Ongeslagen kampioen, dat is lang geledenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef ILCILA het volgende:
moet je nagaan hoe we het doen als we een goed seizoen hebben![]()
Emanuelson is nog niet echt doorgebroken, komt nog wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
Uiteindelijk zal het seizoen wel meevallen, CL-voorronde door tweede plaats en de Amstel Cup!
Daarnaast nog de doorbraak van talenten als Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson...
Verbaast je dat? Mij niet! Is gewoon des-joods!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:15 schreef Robar het volgende:
Ben dan wel voor Ajax, maar ik verbaas me toch altijd weer over dat grenzeloze optimisme na een gewonnen wedstrijd (overigens gewonnen met behoorlijk goed voetbal).
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Mij niet! Is gewoon des-joods!
quote:Als ik ook een voorspelling mag doen: 4-1
0-1 Östlund (ed.)
1-1 Kuyt (pen.)
2-1 Kuyt
3-1 Ono
4-1 Kalou
En Ajax eindigt de wedstijd met 10 man na een rode kaart (2 x geel) voor Pienaar.
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:15 schreef Robar het volgende:![]()
Hehe, typisch!
Ben dan wel voor Ajax, maar ik verbaas me toch altijd weer over dat grenzeloze optimisme na een gewonnen wedstrijd (overigens gewonnen met behoorlijk goed voetbal).
Maar gezien de vorm van Feyenoord verwacht ik een gelijkspel 2-2 ofzo.
Ik hoop uiteraard dat Ajax vernietigend uithaalt!
pessimistquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:31 schreef Robar het volgende:
Ben ik nu de engie die zich niet "blind" staart op alleen die goede wedstrijd tegen AZ???
Ajax kan best winnen van Feyenoord, maar dan moeten ze minstens net zo goed spelen als tegen AZ. Helaas heb ik Ajax er maar weinig op kunnen betrappen de laatste tijd twee wedstrijden achter elkaar goed te presteren! Eerst zien dan geloven. Ik blijf bij 2-2.
Heb ook geen zin om dit Ajax te overhypen, maar Ajax presteert tegen die Rotte'damse club altijd goed (net als die club uit Ei'hoven altijd goed presteert tegen ons en juist weer minder tegen die Rotte'dammers) de klassieker is een wedstrijd die staat op zich...quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:31 schreef Robar het volgende:
Ben ik nu de engie die zich niet "blind" staart op alleen die goede wedstrijd tegen AZ???
Ajax kan best winnen van Feyenoord, maar dan moeten ze minstens net zo goed spelen als tegen AZ. Helaas heb ik Ajax er maar weinig op kunnen betrappen de laatste tijd twee wedstrijden achter elkaar goed te presteren! Eerst zien dan geloven. Ik blijf bij 2-2.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef Robar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, zelfs ik geloof dat niet![]()
![]()
![]()
eureka wat een lol
Maar goed het mag van mij uiteraard wel.
Ik geloof dat jullie havenarbeiders ook in de tweede plek geloven: over (onterecht) optimisme gesproken!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Mij niet! Is gewoon des-joods!
Ik zeik Mitea niet af, maar wanneer heeft Mitea 3 X in 1 wedstrijd gescoord???????quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Mitea afzeiken is nu wel over hoor. Je zag het al aan afgelopen zondag, geef die jongen vertrouwen en hij heeft echt wel een toegevoegde waarde.
Wat een onzin, Feyenoord is samen met Twente en PSV gewoon de beste ploeg na de winterstop, scoort veel en wint veel wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie havenarbeiders ook in de tweede plek geloven: over (onterecht) optimisme gesproken!!
Zeven maanden geleden, om precies te zijn:quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeik Mitea niet af, maar wanneer heeft Mitea 3 X in 1 wedstrijd gescoord???????
Ik kan het me niet herinneren en als dat al gebeurt zal het waarschijnlijk niet tegen Feyenoord zijn.
Als je een andere onwaarschijnlijke naam had genoemd, dan had ik ook gelachen.
En zoals ik al zei 1 zwaluw(of wat voor vogel dan ook) maakt nog geen zomer.
Ik denk dat Ajax een goede kans maakt, maar alleen als Ajax net zo speelt als tegen AZ.
Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Hattrick Nicolae Mitea voor Jong Roemenië
Caracal, 3 september 2004
Ajacied Nicolae Mitea heeft drie keer gescoord voor Roemenië onder de 21 jaar, dat met 5-1 won van Macedonië. De jonge Ajacied was aanvankelijk geselecteerd voor het grote Roemenië, maar viel op het laatste moment af. Met zijn drie goals voor Jong Roemenië liet hij zien dat hij wel bij de senioren op zijn plaats was geweest.
Raffie begint weer gewoon op de bank hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:44 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Dat is een nep foto!
[quote]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt?
[quote]
En Ajax gaat winnen!
0-2 (2 maal Raffie)
Bron = http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=968quote:Ajax rekent op Dennis Bergkamp
Ajax rekent op een terugkeer van Dennis Bergkamp. Zijn huidige club Arsenal wil zijn contract niet verlengen. Bergkamp vierde op 14 december 1986 zijn debuut bij Ajax. In 1993 legde Inter Milaan 17,5 miljoen euro op tafel. Twee jaar later verhuisde Bergkamp naar Highbury Park voor 11 miljoen euro. Op 10 mei mag Bergkamp 36 kaarsjes uitblazen.
'Dennis the Menace' is aan zijn tiende seizoen bij Arsenal bezig. Hij gaf eerder al aan dat hij nog één seizoen wil doorgaan. Dennis Nicolaas Maria Bergkamp heeft drie dochters (Estelle, Deborah en Yasmin) en een zoon Mitchell.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:51 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Zeven maanden geleden, om precies te zijn:
[..]
Omdat we fegen FCDB altijd zo gemakkelijk en ruim winnen???quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:12 schreef Robar het volgende:
[..]En in de Nederlandse competitie !!!!!!!
Ik zeg ook niet dat het helemaal onwaarschijnlijk is dat hij "ooit" een hattrick maakt, ik zeg gewoon dat het zeker niet tegen Feyenoord gaat gebeuren komend weekend! Als Ajax tegen Den Bosch had gespeeld had ik hem een kans gegeven!
Hehe. Vooral de namen van zijn kinderen zijn natuurlijk relevant voor dit bericht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bron = http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=968
Voor wat het waard is, maar wel leuk om over te dromen natuurlijk
Okay, laten we het dan zo doen:quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:48 schreef Bananenman het volgende:
Je vergeet de minuut waarin er gescoord gaat worden
Dennis Nicolaas Maria Bergkamp heeft drie dochters blabla bla. Wat een info zegquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sjeezus, give me a break!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Omdat we fegen FCDB altijd zo gemakkelijk en ruim winnen???
Bergkamp is een van de de meest grandioze spelers die op dit moment op de Europese velden rondloopt! Ik zeg binnenhalen en nooit meer weg laten gaan. Lekker nog een jaartje laten voetballen en vervolgens opnemen in de technische staf! Maar goed, dat wil hij volgens mij zelf nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Els_saai het volgende:
Bergkamp is een kale ouwe vent. Die moeten we niet bij Ajax.
Alleen leuke voetballers aub.
Neem je tijd.quote:
Valt mee.quote:Het zit erg diep he?
Nee.quote:Ken je Mitea persoonlijk ofzo?
Ja. Ik vind het treurig om te zien dat zo'n jonge jongen helemaal verneukt kan worden door zijn trainer, medespelers en fans door bij elke slechte bal, echt elke slechte bal uitgefloten te worden of kritiek te krijgen, terwijl je weet dat je zo'n gast vertrouwen moet geven of op een andere manier iets moet leren ipv zo negatief te zijn. Dat vind ik zonde ja.quote:Heb je het met hem te doen?
Dat mag. Minder smilies, vraagtekens en uitroeptekens zou wel schelen en je post wat normaler maken.quote:Ik mag toch wel zeggen dat ik het ongeloofwaardig vind dat Mitea 3x gaat scoren??? Ik moest daar om lachen, omdat ik dat NIET zie gebeuren punt!
Zeg nooit nooitquote:In goede vorm heeft hij dat in de Nederlandse competitie niet gedaan, dus nu doet hij dat zeker niet.
Klopt. Maar dit is wel een goede basis en een enorme vooruitgang gezien de prestaties van de laatste maanden. Dat mag wel voor enige enthousiasme zorgen, ook al omdat het tegen AZ was en niet tegen een RBC of een De Graafschap.quote:Zoals ik al zei, 1 goede wedstrijd is echt geen garantie voor een positieve afloop komend weekend. Dat geld dus ook voor het spel van bepaalde spelers afgelopen wedstrijd tegen AZ.
Prima hoorquote:Dat is wat ik vind en dat is gelijk het laatste wat ik over Mitea gezegd heb.
Einde discussie wat mij betreft!!!!!!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Els_saai het volgende:
Respect weetjewel..quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Els_saai het volgende:
.... uhm.....quote:
Ja, zondag. Ben je dat nou alweer vergeten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:33 schreef Robar het volgende:
[..]
.... uhm.....
NOOIT
Nee even serieus, ok die smilies waren wat overdreven, mijn excuses.
Maar ooit zal hij wel een Hattrick maken hoor
kan ik er toch weer niet mijn mond over houden
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:57 schreef F1Bas het volgende:
En Feyenoord is van het niveau Macedonie, dus het moet kunnen.
we gaan voortaan scouten op de wallenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Els_saai het volgende:
Mên, die scoren aan de lopende band!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Robar het volgende:
Misschien "liggen" daar nog wat "talentjes" voor het oprapen.
Die hoef je niet te betalen die betalen zelf om te ballenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Uhm,
Misschien "liggen" daar nog wat "talentjes" voor het oprapen.
Belgen denken dat het vandaag 1 april is ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch knap,tis niet eens bekend of Arsenal wel/niet door wil gaan met Dennis...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waar ze het vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch knap,tis niet eens bekend of Arsenal wel/niet door wil gaan met Dennis...
Stel je voor dat ze op een dag ook Flappie van der Sar willen terughalen!quote:
en daar zouden ze nog beter mee af zijn dan wat ze nu hebben...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze op een dag ook Flappie van der Sar willen terughalen!![]()
Dat zou voor bijna elk team gelden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar zouden ze nog beter mee af zijn dan wat ze nu hebben...
Ah, u is een beleider van de breezah-beleving in het voetbal?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:44 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Dat is een nep foto!
En Ajax gaat winnen!
0-2 (2 maal Raffie)
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het betreffende artikel uit s'werelds betrouwbaarste blad.quote:Tuesday 12 April 2005 05:16pm
FANS FEAR BERGKAMP EXIT Apr 10 2005
By Tom Hatten
ARSENAL fans fear Dennis Bergkamp is on his way out of Highbury at the end of the season.
Bergkamp's contract expires in the summer.
And after a meeting with managing director Keith Edelman, the club's loyalists sense the Dutchman will not be offered a new deal. Fan club representatives met with the Arsenal chief to discuss plans for next season - the last at Highbury.
The Gunners are planning a series of tribute days to celebrate key figures at the club.
But when supporters suggested Bergkamp as a deserving candidate there was an awkward moment before the fans were told the matter would be "put on hold". "We got the strong impression that Dennis isn't going to be around next season," said one supporter at the meeting.
"There was an awkward moment when we mentioned Dennis as a must for a tribute day. He's a God at Highbury. But we were told they would put the matter on hold."
Bergkamp, 35, has indicated he will retire if he doesn't get an extension to his present deal. He is due a testimonial after spending a decade at the club since his £7.5million transfer from Inter Milan.
Wenger has always maintained he will wait until the end of the season before deciding Bergkamp's future.
Meanwhile, Arsenal fans face paying upwards of £75 to see top Premiership clashes at their new £357m ground.
Yep, jullie winnen dik van de toppers.........quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat een onzin, Feyenoord is samen met Twente en PSV gewoon de beste ploeg na de winterstop, scoort veel en wint veel wedstrijden.
Niks onterechts aan ons optimisme.
voetbal gaat niet om uiterlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef Els_saai het volgende:
bla
Voor zo'n salaris mogen ze met mij op 35 jarige leeftijd wel effe sollen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:31 schreef popolon het volgende:
Wel raar dat ie met zich laat sollen, net zoals vorig seizoen.
Feyenoord heeft er 8 gewonnen, Ajax ook. So what? Het is echt overdreven gedoe. En dat Feyenoord veel scoort. Ja, tegen Willem II en de Graafschap hadden ze een leuk weekje. Mag het eens?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:35 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Wat een onzin, Feyenoord is samen met Twente en PSV gewoon de beste ploeg na de winterstop, scoort veel en wint veel wedstrijden.
Niks onterechts aan ons optimisme.
Kreeg vandaag nog een brief van Arie van Eijden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond is Arie van Eijden te gast bij Barend & Van Dorp
er staat ook niet echt iets wat iemand van ajax gezegd kan hebben, er staat alleen maar "Ajax rekent op een terugkeer van Dennis Bergkamp."quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Dennis Bergkamp terug lijkt me een onzinbericht.
Ach, bij die exotische spelers is het natuurlijk niet altijd mogelijk om af te reizenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arie: "Soetaers was niet gescout"
Wat een beleid. Geniaal.
Eitje dus, gewoon weer winst in Rotte'dam! Zoals het hoort...quote:René Temmink leidt de Klassieker
De uitwedstrijd tegen de kakkerlakken uit Rotte'dam wordt zondag 17 april 2005 geleid door arbiter René Temmink, die éénmaal eerder de Klassieker in de havenstad floot, deze editie in seizoen 2001-2002 won Ajax met 1-2, wat een positief teken lijkt...
Bron: http://ArieAFCA.web-log.nl
Hij zocht je als opvolger?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:42 schreef P0RN0STAR het volgende:
Kreeg vandaag nog een brief van Arie van Eijden!![]()
stom.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Esajas tekent geen contract bij Ajax maar gaat van het tweede naar Vitesse.
toch niemand die het merktquote:Op woensdag 13 april 2005 00:28 schreef Kang-He het volgende:
Kunnen we hem toch niet stiekem ruilen voor Obodai?
De herhaling is nog bezig; het gaat net over zijn salaris...quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond is Arie van Eijden te gast bij Barend & Van Dorp
quote:Op woensdag 13 april 2005 01:41 schreef Siemerink het volgende:
..., de kunstmatige toejuichingen door de speakers van het 'stadion',...
Over de doelpuntenmaker valt te discussieren, maar wat betreft de uitslag zit je goedquote:Op woensdag 13 april 2005 08:38 schreef HomerJ het volgende:
2-3
0-1 De Jong
1-1 Kuijt
2-1 Kalou
2-2 Sneijder
2-3 Babel
quote:Babel en Maduro op WK onder 20
Foppe de Haan zegt in De Telegraaf dat Ryan Babel en Hedwiges Maduro definitief met Oranje onder twintig uitkomen op het WK deze zomer in Nederland. Er bestond enige twijfel over de beschikbaarheid van de Ajacieden, omdat het 'grote Oranje' rond die tijd een WK-kwalificatieduel speelt met Finland.
De Haan sprak daarover met bondscoach Marco van Basten. "Van Basten is uiteraard vrij om welke speler dan ook te selecteren, maar Babel en Maduro sluiten hoe dan ook aan bij Oranje onder twintig", aldus De Haan in De Telegraaf. Het WK begint op 10 juni en de finale is op 2 juli. Het 'grote Oranje' van Van Basten speelt op 4 en 8 juni nog twee WK-kwalificatiewedstrijden.
Kent iemand hem ?quote:JEUGDSPELER SNO VERRUILT AJAX VOOR FEYENOORD
De 18-jarige Evander Sno maakt de overstap van Ajax naar Feyenoord. De talentvolle centrale verdediger leeft al enkele weken in onmin met de Amsterdamse club, waar hij onlangs een driejarig contract weigerde. Sno komt uit Dordrecht, maar verhuisde op zijn elfde naar de hoofdstad. ´Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt´, aldus Henk van Stee, manager jeugdopleiding van Feyenoord.
Sno komt volgend seizoen de beloftegroep versterken, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord. De Rotterdamse club moet nog toestemming vragen aan Ajax of Sno al per direct mag overstappen. De verdediger debuteerde afgelopen dinsdag al wel in het vriendschappelijke duel dat Jong Feyenoord met de Verenigde Staten onder 20 jaar afwerkte. Daarin maakte hij een prima indruk. ´Hij speelde heel goed. Hij is een fysiek sterke jongen die, ondanks dat hij een maand niet heeft gespeeld, aantoonde over veel kwaliteit te beschikken´, aldus Jong Feyenoord-trainer Mario Been.
Als het ff kan ...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij jullie vanavond een plezier doen?
wat dacht je van den bosch - feyenoord?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef Chadi het volgende:
stuur je wat hoeren langs dan?
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
jij scoort punten.. zoals ik al eerder zei.. ajax gaat winnen met 1-2quote:
Het is algemeen bekend dat ze in de ArenA bandjes afdraaien met 'gejuich-geluiden' van supporters.quote:
Yeah rightquote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ze in de ArenA bandjes afdraaien met 'gejuich-geluiden' van supporters.
Dat is wel zielig...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Siemerink het volgende:
Het is algemeen bekend dat ze in de ArenA bandjes afdraaien met 'gejuich-geluiden' van supporters.
Waar heb je het overquote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Siemerink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ik wil ook teletext met geluidquote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Nee, maar:quote:
HAHAHAHHAHAHHAquote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Hey bananenhoolie, jij bent een bekende bij de youth van jullie?quote:
OKquote:Op woensdag 13 april 2005 14:37 schreef Bananenman het volgende:
Nee. Sowieso staan er weinig van de Youth op 410.
PSV is dus geen buitenlandse middenmoter hè...quote:Op woensdag 13 april 2005 14:56 schreef PyTh het volgende:
Denk dat v.d. Vaart nog maar heel weinig zal spelen voor ajax en roemloos naar een buitenlandse middenmoter vertrekt.
O nee!!!!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:48 schreef Radegast het volgende:
Van der Vaart is weer eens geblesseerd geraakt op de training...
![]()
quote:Blessure voor Van der Vaart
Van der Vaart heeft de ochtendtraining van Ajax donderdag geblesseerd moeten verlaten. De kwetsuur is ditmaal aan de enkel. Het is nog niet duidelijk of zijn meespelen tegen Feyenoord aankomende zondag hiermee in gevaar komt.
Hij heeft echt wel meer talent als die van Persie en die zit bij Asrenaal.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:56 schreef PyTh het volgende:
Denk dat v.d. Vaart nog maar heel weinig zal spelen voor ajax en roemloos naar een buitenlandse middenmoter vertrekt.
Raffie komt niet naar PSV DD.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV is dus geen buitenlandse middenmoter hè...
Raffie blijft gewoon bij Ajax!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:14 schreef PyTh het volgende:
Raffie komt niet naar PSV DD.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
*tvp.
AJAX.
Vandaag de scc-aanvraag maar weer op de bus gedaan, beetje laat misschien.
Wat een onzin zeg...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Siemerink het volgende:
Ik snap al die reacties omtrent de bandjes via de speakers niet hoor. De eerste jaren hadden de supporters moeite om de sfeer in het stadion te vinden (logisch ook...). Iedereen zat door elkaar heen en toen zijn een aantal maal speakers met supportersgeluiden ingezet om de spelers aan te moedigen en om het publiek mee te krijgen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:16 schreef Siemerink het volgende:
Ik snap al die reacties omtrent de bandjes via de speakers niet hoor. De eerste jaren hadden de supporters moeite om de sfeer in het stadion te vinden (logisch ook...). Iedereen zat door elkaar heen en toen zijn een aantal maal speakers met supportersgeluiden ingezet om de spelers aan te moedigen en om het publiek mee te krijgen.
Ajax wilde wel verlengenquote:Op woensdag 13 april 2005 15:32 schreef cultheld het volgende:
Esajas naar Vitesse dus. Dat is een hele goede voetballer; Dom van Ajax om hem te laten gaan.
oh ik dacht naar Jong Vitesse, in dat geval kan ik het wel begrijpen.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef cultheld het volgende:
Nee man, hij gaat naar het eerste van Vitesse. Wordt een hele grote.
Ga toch een eind heen. Hoe groot moet Tom de Mul dan wel niet worden?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef cultheld het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef cultheld het volgende:
Ja, doei.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:20 schreef Siemerink het volgende:
Maar nogmaals, Van Eijden. Het is toch werkelijk waar om misselijk van te worden hoe hij zich presenteert in de media in naam van de club?
Graag gedaan!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:
Was je er bij?quote:
Nu hoop ik dat Den Bosch op een of andere miraculeuze wijze toch niet degradeerd. Bedankt in iedergeval, moet een mooi avondje geweest zijnquote:
Ja, was net op TV.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:45 schreef devv05 het volgende:
Komt de samenvatting van fnooit vanavond nog op tv?
Yep!quote:Op woensdag 13 april 2005 19:56 schreef S-Two het volgende:
Feyenoord dus verloren met 4-1 , dat wordt een makkie dus zondag
En dan wordt je zowaar 2e na een kutseizoen.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef Kang-He het volgende:
Zondag winnen en hopen dat AZ nog wat punten morst terwijl ze op weg zijn naar de UEFA Cup.
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
De meeste Ajacieden hier zijn erg sportief! Respect.
quote:Ajax strikt Manucharyan
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, donderdag
Ajax heeft Edgar Manucharyan voor drie jaar gecontracteerd. De 18-jarige aanvaller, uitgeroepen tot Armeens voetballer van het jaar, liep in december al stage in Amsterdam.
Hij maakte zo’n goede indruk dat Ronald Koeman hem destijds meenam naar Spanje voor een oefenduel met Barcelona. Manucharyan viel in, om dertien minuten later met een gebroken middenvoetsbeentje het veld weer te moeten verlaten. Hij mocht echter bij Ajax blijven revalideren. Sinds kort is de talentvolle international weer terug op het trainingsveld.
Hoewel ik liever had gezien dat ze zouden verliezen, kan je onmogelijk ontkennen dat dit een bijzonder goeie prestatie is.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
Gaat ie met het 1ste of 2de meetrainen?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:02 schreef twi het volgende:
Wat vroeg. Hij kost in elk geval meer dan vier ton per jaar, als niet EU speler. Da's geen verkeerd salaris voor een 18-jarige die nog niks heeft laten zienMaar wie weet kan deze jan er wel wat van
Optiefenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
Da's ook een beetje mijn gevoel ja...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoewel ik liever had gezien dat ze zouden verliezen, kan je onmogelijk ontkennen dat dit een bijzonder goeie prestatie is.
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 14 april 2005 11:33 schreef Chadi het volgende:
Dit seizoen moet gewoon een voorbereiding worden voor volgend seizoen. Na de zomer wil ik geen enkel excuus horen van Blind.
dat is wat hij zelf al zegt jaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:33 schreef Chadi het volgende:
Dit seizoen moet gewoon een voorbereiding worden voor volgend seizoen. Na de zomer wil ik geen enkel excuus horen van Blind.
Dat mag een trainer toch niet zeggen.quote:
Blind heeft in studio voetbal gezegd dat er gesprekken gaande zijn en dat daar de komende tijd nog veel tijd aan zal worden besteed.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef Chadi het volgende:
En het is al bijna Mei en ik hoor niks over versterkingen contract verlengingen en dat soort zaken. Dat moet wel snel gebeuren voordat anderen weer al het goede goedkope voor onze neus kapen en we weer diep in d ebuidel moeten tasten voor een semi prof die na 2 wedstrijden afgeschreven kan worden.
nou ja, na die de eerste verliespartijen onder hem, hadden we eigenlijk nergens op te hopen. Toen zei hij dat kwalificeren voor UEFA Cup nog noodzaak was, maar dat hij zich verder ging richten op volgend seizoen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag een trainer toch niet zeggen.Hij moet zeggen we gaan ervoor
En die tweede plek is van ons enzo
Was goed, gisteren!quote:
quote:Krantenkoppen
Feyenoord, afgeslacht door nr. 18 (AD.nl)
Blamage Feyenoord in Den Bosch (Telegraaf.nl)
Schaamte bij Feyenoorders na afgang bij hekkensluiter (Volkskrant.nl)
Blamage Feyenoord in Den Bosch (NRC.nl)
FC Den Bosch maakt korte metten met Feyenoord (Nu.nl)
BLAMAGE IN DEN BOSCH: 4-1 (Feyenoord.nl)
Rood Bosschaart leidt afstraffing Feyenoord in (VI.nl)
Feyenoord onderuit bij Den Bosch (Voetbal.nl)
Debacle Feyenoord bij FC Den Bosch (Voetbalzone.nl)
Ik kan er geen genoeg van krijgen, een schitterend voorgerecht voor komende zondag!
Bron: http://ArieAFCA.web-log.nl
In de VI stond ook dat hij eerst de groep van 6 spelers met een aflopend contract duidelijkheid wil geven, waarbij de verwachting is dat Maxwell en VDV weggaan, Pienaar bijtekent en De Jong voorlopig nog niet wil praten.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Blind heeft in studio voetbal gezegd dat er gesprekken gaande zijn en dat daar de komende tijd nog veel tijd aan zal worden besteed.
in een bericht eerder geplaats stond dat hij al getekend heeft.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De Armenier Edgar Manucharyan krijgt naar alle verwachting een driejarig contract voorgelegd.
netwerk.to geeft ook nog geen bevestiging.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
in een bericht eerder geplaats stond dat hij al getekend heeft.
het is wel telegraafquote:Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
netwerk.to geeft ook nog geen bevestiging.
quote:Ajax strikt Manucharyan
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, donderdag
Ajax heeft Edgar Manucharyan voor drie jaar gecontracteerd. De 18-jarige aanvaller, uitgeroepen tot Armeens voetballer van het jaar, liep in december al stage in Amsterdam.
Hij maakte zo’n goede indruk dat Ronald Koeman hem destijds meenam naar Spanje voor een oefenduel met Barcelona. Manucharyan viel in, om dertien minuten later met een gebroken middenvoetsbeentje het veld weer te moeten verlaten. Hij mocht echter bij Ajax blijven revalideren. Sinds kort is de talentvolle international weer terug op het trainingsveld.
De telegraaf kopte ook op de voorpagine dat Co rond wat met Portoquote:
Klopt, maar qua Ajax nieuws zit de Telegraaf er wel vaak goed bij. Maar dr is idd nog geen officiele bevestiging.quote:
De telegraaf valt me wat tegen de laatste tijd. Ajax zou ook zo goed als rond zijn met Jol, aldus de voorpagina laatstquote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar qua Ajax nieuws zit de Telegraaf er wel vaak goed bij. Maar dr is idd nog geen officiele bevestiging.
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de VI stond ook dat hij eerst de groep van 6 spelers met een aflopend contract duidelijkheid wil geven, waarbij de verwachting is dat Maxwell en VDV weggaan, Pienaar bijtekent en De Jong voorlopig nog niet wil praten.
Toch nog effe lol gehad van die jongen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef twi het volgende:
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.
Ja inderdaad. Als je dan nagaat dat ie een halfjaar niet heeft gevoetbald wegens zo'n zaak, maakt het alleen maar triester. Al moet ik zeggen, dat ik hem toendertijd ook heb afgebrand en hem liever niet meer in een Ajaxshirt wilde zien voetballen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.
ik zal 'm niet missen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, VDV volgens Studio Sport er minstens 2 weken uit![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, VDV volgens Studio Sport er minstens 2 weken uit![]()
Zijn contract zal hoogst waarschijnlijk niet verlengd worden bij Arsenal, mocht die niet gebeuren dan zal hij stoppen met voetballen. Ik geloof niet in een terugkeer van Bergkamp bij Ajax, iig als speler niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef PJORourke het volgende:
VRT teletekst meldt een gerucht over de terugkeer van Bergkamp...
Neuh. Dit zijn al bezig met Yannisquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist, die zal denk ik naar de club gaan die volgend jaar Champions League gaat spelen...
quote:Kluivert weg bij Newcastle; naar Ajax?
Donderdag 14 april
(Verslaggever RI, Newcastle, 12.14u GMT+01.00, Calcio Mercato)
Newcastle United heeft definitief besloten het contract van Patrick Kluivert niet te verlengen zodat de Amsterdammer aan het eind van het seizoen transfervrij weg kan. Kluivert wordt in de geruchten al in verband verbracht met Ajax, maar ook AZ heeft z'n interesse al getoond.
Er zijn echter ook twee Turkse clubs in de markt voor de aanvaller, te weten Galatasaray en Fenerbahce (als opvolger van Van Hooydonk).
quote:Newcastle United laat Patrick Kluivert vertrekken
Volgens het Italiaanse Calciomercato.com heeft het Engelse Newcastle United besloten Patrick Kluivert te laten gaan. De club maakt geen gebruik van de optie om het contract met twee jaar te verlengen en zodoende mag de Nederlandse spits komende zomer transfervrij vertrekken.
Patrick Kluivert arriveerde in de zomer van 2004 in Newcastle United, maar wist daar geen indruk te maken. Voor zijn Engelse periode kwam hij uit voor het Spaanse FC Barcelona, het Italiaanse AC Milan en brak hij door bij Ajax. Op dit moment is Patrick Kluivert nog altijd all-time topscorer van Oranje.
quote:Danny Blind heeft met bijna alle spelers van Ajax gesproken over hun toekomst. Als Maxwell, Hatem Trabelsi, Rafael van der Vaart, Nourdin Boukhari, Steven Pienaar, Tomás Galásek en Nigel de Jong niet bijtekenen, kunnen de Amsterdammers alleen bij een vertrek komende zomer, geld aan ze verdienen.
Naar alle waarschijnlijkheid kunnen Maxwell, Trabelsi en Van der Vaart niet behouden worden. De eerste twee lijken hun contract niet te willen verlengen, maar het blijft onduidelijk of ze willen vertrekken. Van der Vaart zou volgens diverse media te duur zijn en mag vertrekken.
De toekomst van Nourdin Boukhari is onzeker. Steven Pienaar en Tomás Galásek lijken bij te gaan tekenen. De twee middenvelders zijn tevreden bij Ajax en zouden naar verluidt hun contract willen verlengen. Nigel de Jong zou een verlenging van zijn contract in beraad hebben.
"Ik ga niet in op wat ik heb besproken", zegt Blind in VI. "Maar ik streef ernaar spelers snel duidelijkheid te geven. Daar hebben ze recht op."
Bron: Voetbalzone
quote:Kluivert definitief weg bij Magpies
Door Jasper (Da_Sandman) op donderdag 14 april 2005 14:37
Bron: Voetbalprimeur
Patrick Kluivert vertrekt deze zomer bij Newcastle United. De clubleiding heeft definitief besloten niet verder te willen met de aanvaller.
De topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal heeft niet genoeg indruk kunnen maken op de club om in aanmerking te komen voor contractverlenging. Over interesse heeft Kluivert niet te klagen. Eerder al werd bekend dat Louis van Gaal de spits volgend jaar graag bij AZ zou willen zien. Ook wordt zijn naam in verband gebracht met onder andere Ajax en Fenerbahce en Galatasary
Mooi! Het komt toch niet meer goed met die jongen vrees ikquote:Van der Vaart zou volgens diverse media te duur zijn en mag vertrekken.
Die komt niet, echt niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef PyTh het volgende:
Geruchten binnen PSV worden steeds sterker dat vdv toch naar PSV komt aan het einde van het seizoen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stekelenburg
De Jong
Heitinga
Escude
Pienaar
Davids
Maduro
Sneijder
Van der Vaart
Kluivert
Babel
Nog mooierquote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stekelenburg
De Jong
Heitinga
Escude
Pienaar
Davids
Maduro
Sneijder
Van der Vaart Bergkamp
Kluivert
Babel
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Nou dat had ik eerst, maar dan centraal... Dus zou Sneijder of MAduro moeten verhuizen naar linkshalf...quote:
Stel je voor dat hij zn oude niveau haalt onder Guusies vleugels........quote:
Tja, van mij hoeft ie niet te komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij zn oude niveau haalt onder Guusies vleugels........
Dan ben je knettergekquote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja, van mij hoeft ie niet te komen.
Als ie wel komt en hij bloeit weer op zou dat mooi zijn.
Heb liever Zenden.
Velen schreven hem daardoor af, maar die zaak lag heel anders dan het zo leek. Al heeft Hatem daar natuurlijk fouten in gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als je dan nagaat dat ie een halfjaar niet heeft gevoetbald wegens zo'n zaak, maakt het alleen maar triester. Al moet ik zeggen, dat ik hem toendertijd ook heb afgebrand en hem liever niet meer in een Ajaxshirt wilde zien voetballen.
Toch blij dat ie er weer staat.
Laat hem maar komen!!!quote:Nwankwo Kanu hekelt manager Robson
14/4/2005 15:36
Manager Bryan Robsson is schuldig aan de lage klassering van West Bromwich Albion én bedient zich ook nog eens van politieke spelletjes. Aldus Nwanko Kanu, bij WBA gedegradeerd tot bankzitter. Door het gebrek aan doortastend optreden met transfers staat West Bromwich Albion zo laag in het Premiership. Manager Robson moet zich dat aanrekenen vindt Kanu die bij WBA genoegen moet nemen met een plaats op de bank.
'Ze zijn niet serieus bezig geweest ervaren spelers te halen', zegt Kanu in het Nigeriaanse voetbalblad Kick Off. 'Ik heb ze verschillende keren van adviezen voorzien over welk soort speler moest worden gehaald. Maar ze weigerden iets te doen met mijn advies.'
De technische leiding van WBA had niet alleen geen oor voor de opmerkingen van Kanu, het mondige gedrag had ook gevolgen voor zijn rol als aanvoerder. 'Politieke spelletjes hebben me mijn aanvoerdersband gekost. Het management had het idee dat ik ze op de zenuwen werkte met mijn adviezen. Ik was te uitgesproken en hield voortdurend druk op de ketel. Ik ben aan de kant gezet, niet vanwege het voetbal maar vanwege de politiek.'
Robson kan zich niet vinden in de kritiek van zijn spits. 'Ik verwacht zulke uitspraken niet van een speler van zijn kaliber. Ik hoop dat hij verkeerd is geciteerd', zegt de WBA-manager. 'Zijn kritiek verrast me. Maar ik ben niet in de positie geweest om de selectie te versterken.'
De Jong kan ook rechtsback. Trabelsi laat zien dat je dan ook genoeg kan aanvallen. Pienaar naar rechtsbuiten en Babel naar linksbuiten en tada. 433quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef Nashje het volgende:
Dan hou je Pienaar inderdaad over. Beetje zonde. Maar ik heb eigenlijk meer vertrouwen in rechtshalf of eventueel rechts centraal op het middenveld (moet je wel met 4 middenvelders spelen) voor De Jong.
Trouwens, als je met 5 middenvelders speelt is het probleem eigenlijk opgelost.
Heitinga, Grygera, Escudé
Pienaar, De Jong, Maduro (verdedigend), Davids, Sneijder
Kluivert, Babel
niet als we Kluivert en Bergkamp ook krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Tujuh het volgende:
Laat hem maar komen!!!
Ik ga er niet van uit dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik geef alleen aan dat er nog een goede spits met een Ajax-verleden transfervrij is en ik ben al blij als er een van deze 3 naar Ajax komtquote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet als we Kluivert en Bergkamp ook krijgen.
gister. Ik weet niet hoeveel ik duurder uit ben. De jaarlijkse inflatiecorrectie.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:05 schreef superjoden het volgende:
iemand anders vandaag ook al bericht gehad?
seizoenskaart volgend seizoen voor 401 wordt ¤ 3,- duurder t.o.v. dit seizoen.
quote:
Ajax drie trotse beloften rijker
Amsterdam, 14 april 2005
Jong Ajax zal volgend seizoen drie contractspelers rijker zijn. Cees Keizer, Jasper Kok en Michael Timisela tekenden donderdagochtend alledrie een contract dat hen voor twee jaar aan Ajax verbindt. Het trio showt trots het Ajax-shirt dat zij even daarvoor symbolisch uit handen van algemeen directeur Arie van Eijden mochten ontvangen.
Trots bekijkt Michael Timisela zijn nieuwe shirt
Michael Timisela kwam op dertienjarige leeftijd naar Ajax. De rechtsback kwam over van Abcoude en ging in de C1 van de Amsterdamse club voetballen. De Amsterdammer, wiens snelheid een van zijn kwaliteiten is, maakte de voorbereiding op het seizoen met Jong Ajax mee, maar speelde de meeste wedstrijden met de A1. Wel mocht hij al een paar keer plaatsnemen op de bank bij het team van John Van den Brom, tot een invalbeurt leidde het vooralsnog niet. Timisela hoopte al op een contract bij Ajax. ,,Ik had al iets gehoord van Danny Blind, dus een klein vermoeden had ik wel. Maar dan nog weet je het natuurlijk niet zeker." Voor Timisela gaat een droom in vervulling. ,,Ik speelde vroeger met Abcoude wel eens tegen Ajax. Dan droom je ervan om ooit daar te voetballen. Dat ik er nu een contract teken, is erg mooi'', aldus de verdediger.
Cees Keizer en Arie van Eijden zetten tegelijk hun handtekening onder het contract
Voor Cees Keizer was het telefoontje van zijn zaakwaarnemer dat hij een contract mocht tekenen een verrassing. ,,Ik ben dit seizoen voornamelijk geblesseerd geweest aan mijn knie. Eigenlijk ben ik pas een maand fit. Toen mijn zaakwaarnemer belde was ik dus ontzettend blij", vertelde de Volendammer, die een goede pass in huis heeft en over een goed inzicht beschikt. De 19-jarige middenvelder combineerde tot nu toe het voetbal met een studie Economie aan de Universiteit van Amsterdam. ,,En dat gaat goed, ik heb alle punten voor mijn studie nog gehaald. Ik denk wel dat het volgend jaar lastiger zal worden om beide te combineren. Maar hoe dat zal lopen, merk ik vanzelf."
Arie van Eijden overhandigt Jasper Kok zijn eerste Ajax-shirt met naam
Jasper Kok begon met voetballen in zijn geboorteplaats Soest. Toen hij veertien was kwam hij bij Hennie de Regt in de C1 van Ajax. Ook voor de linksback verliep dit seizoen niet vlekkeloos. ,,Ik ben zes maanden geblesseerd geweest en was nooit echt een vaste waarde tot nu toe. Kennelijk heb ik in voorgaande seizoenen een goede indruk achtergelaten. Het nieuws over mijn contract kwam daarom aan de ene kant als een verrassing. Aan de andere kant heb ik er toch altijd wel rekening mee gehouden", geeft de bescheiden Ajacied toe. Op de vraag wat zijn sterke punten zijn, kijkt hij namelijk naar zijn twee teamgenoten. ,,Dat moet je maar aan hun vragen hoor." Timisela en Keizer aarzelen niet: ,,Zijn ingooi", klinkt het gelijktijdig. ,,Hij gooit heel ver in, het is net een voorzet. Ik scoor er weleens uit", verklaart Keizier nader. Ook voor Kok gaat een grote wens in vervulling. ,,Als jongetje in een klein dorp is Ajax toch een club waar je tegenop keek. Het doet me heel goed dat ik hier nu zit'', glundert Kok.
Gaat lekker met hemquote:MSTERDAM - Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Rafael van der Vaart. De international verrekte woensdag tijdens de training zijn rechter enkelband. Onderzoek wees donderdag uit dat er geen verdere schade is aan het gewricht. Het herstel van Van der Vaart zal twee tot vier weken in beslag nemen.
De middenvelder mist dus in elk geval de competitiekraker in Rotterdam tegen Feyenoord (zondag) en de halve finale van de beker tegen Willem II, donderdag 21 april.
volgens mij is dat Bobby Haarms.quote:
Het valt wel mee hoor. Tuurlijk is het raar als je niets gepresteerd hebt, maar je hebt er echt wel eentje nodig als broekie van 18, 19. Er komt redelijk wat bij kijken en zeker als je niet precies wat je tekent, is zo'n adviseur wel handig.quote:
-edit- zie net pas dat het al vermeld was in het bevestigde transfers topicquote:14/4/2005 - Yakubu voor vier jaar naar Vitesse
(Gepost door GD, El Martino)
BRON: www.vitesse.nl
Abubakari Yakubu heeft een contract voor vier jaar getekend bij Vitesse, de club waarvoor hij dit seizoen al op huurbasis speelt. De Arnhemse club neemt de Ghanees voor naar verluidt 750.000 euro over van Ajax
Hoeveel denk jij dan wel dat het is?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
2000 voor een jeugdcontract? Dacht het niet!!
Nou, daar zou ik maar niet zo direct op reageren. Heel veel minder zal het niet zijn hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
De Ceulaar gaat bij Feyenoord 1000 euro per week verdienen. 4500 euro per maand dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
iets minder is het maar niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Duitse Oberliga? Is wat anders...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
mm, een vriend van mij voetbalt vlak over de grens bij een amateur-vereniging en die verdient al 3000 per maand.... Dus ik vind dat best wel een realistisch bedrag.
sv höniequote:Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duitse Oberliga? Is wat anders...
Rond de1000 in de maand zonder reiskosten.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dan wel dat het is?
Dat krijg je hie rook bij sommige hoofdklassers.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
mm, een vriend van mij voetbalt vlak over de grens bij een amateur-vereniging en die verdient al 3000 per maand.... Dus ik vind dat best wel een realistisch bedrag.
Ja zo gaat dat bij veel betaalde clubs.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Veel minder dan 2000 hoor.
En De Ceulaer tekent geen jeugdcontract.
Zeker bij Ajax stellen de jeugdcontracten niet al te veel voor. "Koelkastcontracten", die worden opgewaardeerd als spelers daadwerkelijk Ajax 1 halen.
had hem graag gezien ipv van Obodai.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo shit is dat dus niet. Erg veel ruimte voor Yakubu bij Ajax is er gewoon niet
Nee dat was het oude systeem. Het nieuwe systeem met punten is anders. Zelfs de titelverdediger moet zijn plek via de eigen competitie afdwingen anders doet hij niet mee aan de CL.. Toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee, want PSV is zowiezo al geplaatst, dus iemand moet de plaats van de NL-se kampioen overnemen. En dat is dan de NL-se nr. 2
verwacht je dat psv doorgaat dan?quote:
Nee, winnaar is automatisch geplaatst voor volgende jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat was het oude systeem. Het nieuwe systeem met punten is anders. Zelfs de titelverdediger moet zijn plek via de eigen competitie afdwingen anders doet hij niet mee aan de CL.. Toch?
Neuh. En het zou dus ook niet gunstig zijn voor de 3e plaats dit jaar. Wij worden gewoon 2e.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
verwacht je dat psv doorgaat dan?
preciesquote:
maar das logisch [slis]quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
Want wij zijn de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |