passende ondertitel jaquote:Op woensdag 13 april 2005 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[[url=reactie van de Livorno fans op Lazio:
[img]http://www.aftonbladet.se/sport/0504/11/SPORT-11s55flaggor7_368.jpg]afbeelding[/url]]
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:42 schreef MaxPower het volgende:
reactie van de Livorno fans op Lazio:
Stelletje kutcommunisten. Ze verheerlijken bij Livorno regimes die de genocideranglijst van de afgelopen decennia met afstand aanvoeren.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[[url=reactie van de Livorno fans op Lazio:
[img]http://www.aftonbladet.se/sport/0504/11/SPORT-11s55flaggor7_368.jpg]afbeelding[/url]]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Feyenoord extra ging toezien op de spandoeken afgelopen zondagquote:Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Brandjes maken ons niet para
Denk je nu echt dat ze daarop kunnen controleren...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Feyenoord extra ging toezien op de spandoeken afgelopen zondag. "alle spandoeken die niet pro-Feyenoord zijn zullen worden geweerd" werd er een paar dagen terug nog gezegd....
quote:Gisteravond bij de thuiswedstrijd tegen FC Groningen niet de gebruikelijk spandoeken in het stadion van NAC Breda, maar blanco spandoeken rond het veld. het bekende 'B-Side groet NAC' doek werd ook express verkeerd uitgerolt om een signaal af te geven.
Op de B-Side werd ook een spandoek met de tekst 'NAC hanteert uitsterfbeleid voor fans' omhoog gehouden om duidelijk te maken waar de actie voor was. Volgens de supporters hanteert de club een censuurbeleid omdat de vorige wedstrijd enkele ludieke doeken met scherpe teksten waren verwijderd.
wat was daar het verhaal dan achter of ben ik nu een hele grote N00b?quote:Op maandag 15 december 2008 20:39 schreef DIGGER het volgende:
Lyon - Marseille (Waar Santos weer met de megafoon voor de CU84 stond):
[ afbeelding ]
Het kapsel van die Santos is nou niet echt je-van-het.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat was daar het verhaal dan achter of ben ik nu een hele grote N00b?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:52 schreef zjroentje het volgende:
Uit het Feyenoord topic.
[ afbeelding ]![]()
Uit het Feyenoord topic.
[ afbeelding ]![]()
Uit het Feyenoord topic.
[ afbeelding ]![]()
Naam wordt nog steeds gebruikt door vele clubs in spreekkoren.quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef groenen het volgende:
TOTO-divisie is toch lekker blijven hangen, die naam bestaat al jaren niet meer.
Het valt echt op joh.quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Feyenoordpubliek zit echt vol met analfabeten..
Volgens mij vanwege het feit dat PSV door weersomstandigheden in de winterstop naar La Manga vertrok om te trainen/spelen ipv in Eindhoven te blijven.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar sloeg die over La Manga op?
Twente zat in datzelfde complex en vond het OK dat PSV ook kwam, terwijl eigenlijk was afgesproken dat Twente de enige nederlandse club zou zijn daar.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het feit dat PSV door weersomstandigheden in de winterstop naar La Manga vertrok om te trainen/spelen ipv in Eindhoven te blijven.
Ik vond die eigenlijk een beetje slappe kopie van dat plaatje over die Ajax-slagroom, die 10 jaar geleden makkelijk te kloppen was.quote:
Ik vond hem wel redelijk van ado hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het niet pannekoekenmix? Verder niet echt sterk en al helemaal niet orgineel.
Die doeken van Twente zijn wel tof
Haha ik kon er wel omlachen, vond hem iig niet zo standaard als pannekoeken meenemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van ado, utreg en feyenoord is niks redelijk
PSV had geen trainingskamp geregeld in de winterstop en mocht daarna van Twente bij hun op het complex en in het hotel.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het feit dat PSV door weersomstandigheden in de winterstop naar La Manga vertrok om te trainen/spelen ipv in Eindhoven te blijven.
Daarvoor moet je wel erg goed kijken inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:13 schreef TimDeVries het volgende:
Je moet ook letten op de details bij dat pannekoekenmix-spandoek. Die Arena met klopper rechtsonder is geniaal.
Ik nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
Ik dacht eerst: "Ojee, daar hebben we Digger weer met z'n Italiaanse spandoekteksten die ik toch niet snap", maar dit keer lag het anders en snap ik em nog ook.
Hahaha, ja bedankt! Dat is inderdaad goed bedacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
AS Loma Melda -> AS Roma Merda.
Wedstrijd was in Peking, China.. R word L (witte lijst?)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:50 schreef DIGGER het volgende:
Bij Lazio - Inter in Beijing:
[ afbeelding ]
Ik heb het over dat kleine spandoekje daaronder. Logo van Boca overduidelijk gejatquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar moet jij als Feyenoorder iets van zeggen.
Ach, de tekst is in ieder geval goed.
Kansloos inderdaadquote:Op maandag 23 april 2012 08:00 schreef Happel het volgende:
De Haagies schenen een behoorlijk kansloze te hebben gisteren. Niet kunnen zien omdat ik erachter zat.
quote:Op maandag 23 april 2012 08:00 schreef Happel het volgende:
De Haagies schenen een behoorlijk kansloze te hebben gisteren. Niet kunnen zien omdat ik erachter zat.
Wat stond er op dan? Jullie bedoelen niet gaydetti, toch?quote:
Nee, was een hele grote over een groot gedeelte van de korte zijde.quote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[..]
Wat stond er op dan? Jullie bedoelen niet gaydetti, toch?
happel blijkbaar niet, ik wel.quote:Op maandag 23 april 2012 09:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
[..]
Wat stond er op dan? Jullie bedoelen niet gaydetti, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |