100% uitgesloten! RTL is mede-eigenaar van de rechten op GTST. ONM daarentegen...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
Is er een kans dat GTST naar Talpha gaat?
Mischien is het wel beter voor ONM. Wat verwacht je trouwens van de GTST en ONM zomerclifhanger?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
100% uitgesloten! RTL is mede-eigenaar van de rechten op GTST. ONM daarentegen...
Ik verwacht er niks van, dan kan het ook niet tegenvallen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Mischien is het wel beter voor ONM. Wat verwacht je trouwens van de GTST en ONM zomerclifhanger?![]()
Dat zou te mooi zijn. Ik verwacht eerder dat Tonnie in het circus gaat en alle co-assitenten komen kijken.Tonnie valt uit de trapeze en blijft roerloos liggen. *Cliffhanger*quote:Op donderdag 14 april 2005 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik verwacht er niks van, dan kan het ook niet tegenvallen.
Maar eerlijk gezegd hoop ik dat ONM dit jaar de spannendste cliff heeft. Die circustent biedt mogelijkheden genoeg om er iets leuks van te maken... bv. een ontsnapte leeuw die een paar co-assistenten oppeuzelt.
RTL NL zou de rechten kunnen verkopen natuurlijk,maar ik neem aan dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
100% uitgesloten! RTL is mede-eigenaar van de rechten op GTST. ONM daarentegen...
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van de cliff van dit jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Frey het volgende:
Sommige zijn hier wel erg goed in het bedenken van saaie cliffs
Ik verwacht juist een saaie clifquote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet zoveel van de cliff van dit jaar.
Ludo en Janine,die verhaallijn heb ik wel zin in.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik verwacht juist een saaie clifwat is de serie ingekakt dit jaar, alleen het Martine verhaal
vond ik boeiend en de gijzeling
Ik las dat Janine volgende week Ludo gaat verleiden, en dat er een toenadering
komt met Isabella en Ray
Met Julian, Kim en Hedwig enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
Hallo, altijd zeikt iedereen dat GTST saai is. Welk seizoen was het dan héél het jaar leuk?
Kom op zeg zie jij op het einde nog een spannende clif ? en het vorige Seizoen 14 vond ik 1 van de bestequote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
Hallo, altijd zeikt iedereen dat GTST saai is. Welk seizoen was het dan héél het jaar leuk?
GTST kan onmogelijk heel het jaar door leuk zijn.Maar er zijn lange spannende tijden geweest.En GTST is al aardig vooruit gegaan als je kijkt naar het najaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:
Nou, ik denk nu weer aan de tijd van de newbies Pascalle/Ray enzo, dat was pas erg.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Nano het volgende:
[..]
GTST kan onmogelijk heel het jaar door leuk zijn.Maar er zijn lange spannende tijden geweest.En GTST is al aardig vooruit gegaan als je kijkt naar het najaar.
Haha, een toenadering van Isabella en Ray? Isabella ging er toch uit? Misschien gaat Ray haar dan ook wel slaan, zodat ze in een coma raaktquote:Ik las dat Janine volgende week Ludo gaat verleiden, en dat er een toenadering
komt met Isabella en Ray
Zoiets verdient ze niet. Vanavond: De trouwerij. De cliffhanger is natuurlijk: Yasmin Fuentes, wat is hierop uw antwoord?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Nory het volgende:
[..]
Haha, een toenadering van Isabella en Ray? Isabella ging er toch uit? Misschien gaat Ray haar dan ook wel slaan, zodat ze in een coma raakt![]()
![]()
Ja,hoezo voorspelbaar!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zoiets verdient ze niet. Vanavond: De trouwerij. De cliffhanger is natuurlijk: Yasmin Fuentes, wat is hierop uw antwoord?
Misschien wel,maar ik denk dat we die maandag kunnen verwachten!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:20 schreef Frey het volgende:
Ik hoop vandaag op een leuke actie van Janine
En meneer Harmsen gaat het nou net iets rustiger aandoen........quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop alleen dat de verhaallijn omtrent de inseminatie van Isabella en dat kind snel afgelopen is. Duurt me allemaal veels te lang eik.
Vind Ludo & Janine weer een pre, zie ze graag samen. Voor de rest Sjors en Bing is een leuk stel en daar kan wel iets leuks uit komen denk ik.
Voor de rest hoop ik op meer Harmsen, het blijft een topper!
Ik hoop dat Nina vanavond terugkomt, zodat Yasmin ja zegt. Oja, die kaart van Nina was nou niet echt bepaald 9-jarigachtig. "Liefs, Nina.."quote:Op donderdag 14 april 2005 18:48 schreef thaduck het volgende:
Ik hoop alleen dat de verhaallijn omtrent de inseminatie van Isabella en dat kind snel afgelopen is. Duurt me allemaal veels te lang eik.
Vind Ludo & Janine weer een pre, zie ze graag samen. Voor de rest Sjors en Bing is een leuk stel en daar kan wel iets leuks uit komen denk ik.
Voor de rest hoop ik op meer Harmsen, het blijft een topper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |