abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26307147
ik had een paar keer niet goed gekeken volgens die gast, wat volgens mij bullshit is. maargoed, ik zal de volgende keer lekker overdreven kijken.

en ik kwam in 2 best wel kutsituaties, waar ik beter had kunnen handelen volgens die gast. bij die eerste stond er een bus met alarmlichten aan te wachten ergens, dus moest ik er voorbij. maar dat betekende dat ik een stuk over sergeantstrepen moest rijden, wat dus verboden is. en toen wachtte ik te lang met er toch langs rijden.
en bij die andere situatie moest ik een brug over. maar voor de brug stonden 2 vrachtwagens geparkeerd (wegwerkers ofzo). obstakel stond aan mijn kant, dus ik moest voorrang verlenen. Maar toen ik uiteindelijk toch kon, kwam er een auto van de andere kant, waardoor ik vol op de rem moest (ik was al begonnen dus hij had gewoon moeten wachten). maargoed, daar had ik ook "zelfverzekerder" moeten rijden. wat hij er mee bedoelde weet ik niet.

en als laatste kon ik tot 2 keer toe niet meer fileparkeren
altijd in de les ging het goed, maar uitgerekend toen niet meer. zal ook wel komen omdat het een nieuwe auto was waarin ik reed. en de 2de keer dat ik erin reed was dus op mijn examen.

maar die gast zelf was ook een klootzak. Hij zei niets en zat alleen maar een beetje chagrijnig te vertellen wat ik moest doen.

noujah, volgende keer beter
Extremistisch gematigd.
pi_26307656
Dat is inderdaad wel kut ja, succes de volgende keer
  maandag 18 april 2005 @ 00:34:05 #103
51748 H4ze
wait...what?
pi_26312686
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Theorieboeken kun je zelf bij je rijschool kopen of op internet bestellen
En je kan ze zelfs bij de benzinepomp kopen, zag ik laatst
*BURP*
pi_26313408
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef P8 het volgende:
*verhaal*
Dat had ik ook op mijn examen, ik had straatje keren en in de les ging dat altijd goed, maar tijdens het examen kwam ik met de laatste draai net tegen de stoep aan. Maar volgens die vent was het niet erg, ik had eerder een bij een fout goed gehandeld, dus over het totaalplaatje was hij tevreden.
pi_26314131
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel succes
bedankt!!
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_26317253
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef P8 het volgende:
ik had een paar keer niet goed gekeken volgens die gast, wat volgens mij bullshit is. maargoed, ik zal de volgende keer lekker overdreven kijken.
Je moet kijken om waar te nemen. Dat is in principe voor jezelf. Het is in principe heel logisch, ondanks dat je het vast nooit meer 'zo goed' zal doen als je je papiertje eenmaal in handen hebt .
pi_26317473
Het blijft een moment opname zo'n rijbewijs maar toch is het kut hoor als je weet dat je iets kan maar op het moment lukt het dan niet!
  maandag 18 april 2005 @ 12:53:45 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26320235
mijn rijinstructeur is echt een idioot.
ik ben door mn rug gegaan, verga van de pijn, dus zie autorijden niet zitten.
dis ik bel af.
na een lange stilte vraagt ie me of ik toch echt niet kan rijden
nee, tenzij ik liggend auto kan rijden ofzo
oh,oh, dus je kan niet om half 4?
nee.
kan je dan wel om half 11?

ik ga echt overstappen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 april 2005 @ 13:01:33 #109
51748 H4ze
wait...what?
pi_26320419
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn rijinstructeur is echt een idioot.
ik ben door mn rug gegaan, verga van de pijn, dus zie autorijden niet zitten.
dis ik bel af.
na een lange stilte vraagt ie me of ik toch echt niet kan rijden
nee, tenzij ik liggend auto kan rijden ofzo
oh,oh, dus je kan niet om half 4?
nee.
kan je dan wel om half 11?

ik ga echt overstappen
Pff...zo te lezen wil die instructeur van jou gewoon alleen maar geld zien.
*BURP*
  maandag 18 april 2005 @ 13:04:38 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26320515
wil die ook.
als ik er wat van zeg dat we weer eens 10 minuten te kort hebben gereden, lijkt hij spontaan getroffen door het down syndroom en weet nergens wat van.
vervolgens gaat hij heel lang heel moeilijk doen, en als je lang volhoudt, zou je er dan wel 10 minuten bij kunnen lullen.

bovendien ben je meer taxi service voor hem dan dat je daadwerkelijk nuttig rijdt.
pi_26323800
MissyMirjaM, wat een belachelijke instructeur heb jij zeg, groot gelijk als je gaat overstappen, want dit slaat echt nergens op hoe hij doet
pi_26324419
23 maart had ik voor de eerste keer examen bij de examinator die ik ook bij de tussentijdse toets had. TTT ging heel erg slecht vanwege het tijdstip (08:00) ik was gewoon nog niet wakker. wel de bijz. verrichtingen gehaald Het examen leek weer slecht te beginnen. Op een brede weg met gescheiden rijbanen die ik moest oversteken waar ik in het midden zou kunnen wachten bleef ik aan een kant wachten totdat beide richtingen vrij waren. Examinator zei dat ik maar door moest rijden. 50 meter verder bij de stoplichten ging ik vol op de remmen voor een oranje stoplicht. Examinator zei weer dat ik maar door moest rijden, net niet afgeslagen gelukkig. Verderop moest ik voor de trein wachten. Ik stop keurig bij de stopstreep, maar wil dan gaan doorrijden tot aan de gesloten slagboom. Examaminator op de rem . Daarna door het centrum, en verder veel over de ring terug naar CBR gereden. Ondertussen lekker gepraat over het zweefvliegen dat ik doe. Gelukkig wel geslaagd (in 1 keer dus )

Ik heb nu ongeveer 500 km gemaakt en veel bijzondere ritten gemaakt:

- vliegtuigtrailer naar Duitsland gereden
- 's nachts door Duitsland's binnenwegen
- Autobahn
- 6 dronken mensen vervoerd
- in de stromende regen gereden

Vooral als je je rijbewijs net hebt is het rijden erg leuk en leer je nog altijd nieuwe dingen. Voor de eerste keer helemaal alleen rijden was best bijzonder. Veel succes dus allemaal met rijlessen!
pi_26325674
Vrijdag 12:00, eerste les,
omgeving Gouda,
ik zou maar binnen blijven als ik jullie was
pi_26328319
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:38 schreef johanuit het volgende:
Vrijdag 12:00, eerste les,
omgeving Gouda,
ik zou maar binnen blijven als ik jullie was
Spannend

Veel succes
  maandag 18 april 2005 @ 18:24:51 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26328462
probleem is een beetje dat ik niet zo goed durf te zeggen dat ik ermee wil stoppen
maar dat is gewoon omdat het een lul is.
maar ga wel zeker stoppen.
pi_26329134
Maak nou maar gebruik van het feit dat er nu nog beetje marktwerking in zit! Wie weet is het over een paar jaar allemaal één organisatie en heb je niks meer te kiezen.
pi_26331410
Nog 2 weken
  maandag 18 april 2005 @ 20:29:10 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26331504
ik werd net gebeld door mijn vriendin, wat ik met henk [instructeur] gedaan had
hij bleek nogal boos te zijn en zich als n idioot te gedragen
pi_26333323
Zo, net rijles gehad

me eigen rij- instructeur was ziek, en nou verving een jonge vrouw hem en was echt gezellig Stichtse rotonde geoefend in Amersfoort ( rotonde met 2 rijbanen) , fileparkeren ( had ik nog niet zo vaak gedaan) en keren op de weg, want dat ging vorige week niet zo goed, maar vandaag wel

En omdat het vandaag Boerenmaandag is moest ik ook een blaastest doen, leuk om dat ook eens een keer mee te maken
pi_26333940
Weet iemand een goede en betaalbare rijschool in Leeuwarden? Ik ben van plan rijles te gaan nemen maar heb geen idee wat goede rijscholen zijn.. Het zou mooi zijn als hier mensen zijn die goede ervaringen hebben met een bepaalde leeuwarder rijschool...
Ik hou van lijstjes maken en ik spaar plastic zakjes
pi_26334035
Huuuh, heet ie echt Henk Missy?? De mijne ook!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 22:09:06 ]
  maandag 18 april 2005 @ 22:19:35 #122
51748 H4ze
wait...what?
pi_26334570
quote:
Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef Sylvana het volgende:
En omdat het vandaag Boerenmaandag is moest ik ook een blaastest doen, leuk om dat ook eens een keer mee te maken
VET! Wil ik ook Om alvast te oefenen enzo
*BURP*
  maandag 18 april 2005 @ 22:20:05 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26334591
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Huuuh, heet ie echt Henk Missy?? De mijne ook!
spannend
hoe heet de rijschool
pi_26335000
edit

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2005 22:39:49 ]
  maandag 18 april 2005 @ 22:33:28 #125
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26335043
nee, dan zit ik wel bij een andere rijschool