Ik heb ook nog niet echt iets. Ik poste wel al de foto van die 3 mannen in een luchtballon, maar dat is archiefwerk en daar ben ikzelf geen voorstander van en vooral niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef Ymke het volgende:
Ik moet toch eens serieus gaan nadenken over mn foto , ik heb nog niks![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
Drie moet het dus zijn....
Even wat probeersels....
[afbeelding]
Molens bij Schermerhorn
grote versie
[afbeelding]
Mug met dubbelganger(s)
[afbeelding]
ik zie er maar 1quote:Op woensdag 13 april 2005 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk eens wat ik nog in mijn oude fotoalbum heb.
Helaas heb ik deze foto niet meer in het vergroot
[afbeelding]
3 rietstengels
Onder 1quote:
Als je de opstelling nog hebt zou je kunnen proberen scherp te stellen zoals in 2 (op de beker) en je diafragma 1 a 2 stop vergroten zodat je een grotere scherptediepte hebt en zo ook de mannetjes samen met de beker scherp kan zetten. Let wel op dat je achtergrond niet te dicht staat zodat deze wel wazig blijft.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zelf niet echt de indruk dat bij de onderste de mannetjes (overigens: links Schumacher, rechts Barichello) minder scherp zijn dan bij de bovenste. Het grootste verschil zit hem inderdaad in de beker.
De eerste zou ik niet doen. De vlag staat precies verkeerd om, dat stoort.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef lotje11 het volgende:
Sorry Rewimo...... Dit is veel beter, denk ik, maar ik ga voor de eerste....
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De eerste zou ik niet doen. De vlag staat precies verkeerd om, dat stoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |