Moest een heel verhaal tikken ja, met m'n ene vingerquote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:22 schreef ranja het volgende:
Die had ik ook niet trouwens. Moet er wel zijn toch
Eigenlijk "Labi" maar allez,quote:Op woensdag 13 april 2005 00:20 schreef Gambolputty het volgende:
Labey Sifre?
...en allemaal terug te vinden in de top40-jaaroverzichten!quote:Op woensdag 13 april 2005 08:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Britney Spears - Crazy
Madonna - Crazy For You
Robbie Robertson - Someweher down the crazy river
Fine Young Cannibals - She drives me crazy
Queen - A Crazy Little Thing Called Love
Beyonce - Crazy In Love
Seal - Crazy
Felix - It Will Make Me Crazy
zoiets?
Je moet mijn inziens oook niet in de jaaroverzichten kijken, maar in het hitdossier... want nummertje 39 is ook top 40 en als een plaat niet hoger gekomen zou zijn, komt ie niet in de jaaroverzichten...toch? Verder is het punt iggy van harte gegund hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 08:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
...en allemaal terug te vinden in de top40-jaaroverzichten!
Ozzy zie ik nergens met Crazy train, dus:
Iggy in the house +1
quote:This is my favouritealbum,’ roept
ons toe. Dat is misschien wat overdreven, maar tussen de 56 nummers (!) die deze eclectische verzamelaar telt, zit eigenlijk geen zwak nummer...De gedrevenheid spat ook van
, of het nu twintig jaar oude opnamen betreft of zeer recente. Hoogtepunten te over, maar tot persoonlijke favorieten behoren het dreigende
de akoestische versie van
en het samen met
gezongen
.
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je moet mijn inziens oook niet in de jaaroverzichten kijken, maar in het hitdossier... want nummertje 39 is ook top 40 en als een plaat niet hoger gekomen zou zijn, komt ie niet in de jaaroverzichten...toch? Verder is het punt iggy van harte gegund hoor![]()
Je hebt gelijk, ik verwoord het wat ongelukkig. Ik kijk op http://hitzone.dyns.cx/hitzone2/, en als ik daar zoek op Ozzy zie ik dat nummer niet. Maar zelfs dan zou ie toch wel in het jaaroverzicht moeten staan, lijkt me.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je moet mijn inziens oook niet in de jaaroverzichten kijken, maar in het hitdossier... want nummertje 39 is ook top 40 en als een plaat niet hoger gekomen zou zijn, komt ie niet in de jaaroverzichten...toch? Verder is het punt iggy van harte gegund hoor![]()
ik kijk vanavond wel ff in mijn hitdossier... oke? dan laat ik het nog weten!quote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik verwoord het wat ongelukkig. Ik kijk op http://hitzone.dyns.cx/hitzone2/, en als ik daar zoek op Ozzy zie ik dat nummer niet. Maar zelfs dan zou ie toch wel in het jaaroverzicht moeten staan, lijkt me.
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:13 schreef peaceman het volgende:
Dylan misschien? Hoewel mij niks bekend is van een nieuw album....
Is goed. Uit welk jaar is het nummer, weet je dat?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kijk vanavond wel ff in mijn hitdossier... oke? dan laat ik het nog weten!
Nee niet uit mijn hoofd, maar vanavond wel...quote:Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is goed. Uit welk jaar is het nummer, weet je dat?
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Nick Cave - B Sides & Rarities
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]ik wist dat jij hem wel zou raden
![]()
Ahum, ik bedoelde natuurlijk Down By The Lazy River...quote:Op woensdag 13 april 2005 00:57 schreef Gambolputty het volgende:
Komt in de richting maar b.v. Shine on you crazy diamond is geen hit geweest. In Nederland, tenminste.
Geldt ook voor Down by the crazy river.
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Guus Meeuwis - Geef Mij Je Angst?
Die is van Peter de Koningquote:Op woensdag 13 april 2005 10:32 schreef timbob het volgende:
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
- Blindquote:Op woensdag 13 april 2005 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is de derde
Nog 2:
- als je iets niet meer kunt zien
- zijn al duizenden liedjes over geschreven over dat gevoel als je iemand ontmoet etc
Ow ja... Heet dat niet Zo Ver Weg trouwens?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:54 schreef bukgeit het volgende:
Ver Weg
(Want alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zo ver weg van mij)
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hij had de goede tekst te pakken dus daarom reken ik die goed...
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:58 schreef bukgeit het volgende:
Kleine Teun groeit nog niet genoeg. Bron van zorg.
quote:
Ik ben even een bak koffie doenquote:The brainchild of Teddy Osei, a Ghanaian sax player, composer, and drummer who came to London to study music,was one of the first African bands to win worldwide popularity. Their mix of African (especially highlife) and Caribbean forms made them a sensation in the mid 70s and their popularity continues today, even though recording dates have fallen off.
Scrutinizer + 1quote:Op woensdag 13 april 2005 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Osibisa?
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, zo eenvoudig is het![]()
Foto uit 1975![]()
bigshadow +1
Jeppe, helemaal goed, prachtigequote:Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
50 Cent - Candy shop
Marcy Playground - Sex and Candy
Aron Carter - I want candy
Counting Crows - Hard Candy
Ash - Candy
Presidents of the USA - Candy
Cornershop - Candy man
Of een rebusquote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie![]()
TSE gaat vast een metalvraag stellen
quote:
prachtige schaam (=quote:Op woensdag 13 april 2005 12:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo prachtig is die lijst toch niet? Vooral Aron Carter
Maar goed, omdat Sack_Blabbath er om vraagt, en ik haast nooit een metal vraag stel:
Op welke cd treffen we deze alleraardigste meneer aan?
[afbeelding]
Op Vijftig Cent en Aron Carter na valt het reuze mee, toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:49 schreef bigshadow het volgende:
[..]
prachtige schaam (=) lijst
En geen idee
Dan hebben we het waarschjijnlijk over Celtic Frost. Maar ik heb geen idee welk album danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De grote weggeefhint: Het zijn Zwitsers
Nee, daar hebben we het niet over.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan hebben we het waarschjijnlijk over Celtic Frost. Maar ik heb geen idee welk album dan
Same here... heb nog te weinig tattoos denk ikquote:Op woensdag 13 april 2005 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ken zelfs geen een beetje bekende namen in de metal, dus zo vreemd is dat niet
Dat wel, maar tochquote:Op woensdag 13 april 2005 12:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op Vijftig Cent en Aron Carter na valt het reuze mee, toch?
Ik ken wel metalbands, heb zelfs wel wat cd's thuis en ben sinds een paar jaar elke keer op Graspop, maar een zwitserse metalband gaat mij wel even te verquote:Op woensdag 13 april 2005 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ken zelfs geen een beetje bekende namen in de metal, dus zo vreemd is dat niet
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we het niet over.
Het blijft me verbazen dat ze meest vage namen hier altijd voorbij komen, maar een beetje bekende namen in de metal, ho maar
het moest een bekende naam zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 13:33 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Samael. Titel weet ik niet.
Hahaha was ook meer een bewuste generalisatie om een reactie uit te lokken...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ach Peaceman, ik heb geen enkele tattoo, bezit geen enkel gothicjurk or what so ever, heb geen piercings en luister er toch graag naar. Zegt niets dus. Parkeren maar en weer een BZN-vraag stellen dan maar?
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ach Peaceman, ik heb geen enkele tattoo, bezit geen enkel gothicjurk or what so ever, heb geen piercings en luister er toch graag naar. Zegt niets dus.
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brace heet tegenwoordig Brayce
waarom weet ik dit?![]()
Of klussen met kijkers?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is de titel "Gamma..dat zeg ik?"
Denk dat we de rebus moeten zoekenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
komt die rebus nog?
waar danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat we de rebus moeten zoeken![]()
het waar zal vast verborgen zitten in de rebusquote:
not funnyquote:Op woensdag 13 april 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
het waar zal vast verborgen zitten in de rebus![]()
Ceremony Of Oppositesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet al te moeilijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik niet, ik ben er ook vantussenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie kan het van me over nemen?
DaisyDuke + 1quote:Op woensdag 13 april 2005 14:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Supergrass
Een half uurquote:Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Ben net een half uur opgehouden door Edgar van de Jehova's, maar ik heb hem afgedroogd! Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Haha. Had je nou piercings en een gothic jurk gehad, had het geen half uur geduurd.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Ben net een half uur opgehouden door Edgar van de Jehova's, maar ik heb hem afgedroogd! Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Samen ff gedouched hey!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Back to you Daisyquote:Op woensdag 13 april 2005 15:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Fischerspooner
niet juistquote:Op woensdag 13 april 2005 15:32 schreef Neleos het volgende:
The Radio's of was dat die andere Belg?
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Arbeid Adelt!
Nee, maar dat zou natuurlijk heel goed gekund hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:57 schreef lubje25 het volgende:
the zombies hebben dat nummer ook gemaakt?
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef lubje25 het volgende:
No Mercy zingt : When i die, i keep on living- Zombies dus
Tuurlijk ken ik de tekst.quote:
Juist gedacht,quote:Op woensdag 13 april 2005 16:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
LOM denk ik aan club nouveau, maar dat was hier iig hun enige hit
Het hoeft niet altijd moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2005 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Britney Spears (van de Mickey Mouse-club)
Het hoeft inderdaad niet altijd moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2005 18:43 schreef GLO het volgende:
Paul Weller... toen Lonsdale nog een eerzaam boksersmerk was.
In overdrachtelijke zin neem ik aan?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:47 schreef GLO het volgende:
Maar nu: welke Bridget is 'the queen of the blues'?
Inderdaad! In de gelijknamige hit van Ray Stevensquote:Op woensdag 13 april 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Bridget The Midget?
Ik heb geen idee...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:02 schreef Gambolputty het volgende:
Onderstaande is uit een nummer met een wat apart rijmschema, zeg maar. Welk nummer is het?
I kissed you in the water
And made your dry lips sing
I saw you look
Like a Japanese baby
In an instant I remembered everything
I called you after midnight
Then ran until my heart burst
I passed the howling woman
And stood outside your door
je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef DaisyDuke het volgende:
The Walk?
Die jaquote:Op woensdag 13 april 2005 20:22 schreef DaisyDuke het volgende:
The Walk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |