Je hebt gelijk, ik verwoord het wat ongelukkig. Ik kijk op http://hitzone.dyns.cx/hitzone2/, en als ik daar zoek op Ozzy zie ik dat nummer niet. Maar zelfs dan zou ie toch wel in het jaaroverzicht moeten staan, lijkt me.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je moet mijn inziens oook niet in de jaaroverzichten kijken, maar in het hitdossier... want nummertje 39 is ook top 40 en als een plaat niet hoger gekomen zou zijn, komt ie niet in de jaaroverzichten...toch? Verder is het punt iggy van harte gegund hoor![]()
ik kijk vanavond wel ff in mijn hitdossier... oke? dan laat ik het nog weten!quote:Op woensdag 13 april 2005 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik verwoord het wat ongelukkig. Ik kijk op http://hitzone.dyns.cx/hitzone2/, en als ik daar zoek op Ozzy zie ik dat nummer niet. Maar zelfs dan zou ie toch wel in het jaaroverzicht moeten staan, lijkt me.
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:13 schreef peaceman het volgende:
Dylan misschien? Hoewel mij niks bekend is van een nieuw album....
Is goed. Uit welk jaar is het nummer, weet je dat?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kijk vanavond wel ff in mijn hitdossier... oke? dan laat ik het nog weten!
Nee niet uit mijn hoofd, maar vanavond wel...quote:Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Is goed. Uit welk jaar is het nummer, weet je dat?
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Nick Cave - B Sides & Rarities
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]ik wist dat jij hem wel zou raden
![]()
Ahum, ik bedoelde natuurlijk Down By The Lazy River...quote:Op woensdag 13 april 2005 00:57 schreef Gambolputty het volgende:
Komt in de richting maar b.v. Shine on you crazy diamond is geen hit geweest. In Nederland, tenminste.
Geldt ook voor Down by the crazy river.
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Guus Meeuwis - Geef Mij Je Angst?
Die is van Peter de Koningquote:Op woensdag 13 april 2005 10:32 schreef timbob het volgende:
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
- Blindquote:Op woensdag 13 april 2005 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is de derde
Nog 2:
- als je iets niet meer kunt zien
- zijn al duizenden liedjes over geschreven over dat gevoel als je iemand ontmoet etc
Ow ja... Heet dat niet Zo Ver Weg trouwens?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:54 schreef bukgeit het volgende:
Ver Weg
(Want alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zo ver weg van mij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |