Dan hebben we het waarschjijnlijk over Celtic Frost. Maar ik heb geen idee welk album danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De grote weggeefhint: Het zijn Zwitsers
Nee, daar hebben we het niet over.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan hebben we het waarschjijnlijk over Celtic Frost. Maar ik heb geen idee welk album dan
Same here... heb nog te weinig tattoos denk ikquote:Op woensdag 13 april 2005 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ken zelfs geen een beetje bekende namen in de metal, dus zo vreemd is dat niet
Dat wel, maar tochquote:Op woensdag 13 april 2005 12:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Op Vijftig Cent en Aron Carter na valt het reuze mee, toch?
Ik ken wel metalbands, heb zelfs wel wat cd's thuis en ben sinds een paar jaar elke keer op Graspop, maar een zwitserse metalband gaat mij wel even te verquote:Op woensdag 13 april 2005 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik ken zelfs geen een beetje bekende namen in de metal, dus zo vreemd is dat niet
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we het niet over.
Het blijft me verbazen dat ze meest vage namen hier altijd voorbij komen, maar een beetje bekende namen in de metal, ho maar
het moest een bekende naam zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 13:33 schreef bukgeit het volgende:
Gokje op Samael. Titel weet ik niet.
Hahaha was ook meer een bewuste generalisatie om een reactie uit te lokken...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ach Peaceman, ik heb geen enkele tattoo, bezit geen enkel gothicjurk or what so ever, heb geen piercings en luister er toch graag naar. Zegt niets dus. Parkeren maar en weer een BZN-vraag stellen dan maar?
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ach Peaceman, ik heb geen enkele tattoo, bezit geen enkel gothicjurk or what so ever, heb geen piercings en luister er toch graag naar. Zegt niets dus.
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brace heet tegenwoordig Brayce
waarom weet ik dit?![]()
Of klussen met kijkers?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is de titel "Gamma..dat zeg ik?"
Denk dat we de rebus moeten zoekenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
komt die rebus nog?
waar danquote:Op woensdag 13 april 2005 13:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat we de rebus moeten zoeken![]()
het waar zal vast verborgen zitten in de rebusquote:
not funnyquote:Op woensdag 13 april 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
het waar zal vast verborgen zitten in de rebus![]()
Ceremony Of Oppositesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Niet al te moeilijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |