Ja, pffrt. Stelletje randdebielen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of iemand even het JAM-DO2 gelul kan wissen in het Jazzfans-topic...
Dank.
En gooi deze maar dicht: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 134quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Berkery het volgende:
Mag Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 135 weer sticky?
Als we dan toch zetten gaan herhalen:quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef SunChaser het volgende:
Nipeng, dat Naaitopic is expres in MUZ geplaatst omdat t om artiesten gaat in de muziek, t gaat niet over acteurs en tvpresentators, t past dan ook niet in SHO
Graag terug naar MUZ aub
quote:Op maandag 11 april 2005 20:34 schreef static het volgende:
[..]
SHO is niet alleen voor acteurs en presentatoren. Dat zou juist jij moeten weten.
Nou, dan gaat hij weer terug; dacht dat het een leuk SHO topic zou zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Dan herhaal ik ook weer even: ik heb het niet voor niets in MUZ gepost. Omdat ik het een onderwerp vind waar vooral muziekers op reageren en van afweten.
En je ziet dat ik gelijk heb, want in SHO valt het meteen dood. Ik open het niet voor niets in MUZ, ik vind het gewoon een leuk topic voor MUZ, niet voor SHO. Anders had ik het daar wel geopend. In SHO zal dit topic niet verder lopen.
En dat toontje laat je maar gevoegelijk achterwege, sunnie, we kennen elkaar goed genoeg.quote:Vanwaar die arrogantie het zomaar te verplaatsen en het daar te laten staan.
Gevoegelijk nog welquote:Op maandag 11 april 2005 22:56 schreef static het volgende:
En dat toontje laat je maar gevoegelijk achterwege, sunnie, we kennen elkaar goed genoeg.
*kuch*quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef Berkery het volgende:
Mag Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 135 weer sticky?
Check, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:16 schreef bigshadow het volgende:
Kunnen de linkjes uit het vorige triviadeel misschien gekopieerd worden naar het nieuwe triviadeel??
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVIII = nieuw
Fok! Muziek Trivia deel CCCLXVII = oud
Bij voorbaat dank [14.gif]
Super bedankt. Zal wel even laten weten als we hem geleend hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik denk dat niemand er bezwaar tegen zal hebben als je hem jat leent
Je bent niet de eerste, [OUD] gebruikt hem ook al een tijdje (loopt niet zo hard)quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:20 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie: mogen wij in UVT jullie OP lenen van de Trivia serie?
Hij begint bij ons aardig te lopen: Het UVT Trivia Spel-topic - Deel 1quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste, [OUD] gebruikt hem ook al een tijdje (loopt niet zo hard)
FOK! OUDers trivia #12
Pleeeeeaaaase?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wil iemand muziekassociatiespel #242 veranderen in deel 424?
Ook Sack_Blabbaths en mijn verzoek?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:47 schreef nipeng het volgende:
Gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |