Ik weet het ben liefquote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef heaven7 het volgende:
Lief van je![]()
Ja ik heb vandaag ookmaar gewoon gezegd dat ik al 8 lessen aan het zeuren ben "daar hoef je niet om te zeuren", nou blijkbaar wel!
"Als ik het niet nodig acht...", ja maar, ik ken mezelf toch het beste? En ik weet dus ook dat ik het een aantal keer achter elkaar moet doen wil ik het leren. Dus vandaag heeft ie geluisterd
Succes!! En gewoon slagen hè!!quote:Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef master_X het volgende:
oei oei moet vrijdag afrijdenvoor de 2 keer en heb vanmorgen nog gelest en moet morgen nog 2 uur en dan vrijdag de grote dag
beter haal ik hem heb er wel vertouwe in. jullie horen het wel als ik geslaagd ben of gezakt.
Ook jij succes!!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:43 schreef DreamyGirl het volgende:
Ik moet dinsdag, de 19de afrijden. Tussentijdse toets heb ik gehaald, dus die verrichtingen hoef ik gelukkig niet meer.Zal vast wel een btje zenuwachtig worden, maar ik heb er toch wel vertrouwen in. Nou maar hopen dat ik slaag!!!
Hm ik heb dat topic van je geloof ik wel half gelezen... belachelijk dat je instructeur zei dat ie 't allemaal geregeld had maar wat dus niet zo bleek te zijn. Maar fijn dat je snel op kan gaan!!quote:Op woensdag 13 april 2005 16:00 schreef tum_tum het volgende:
Nou voor degenen die het willen weten, na wat rondbellen met het CBR en de rijschool zelf, kon ik ineens wel een datum krijgen...
NU weet ik dus eindelijk wanneer ik kan afrijden...en dat kan echt super snel ineens! Op 27 april om 12uur!
Eerst was het steeds te druk volgens mijn rij instructeur en zat het CBR vol, maar na wat telefoontjes is er ineens wel plek!
En ben ik blij! En ineens nerveus omdat ik ineens twijfel of ik wel zal slagen.....
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het vreemde is dat het me echt helemaal niets doet dat ik gezakt ben. Voor mijn gevoel was het gewoon een hele dure les...
ik betaal nu 32.50per les > dan wel in een pakket van 40 lessen incl. ttt en examen > eventuele extra lessen gaan aan prijs van een pakket les.quote:Op maandag 11 april 2005 22:39 schreef _GdR_ het volgende:
ben 2weken geleden met motorrijlessen begonnen.
motorrijden is relaxt en nog fokking simpel ook.
op de bijzondere verichtingen na dan
mja wat kost een autorijles tegenwoordig?
motor les kost 35,- p/u.
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:59 schreef Pr0nXXX het volgende:
Sylvana: neem een boek van Verjo. Er zitten fouten in de Rijbewijs B-boek van Vekabest.
Eigen ervaring + ervaringen van anderen, 'n keer merkte ik een fout op. Doorgebeld aan Vekabest.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
Bron oid? want als 't zo is zou ik dat niet al te relaxt vinden...ben momenteel uit dat boek dus aan het leren. Maar ik heb ook nog dat anwb theorie boekje, waar ik in eerste instantie in was begonnen. Maar ik vond die niet echt fijn, die van vekabest leest prettiger op de 1 of andere manier. Ik heb trouwens beide boekjes geleend van mensen hoor
![]()
Mijn ervaring is dat je het beste uit verschillende methoden kan leren. Je merkt dan al gauw zelf de verschillen op. In de teksten zelf merk je de verschillen van aanpak op en in de oefententamens merk je de verschillen wat betreft aandachtspunten op. Zelf heb ik geoefent met ('minder goed' bekend staande) ANWB boekjes (theorie + oefenen) en een CD-Rommetje van Veka Best.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
Bron oid? want als 't zo is zou ik dat niet al te relaxt vinden...ben momenteel uit dat boek dus aan het leren. Maar ik heb ook nog dat anwb theorie boekje, waar ik in eerste instantie in was begonnen. Maar ik vond die niet echt fijn, die van vekabest leest prettiger op de 1 of andere manier. Ik heb trouwens beide boekjes geleend van mensen hoor
![]()
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 13:50 schreef H4ze het volgende:
Nog ff dit:
Ik heb al m'n rijlessen met dezelfde schoenen gereden. Het (terug)koppelen, (gedoseert)remmen en gasgeven ging gewoon goed. En toen had ik vorige week is andere schoenen aangedaan....wat tot gevolg had dat ik die pedalen echt niet kon bedwingenM'n instructeur zat ook al te kijken van "waar ben je mee bezig man" en "moeten we nu weer les 3 gaan herhalen?"
Maar goed, gisteren weer gewoon met die andere schoenen gereden (adidas gympen) en 't ging weer gewoon goed
Raar, maar ik denk dat 't gewoon komt omdat ik gewend ben om met die adidas gympen te rijden, en die andere schoenen (van die hoge witte nikes) hebben ook erg dikke zolen waardoor ik het wat minder goed aanvoel.
Dat is inderdaad wel erg laat om theorie te gaan doen jaquote:Op donderdag 14 april 2005 18:06 schreef Remzz het volgende:
Ik heb net 25 lessen gehad gaat wel goed. mijn instructuur denkt wel dat ik het in de 30 lessen red. Alleen een beetje jammer dat ik nu pas theorie ga doen. En dat je daar ook weer 2/3 weken op moet wachten.
Ja hij dacht ach komt nog wel toen ik het hem vroeg. Ik geef het wel een keer aan. En toen zei hij vorige week ineens dat ze veel aanvragen hebben en dat het eigenlijk een beetje laat is en dat het kan zijn dat we een weekje les overmoeten slaan om goed uit te komenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg laat om theorie te gaan doen ja
Ook al heb je je theorie nog niet dan kun je toch nog best een les nemen, hoef je die toch niet over te slaanquote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja hij dacht ach komt nog wel toen ik het hem vroeg. Ik geef het wel een keer aan. En toen zei hij vorige week ineens dat ze veel aanvragen hebben en dat het eigenlijk een beetje laat is en dat het kan zijn dat we een weekje les overmoeten slaan om goed uit te komen![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb mn rijbewijs!
Maandag had ik hem al overigens, maar toen kon ik dit topic niet vinden.
Ik heb z'n pakket van 30 lessen en hij vind het zonde als je er teveel doet terwijl het niet nodig is en het lijkt hem dat ik het wel red in 30 lessen.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ook al heb je je theorie nog niet dan kun je toch nog best een les nemen, hoef je die toch niet over te slaan
Kan me voorstellen dat je daar van baaltquote:Op donderdag 14 april 2005 21:22 schreef Remzz het volgende:
Ok is ook vaag verhaal. Ik heb nu nog 5 lessen tegoed en het duurt waarschijnelijk nog een week of 7 voordat ik echt op kan(Therie en TTT) dus moet ik 1 of 2 keer overslaan. En daar baal ik best van.
Damn, wat knap van hem dat hij het zo lang volgehouden heeft en nu dan eindelijk geslaagd isquote:Theorie rijexamen na 272 keer gehaald
Een Zuid-Koreaan is na 272 pogingen eindelijk geslaagd voor het theoriegedeelte van het rijexamen.
De bijna 70-jarige Seo Sang-moon, die analfabeet is, leerde zichzelf de 'regels van de weg' door keer op keer mondelinge theorie-examens af te leggen.
Medewerkers van de rijschool waar Seo meer dan vijf jaar kind aan huis was, reageerden enthousiast op zijn slagen. Zij beschouwen hem ,,bijna als familielid''.
De bejaarde Zuid-Koreaan gaat zich nu op het praktijkgedeelte van zijn rijexamen richten.
Bron: www.ad.nl
Theorieboeken kun je zelf bij je rijschool kopen of op internet bestellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Varr het volgende:
Ik ga deze maand beginnen met lessen! Moet je eigenlijk zelf zo'n theorie boek kopen of krijg je die...
Sowieso staat er barstens veel theorie internet bijvoorbeeld op www.rijexamen.com, zelfs theori examens.
ja maar bij de meeste moet je betalen via switchpoint, zijn er ook nog pagina;s waar je GRATIS mag oefenenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Varr het volgende:
Ik ga deze maand beginnen met lessen! Moet je eigenlijk zelf zo'n theorie boek kopen of krijg je die...
Sowieso staat er barstens veel theorie internet bijvoorbeeld op www.rijexamen.com, zelfs theori examens.
En, hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef P8 het volgende:
ik moet morgen om 8 uur 's ochtends, maar ik ben nog niet echt zenuwachtig.
heeft iemand nog wat tips, behalve rustig blijven en een paar bakken koffie van te voren?
Veel succesquote:Op zondag 17 april 2005 02:35 schreef U.F.O het volgende:
Ik heb nu ongeveer 30 lessen gehad (17 van 1,5 uur - de rest 1 uur). Overmogen (dinsdag) heb ik examen.spannend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |