Op woensdag 13 april 2005 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Komt ie:
[afbeelding]
En dan meteen maar de andere twee pogingen die ik online heb staan erbij
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is iets met de server aan de hand heb ik begrepen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry maar het laden duurd wel heel erg lang![]()
De achtergrond is een pitsstraat. Alleen zie je dat niet echt op de foto's inderdaad. Ik zal vanavond nog eens een paar pogingen wagen met een andere achtergrond.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Rewimo, het rode op de achtergrond stoort de rode mannetjes op de voorgrond.Heb je een minder opvallende achtergrond?
Aha okequote:Op woensdag 13 april 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er is iets met de server aan de hand heb ik begrepen.
Meer niet?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk ben ik het met Haaienvoer eens. Hij is een beetje druk zo. Heb je misschien een zwart (of andere kleur) vel karton voor de achtergrond? Ik vind het idee zo leuk, maar dan zonder raceauto op de voorgrond, het podium zichtbaar, een iets minder drukke achtergrond en iets meer belichting van onder voor de gezichtjes.
tsjeezus wat ben ik een zeikwijf zeg![]()
Hmmm, en ik dacht dat ik een zeikwijf was.......quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk ben ik het met Haaienvoer eens. Hij is een beetje druk zo. Heb je misschien een zwart (of andere kleur) vel karton voor de achtergrond? Ik vind het idee zo leuk, maar dan zonder raceauto op de voorgrond, het podium zichtbaar, een iets minder drukke achtergrond en iets meer belichting van onder voor de gezichtjes.
tsjeezus wat ben ik een zeikwijf zeg![]()
Mij lijkt het ook gewoon een 4de persoon, maar goed, ik wacht op de betere versiequote:Op woensdag 13 april 2005 13:17 schreef Olio het volgende:
Dat zeg ik, er zit echt niemand achter. Zal hem nog eens schoon inscannen.
Veel geduld toegewenst.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
ik wacht op de betere versie
Ik heb ook nog niet echt iets. Ik poste wel al de foto van die 3 mannen in een luchtballon, maar dat is archiefwerk en daar ben ikzelf geen voorstander van en vooral niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef Ymke het volgende:
Ik moet toch eens serieus gaan nadenken over mn foto , ik heb nog niks![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
Drie moet het dus zijn....
Even wat probeersels....
[afbeelding]
Molens bij Schermerhorn
grote versie
[afbeelding]
Mug met dubbelganger(s)
[afbeelding]
ik zie er maar 1quote:Op woensdag 13 april 2005 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk eens wat ik nog in mijn oude fotoalbum heb.
Helaas heb ik deze foto niet meer in het vergroot
[afbeelding]
3 rietstengels
Onder 1quote:
Als je de opstelling nog hebt zou je kunnen proberen scherp te stellen zoals in 2 (op de beker) en je diafragma 1 a 2 stop vergroten zodat je een grotere scherptediepte hebt en zo ook de mannetjes samen met de beker scherp kan zetten. Let wel op dat je achtergrond niet te dicht staat zodat deze wel wazig blijft.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zelf niet echt de indruk dat bij de onderste de mannetjes (overigens: links Schumacher, rechts Barichello) minder scherp zijn dan bij de bovenste. Het grootste verschil zit hem inderdaad in de beker.
De eerste zou ik niet doen. De vlag staat precies verkeerd om, dat stoort.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef lotje11 het volgende:
Sorry Rewimo...... Dit is veel beter, denk ik, maar ik ga voor de eerste....
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De eerste zou ik niet doen. De vlag staat precies verkeerd om, dat stoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |