Het ligt helaas niet aan jou en aan mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het aan mij lag waren er geen mods

lees ff:quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de reden van de verdwijning van de TTT?

google.fok.nlquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de reden van de verdwijning van de TTT?

ik zie geen enkel nut voor een user-review in ONZ van een user/mod die nooit/amper in ONZ post, en mocht Dr_flash hem toch in GC willen, hij kan hem zelf met gemak verplaatsen en heropenen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:44 schreef Eksteroog het volgende:, userreviews staan ook in ONZ en daar hebben ze ook altijd gestaan.
Maar blijkbaar kan PP geen normaal antwoord verzinnen, too bad.

Is dát de reden? Een andere zoekfunctie?quote:

Hoe bedoel je?quote:

De TT is net anders geweestquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stond er wat anders in de OP? Of is volgens jou mijn post geëdit?

de TT was net anders.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stond er wat anders in de OP? Of is volgens jou mijn post geëdit?

Voor jou altijd, schatquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:13 schreef Knut het volgende:
[..]
De TT is net anders geweest
Gooi je msn eens aan

Ja, dus? Daar kunnen ze hier niets mee hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor jou altijd, schat
By the way:
Max-topic:Alleen maar ontopic reacties
![]()

Ze kunnen het toch in de TTT gooien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dus? Daar kunnen ze hier niets mee hoor.![]()

Ik heb af en toe wel humor, ik kan alleen nu niets meer bedenkenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor jou altijd, schat
By the way:
Max-topic:Alleen maar ontopic reacties
![]()

Daarnaast heeft VAC al eens precies zo'n topic geopend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch in de TTT gooien?
Oh nee, stom van mij

Ksstquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VAC al eens precies zo'n topic geopend.

Is dat zo? Dat wist ik niet. Linkje?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daarnaast heeft VAC al eens precies zo'n topic geopend.

ik wachtquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil hier posten Huisregel(s) Onzin voor je leven. dat je lief moet zijn !

Wil je zo graag ene positieve note dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef knowall het volgende:
Kan ik hier ook terecht voor positieve feedback?

Liever wil ik antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wil je zo graag ene positieve note dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |