abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26193568
Lief van je Ja ik heb vandaag ookmaar gewoon gezegd dat ik al 8 lessen aan het zeuren ben "daar hoef je niet om te zeuren", nou blijkbaar wel!
"Als ik het niet nodig acht...", ja maar, ik ken mezelf toch het beste? En ik weet dus ook dat ik het een aantal keer achter elkaar moet doen wil ik het leren. Dus vandaag heeft ie geluisterd
pi_26194042
oei oei moet vrijdag afrijden voor de 2 keer en heb vanmorgen nog gelest en moet morgen nog 2 uur en dan vrijdag de grote dag beter haal ik hem heb er wel vertouwe in. jullie horen het wel als ik geslaagd ben of gezakt.
pi_26195024
Succes
pi_26196423
thanks
  woensdag 13 april 2005 @ 15:35:08 #55
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26197517
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef heaven7 het volgende:
Lief van je Ja ik heb vandaag ookmaar gewoon gezegd dat ik al 8 lessen aan het zeuren ben "daar hoef je niet om te zeuren", nou blijkbaar wel!
"Als ik het niet nodig acht...", ja maar, ik ken mezelf toch het beste? En ik weet dus ook dat ik het een aantal keer achter elkaar moet doen wil ik het leren. Dus vandaag heeft ie geluisterd
Ik weet het ben lief hehehe, nou ja zo nu en dan gisteren was ik niet lief

Maarre beter dat hij eindelijk eens wil luisteren die verrichtingen zijn niet zo gigantisch moeilijk maar ik doe er toch iedere les wel een paar (niet dat ik zoveel les maar oke) gewoon ff mee bezig zijn en tijdens de examens doen ze er niet zo gigantisch moeilijk over als je tijdens je verrichting maar goed kijkt.
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  woensdag 13 april 2005 @ 15:37:20 #56
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26197573
quote:
Op woensdag 13 april 2005 13:25 schreef master_X het volgende:
oei oei moet vrijdag afrijden voor de 2 keer en heb vanmorgen nog gelest en moet morgen nog 2 uur en dan vrijdag de grote dag beter haal ik hem heb er wel vertouwe in. jullie horen het wel als ik geslaagd ben of gezakt.
Succes!! En gewoon slagen hè!!
pi_26197732
Ik moet dinsdag, de 19de afrijden. Tussentijdse toets heb ik gehaald, dus die verrichtingen hoef ik gelukkig niet meer. Zal vast wel een btje zenuwachtig worden, maar ik heb er toch wel vertrouwen in. Nou maar hopen dat ik slaag!!!
Dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives.
  woensdag 13 april 2005 @ 15:44:50 #58
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26197786
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:43 schreef DreamyGirl het volgende:
Ik moet dinsdag, de 19de afrijden. Tussentijdse toets heb ik gehaald, dus die verrichtingen hoef ik gelukkig niet meer. Zal vast wel een btje zenuwachtig worden, maar ik heb er toch wel vertrouwen in. Nou maar hopen dat ik slaag!!!
Ook jij succes!!

Blijf maar doorgaan met succeswensen zo
pi_26198199
Nou voor degenen die het willen weten, na wat rondbellen met het CBR en de rijschool zelf, kon ik ineens wel een datum krijgen...

NU weet ik dus eindelijk wanneer ik kan afrijden...en dat kan echt super snel ineens! Op 27 april om 12uur!

Eerst was het steeds te druk volgens mijn rij instructeur en zat het CBR vol, maar na wat telefoontjes is er ineens wel plek!

En ben ik blij! En ineens nerveus omdat ik ineens twijfel of ik wel zal slagen.....
  woensdag 13 april 2005 @ 16:08:35 #60
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_26198402
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:00 schreef tum_tum het volgende:
Nou voor degenen die het willen weten, na wat rondbellen met het CBR en de rijschool zelf, kon ik ineens wel een datum krijgen...

NU weet ik dus eindelijk wanneer ik kan afrijden...en dat kan echt super snel ineens! Op 27 april om 12uur!

Eerst was het steeds te druk volgens mijn rij instructeur en zat het CBR vol, maar na wat telefoontjes is er ineens wel plek!

En ben ik blij! En ineens nerveus omdat ik ineens twijfel of ik wel zal slagen.....
Hm ik heb dat topic van je geloof ik wel half gelezen... belachelijk dat je instructeur zei dat ie 't allemaal geregeld had maar wat dus niet zo bleek te zijn. Maar fijn dat je snel op kan gaan!!

En twijfels zijn niet nodig joh, gewoon ervoor gaan!!
pi_26202240
paar mensen bijgeschreven in de OP.....
als het goed is moet die nu kloppen, zo niet geef even een schreeuw

edit
vorige topic aan het doorlopen, staan er ook nog een paar in.....

edit
vorige topic ook bijgewerkt......

[ Bericht 19% gewijzigd door ThaFreak op 13-04-2005 19:30:24 ]
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_26203387
Sylvana: neem een boek van Verjo. Er zitten fouten in de Rijbewijs B-boek van Vekabest.
pi_26213229
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Het vreemde is dat het me echt helemaal niets doet dat ik gezakt ben. Voor mijn gevoel was het gewoon een hele dure les...
Wat vreemd, iedereen baalt toch als je zakt? waarom deed het jou helemaal niets dan
Ben je misschien ongevoelig voor examens?
Succes de volgende keer...
  donderdag 14 april 2005 @ 10:15:10 #64
58332 De_BreuR
...time is my enemy...
pi_26215852
quote:
Op maandag 11 april 2005 22:39 schreef _GdR_ het volgende:
ben 2weken geleden met motorrijlessen begonnen.

motorrijden is relaxt en nog fokking simpel ook.
op de bijzondere verichtingen na dan

mja wat kost een autorijles tegenwoordig?
motor les kost 35,- p/u.
ik betaal nu 32.50per les > dan wel in een pakket van 40 lessen incl. ttt en examen > eventuele extra lessen gaan aan prijs van een pakket les.

btw, iemand ervaring met het huidige theorie examen.. is dat makkelijk te doen wanneer je je cd's met vragen e.d. beheerst?

[ Bericht 9% gewijzigd door De_BreuR op 14-04-2005 10:31:35 (update) ]
www.onthaasting.nl
Ik kom u zo helpen!...
pi_26216226
Ik heb het praktisch alleen maar gedaan met de cd's Ik heb het boek doorgelezen maar niet echt dingen in mn kop gestampt daarmee. Ik had 2 cd's, die van vekabest en van zebra (vekabest is the best btw!) en ik ben het internet afgestruind voor steeds 10 van die proefvragen dus ik had ook echt bijna alle vragen die ik kreeg op het examen al eens gehad
Ik had 2 foutjes.
  donderdag 14 april 2005 @ 13:45:55 #66
51748 H4ze
wait...what?
pi_26220838
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:59 schreef Pr0nXXX het volgende:
Sylvana: neem een boek van Verjo. Er zitten fouten in de Rijbewijs B-boek van Vekabest.
Bron oid? want als 't zo is zou ik dat niet al te relaxt vinden...ben momenteel uit dat boek dus aan het leren. Maar ik heb ook nog dat anwb theorie boekje, waar ik in eerste instantie in was begonnen. Maar ik vond die niet echt fijn, die van vekabest leest prettiger op de 1 of andere manier. Ik heb trouwens beide boekjes geleend van mensen hoor
*BURP*
  donderdag 14 april 2005 @ 13:50:33 #67
51748 H4ze
wait...what?
pi_26220938
Nog ff dit:

Ik heb al m'n rijlessen met dezelfde schoenen gereden. Het (terug)koppelen, (gedoseert)remmen en gasgeven ging gewoon goed. En toen had ik vorige week is andere schoenen aangedaan....wat tot gevolg had dat ik die pedalen echt niet kon bedwingen M'n instructeur zat ook al te kijken van "waar ben je mee bezig man" en "moeten we nu weer les 3 gaan herhalen?" Maar goed, gisteren weer gewoon met die andere schoenen gereden (adidas gympen) en 't ging weer gewoon goed Raar, maar ik denk dat 't gewoon komt omdat ik gewend ben om met die adidas gympen te rijden, en die andere schoenen (van die hoge witte nikes) hebben ook erg dikke zolen waardoor ik het wat minder goed aanvoel.
*BURP*
pi_26220974
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef H4ze het volgende:

[..]

Bron oid? want als 't zo is zou ik dat niet al te relaxt vinden...ben momenteel uit dat boek dus aan het leren. Maar ik heb ook nog dat anwb theorie boekje, waar ik in eerste instantie in was begonnen. Maar ik vond die niet echt fijn, die van vekabest leest prettiger op de 1 of andere manier. Ik heb trouwens beide boekjes geleend van mensen hoor
Eigen ervaring + ervaringen van anderen, 'n keer merkte ik een fout op. Doorgebeld aan Vekabest.
Wat blijkt? In hun volgende editie zat de fout nog. Wbt leesbaarheid, Verjo leest sowieso prettiger. Het heeft significant een hogere slagingspercentage op theorie-examens volgens Motor-forum.nl.
Dus, wees verstandig, bestel op www.verjo.nl.
.
pi_26222345
Laat ik mij ook maar eens in dit topic mengen

7 april TTT gedaan en ik heb de vrijstelling ) Stukje recht achteruit gereden en hellingproef gedaan

Wel een paar opmerkingen (voornamelijk over het kijken ), nog een paar lessen en 17 mei examen
pi_26222878
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:45 schreef H4ze het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je het beste uit verschillende methoden kan leren. Je merkt dan al gauw zelf de verschillen op. In de teksten zelf merk je de verschillen van aanpak op en in de oefententamens merk je de verschillen wat betreft aandachtspunten op. Zelf heb ik geoefent met ('minder goed' bekend staande) ANWB boekjes (theorie + oefenen) en een CD-Rommetje van Veka Best.

Eerst vooral met het CD-Rommetje gewerkt en daarna nog eens dat boekje er bij gepakt en dan merk je toch dat er veel zaken zijn die je (nog) niet kent. Een combinatie is dan ook niet slecht. Bij mij werte het goed, slechts 2 fout uiteindelijk.
pi_26225265
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:50 schreef H4ze het volgende:
Nog ff dit:

Ik heb al m'n rijlessen met dezelfde schoenen gereden. Het (terug)koppelen, (gedoseert)remmen en gasgeven ging gewoon goed. En toen had ik vorige week is andere schoenen aangedaan....wat tot gevolg had dat ik die pedalen echt niet kon bedwingen M'n instructeur zat ook al te kijken van "waar ben je mee bezig man" en "moeten we nu weer les 3 gaan herhalen?" Maar goed, gisteren weer gewoon met die andere schoenen gereden (adidas gympen) en 't ging weer gewoon goed Raar, maar ik denk dat 't gewoon komt omdat ik gewend ben om met die adidas gympen te rijden, en die andere schoenen (van die hoge witte nikes) hebben ook erg dikke zolen waardoor ik het wat minder goed aanvoel.
Dat heb ik ook hoor Ik les ook altijd in me gympen en 1 keer kon ik die niet vinden en had ik ook andere schoenen aan gedaan en dat kon ik ook goed merken ja, had ook helemaal geen goed gevoel
pi_26226831
ik moet morgen om 8 uur 's ochtends, maar ik ben nog niet echt zenuwachtig.
heeft iemand nog wat tips, behalve rustig blijven en een paar bakken koffie van te voren?
Extremistisch gematigd.
pi_26227354
Ik heb net 25 lessen gehad gaat wel goed. mijn instructuur denkt wel dat ik het in de 30 lessen red. Alleen een beetje jammer dat ik nu pas theorie ga doen. En dat je daar ook weer 2/3 weken op moet wachten.
pi_26227389
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:06 schreef Remzz het volgende:
Ik heb net 25 lessen gehad gaat wel goed. mijn instructuur denkt wel dat ik het in de 30 lessen red. Alleen een beetje jammer dat ik nu pas theorie ga doen. En dat je daar ook weer 2/3 weken op moet wachten.
Dat is inderdaad wel erg laat om theorie te gaan doen ja
pi_26227780
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel erg laat om theorie te gaan doen ja
Ja hij dacht ach komt nog wel toen ik het hem vroeg. Ik geef het wel een keer aan. En toen zei hij vorige week ineens dat ze veel aanvragen hebben en dat het eigenlijk een beetje laat is en dat het kan zijn dat we een weekje les overmoeten slaan om goed uit te komen
pi_26227820
Ik heb theorie ook laat gedaan, na 30 lessen ofzo
pi_26227908
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja hij dacht ach komt nog wel toen ik het hem vroeg. Ik geef het wel een keer aan. En toen zei hij vorige week ineens dat ze veel aanvragen hebben en dat het eigenlijk een beetje laat is en dat het kan zijn dat we een weekje les overmoeten slaan om goed uit te komen
Ook al heb je je theorie nog niet dan kun je toch nog best een les nemen, hoef je die toch niet over te slaan
  donderdag 14 april 2005 @ 18:32:19 #78
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26228012
Ik heb mn rijbewijs!

Maandag had ik hem al overigens, maar toen kon ik dit topic niet vinden.
pi_26228043
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:32 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb mn rijbewijs!

Maandag had ik hem al overigens, maar toen kon ik dit topic niet vinden.
Gefeliciteerd
pi_26230918
Ik had de vorige keer hoofdstuk 1 en 2 van de theorievragen gemaakt en wilde vandaag hoofdstuk 3 en 4 maken, maar hoofdstuk 3 ( verkeerstekens) bestaat al uit meer dan 300 vragen En aangezien ik het na een vraag of 100 wel zat ben verdeel ik het nu dus maar over 3 keer
pi_26231197
Ik heb mijn rijbewijs op 21 februari j.l. gehaald. Het was een hel! Niet omdat ik zo'n mongool ben die niet kan autorijden maar omdat ik een instructeur had die echt slecht was! Ik zeg niet dat alles aan hem lag maar het was wel opvallend dat ik 2 keer gezakt ben bij hem en toen een ander heb genomen en in 1 keer geslaagd ben. Die instructeur verwonderde zich er werkelijk over hoe ik les had gehad en sprak dat dat heel slecht was gebeurd (ze waren collega's bij AllinSolo).

Dus mocht je in Arnhem willen lessen neem dan niet Elco Derkzen! ik heb er slechter ervaringen mee maar dat is mijn persoonlijke mening! Ik ben benieuwd naar anderen die wel met goed resultaat bij hem hebben gelest.
pi_26231917
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ook al heb je je theorie nog niet dan kun je toch nog best een les nemen, hoef je die toch niet over te slaan
Ik heb z'n pakket van 30 lessen en hij vind het zonde als je er teveel doet terwijl het niet nodig is en het lijkt hem dat ik het wel red in 30 lessen.
pi_26232235
dat snap ik echt niet!
pi_26232615
Ok is ook vaag verhaal. Ik heb nu nog 5 lessen tegoed en het duurt waarschijnelijk nog een week of 7 voordat ik echt op kan(Therie en TTT) dus moet ik 1 of 2 keer overslaan. En daar baal ik best van.
pi_26232685
ow bedoel je het zo! dat heb ik ook gehad! Ik zou je adviseren om toch een les of 1 a 2 bij te kopen het is extra geld maar het is goed voor je zelfvertrouwen en beter voor de continuiteit. Ik heb dat niet gedaan de eerste keer en ben gezakt. Het is geen garantie dat het niet kan maar ik heb er slechte ervaringen mee!
pi_26232690
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:22 schreef Remzz het volgende:
Ok is ook vaag verhaal. Ik heb nu nog 5 lessen tegoed en het duurt waarschijnelijk nog een week of 7 voordat ik echt op kan(Therie en TTT) dus moet ik 1 of 2 keer overslaan. En daar baal ik best van.
Kan me voorstellen dat je daar van baalt

Gelukkig heb ik geen pakket met lessen genomen, maar rij ik gewoon net zolang totdat ik me rijbewijs heb
  donderdag 14 april 2005 @ 22:49:49 #87
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_26235285
Maandag m'n TTT zie 't eigenlijk zeer somber in.....die bijzondere verrichtingen gaan niet echt super de laatste tijd. Ach ja we zien maandag vanzelf hoe 't gaat, misschien heb ik net een goeie dag ofzo Zou wel mooi zijn en dan 't rijbewijs nog ff
want de klop doet het niet.
pi_26238949
Hey allemaal,

Dit hele Planes, Trains & Automobiles-board heb ik blijkbaar altijd over het hoofd gezien. Ik was al een tijdje op zoek naar een topic als deze, maar kon hem nooit vinden omdat die zoekfunctie 't niet doet. Toevalligerwijs ben ik hier terechtgekomen toen ik vanmiddag, tijdens het maken van een proef theorie examen, met google probeerde uit te zoeken hoe lang de bedenktijd is per vraag tijdens zo'n examen.

Anyway, ik had 21 maart mijn eerste les en heb volgende week woensdag les 5 op het programma staan. Mijn instructeur is een hele relaxte gast. Hij is op de juiste momenten serieus met rijden bezig, maar loopt tussendoor ook te geinen, wat ik wel kan waarderen. Echte ingrepen heb ik nog niet gehad, alleen in het begin moest hij veel bijremmen omdat ik die drempels binnen de bebouwde kom hardnekkig negeerde. Ik dacht al van wat gaat dat steeds soepeltjes, maar ik ging zo op in het sturen en gassen dat Ik niet doorhad dat hij afremde.

Heel af en toe stuurt ie nog bij als ik een poging doe "de stoeprand te knuffelen". Problemen heb ik vaak nog met het "smooth" wegrijden en met optrekken. Ik laat meestal veel te snel de koppeling omhoog komen. Het grote "kijken" ben ik nu met mee begonnen, maar ik doe het nog te weinig.

Vorige week is m'n broer die net 18 is geworden gelijk aan z'n rijbewijs is begonnen. Hij heeft voor dezelfde rijschool gekozen en we hebben dezelfde instructeur. Afgelopen les hebben we samen gereden. Allebei een uurtje en dat beviel ons eigenlijk prima, het is gezellig en je leert van elkaar. Niet dat we dit iedere week gaan doen, maar voor af en toe vinden we het best lachen.

Ik ben nu al bezig met het leren van de theorie. Dit op aanraden van m'n instucteur die me vertelde dat ik er niet te lang mee moest wachten, omdat als je hier te lang mee wacht je je leerproces in de praktijk alleen maar versloomd. Ik gebruik een boek van Veka-best met daarbij een CD-rom van Zebra ofzo met een hele rits examens en trainingen erop.

Dit lijkt me wel ff genoeg! Even chillen en naar bedje toe.

Iedereen met theorie- of praktijkexamens in het verschiet veel succes gewenst! Ik hou jullie op de hoogte.
pi_26246419
Leuk Lokkie dat je ook rijles hebt

En het is inderdaad het verstandigst om meteen met je theorie leren beginnen. Ik heb het vanaf mijn 1e rijles steeds serieus doorgelezen en ben nu begonnen met vragen maken

Ik heb maandagavond om 8 uur weer rijles, beetje een kuttijd, want dan ben ik pas na half 10 thuis, maar ik wil volgende week graag 2 keer lessen omdak vorige week niet geweest ben, dus het is niet anders
pi_26249678
quote:
Theorie rijexamen na 272 keer gehaald

Een Zuid-Koreaan is na 272 pogingen eindelijk geslaagd voor het theoriegedeelte van het rijexamen.

De bijna 70-jarige Seo Sang-moon, die analfabeet is, leerde zichzelf de 'regels van de weg' door keer op keer mondelinge theorie-examens af te leggen.

Medewerkers van de rijschool waar Seo meer dan vijf jaar kind aan huis was, reageerden enthousiast op zijn slagen. Zij beschouwen hem ,,bijna als familielid''.

De bejaarde Zuid-Koreaan gaat zich nu op het praktijkgedeelte van zijn rijexamen richten.

Bron: www.ad.nl
Damn, wat knap van hem dat hij het zo lang volgehouden heeft en nu dan eindelijk geslaagd is

Al was het misschien een stuk goedkoper geweest om eerst een taalcursus te doen en daarna theorie te gaan leren
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:30:11 #91
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_26249799
Ik ga deze maand beginnen met lessen! Moet je eigenlijk zelf zo'n theorie boek kopen of krijg je die...
Sowieso staat er barstens veel theorie internet bijvoorbeeld op www.rijexamen.com, zelfs theori examens.
pi_26249850
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Varr het volgende:
Ik ga deze maand beginnen met lessen! Moet je eigenlijk zelf zo'n theorie boek kopen of krijg je die...
Sowieso staat er barstens veel theorie internet bijvoorbeeld op www.rijexamen.com, zelfs theori examens.
Theorieboeken kun je zelf bij je rijschool kopen of op internet bestellen
  Eindredactie Games vrijdag 15 april 2005 @ 15:54:36 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26250414
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:30 schreef Varr het volgende:
ja maar bij de meeste moet je betalen via switchpoint, zijn er ook nog pagina;s waar je GRATIS mag oefenen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 15 april 2005 @ 16:36:24 #94
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_26251364
De echte examens (50 vragen) moet je inderdaad meestal voor betalen, er zijn wel veel proefexamens te vinden van zo'n 10 vragen.
pi_26264738
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef P8 het volgende:
ik moet morgen om 8 uur 's ochtends, maar ik ben nog niet echt zenuwachtig.
heeft iemand nog wat tips, behalve rustig blijven en een paar bakken koffie van te voren?
En, hoe is het gegaan?
Ik wordt juist gespannen van koffie, ik heb 2 bananen genomen voor m'n examen...
pi_26265241
Over die vragen in mijn thoerieboek waarvan de stof niet werd behandeld het volgende: De stof word wel behandeld, maar dan niet in het hoofdstuk waarvan de vragen staan. De vragen erover stonden al in het hoofdstuk over wetteljike bepalingen en de stof kwam pas in het hoofdstuk technische aspecten. Dus dat boek zit niet echt logisch in elkaar dus

Denk dat ik nou gewoon eerst het hele boek ga lezen en dan pas de vragen ga maken en dus niet na elk hoofdstuk al vragen maken, want dan kun je dus al vragen uit andere hoofdstukken tegenkomen.
pi_26288635
Ik heb nu ongeveer 30 lessen gehad (17 van 1,5 uur - de rest 1 uur). Overmogen (dinsdag) heb ik examen. spannend..
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_26291790
quote:
Op zondag 17 april 2005 02:35 schreef U.F.O het volgende:
Ik heb nu ongeveer 30 lessen gehad (17 van 1,5 uur - de rest 1 uur). Overmogen (dinsdag) heb ik examen. spannend..
Veel succes
pi_26306194
ik ben gezakt vrijdag
Extremistisch gematigd.
pi_26306360
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef P8 het volgende:
ik ben gezakt vrijdag
Dat is balen

Waarop ben je gezakt dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties