It wasn't me.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dierenbeul, als ik je morgen zie ga ik ook je borstkas open zagen en kijken hoe je darmen dan over je schoenen heenvallen en je hartje ligt te kloppen.
Fedore Core (like Heinz) of Mandrake ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
of een andere GNU/linux versie
unix is wat overdreven voor je Keesje
Jij bent niet goed snik.quote:of een Mac, is ook goedgekeurd...
1. dat heeft zoals gewoonlijk weer eens niets met elkaar te makenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Jack the Fishripper uithangen.
ja maar als jij het een beetje gevolgd had... was et pas na de proefwerk weekquote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef MrAli het volgende:
Zeg uhm Niels (nee Niels Boom, ik bedoel Niels Witte uiteraard), wat we laatst afgesproken hadden met die twee dames, mijn moeder is niet thuis a.s. weekend.
Ja, weet ik, maarja. We kunnen het natuurlijk ook voor én na de proefwerkweek doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:14 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja maar als jij het een beetje gevolgd had... was et pas na de proefwerk week
Heb die vanochtend in de kleine pauze al vervuld, zal het vanavond nog eventjes herhalenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, en Ruben, jou wacht een taak he.
Leonardo is op 15 april in 1452 geboren, in Anchiano, Italië.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef DearPrudence het volgende:
he, is het vandaag een speciale dag ofzo?
bij google hebben ze zo'n oranje banner, en meestal veranderen ze die pas als het een speciale dag is, toch?
Iets met Leonardo DaVinci...
Merci monsieur.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb die vanochtend in de kleine pauze al vervuld, zal het vanavond nog eventjes herhalen.
Heb zelf om 6 uur nog wel een wedstrijd, in Den Helder, eigenlijk slechts een formaliteit, aangezien we toch allang kampioen zijn, maar we moeten gewoon nog even laten blijken wie nou eigenlijk de sterkste is.
riiight. Loud 'n clear.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Leonardo is op 15 april in 1452 geboren, in Anchiano, Italië.
Wij hebben thuis een boek sized XXXL met álles over en van Leonardo DaVinci erin.
Tsja...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, en Ruben, jou wacht een taak he.
dat met 7 en 3 en 8 en 9 enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef MrAli het volgende:
Zeg uhm Niels (nee Niels Boom, ik bedoel Niels Witte uiteraard), wat we laatst afgesproken hadden met die twee dames, mijn moeder is niet thuis a.s. weekend.
Tsja, dat was idd een probleem ja, maar daar komen we wel uit. Ze is heel erg slim, remember.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
dat met 7 en 3 en 8 en 9 enzokunnen we gelijk ff vragen voor D
Maar uhm, wanneer wou je dat doen dan? je zaterdag is al bezet
Dude, just do it!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
Een gesprek met Niels is echt goed voor je zelfvertrouwens.
(En een gesprek met Ruben vermoeiend.)
Dat jij mij nou een beetje gaat beschuldigen van allerlei dingen die nergens op slaan!quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
Een gesprek met Niels is echt goed voor je zelfvertrouwens.
(En een gesprek met Ruben vermoeiend.)
Ah gossiequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Dat jij mij nou een beetje gaat beschuldigen van allerlei dingen die nergens op slaan!.
Dat is nou ook weer wat overdreven, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat jij mij nou een beetje gaat beschuldigen van allerlei dingen die nergens op slaan!.
Meneer begon te bitchen dat ik nog niet had doorgegeven dat hij ook uitgenodigd was voor Esmé's porty enzo. Dat ik, toen ik hem vanochtend veel te vroeg zag, niet meteen schreeuwend op hem af rende dat hij moest komen. Dat ik ervan uitging dat ik hem vanavond nog wel zou zien, wat zo is, en dat ik het hem dan zou vertellen. Dat ik niet continu alles weet, en dus ook wel eens ergens niet aan denk.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Meneer begon te bitchen dat ik nog niet had doorgegeven dat hij ook uitgenodigd was voor Esmé's porty enzo. Dat ik, toen ik hem vanochtend veel te vroeg zag, niet meteen schreeuwend op hem af rende dat hij moest komen. Dat ik ervan uitging dat ik hem vanavond nog wel zou zien, wat zo is, en dat ik het hem dan zou vertellen. Dat ik niet continu alles weet, en dus ook wel eens ergens niet aan denk.
Meneer moet zich gewoon uit z'n sociale isolament trekken en in de kleine pauze ook voor Dilly's kantoor komen staan, in plaats van dat hij in de blauw hal gaat zitten.
Dus.
Ja, bij mij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tsja, ik zal maar eens wat vaker bij jullie komen staan hé.
Trouwens, bij mij zitten de 'a' en de 'o' vrij ver uit elkaar op het toetsenbord, hoe zit dat bij jou?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:53 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso] Ja ali, dat wordt een succes[/me]
Waar hebben jullie het over, if I may ask...quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:44 schreef MrAli het volgende:
[me=Mr. Ali heeft een geweldig goed idee, voor morgenavond.![]()
You'll see tomorrow, I think.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Waar hebben jullie het over, if I may ask...
quote:TOP GEAR IS TOO MUCH FUN, SAY ENVIROS
TG is a top programme, BBC responds
Petrolheads' favourite Top Gear has come under attack. As many PHers already know, the TV programme has called for Top Gear to be removed from the BBC's schedules andreplaced with "a new programme promoting sensible driving in sensible vehicles".
What fun that would be. Not.
Transport 2000 argues that, as a programme put out by a public service broadcaster, Top Gear should "be responsible, seek to educate and be in the public interest". It apparently "falls far short of these ideals and is in danger of promoting irresponsible driver behaviour and an obsession with big cars, while ignoring the interests of most women drivers."
Other accusations include yobbishness, responsibility and having too much fun. Er, we made that last one up.
Items the killjoy environmental group cites as the programme's sins include:
* Having to re-film a piece twice about the closure of Oxford High Street because of lack of balance
* Driving a 4x4 to the top of a Scottish mountain through a peat bog, which allegedly caused "substantial ecological damage".
* Jeremy Clarkson tearing up propaganda about the dangers of speed from Transport 2000’s Web site
* Jeremy Clarkson driving a Ferrari (see pic) from London to Switzerland -- he did it regardless of fatigue, and was stopped by police for speeding
* Jeremy Clarkson crashing a car into a tree to test the strength of the car which cost compensation to the local parish council for the damage.
T2K suggested alternative employment for Clarkson. "If we must have Jeremy Clarkson on the television, let's give him something useful to do, such as trying out public transport or road-testing new bicycles. Perhaps he would like to drive a bus; he'd find it just as much fun as a Ferrari," the group said.
In response, the BBC said that the programme has proved a smash hit, and is one of the broadcaster's most popular programmes. The BBC said, "None of the presenters advocate or encourage dangerous driving, and high performance cars are always tested in a controlled and safe environment."
"The programme regularly features discussions of issues across the whole gamut of motoring. It does review fast cars but it has also recently featured the new Smart car, as well as a series of items on restoring cars and a second-hand car challenge. To say Top Gear encourages just a macho or yobbish attitude simply isn't true."
"Half of its regular audience of three million viewers is women. A recent example [of discussing green issues] would be in December 2004, when an engine was featured that was half electric and half petrol powered."
1 April is alweer een tijdje terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Onder het motto "zijn ze nu helemaal alle voeling met de realiteit verloren bij die groenen" :
[..]![]()
.
Top Gear verbieden/aanpassen![]()
, hoe kómen ze erbij?
Och, BBC dénkt er niet eens over, ik bedoel, 3 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:21 schreef il_mostro het volgende:
[..]
1 April is alweer een tijdje terugzijn ze wel wat laat
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Meneer begon te bitchen dat ik nog niet had doorgegeven dat hij ook uitgenodigd was voor Esmé's porty enzo. Dat ik, toen ik hem vanochtend veel te vroeg zag, niet meteen schreeuwend op hem af rende dat hij moest komen. Dat ik ervan uitging dat ik hem vanavond nog wel zou zien, wat zo is, en dat ik het hem dan zou vertellen. Dat ik niet continu alles weet, en dus ook wel eens ergens niet aan denk.
Meneer moet zich gewoon uit z'n sociale isolament trekken en in de kleine pauze ook voor Dilly's kantoor komen staan, in plaats van dat hij in de blauw hal gaat zitten.
Dus.
Ali Alus Mohammed B. en ik hebben vandaag een leuk idee bedacht, voor wat Ali Alus Mohammed B. zou kunnen geven morgenavondquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
Waar hebben jullie het over, if I may ask...
Bel / sms / mail / msn maar ff, communiceerd makkelijker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ali Alus Mohammed B. en ik hebben vandaag een leuk idee bedacht, voor wat Ali Alus Mohammed B. zou kunnen geven morgenavond
Te vroeg Niels, telt dus nog niet officieel, ben ik alsnog de eerste.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:53 schreef NerdoNielso het volgende:
Ach, laat ook maar, ben moe en ga slapen
Esmé, alvast gefeliciteerd met je 17e (gok ik???)
Yeah, 3 op een rij.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:20 schreef MrAli het volgende:Esmé!!!! Gefeliciteerd met je 17e verjaardag!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |