ik had een paar keer niet goed gekeken volgens die gast, wat volgens mij bullshit is. maargoed, ik zal de volgende keer lekker overdreven kijken.
en ik kwam in 2 best wel kutsituaties, waar ik beter had kunnen handelen volgens die gast. bij die eerste stond er een bus met alarmlichten aan te wachten ergens, dus moest ik er voorbij. maar dat betekende dat ik een stuk over sergeantstrepen moest rijden, wat dus verboden is. en toen wachtte ik te lang met er toch langs rijden.
en bij die andere situatie moest ik een brug over. maar voor de brug stonden 2 vrachtwagens geparkeerd (wegwerkers ofzo). obstakel stond aan mijn kant, dus ik moest voorrang verlenen. Maar toen ik uiteindelijk toch kon, kwam er een auto van de andere kant, waardoor ik vol op de rem moest (ik was al begonnen dus hij had gewoon moeten wachten). maargoed, daar had ik ook "zelfverzekerder" moeten rijden. wat hij er mee bedoelde weet ik niet.
en als laatste kon ik tot 2 keer toe niet meer fileparkeren
altijd in de les ging het goed, maar uitgerekend toen niet meer. zal ook wel komen omdat het een nieuwe auto was waarin ik reed. en de 2de keer dat ik erin reed was dus op mijn examen.
maar die gast zelf was ook een klootzak. Hij zei niets en zat alleen maar een beetje chagrijnig te vertellen wat ik moest doen.
noujah, volgende keer beter