quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:52 schreef zjroentje het volgende:
Uit het Feyenoord topic.
[ afbeelding ]![]()
Uit het Feyenoord topic.
[ afbeelding ]![]()
Uit het Feyenoord topic.
[ afbeelding ]![]()
Naam wordt nog steeds gebruikt door vele clubs in spreekkoren.quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef groenen het volgende:
TOTO-divisie is toch lekker blijven hangen, die naam bestaat al jaren niet meer.
Het valt echt op joh.quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Feyenoordpubliek zit echt vol met analfabeten..
Volgens mij vanwege het feit dat PSV door weersomstandigheden in de winterstop naar La Manga vertrok om te trainen/spelen ipv in Eindhoven te blijven.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar sloeg die over La Manga op?
Twente zat in datzelfde complex en vond het OK dat PSV ook kwam, terwijl eigenlijk was afgesproken dat Twente de enige nederlandse club zou zijn daar.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het feit dat PSV door weersomstandigheden in de winterstop naar La Manga vertrok om te trainen/spelen ipv in Eindhoven te blijven.
Ik vond die eigenlijk een beetje slappe kopie van dat plaatje over die Ajax-slagroom, die 10 jaar geleden makkelijk te kloppen was.quote:
Ik vond hem wel redelijk van ado hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het niet pannekoekenmix? Verder niet echt sterk en al helemaal niet orgineel.
Die doeken van Twente zijn wel tof
Haha ik kon er wel omlachen, vond hem iig niet zo standaard als pannekoeken meenemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van ado, utreg en feyenoord is niks redelijk
PSV had geen trainingskamp geregeld in de winterstop en mocht daarna van Twente bij hun op het complex en in het hotel.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het feit dat PSV door weersomstandigheden in de winterstop naar La Manga vertrok om te trainen/spelen ipv in Eindhoven te blijven.
Daarvoor moet je wel erg goed kijken inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:13 schreef TimDeVries het volgende:
Je moet ook letten op de details bij dat pannekoekenmix-spandoek. Die Arena met klopper rechtsonder is geniaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |