Klopt, maar qua Ajax nieuws zit de Telegraaf er wel vaak goed bij. Maar dr is idd nog geen officiele bevestiging.quote:
De telegraaf valt me wat tegen de laatste tijd. Ajax zou ook zo goed als rond zijn met Jol, aldus de voorpagina laatstquote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt, maar qua Ajax nieuws zit de Telegraaf er wel vaak goed bij. Maar dr is idd nog geen officiele bevestiging.
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de VI stond ook dat hij eerst de groep van 6 spelers met een aflopend contract duidelijkheid wil geven, waarbij de verwachting is dat Maxwell en VDV weggaan, Pienaar bijtekent en De Jong voorlopig nog niet wil praten.
Toch nog effe lol gehad van die jongen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef twi het volgende:
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.
Ja inderdaad. Als je dan nagaat dat ie een halfjaar niet heeft gevoetbald wegens zo'n zaak, maakt het alleen maar triester. Al moet ik zeggen, dat ik hem toendertijd ook heb afgebrand en hem liever niet meer in een Ajaxshirt wilde zien voetballen.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
En Trabelsi gaat natuurlijk ook weg, niet te vergeten. Beste speler van Ajax dit seizoen wat mij betreft.
ik zal 'm niet missen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, VDV volgens Studio Sport er minstens 2 weken uit![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, VDV volgens Studio Sport er minstens 2 weken uit![]()
Zijn contract zal hoogst waarschijnlijk niet verlengd worden bij Arsenal, mocht die niet gebeuren dan zal hij stoppen met voetballen. Ik geloof niet in een terugkeer van Bergkamp bij Ajax, iig als speler niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef PJORourke het volgende:
VRT teletekst meldt een gerucht over de terugkeer van Bergkamp...
Neuh. Dit zijn al bezig met Yannisquote:Op donderdag 14 april 2005 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist, die zal denk ik naar de club gaan die volgend jaar Champions League gaat spelen...
quote:Kluivert weg bij Newcastle; naar Ajax?
Donderdag 14 april
(Verslaggever RI, Newcastle, 12.14u GMT+01.00, Calcio Mercato)
Newcastle United heeft definitief besloten het contract van Patrick Kluivert niet te verlengen zodat de Amsterdammer aan het eind van het seizoen transfervrij weg kan. Kluivert wordt in de geruchten al in verband verbracht met Ajax, maar ook AZ heeft z'n interesse al getoond.
Er zijn echter ook twee Turkse clubs in de markt voor de aanvaller, te weten Galatasaray en Fenerbahce (als opvolger van Van Hooydonk).
quote:Newcastle United laat Patrick Kluivert vertrekken
Volgens het Italiaanse Calciomercato.com heeft het Engelse Newcastle United besloten Patrick Kluivert te laten gaan. De club maakt geen gebruik van de optie om het contract met twee jaar te verlengen en zodoende mag de Nederlandse spits komende zomer transfervrij vertrekken.
Patrick Kluivert arriveerde in de zomer van 2004 in Newcastle United, maar wist daar geen indruk te maken. Voor zijn Engelse periode kwam hij uit voor het Spaanse FC Barcelona, het Italiaanse AC Milan en brak hij door bij Ajax. Op dit moment is Patrick Kluivert nog altijd all-time topscorer van Oranje.
quote:Danny Blind heeft met bijna alle spelers van Ajax gesproken over hun toekomst. Als Maxwell, Hatem Trabelsi, Rafael van der Vaart, Nourdin Boukhari, Steven Pienaar, Tomás Galásek en Nigel de Jong niet bijtekenen, kunnen de Amsterdammers alleen bij een vertrek komende zomer, geld aan ze verdienen.
Naar alle waarschijnlijkheid kunnen Maxwell, Trabelsi en Van der Vaart niet behouden worden. De eerste twee lijken hun contract niet te willen verlengen, maar het blijft onduidelijk of ze willen vertrekken. Van der Vaart zou volgens diverse media te duur zijn en mag vertrekken.
De toekomst van Nourdin Boukhari is onzeker. Steven Pienaar en Tomás Galásek lijken bij te gaan tekenen. De twee middenvelders zijn tevreden bij Ajax en zouden naar verluidt hun contract willen verlengen. Nigel de Jong zou een verlenging van zijn contract in beraad hebben.
"Ik ga niet in op wat ik heb besproken", zegt Blind in VI. "Maar ik streef ernaar spelers snel duidelijkheid te geven. Daar hebben ze recht op."
Bron: Voetbalzone
quote:Kluivert definitief weg bij Magpies
Door Jasper (Da_Sandman) op donderdag 14 april 2005 14:37
Bron: Voetbalprimeur
Patrick Kluivert vertrekt deze zomer bij Newcastle United. De clubleiding heeft definitief besloten niet verder te willen met de aanvaller.
De topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal heeft niet genoeg indruk kunnen maken op de club om in aanmerking te komen voor contractverlenging. Over interesse heeft Kluivert niet te klagen. Eerder al werd bekend dat Louis van Gaal de spits volgend jaar graag bij AZ zou willen zien. Ook wordt zijn naam in verband gebracht met onder andere Ajax en Fenerbahce en Galatasary
Mooi! Het komt toch niet meer goed met die jongen vrees ikquote:Van der Vaart zou volgens diverse media te duur zijn en mag vertrekken.
Die komt niet, echt niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef PyTh het volgende:
Geruchten binnen PSV worden steeds sterker dat vdv toch naar PSV komt aan het einde van het seizoen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stekelenburg
De Jong
Heitinga
Escude
Pienaar
Davids
Maduro
Sneijder
Van der Vaart
Kluivert
Babel
Nog mooierquote:Op donderdag 14 april 2005 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Stekelenburg
De Jong
Heitinga
Escude
Pienaar
Davids
Maduro
Sneijder
Van der Vaart Bergkamp
Kluivert
Babel
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Nou dat had ik eerst, maar dan centraal... Dus zou Sneijder of MAduro moeten verhuizen naar linkshalf...quote:
Stel je voor dat hij zn oude niveau haalt onder Guusies vleugels........quote:
Tja, van mij hoeft ie niet te komen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij zn oude niveau haalt onder Guusies vleugels........
Dan ben je knettergekquote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja, van mij hoeft ie niet te komen.
Als ie wel komt en hij bloeit weer op zou dat mooi zijn.
Heb liever Zenden.
Velen schreven hem daardoor af, maar die zaak lag heel anders dan het zo leek. Al heeft Hatem daar natuurlijk fouten in gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Als je dan nagaat dat ie een halfjaar niet heeft gevoetbald wegens zo'n zaak, maakt het alleen maar triester. Al moet ik zeggen, dat ik hem toendertijd ook heb afgebrand en hem liever niet meer in een Ajaxshirt wilde zien voetballen.
Toch blij dat ie er weer staat.
Laat hem maar komen!!!quote:Nwankwo Kanu hekelt manager Robson
14/4/2005 15:36
Manager Bryan Robsson is schuldig aan de lage klassering van West Bromwich Albion én bedient zich ook nog eens van politieke spelletjes. Aldus Nwanko Kanu, bij WBA gedegradeerd tot bankzitter. Door het gebrek aan doortastend optreden met transfers staat West Bromwich Albion zo laag in het Premiership. Manager Robson moet zich dat aanrekenen vindt Kanu die bij WBA genoegen moet nemen met een plaats op de bank.
'Ze zijn niet serieus bezig geweest ervaren spelers te halen', zegt Kanu in het Nigeriaanse voetbalblad Kick Off. 'Ik heb ze verschillende keren van adviezen voorzien over welk soort speler moest worden gehaald. Maar ze weigerden iets te doen met mijn advies.'
De technische leiding van WBA had niet alleen geen oor voor de opmerkingen van Kanu, het mondige gedrag had ook gevolgen voor zijn rol als aanvoerder. 'Politieke spelletjes hebben me mijn aanvoerdersband gekost. Het management had het idee dat ik ze op de zenuwen werkte met mijn adviezen. Ik was te uitgesproken en hield voortdurend druk op de ketel. Ik ben aan de kant gezet, niet vanwege het voetbal maar vanwege de politiek.'
Robson kan zich niet vinden in de kritiek van zijn spits. 'Ik verwacht zulke uitspraken niet van een speler van zijn kaliber. Ik hoop dat hij verkeerd is geciteerd', zegt de WBA-manager. 'Zijn kritiek verrast me. Maar ik ben niet in de positie geweest om de selectie te versterken.'
De Jong kan ook rechtsback. Trabelsi laat zien dat je dan ook genoeg kan aanvallen. Pienaar naar rechtsbuiten en Babel naar linksbuiten en tada. 433quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef Nashje het volgende:
Dan hou je Pienaar inderdaad over. Beetje zonde. Maar ik heb eigenlijk meer vertrouwen in rechtshalf of eventueel rechts centraal op het middenveld (moet je wel met 4 middenvelders spelen) voor De Jong.
Trouwens, als je met 5 middenvelders speelt is het probleem eigenlijk opgelost.
Heitinga, Grygera, Escudé
Pienaar, De Jong, Maduro (verdedigend), Davids, Sneijder
Kluivert, Babel
niet als we Kluivert en Bergkamp ook krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Tujuh het volgende:
Laat hem maar komen!!!
Ik ga er niet van uit dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik geef alleen aan dat er nog een goede spits met een Ajax-verleden transfervrij is en ik ben al blij als er een van deze 3 naar Ajax komtquote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet als we Kluivert en Bergkamp ook krijgen.
gister. Ik weet niet hoeveel ik duurder uit ben. De jaarlijkse inflatiecorrectie.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:05 schreef superjoden het volgende:
iemand anders vandaag ook al bericht gehad?
seizoenskaart volgend seizoen voor 401 wordt ¤ 3,- duurder t.o.v. dit seizoen.
quote:
Ajax drie trotse beloften rijker
Amsterdam, 14 april 2005
Jong Ajax zal volgend seizoen drie contractspelers rijker zijn. Cees Keizer, Jasper Kok en Michael Timisela tekenden donderdagochtend alledrie een contract dat hen voor twee jaar aan Ajax verbindt. Het trio showt trots het Ajax-shirt dat zij even daarvoor symbolisch uit handen van algemeen directeur Arie van Eijden mochten ontvangen.
Trots bekijkt Michael Timisela zijn nieuwe shirt
Michael Timisela kwam op dertienjarige leeftijd naar Ajax. De rechtsback kwam over van Abcoude en ging in de C1 van de Amsterdamse club voetballen. De Amsterdammer, wiens snelheid een van zijn kwaliteiten is, maakte de voorbereiding op het seizoen met Jong Ajax mee, maar speelde de meeste wedstrijden met de A1. Wel mocht hij al een paar keer plaatsnemen op de bank bij het team van John Van den Brom, tot een invalbeurt leidde het vooralsnog niet. Timisela hoopte al op een contract bij Ajax. ,,Ik had al iets gehoord van Danny Blind, dus een klein vermoeden had ik wel. Maar dan nog weet je het natuurlijk niet zeker." Voor Timisela gaat een droom in vervulling. ,,Ik speelde vroeger met Abcoude wel eens tegen Ajax. Dan droom je ervan om ooit daar te voetballen. Dat ik er nu een contract teken, is erg mooi'', aldus de verdediger.
Cees Keizer en Arie van Eijden zetten tegelijk hun handtekening onder het contract
Voor Cees Keizer was het telefoontje van zijn zaakwaarnemer dat hij een contract mocht tekenen een verrassing. ,,Ik ben dit seizoen voornamelijk geblesseerd geweest aan mijn knie. Eigenlijk ben ik pas een maand fit. Toen mijn zaakwaarnemer belde was ik dus ontzettend blij", vertelde de Volendammer, die een goede pass in huis heeft en over een goed inzicht beschikt. De 19-jarige middenvelder combineerde tot nu toe het voetbal met een studie Economie aan de Universiteit van Amsterdam. ,,En dat gaat goed, ik heb alle punten voor mijn studie nog gehaald. Ik denk wel dat het volgend jaar lastiger zal worden om beide te combineren. Maar hoe dat zal lopen, merk ik vanzelf."
Arie van Eijden overhandigt Jasper Kok zijn eerste Ajax-shirt met naam
Jasper Kok begon met voetballen in zijn geboorteplaats Soest. Toen hij veertien was kwam hij bij Hennie de Regt in de C1 van Ajax. Ook voor de linksback verliep dit seizoen niet vlekkeloos. ,,Ik ben zes maanden geblesseerd geweest en was nooit echt een vaste waarde tot nu toe. Kennelijk heb ik in voorgaande seizoenen een goede indruk achtergelaten. Het nieuws over mijn contract kwam daarom aan de ene kant als een verrassing. Aan de andere kant heb ik er toch altijd wel rekening mee gehouden", geeft de bescheiden Ajacied toe. Op de vraag wat zijn sterke punten zijn, kijkt hij namelijk naar zijn twee teamgenoten. ,,Dat moet je maar aan hun vragen hoor." Timisela en Keizer aarzelen niet: ,,Zijn ingooi", klinkt het gelijktijdig. ,,Hij gooit heel ver in, het is net een voorzet. Ik scoor er weleens uit", verklaart Keizier nader. Ook voor Kok gaat een grote wens in vervulling. ,,Als jongetje in een klein dorp is Ajax toch een club waar je tegenop keek. Het doet me heel goed dat ik hier nu zit'', glundert Kok.
Gaat lekker met hemquote:MSTERDAM - Ajax kan voorlopig geen beroep doen op Rafael van der Vaart. De international verrekte woensdag tijdens de training zijn rechter enkelband. Onderzoek wees donderdag uit dat er geen verdere schade is aan het gewricht. Het herstel van Van der Vaart zal twee tot vier weken in beslag nemen.
De middenvelder mist dus in elk geval de competitiekraker in Rotterdam tegen Feyenoord (zondag) en de halve finale van de beker tegen Willem II, donderdag 21 april.
volgens mij is dat Bobby Haarms.quote:
Het valt wel mee hoor. Tuurlijk is het raar als je niets gepresteerd hebt, maar je hebt er echt wel eentje nodig als broekie van 18, 19. Er komt redelijk wat bij kijken en zeker als je niet precies wat je tekent, is zo'n adviseur wel handig.quote:
-edit- zie net pas dat het al vermeld was in het bevestigde transfers topicquote:14/4/2005 - Yakubu voor vier jaar naar Vitesse
(Gepost door GD, El Martino)
BRON: www.vitesse.nl
Abubakari Yakubu heeft een contract voor vier jaar getekend bij Vitesse, de club waarvoor hij dit seizoen al op huurbasis speelt. De Arnhemse club neemt de Ghanees voor naar verluidt 750.000 euro over van Ajax
Hoeveel denk jij dan wel dat het is?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
2000 voor een jeugdcontract? Dacht het niet!!
Nou, daar zou ik maar niet zo direct op reageren. Heel veel minder zal het niet zijn hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
De Ceulaar gaat bij Feyenoord 1000 euro per week verdienen. 4500 euro per maand dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
iets minder is het maar niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Duitse Oberliga? Is wat anders...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
mm, een vriend van mij voetbalt vlak over de grens bij een amateur-vereniging en die verdient al 3000 per maand.... Dus ik vind dat best wel een realistisch bedrag.
sv höniequote:Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duitse Oberliga? Is wat anders...
Rond de1000 in de maand zonder reiskosten.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dan wel dat het is?
Dat krijg je hie rook bij sommige hoofdklassers.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
mm, een vriend van mij voetbalt vlak over de grens bij een amateur-vereniging en die verdient al 3000 per maand.... Dus ik vind dat best wel een realistisch bedrag.
Ja zo gaat dat bij veel betaalde clubs.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Veel minder dan 2000 hoor.
En De Ceulaer tekent geen jeugdcontract.
Zeker bij Ajax stellen de jeugdcontracten niet al te veel voor. "Koelkastcontracten", die worden opgewaardeerd als spelers daadwerkelijk Ajax 1 halen.
had hem graag gezien ipv van Obodai.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo shit is dat dus niet. Erg veel ruimte voor Yakubu bij Ajax is er gewoon niet
Nee dat was het oude systeem. Het nieuwe systeem met punten is anders. Zelfs de titelverdediger moet zijn plek via de eigen competitie afdwingen anders doet hij niet mee aan de CL.. Toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee, want PSV is zowiezo al geplaatst, dus iemand moet de plaats van de NL-se kampioen overnemen. En dat is dan de NL-se nr. 2
verwacht je dat psv doorgaat dan?quote:
Nee, winnaar is automatisch geplaatst voor volgende jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat was het oude systeem. Het nieuwe systeem met punten is anders. Zelfs de titelverdediger moet zijn plek via de eigen competitie afdwingen anders doet hij niet mee aan de CL.. Toch?
Neuh. En het zou dus ook niet gunstig zijn voor de 3e plaats dit jaar. Wij worden gewoon 2e.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
verwacht je dat psv doorgaat dan?
preciesquote:
maar das logisch [slis]quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
Want wij zijn de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |