Eeehhh... Mantilla heeft al gewonnenquote:Op maandag 11 april 2005 22:41 schreef suus21 het volgende:
zabaleta wint echt wel van Henman. Tuurlijk wint Mantilla van die muis johansson...sukkel
Gasquet staat 101 van de wereld, dus lijkt me dat ie gewoon gekozen kon worden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Heb drie van de vier halve finalisten, en volgens mij kon Gasquet niet eens gekozen worden toch? Vrij optimaal gepresteerd dus deze week, nu maar hopen dat die Fransoos niet nog meer gekke dingen gaat doen
Hier op Fok heeft niet iedereen Coria zag ik dus het zou het beste zijn als die zou winnenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Gasquet staat 101 van de wereld, dus lijkt me dat ie gewoon gekozen kon worden.
En iedereen heeft Coria, Nadal en Ferrero
Ik heb Gasquet aan het begin van deze week nog proberen te zoeken, maar volgens mij stond ie 'r ook niet tussen....? Zag namelijk dat ie in van die kleinere toernooitjes erg goed aan 't spelen was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Gasquet staat 101 van de wereld, dus lijkt me dat ie gewoon gekozen kon worden.
En iedereen heeft Coria, Nadal en Ferrero
Opschepper, jij had het weer aan zien komen zekerquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:49 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Ik heb Gasquet aan het begin van deze week nog proberen te zoeken, maar volgens mij stond ie 'r ook niet tussen....? Zag namelijk dat ie in van die kleinere toernooitjes erg goed aan 't spelen was.
Haha, dat niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opschepper, jij had het weer aan zien komen zeker
mee eens, Massu ligt er ook al uit en dat is toch ook geen misselijke gravelbijter....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:48 schreef Norrage het volgende:
Dat Houston is ook altijd een raar toernooi...Een graveltoernooi in America waar alleen spelers op spelen die geen gravel kunnen spelen...En dan verliest een Puerta :/ Volgens mij is het daar gewoon nepgravel en is het gewoon megasnelAlleen het feit al dat Roddick daar al zo ver komt de laatste jare
Massu heeft lang niet gespeeld, en dan win je niet zoals bij de dames meteen het eerste (of/en het tweede) toernooi waaraan je meedoetquote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mee eens, Massu ligt er ook al uit en dat is toch ook geen misselijke gravelbijter....
Mooi zo, hoef ik de vernedering van de vele strepen niet mee te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Juan Zueco het volgende:
Heren, Dame
Excuses voor het "niet-strepen".
* Juan Zueco zit in Dublin en had niet veel tijd de afgelopen dagen.
J.
Ja verbaasde mij ook alquote:Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef Butra het volgende:
Knappe ronde van socko zeg. 9e overall deze week.![]()
En letten we even op de tijd, dames. Nog 2 uurtjes.
quote:
Ik gok de eerste?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef Butra het volgende:
Die zit vast weer met zn reet in één of andere wereldstad.
In welke ronde ze eruit zijn gevlogen zoeken jullie zelf maar op, trouwens.
U zegt?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef suus21 het volgende:
GVD
Ik zeg Amen zuster!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef suus21 het volgende:
GVD
Donderdag bijltjesdag.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Juan Zueco het volgende:
[afbeelding]
Davide zegt : "Juan had toch wel een beetje gelijk."
J.
Mooi niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik hoop dat Sportdreams Estoril alsnog als een 6-toernooi gaat rekenen. Levert mooi extra 9 punten op met mijn beide finalisten
J.
Tennismanagertechnisch gezien dan he. Winnen van Andy op gravel kan ik ook wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Butra het volgende:
[..]
En Verdasco is hard bezig om zich onsterfelijk te maken..
nou zo onlogisch is het natuurlijk niet dat het een beetje stroever gaat. Die gozer is 18, wint alle wedstrijden die hij speelt dus op een gegeven moment slaat de vermoeidheid toe. Hopelijk voor hem breekt het hem in de rest van het jaar (met name RG) niet op.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:32 schreef Norrage het volgende:
Nadal heeft toch opvallend veel moeite de laatste rondes en zei nog in interview dat hij wel vermoeid aan het geraken is...
Ik voorspelde het gisteren in het centrale tennistopic ook al. En ik las vanochtend in de krant dat hij enorme blaren op zn linkerhand heeft, dus de keuze was vrij simpel.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik hoor zeer sterke geruchten dat Nadal zich gaat terugtrekken.
Had ik de gok maar genomen.
J.
Welke krant was dat Butra?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik voorspelde het gisteren in het centrale tennistopic ook al. En ik las vanochtend in de krant dat hij enorme blaren op zn linkerhand heeft, dus de keuze was vrij simpel.
Ik begin mijn dag altijd met Sportwereld van het AD. Doe die Telegraaf-troep de deur uit joh.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Welke krant was dat Butra?
Die van mij vermeldde namelijk niets.
* Juan Zueco overweegt eventueel een ander abbonement
J.
Volkskrant.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:14 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik begin mijn dag altijd met Sportwereld van het AD. Doe die Telegraaf-troep de deur uit joh.
Da's mooi, want ik heb 'm in mijn team. Er gingen geruchten (op menstennisforum) dat hij wellicht niet zou starten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:00 schreef suus21 het volgende:
Agassi speelt gewoon hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:41 schreef Butra het volgende:
Je zou deze week Nalbandian hebben zeg.
altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef Chiel-Montagne het volgende:
3 kwijt & nog 11 potentiele () winnaars over...
Wel zuur voor je dat Ome Andre geen zin had deze week. Welke dag(en) ga je eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef suus21 het volgende:
althans ik ga zelf naar Hamburg om te kijken of mijn team wint
Ik ken het gevoel jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef Norrage het volgende:
Gaat niet zo goed hiermoest ook me hele team in haast samenstellen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Norrage het volgende:
Hmm..Heb alvast mijn team voor St.Polten samengesteld omdat ik tot maandagavond weg ben maar da tis heel raar. Het is maar 1 klein toernooi en ik kan echt alle spelers selecteren(bijna allemaal)(tenminste die in de top 150 staan) Krijgen we voor deze ronde een kleiner budget of gaat iedereen zo ongeveer de zelfde score krijgen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:39 schreef Juan Zueco het volgende:
Volgende week is iedereen winnaar.
J.
Ja irritant zeg, hier hetzelfde. Je gaat er toch vanuit voordeel te hebben tov managers die niet naar de laatste standen kijken, maar Sanchez heeft nu ook al van Starace gewonnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Even voor de goed orde: ik streep deze week niet (druk druk druk). Bovendien zal er weinig spanning zijn.
Persoonlijk heb ik mezelf alweer buitenspel gezet door Sanchez in te leveren voor Ginepri. David stond om 15:55 met 6-3 en 3-1 achter, dus dan wissel ik. Achteraf niet juist.
J.
Goeie kick, want ik was het me toch bijna vergeten..quote:Op zondag 22 mei 2005 20:33 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Maar weer omhoog...
tel jij even wie er nog meer 3 toernooien heeft gewonnen dit jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef Norrage het volgende:
Canas schijnt toch een beetje ziek te zijn dus laten we hopen van niet
En Gaudio heeft wangepresteerd de laatste tijd. Hij heeft alleen een paar kleine graveltoernooitjes gewonnen verder is hij er overal helemaal uitgeknikkerd
Maar misschien schittert hij nu weer...:P
het ziet er op dit moment niet erg naar uit in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:21 schreef Norrage het volgende:
Geen kans dat Monfils wint van Canas!!!
Bedankt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Chiel heeft een prima eerste ronde gedraaid trouwens, mijn complimenten
Niet denkenquote:Op maandag 30 mei 2005 18:57 schreef suus21 het volgende:
ik denk het niet...Nadal gaat van hem winnen. En ik denk dat Safin de finale haalt.
Ik had Davidenko ook in eerste instantie maar heb hem eruit gemikt juist omdat ie van tevoren een toernooi won. De vorige keren dat Davidenko ergens goed presteerde lag ie er in het daaropvolgende toernooi heel snel uit. daarom dacht ik, toch maar nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:01 schreef Norrage het volgende:
Toch grappig dat ik de enige ben (en dat er maar 3 zijn in de hele top 100 van de TM) die Davydenko heeft gekozen..Hij bleek toch echt in een behoorlijk bloedvorm te zijn in voorbereiding naar Roland Garros. IK ben blij dat ik Nikolay lekker gekozen heb...Super
Jammer dat Canas
Wishful thinking mittquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:38 schreef mitt het volgende:
Je streept teveel Juan.
ja dat blijkt...toch hoop ik dat Puerta de finale haaltquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:27 schreef Juan Zueco het volgende:
Sommige pillen hebben die bijwerking suus.
J.
Om maar niet te spreken over Maradonaquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:32 schreef suus21 het volgende:
waarom zijn bijna alle Argentijnen een beetje vatsig: Nalbandian is dik en Puerta ook al, in termen van een topatleet gesproken
Federer uiteraard, Henman, Wessels, Ancic, Kiefer doet het vaak goed in Halle, Youzhny, Karlovic, Dent, Phillippoussis als ie nog speelt, misschien Rusedski, Arthurs, de typische grasspelers.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:18 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Touche Frits.
J.
P.s. Nog tips voor Halle en Queen's?
ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:48 schreef suus21 het volgende:
yoehoe ik heb de 2 finallisten..
Wawrinkaquote:
Ik had toch echt mn best gedaan met het uit kiezen maar dat helpt ook niet veel hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef Norrage het volgende:
Slechte week maar ik had eerlijk gezegd wat willekeurige spelers uitgekozen omdat ik dacht dat deze week toch niet zou doorgaan of zo
Maar Ancic en Hewitt eruit toch wel verrassend
Een 5-3 voorsprong in de derde set om zeep helpen.quote:
Ik denk dat het de warmte isquote:Op maandag 20 juni 2005 00:45 schreef Norrage het volgende:
Het is wel wat rustig hier nu Wimbledon begint :/
Maar goede week voor Fok. Ik ben zoals voorspeld 3e over de week^^ en Suus 20e...Volgens zat Butra daar ook nog ergens tussen maar ik weet niet hoe hij daar gelist is
al 8 maanden ofzoquote:
mooi mooiquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef mitt het volgende:
Morgen weer 3 schitterende toernooien.
Bastad
Gstaad
Newport
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |