Ik zal later vandaag nog een paar pogingen neerzetten hierquote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef lotje11 het volgende:
@Rewimo: Cool idee!! Ik zou 'm alleen, net al puckzzz zonder race-auto willen zien. en voor mijn gevoel zijn niet alle drie de mannetjes even scherp....,misschien daar nog wat aan sleutelen? (Of was dat juist de bedoeling???)
Sorry maar het laden duurd wel heel erg langquote:Op woensdag 13 april 2005 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Komt ie:
[afbeelding]
En dan meteen maar de andere twee pogingen die ik online heb staan erbij
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is iets met de server aan de hand heb ik begrepen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sorry maar het laden duurd wel heel erg lang![]()
De achtergrond is een pitsstraat. Alleen zie je dat niet echt op de foto's inderdaad. Ik zal vanavond nog eens een paar pogingen wagen met een andere achtergrond.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Rewimo, het rode op de achtergrond stoort de rode mannetjes op de voorgrond.Heb je een minder opvallende achtergrond?
Aha okequote:Op woensdag 13 april 2005 11:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er is iets met de server aan de hand heb ik begrepen.
Meer niet?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk ben ik het met Haaienvoer eens. Hij is een beetje druk zo. Heb je misschien een zwart (of andere kleur) vel karton voor de achtergrond? Ik vind het idee zo leuk, maar dan zonder raceauto op de voorgrond, het podium zichtbaar, een iets minder drukke achtergrond en iets meer belichting van onder voor de gezichtjes.
tsjeezus wat ben ik een zeikwijf zeg![]()
Hmmm, en ik dacht dat ik een zeikwijf was.......quote:Op woensdag 13 april 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk ben ik het met Haaienvoer eens. Hij is een beetje druk zo. Heb je misschien een zwart (of andere kleur) vel karton voor de achtergrond? Ik vind het idee zo leuk, maar dan zonder raceauto op de voorgrond, het podium zichtbaar, een iets minder drukke achtergrond en iets meer belichting van onder voor de gezichtjes.
tsjeezus wat ben ik een zeikwijf zeg![]()
Mij lijkt het ook gewoon een 4de persoon, maar goed, ik wacht op de betere versiequote:Op woensdag 13 april 2005 13:17 schreef Olio het volgende:
Dat zeg ik, er zit echt niemand achter. Zal hem nog eens schoon inscannen.
Veel geduld toegewenst.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
ik wacht op de betere versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |