Welke krant was dat Butra?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:01 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik voorspelde het gisteren in het centrale tennistopic ook al. En ik las vanochtend in de krant dat hij enorme blaren op zn linkerhand heeft, dus de keuze was vrij simpel.
Ik begin mijn dag altijd met Sportwereld van het AD. Doe die Telegraaf-troep de deur uit joh.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Welke krant was dat Butra?
Die van mij vermeldde namelijk niets.
* Juan Zueco overweegt eventueel een ander abbonement
J.
Volkskrant.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:14 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik begin mijn dag altijd met Sportwereld van het AD. Doe die Telegraaf-troep de deur uit joh.
Da's mooi, want ik heb 'm in mijn team. Er gingen geruchten (op menstennisforum) dat hij wellicht niet zou starten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:00 schreef suus21 het volgende:
Agassi speelt gewoon hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:41 schreef Butra het volgende:
Je zou deze week Nalbandian hebben zeg.
altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef Chiel-Montagne het volgende:
3 kwijt & nog 11 potentiele () winnaars over...
Wel zuur voor je dat Ome Andre geen zin had deze week. Welke dag(en) ga je eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef suus21 het volgende:
althans ik ga zelf naar Hamburg om te kijken of mijn team wint
Ik ken het gevoel jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef Norrage het volgende:
Gaat niet zo goed hiermoest ook me hele team in haast samenstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |