En je kan ze zelfs bij de benzinepomp kopen, zag ik laatstquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Theorieboeken kun je zelf bij je rijschool kopen of op internet bestellen
Dat had ik ook op mijn examen, ik had straatje keren en in de les ging dat altijd goed, maar tijdens het examen kwam ik met de laatste draai net tegen de stoep aan. Maar volgens die vent was het niet erg, ik had eerder een bij een fout goed gehandeld, dus over het totaalplaatje was hij tevreden.quote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef P8 het volgende:
*verhaal*
bedankt!!quote:
Je moet kijken om waar te nemen. Dat is in principe voor jezelf. Het is in principe heel logisch, ondanks dat je het vast nooit meer 'zo goed' zal doen als je je papiertje eenmaal in handen hebtquote:Op zondag 17 april 2005 21:22 schreef P8 het volgende:
ik had een paar keer niet goed gekeken volgens die gast, wat volgens mij bullshit is. maargoed, ik zal de volgende keer lekker overdreven kijken.
Pff...zo te lezen wil die instructeur van jou gewoon alleen maar geld zien.quote:Op maandag 18 april 2005 12:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn rijinstructeur is echt een idioot.
ik ben door mn rug gegaan, verga van de pijn, dus zie autorijden niet zitten.
dis ik bel af.
na een lange stilte vraagt ie me of ik toch echt niet kan rijden
nee, tenzij ik liggend auto kan rijden ofzo
oh,oh, dus je kan niet om half 4?
nee.
kan je dan wel om half 11?![]()
![]()
ik ga echt overstappen
Spannendquote:Op maandag 18 april 2005 16:38 schreef johanuit het volgende:
Vrijdag 12:00, eerste les,
omgeving Gouda,
ik zou maar binnen blijven als ik jullie was![]()
VET! Wil ik ookquote:Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef Sylvana het volgende:
En omdat het vandaag Boerenmaandag is moest ik ook een blaastest doen, leuk om dat ook eens een keer mee te maken
spannendquote:Op maandag 18 april 2005 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Huuuh, heet ie echt Henk Missy??De mijne ook!
Als je er eentje nodig heb, heb ik er nog eentje voor je die kan je overkopen van me.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Varr het volgende:
Ik ga deze maand beginnen met lessen! Moet je eigenlijk zelf zo'n theorie boek kopen of krijg je die...
Sowieso staat er barstens veel theorie internet bijvoorbeeld op www.rijexamen.com, zelfs theori examens.
Maar toch balen, had prettig geweest als je geslaagd wat natuurlijk.. al is laat beginnen met leren uiteraard erg slimquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Mute_Me het volgende:
haha ik ben gezakt, 10 fout. maarja nu kan teminste op mn gemak leren en niet tot half 3 s' nachts nog mn boek door moeten lezen.
Sliep half op dat examen.
Balen dat je gezakt bent, maar inderdaad niet echt slim als je laat begin met leren, ik ben gelijk bij me 1e praktijles ook al met theorie leren begonnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:16 schreef Mute_Me het volgende:
haha ik ben gezakt, 10 fout. maarja nu kan teminste op mn gemak leren en niet tot half 3 s' nachts nog mn boek door moeten lezen.
Sliep half op dat examen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef DreamyGirl het volgende:
Vanmorgen mijn rij-examen gehad, en ja hoor: IK BEN GESLAAGD!!!
Ben er echt superblij mee.....voor de mensen die nog aan het lessen zijn en binnenkort op examen moeten, veel succes!!![]()
YES YES MIJN VRIENDIN IS GESLAAGDquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef DreamyGirl het volgende:
Vanmorgen mijn rij-examen gehad, en ja hoor: IK BEN GESLAAGD!!!
Ben er echt superblij mee.....voor de mensen die nog aan het lessen zijn en binnenkort op examen moeten, veel succes!!![]()
Dat is balen zegquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef U.F.O het volgende:
Ik hebt t helaas niet gehaald. Gezakt op domme fouten.Ik zag een auto van rechts niet aankomen, ook ging het fileparkeren (wat normaal bijna altijd goed gaat!) deze keer fout.
koppeling inhouden en dan gassenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:26 schreef Gelderland het volgende:
ben ook net terug van het lessen...na 7 lessen gaat het wel OK opzich...had vandaag alleen blundertje:
ik snel opnieuw starten maar had ik mijn voet nog op het gaspedaal ---> sloeg auto opnieuw af ofsow erg raar....want ik snapte er niets van![]()
gohquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
koppeling inhouden en dan gassenmet alleen gassen kom je er niet, al hebje vaart
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is balen zeg
Succes de volgende keer
doe het dan ook goed ipv naar de bekende weg vragenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
goh![]()
snap ik ook, alleen had het dus niet door wat ik zei (deed het niet bewust)....dat ging dus foutmaargoed...op naar mijn volgende les
![]()
Lekker boeiend man..ik heb dat ook al een keer gehad bij een druk kruispunt met stoplichten. En ik denk dat er nog wel meer zijn die 't hebben gehad. Als ie 1 keer afslaat, raak je beetje opgefokt en wil je alles snel snel doen, met als gevolg dat de boel nogmaals afslaatquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:26 schreef Gelderland het volgende:
ben ook net terug van het lessen...na 7 lessen gaat het wel OK opzich...had vandaag alleen blundertje:
stond vooraan bij het stoplicht en dacht dat ik koppeling gewoon naar beneden had (was dus niet zo) dus ik geef gas ---> auto slaat af (hele rij achter me)
ik snel opnieuw starten maar had ik mijn voet nog op het gaspedaal ---> sloeg auto opnieuw af ofsow erg raar....want ik snapte er niets van![]()
Daarna ging hij met veel schokken toch nog weg![]()
Ik weet ook niet wat ik precies fout deed want heb dit al 10 x gedaan en toen ging het wél goed, maarja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |