Mooi dat het werkt iig.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, dvd-(re)writer werkt eindelijk naar behoren, dan maar zonder extra dvd-reader.
Instellingen staan nu zo:
Hdd -> Primary Master
Dvd-writer -> Secondary Master
Hij is ook mooi op snelheid nou, ben dus wel tevreden.
Kijk jij voetbal?quote:
Ach, ik zapte toevallig langs, ben bij de verlenging blijven plakkenquote:
Een beetje droevig ook misschien?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef DearPrudence het volgende:
Un Long Dimanche de Fiancailles = mooi.
Spannend en leuk om naar te kijken, maar absoluut geen goed voetbal.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, ik zapte toevallig langs, ben bij de verlenging blijven plakken.
Spannend, mooi spel ook, zeker in de 2e helft van de verlenging.
M'n pa zit nu in Grenoble, en moet morgen via Lyon naar huis, we zullen zien of hij heelhuids aankomtquote:Op woensdag 13 april 2005 23:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Spannend en leuk om naar te kijken, maar absoluut geen goed voetbal.
Maar ik weet haast wel zeker dat ze de volgende rond niet doorkomen, die Milanezen zijn echt van die vuile schoften die je veel te veel eer gunt als je ze voetballers noemt. Gewoon een belediging voor iedereen die wel een voetballer is.
Maarja, we zullen wel zien.
Trusten.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
M'n pa zit nu in Grenoble, en moet morgen via Lyon naar huis, we zullen zien of hij heelhuids aankomt.
Anyway, i'm off, night.
Die had ik dus wel, die 2e dvd-rom dan, alleen dat werkte niet ofzo. Heel vaag, nouja, ook niet echt nodig verder..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mooi dat het werkt iig.
Maar heb jij geen 2e hdd, en 2e cdrom / dvdrom / cdwriter?
Die had je ook wel uit je kast zelf kunnen halen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef -Mzraki- het volgende:
We hebben een oude printer moeten slopen voor wat extra schroefjes, maar hij zit erin, m'n dvd-brander.
Hij doet het, moet Nero nog even downloaden, maar so far, so goodquote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die had je ook wel uit je kast zelf kunnen halen hoor.En zoveel heeft zo'n ding niet nodig.
Maar veel belangrijker, werkt ie goed / naar tevredenheid?
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij doet het, moet Nero nog even downloaden, maar so far, so good.
finally.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij doet het, moet Nero nog even downloaden, maar so far, so good.
Veel plezier, het weer is iig wat opgeknapt, vang grote vissenquote:
One word: Dellquote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die had je ook wel uit je kast zelf kunnen halen hoor.En zoveel heeft zo'n ding niet nodig.
Maar veel belangrijker, werkt ie goed / naar tevredenheid?
Sterkte kerel, goh, het is toch al zo'n 7 jaar oud geworden zeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
M'n windows heeft het nu op de een of andere manier helemaal begeven..
Mag ik hem een spuitje gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Das wel de bedoeling inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sterkte kerel, goh, het is toch al zo'n 7 jaar oud geworden zeg.
Nu maar tijd voor XP dan?
quote:
Uhmm niels.. sinds wanneer is het zo dat wanneer jij een computer "fixed" hij het weer doet ?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Edit: Nu werkt het opeens weer wel, beetje vaag allemaal..
hmm.. vind het ook niet echt 'ruben' schoenen, maar wie weet staat het idd wel leuk.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]. Ben daar zeg maar naar opzoek, kijken of ze staan onder wat wijdere broeken, zo ja, they're mine
.
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:23 schreef il_mostro het volgende:
Uhmm niels.. sinds wanneer is het zo dat wanneer jij een computer "fixed" hij het weer doet ?![]()
![]()
Zo, das nog weer eens wat anders dan vans. Even wennen...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]. Ben daar zeg maar naar opzoek, kijken of ze staan onder wat wijdere broeken, zo ja, they're mine
.
Ach, ik ben nu wel voorbij het tijdperk van skateschoenen, wil nu echt meer naar de sneakers, Floris van Bommel is meteen wel een erg grote stap, maarja, we zullen zienquote:Op donderdag 14 april 2005 21:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hmm.. vind het ook niet echt 'ruben' schoenen, maar wie weet staat het idd wel leuk.
Yeahquote:'Eigendom is diefstal'
De strijd om het softwarepatent gaat vandaag een nieuwe fase in. De industrie liet zich aftroeven door principieel gedreven activisten van de internetgeneratie.
BRUSSEL/DEN HAAG, 14 APRIL. 'Eigendom is diefstal!' schreef Proudhon, een van de grondleggers van het anarchisme, in 1840. Die uitspraak heeft niets aan actualiteit ingeboet. Onder het motto 'Geen softwarepatenten' voeren kleine softwaremakers campagne tegen een Europese richtlijn waarvan vandaag de tweede lezing begint in het Europees Parlement. Die richtlijn staat het octrooieren toe van uitvindingen die software bevatten.
Op websites beschrijven de digitale nazaten van Proudhon wat de Europese burgers te wachten staat wanneer de richtlijn over 'het software-octrooi' wordt aangenomen. ,,De software-industrie zal ten prooi vallen aan afpersers zonder scrupules. Een kartel van grote bedrijven zal kleinere concurrenten platwalsen. Als gevolg daarvan zullen we met zijn allen meer geld betalen voor minder goede en minder veilige software.''
Het verzet tegen het software-octrooi is in menig opzicht uniek. Het laat zien hoe amateurlobbyisten van kleine softwarebedrijven de Europese besluitvorming kunnen beïnvloeden. Ook is het een voorbeeld van hoe nationale parlementariërs actief een spaak proberen te steken in het wiel van het Europese besluitvormingsproces. En het is de doorbraak van het internettijdperk in het Europese lobbycircuit. Bedaagde lobbyisten voor de industrie zijn afgetroefd door activistische software-freaks.
,,Lobbyisten beschouwen hun baan als een negen-tot-vijf-job. Wij zijn vrijwilligers,'' zegt de Belg Dieter van Uytvanck die in Nijmegen studeert en actief is in de antilobby. De anti's zijn altijd online. ,,We vergaderen 24 uur per dag'', zegt Arend Lammertink, programmeur bij een kleine softwareontwikkelaar. Dat activisten bereid zijn zich in hun vrije tijd in de stoffigheid van het octrooirecht en de Europese regelgeving te verdiepen is volgens Van Uytvanck het bewijs van hun oprechtheid.
In de strijd om het software-octrooi staan aan de ene kant de ambtenaren van de Europese Commissie en nationale ministeries, gesteund door de industrie. Aan de andere kant bevindt zich een coalitie van kleine softwarebedrijven en gebruikers van 'open software'. Deze tegenstanders zijn er in geslaagd om eerst het Europarlement op sleeptouw te nemen en vervolgens nationale parlementen - ook de Tweede Kamer in Den Haag - voor hun standpunten te winnen. Met steun van parlementariërs die behoren tot de generatie actieve deelnemers aan chatgroepen op internet.
De industriële lobbyisten hadden bij de politici het nakijken. ,,We hebben te laat beseft dat dit een heel grote campagne werd'', zegt Caroline Kamerbeek, communicatiemedewerker van de afdeling Industrieel Eigendom van Philips. ,,Het is een klassiek voorbeeld van de manier waarop de industrie haar eigen zaakjes heeft verpest'', zegt Douglas Gregory, lobbyist van de Amerikaanse computerindustrie in Brussel.
De industrie blijkt niet ongevoelig voor de politieke druk van de antilobby. Computerbedrijf en octrooieerkampioen IBM gaat vijfhonderd patenten vrijgeven aan de open bron beweging als begin van ,,een nieuwe manier om met industrieel eigendom om te gaan''.
Octrooien zijn eigendomsrechten op uitvindingen die nieuw, inventief en toepasbaar zijn. Een goed werkend octrooisysteem is volgens staatssecretaris Van Gennip (Economische Zaken) ,,smeerolie voor de economie''. Maar bij de Europese plannen is de smeerolie veranderd in gestold wantrouwen.
Stap over op (Gentoo) Linux, gegarandeert nooit meer dit soort problemen. Gewoonweg onmogelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik sta erop dat ik je even help met het vervoeren van dat ding!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:44 schreef errrrr het volgende:
Die schoenen lijken me niks voor jou Ruben, maar dat zegt niet zoveel
De P2-400 als Cel4-mp3-pc werkt nu lekker, windows 2000 (Advanced Server) staat erop, winamp, cdex, mp3-speler kan je zo aansluiten... hij is nu mijn muziek er op aan het zetten, en videokaartdrivers moeten nog ff (800x600 op 16 kleuren is niet grappig
). Dan het probleem om hem in het hok te krijgen, denk maar op z'n tweeen op de fiets, de monitor in een grote doos achterop, computer onder de arm.
Dierenbeul, als ik je morgen zie ga ik ook je borstkas open zagen en kijken hoe je darmen dan over je schoenen heenvallen en je hartje ligt te kloppen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:12 schreef MrAli het volgende:
Zo, damn, het bedrijfsuitje was echt bruut.![]()
We gingen vissen, nouja, dat is absoluut niet iets voor mij maar het was wel leuk.
Eerst met het bootje, vol geladen met eten en drinken, van Het Sop de haven uit, 'zeg, waar gaan we eigenlijk naar toe?'. Ja we dachten richting Julianadrop ofzo. Dus wij die kant op, na een half uurtje op topspeed zijn we op de plaats van bestemming aangekomen.
Daar ginen we dus vissen, met een hengeltje, achja, een stuk of 10 visjes gevangen dacht ik. Ik had er (uiteraard) de meeste.
Maar bij mijn eerste moest ie uiteindelijk op de foto, en toen dat klaar was dacht ik, ik zet dat visje weer terug in het water, dus ik smeet dat beest over boord, van alle kanten commentaar, van 'he, daar gaat ons avondeten!'. Bleek het dus de bedoeling te zijn de vangst op te eten aan het eind van de dag.
Ook nog wat bedrijfsdingen doorgesproken, wat aan het begin van het jaar wel meer gebeurd. Je kent het wel, wat kan er beter, etc. etc. Vervolgens na een uur of 5 op het water gezeten te hebben weer terug richting Oudeschild terwijl de fles(sen) Jutter in rap tempo leger werden.
Op de terugweg ging Marcel (een collega, die wel vaker vist) even de visjes schoonmaken, wat min of meer een complete biologieles werd.Met een flink mes eerst, de soms nog half levende / kronkelende, vissen opensnijden, en bij de ingewanden aangekomen werden die even een voor een doorgenomen. Darmen, lever, hart, maag, etc. De maag werd ook nog even open gesneden en van binnen eens goed geïnspecteerd om vervolgens tot de conclusie te komen dat hij alleen maar garnalen had gegeten. Ook het hart moest eraan geloven, met dat flinke mes het hartje eruit gehaald, lag ie daar op die tafel op de boot. Helemaal eruit, nog steeds bewegend.
Vonden sommigen ietwat leguber.
Daarna in de Verrekieker als voorgerecht onze vangst genuttigd en daarna onder het genot van heel wat biertjes een gigantische maaltijd naar binnen gewerkt, hoewel ik toch echt het idee had alleen maar spareribs besteld te hebben.
Na het eten even voetbal (AZ) gekeken, die dus door zijn.Ditalles uiteraard weer onder het genot van een (heel aantal) biertjes en een flinke portie ijs. En terwijl de ene schunnige mop na de andere over tafel vloog.
En uiteindelijk maar weer eens op huis aan, morgen weer om 8 uur op school aantreden bij natuurkunde, maar ik ben bang dat me dat niet helemaal zal lukken, of anders met enige 'katergevoelens' o.i.d.
We hebben ons iig wel vermaakt.
of een andere GNU/linux versiequote:Op donderdag 14 april 2005 23:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Stap over op (Gentoo) Linux, gegarandeert nooit meer dit soort problemen. Gewoonweg onmogelijk.
Echt aanbevolen, niet alleen door mij denk ik.
*mes aan het slijpen is*quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Dierenbeul, als ik je morgen zie ga ik ook je borstkas open zagen en kijken hoe je darmen dan over je schoenen heenvallen en je hartje ligt te kloppen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Villabewoners willen geen gehandicapten
Je vraagt je soms wel eens af, denken die mensen nou aan echt niets anders dan zichzelf?
Ga jij nou maar Jack the Fishripper uithangen.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Afschieten die lui, echt serieus, hier word ik echt zo ontiegelijk kotsmisselijk van, ik hoop ook voor ze dat ze me nooit tegen zullen komen. Want ik denk dat ze dat niet zullen overleven, damn wat zielig, hier zijn toch gewoon geen woorden voor, dat iemand zo diep kan zinken. Ze zouden ze juist zo goed en zo kwaad als het gaat moeten helpen, ze hebben het echt niet makkelijk, en hun bakken met geld, maar te dom er iets nuttigs mee te doen.Diep, diep triest.
It wasn't me.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dierenbeul, als ik je morgen zie ga ik ook je borstkas open zagen en kijken hoe je darmen dan over je schoenen heenvallen en je hartje ligt te kloppen.
Fedore Core (like Heinz) of Mandrake ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
of een andere GNU/linux versie
unix is wat overdreven voor je Keesje
Jij bent niet goed snik.quote:of een Mac, is ook goedgekeurd...
1. dat heeft zoals gewoonlijk weer eens niets met elkaar te makenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Jack the Fishripper uithangen.
ja maar als jij het een beetje gevolgd had... was et pas na de proefwerk weekquote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef MrAli het volgende:
Zeg uhm Niels (nee Niels Boom, ik bedoel Niels Witte uiteraard), wat we laatst afgesproken hadden met die twee dames, mijn moeder is niet thuis a.s. weekend.
Ja, weet ik, maarja. We kunnen het natuurlijk ook voor én na de proefwerkweek doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:14 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja maar als jij het een beetje gevolgd had... was et pas na de proefwerk week
Heb die vanochtend in de kleine pauze al vervuld, zal het vanavond nog eventjes herhalenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, en Ruben, jou wacht een taak he.
Leonardo is op 15 april in 1452 geboren, in Anchiano, Italië.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef DearPrudence het volgende:
he, is het vandaag een speciale dag ofzo?
bij google hebben ze zo'n oranje banner, en meestal veranderen ze die pas als het een speciale dag is, toch?
Iets met Leonardo DaVinci...
Merci monsieur.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb die vanochtend in de kleine pauze al vervuld, zal het vanavond nog eventjes herhalen.
Heb zelf om 6 uur nog wel een wedstrijd, in Den Helder, eigenlijk slechts een formaliteit, aangezien we toch allang kampioen zijn, maar we moeten gewoon nog even laten blijken wie nou eigenlijk de sterkste is.
riiight. Loud 'n clear.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leonardo is op 15 april in 1452 geboren, in Anchiano, Italië.
Wij hebben thuis een boek sized XXXL met álles over en van Leonardo DaVinci erin.
Tsja...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, en Ruben, jou wacht een taak he.
dat met 7 en 3 en 8 en 9 enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef MrAli het volgende:
Zeg uhm Niels (nee Niels Boom, ik bedoel Niels Witte uiteraard), wat we laatst afgesproken hadden met die twee dames, mijn moeder is niet thuis a.s. weekend.
Tsja, dat was idd een probleem ja, maar daar komen we wel uit. Ze is heel erg slim, remember.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
dat met 7 en 3 en 8 en 9 enzokunnen we gelijk ff vragen voor D
Maar uhm, wanneer wou je dat doen dan? je zaterdag is al bezet
Dude, just do it!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
Een gesprek met Niels is echt goed voor je zelfvertrouwens.
(En een gesprek met Ruben vermoeiend.)
Dat jij mij nou een beetje gaat beschuldigen van allerlei dingen die nergens op slaan!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
Een gesprek met Niels is echt goed voor je zelfvertrouwens.
(En een gesprek met Ruben vermoeiend.)
Ah gossiequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Dat jij mij nou een beetje gaat beschuldigen van allerlei dingen die nergens op slaan!.
Dat is nou ook weer wat overdreven, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat jij mij nou een beetje gaat beschuldigen van allerlei dingen die nergens op slaan!.
Meneer begon te bitchen dat ik nog niet had doorgegeven dat hij ook uitgenodigd was voor Esmé's porty enzo. Dat ik, toen ik hem vanochtend veel te vroeg zag, niet meteen schreeuwend op hem af rende dat hij moest komen. Dat ik ervan uitging dat ik hem vanavond nog wel zou zien, wat zo is, en dat ik het hem dan zou vertellen. Dat ik niet continu alles weet, en dus ook wel eens ergens niet aan denk.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Meneer begon te bitchen dat ik nog niet had doorgegeven dat hij ook uitgenodigd was voor Esmé's porty enzo. Dat ik, toen ik hem vanochtend veel te vroeg zag, niet meteen schreeuwend op hem af rende dat hij moest komen. Dat ik ervan uitging dat ik hem vanavond nog wel zou zien, wat zo is, en dat ik het hem dan zou vertellen. Dat ik niet continu alles weet, en dus ook wel eens ergens niet aan denk.
Meneer moet zich gewoon uit z'n sociale isolament trekken en in de kleine pauze ook voor Dilly's kantoor komen staan, in plaats van dat hij in de blauw hal gaat zitten.
Dus.
Ja, bij mij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, ik zal maar eens wat vaker bij jullie komen staan hé.
Trouwens, bij mij zitten de 'a' en de 'o' vrij ver uit elkaar op het toetsenbord, hoe zit dat bij jou?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:53 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso] Ja ali, dat wordt een succes[/me]
Waar hebben jullie het over, if I may ask...quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:44 schreef MrAli het volgende:
[me=Mr. Ali heeft een geweldig goed idee, voor morgenavond.![]()
You'll see tomorrow, I think.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Waar hebben jullie het over, if I may ask...
quote:TOP GEAR IS TOO MUCH FUN, SAY ENVIROS
TG is a top programme, BBC responds
Petrolheads' favourite Top Gear has come under attack. As many PHers already know, the TV programme has called for Top Gear to be removed from the BBC's schedules andreplaced with "a new programme promoting sensible driving in sensible vehicles".
What fun that would be. Not.
Transport 2000 argues that, as a programme put out by a public service broadcaster, Top Gear should "be responsible, seek to educate and be in the public interest". It apparently "falls far short of these ideals and is in danger of promoting irresponsible driver behaviour and an obsession with big cars, while ignoring the interests of most women drivers."
Other accusations include yobbishness, responsibility and having too much fun. Er, we made that last one up.
Items the killjoy environmental group cites as the programme's sins include:
* Having to re-film a piece twice about the closure of Oxford High Street because of lack of balance
* Driving a 4x4 to the top of a Scottish mountain through a peat bog, which allegedly caused "substantial ecological damage".
* Jeremy Clarkson tearing up propaganda about the dangers of speed from Transport 2000’s Web site
* Jeremy Clarkson driving a Ferrari (see pic) from London to Switzerland -- he did it regardless of fatigue, and was stopped by police for speeding
* Jeremy Clarkson crashing a car into a tree to test the strength of the car which cost compensation to the local parish council for the damage.
T2K suggested alternative employment for Clarkson. "If we must have Jeremy Clarkson on the television, let's give him something useful to do, such as trying out public transport or road-testing new bicycles. Perhaps he would like to drive a bus; he'd find it just as much fun as a Ferrari," the group said.
In response, the BBC said that the programme has proved a smash hit, and is one of the broadcaster's most popular programmes. The BBC said, "None of the presenters advocate or encourage dangerous driving, and high performance cars are always tested in a controlled and safe environment."
"The programme regularly features discussions of issues across the whole gamut of motoring. It does review fast cars but it has also recently featured the new Smart car, as well as a series of items on restoring cars and a second-hand car challenge. To say Top Gear encourages just a macho or yobbish attitude simply isn't true."
"Half of its regular audience of three million viewers is women. A recent example [of discussing green issues] would be in December 2004, when an engine was featured that was half electric and half petrol powered."
1 April is alweer een tijdje terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Onder het motto "zijn ze nu helemaal alle voeling met de realiteit verloren bij die groenen" :
[..]![]()
.
Top Gear verbieden/aanpassen![]()
, hoe kómen ze erbij?
Och, BBC dénkt er niet eens over, ik bedoel, 3 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:21 schreef il_mostro het volgende:
[..]
1 April is alweer een tijdje terugzijn ze wel wat laat
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Meneer begon te bitchen dat ik nog niet had doorgegeven dat hij ook uitgenodigd was voor Esmé's porty enzo. Dat ik, toen ik hem vanochtend veel te vroeg zag, niet meteen schreeuwend op hem af rende dat hij moest komen. Dat ik ervan uitging dat ik hem vanavond nog wel zou zien, wat zo is, en dat ik het hem dan zou vertellen. Dat ik niet continu alles weet, en dus ook wel eens ergens niet aan denk.
Meneer moet zich gewoon uit z'n sociale isolament trekken en in de kleine pauze ook voor Dilly's kantoor komen staan, in plaats van dat hij in de blauw hal gaat zitten.
Dus.
Ali Alus Mohammed B. en ik hebben vandaag een leuk idee bedacht, voor wat Ali Alus Mohammed B. zou kunnen geven morgenavondquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
Waar hebben jullie het over, if I may ask...
Bel / sms / mail / msn maar ff, communiceerd makkelijker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ali Alus Mohammed B. en ik hebben vandaag een leuk idee bedacht, voor wat Ali Alus Mohammed B. zou kunnen geven morgenavond
Te vroeg Niels, telt dus nog niet officieel, ben ik alsnog de eerste.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:53 schreef NerdoNielso het volgende:
Ach, laat ook maar, ben moe en ga slapen
Esmé, alvast gefeliciteerd met je 17e (gok ik???)
Yeah, 3 op een rij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |