Hij kan alleen maar groter worden Aliquote:Op woensdag 13 april 2005 21:59 schreef MrAli het volgende:
Inmiddels door mij gecheckt, en een paar veranderingen zouden wel op z'n plaats zijn. Maar er zijn iig ook wel heel veel leuke mensen aanwezig mocht iedereen komen die erop staat.Tot zover, voorwaardelijk, goed gekeurd.
Mooi dat het werkt iig.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, dvd-(re)writer werkt eindelijk naar behoren, dan maar zonder extra dvd-reader.
Instellingen staan nu zo:
Hdd -> Primary Master
Dvd-writer -> Secondary Master
Hij is ook mooi op snelheid nou, ben dus wel tevreden.
Kijk jij voetbal?quote:
Ach, ik zapte toevallig langs, ben bij de verlenging blijven plakkenquote:
Een beetje droevig ook misschien?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef DearPrudence het volgende:
Un Long Dimanche de Fiancailles = mooi.
Spannend en leuk om naar te kijken, maar absoluut geen goed voetbal.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, ik zapte toevallig langs, ben bij de verlenging blijven plakken.
Spannend, mooi spel ook, zeker in de 2e helft van de verlenging.
M'n pa zit nu in Grenoble, en moet morgen via Lyon naar huis, we zullen zien of hij heelhuids aankomtquote:Op woensdag 13 april 2005 23:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Spannend en leuk om naar te kijken, maar absoluut geen goed voetbal.
Maar ik weet haast wel zeker dat ze de volgende rond niet doorkomen, die Milanezen zijn echt van die vuile schoften die je veel te veel eer gunt als je ze voetballers noemt. Gewoon een belediging voor iedereen die wel een voetballer is.
Maarja, we zullen wel zien.
Trusten.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
M'n pa zit nu in Grenoble, en moet morgen via Lyon naar huis, we zullen zien of hij heelhuids aankomt.
Anyway, i'm off, night.
Die had ik dus wel, die 2e dvd-rom dan, alleen dat werkte niet ofzo. Heel vaag, nouja, ook niet echt nodig verder..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mooi dat het werkt iig.
Maar heb jij geen 2e hdd, en 2e cdrom / dvdrom / cdwriter?
Die had je ook wel uit je kast zelf kunnen halen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef -Mzraki- het volgende:
We hebben een oude printer moeten slopen voor wat extra schroefjes, maar hij zit erin, m'n dvd-brander.
Hij doet het, moet Nero nog even downloaden, maar so far, so goodquote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die had je ook wel uit je kast zelf kunnen halen hoor.En zoveel heeft zo'n ding niet nodig.
Maar veel belangrijker, werkt ie goed / naar tevredenheid?
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hij doet het, moet Nero nog even downloaden, maar so far, so good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |