quote:Op woensdag 13 april 2005 13:17 schreef Djaser het volgende:
Mensen, het is maar een openinspost! Wat maakt het nou uit dat die mooier had gekunt? Laten we het over gitaren/gitaristen hebben.
Hij staat erbij.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:23 schreef Prep2Fight het volgende:
Djaser, je hebt daar gelijk in hoorMaar toch, misschien zoiets:
[afbeelding]
Volgens mij is TC Electronics voor de hele rijke gitaristen.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
dit lijkt me ook wel een mooi dingetje voor als je nog wat effecten zoekt:
http://www.tcelectronic.com/Files/Products/G-System/index.html
bokkum, ik had hem juist in een text bestandje gemaakt, en die het vorige topic gepost, zoals ik al zeiquote:Op woensdag 13 april 2005 13:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja als je daar zin in hebt...![]()
En Jorikjet wat een domme opmerking. Knippen plakken wtf heeft dat voor nut, aap? Dan kan je helemaal opnieuw de opmaak en alle links gaan maken.
Dusch ik wacht eventjes op WD, misschien heeft hij de OP nog opgeslagen. Dan kan ik het zo erin zetten, met een linkje naar het vorige topic erbij.
URL...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:51 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
bokkum, ik had hem juist in een text bestandje gemaakt, en die het vorige topic gepost, zoals ik al zei![]()
In sommige nummers heb je funcitoneel vals, maar dit is iets over de top!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
OK. Dan post ik wel een stukje zelfgemaakte muziek:
http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3
Commentaat welkom. Wel leuk commentaar natuurlijk.![]()
't begin is erg mooiquote:Op woensdag 13 april 2005 16:51 schreef SingleCoil het volgende:
OK. Dan post ik wel een stukje zelfgemaakte muziek:
http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3
Commentaat welkom. Wel leuk commentaar natuurlijk.![]()
nu jouw plaatje nog weghalen en dan hebben we best een mooie OPquote:Op woensdag 13 april 2005 15:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Aap dat ding is ook nog van een stuk op 70 topics geleden.
Prehistorische OP.
Maar 't is beter dan niets.
OK ok, buiten de toonladder hoe u wilt....quote:Op woensdag 13 april 2005 18:08 schreef SingleCoil het volgende:
Vals=slecht gestemd. Ik stem altijd goed voor ik iets opneem...
Zo hé, mooie gitaar!!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:21 schreef crN het volgende:
Zo mijn nieuwe gitaar is ook weer binnen
Ibanez RG350EX
Fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De gitaar is prima afgewerkt. Puik werk Ibanez.![]()
![]()
![]()
![]()
De elementen zijn wat minder, maar das zo verholpen.![]()
Soms klinkt het heel mooi (denk aan bijv. jazzmuziek), maar dit vond ik gewoon te veel van het goede.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:21 schreef SingleCoil het volgende:
Zeker, zeker buiten de toonladder! Toonladders zijn om buiten te gaan! Negeer toonladders ! [afbeelding][afbeelding]
wat kosten die ongeveer...?quote:Op donderdag 14 april 2005 07:57 schreef NRK het volgende:
Ze zijn niet slecht, er komt alleen niet echt een bijzonder of krachtig geluid uit, het is het gewoon net nietkan veel beter klinken.. bijv door een SD of een DiMarzio erin te duwen.
Ja, dat gevoel ken ik. Ik voel me altijd zo slecht als ik een op het eerste gezicht heel makkelijk riedeltje niet gelijk kan spelen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:51 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik probeer het toch niet al te ingewikkelde eerste solootje uit Bohemian Rhapsody na te spelen, maar het gaat me een potje moeizaam!![]()
Ik heb alle noten prima te pakken, maar ik krijg de timing maar niet goed gedaan, vooral met die triolen zit ik te kutten.
Kut
Ik moet zeggen dat de afwerking echt heel goed is. De hals loopt niet aan, de frets hebben geen scherpe randen, de brug is heel sterk, tuners zijn heel sterk, de laklaag is heel strak. Weinig op aan te merkenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:59 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
hoe zit het trouwens met de verder afwerking van de 'goedkopere' ibanez gitaren (prijsklasse rond de ¤500,-)
het hout en de hardware etc.
had gehoord dat dat vroeger vrij slecht was... maar weet niet of dat nog steeds zo is... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |