Ongeslagen kampioen, dat is lang geledenquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef ILCILA het volgende:
moet je nagaan hoe we het doen als we een goed seizoen hebben![]()
Emanuelson is nog niet echt doorgebroken, komt nog wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
Uiteindelijk zal het seizoen wel meevallen, CL-voorronde door tweede plaats en de Amstel Cup!
Daarnaast nog de doorbraak van talenten als Ryan Babel, Hedwiges Maduro en Urby Emanuelson...
Verbaast je dat? Mij niet! Is gewoon des-joods!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:15 schreef Robar het volgende:
Ben dan wel voor Ajax, maar ik verbaas me toch altijd weer over dat grenzeloze optimisme na een gewonnen wedstrijd (overigens gewonnen met behoorlijk goed voetbal).
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Mij niet! Is gewoon des-joods!
quote:Als ik ook een voorspelling mag doen: 4-1
0-1 Östlund (ed.)
1-1 Kuyt (pen.)
2-1 Kuyt
3-1 Ono
4-1 Kalou
En Ajax eindigt de wedstijd met 10 man na een rode kaart (2 x geel) voor Pienaar.
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:15 schreef Robar het volgende:![]()
Hehe, typisch!
Ben dan wel voor Ajax, maar ik verbaas me toch altijd weer over dat grenzeloze optimisme na een gewonnen wedstrijd (overigens gewonnen met behoorlijk goed voetbal).
Maar gezien de vorm van Feyenoord verwacht ik een gelijkspel 2-2 ofzo.
Ik hoop uiteraard dat Ajax vernietigend uithaalt!
pessimistquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:31 schreef Robar het volgende:
Ben ik nu de engie die zich niet "blind" staart op alleen die goede wedstrijd tegen AZ???
Ajax kan best winnen van Feyenoord, maar dan moeten ze minstens net zo goed spelen als tegen AZ. Helaas heb ik Ajax er maar weinig op kunnen betrappen de laatste tijd twee wedstrijden achter elkaar goed te presteren! Eerst zien dan geloven. Ik blijf bij 2-2.
Heb ook geen zin om dit Ajax te overhypen, maar Ajax presteert tegen die Rotte'damse club altijd goed (net als die club uit Ei'hoven altijd goed presteert tegen ons en juist weer minder tegen die Rotte'dammers) de klassieker is een wedstrijd die staat op zich...quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:31 schreef Robar het volgende:
Ben ik nu de engie die zich niet "blind" staart op alleen die goede wedstrijd tegen AZ???
Ajax kan best winnen van Feyenoord, maar dan moeten ze minstens net zo goed spelen als tegen AZ. Helaas heb ik Ajax er maar weinig op kunnen betrappen de laatste tijd twee wedstrijden achter elkaar goed te presteren! Eerst zien dan geloven. Ik blijf bij 2-2.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:27 schreef Robar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, zelfs ik geloof dat niet![]()
![]()
![]()
eureka wat een lol
Maar goed het mag van mij uiteraard wel.
Ik geloof dat jullie havenarbeiders ook in de tweede plek geloven: over (onterecht) optimisme gesproken!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Mij niet! Is gewoon des-joods!
Ik zeik Mitea niet af, maar wanneer heeft Mitea 3 X in 1 wedstrijd gescoord???????quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Mitea afzeiken is nu wel over hoor. Je zag het al aan afgelopen zondag, geef die jongen vertrouwen en hij heeft echt wel een toegevoegde waarde.
Wat een onzin, Feyenoord is samen met Twente en PSV gewoon de beste ploeg na de winterstop, scoort veel en wint veel wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie havenarbeiders ook in de tweede plek geloven: over (onterecht) optimisme gesproken!!
Zeven maanden geleden, om precies te zijn:quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeik Mitea niet af, maar wanneer heeft Mitea 3 X in 1 wedstrijd gescoord???????
Ik kan het me niet herinneren en als dat al gebeurt zal het waarschijnlijk niet tegen Feyenoord zijn.
Als je een andere onwaarschijnlijke naam had genoemd, dan had ik ook gelachen.
En zoals ik al zei 1 zwaluw(of wat voor vogel dan ook) maakt nog geen zomer.
Ik denk dat Ajax een goede kans maakt, maar alleen als Ajax net zo speelt als tegen AZ.
Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Hattrick Nicolae Mitea voor Jong Roemenië
Caracal, 3 september 2004
Ajacied Nicolae Mitea heeft drie keer gescoord voor Roemenië onder de 21 jaar, dat met 5-1 won van Macedonië. De jonge Ajacied was aanvankelijk geselecteerd voor het grote Roemenië, maar viel op het laatste moment af. Met zijn drie goals voor Jong Roemenië liet hij zien dat hij wel bij de senioren op zijn plaats was geweest.
Raffie begint weer gewoon op de bank hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:44 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Dat is een nep foto!
[quote]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, echt?
[quote]
En Ajax gaat winnen!
0-2 (2 maal Raffie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |