mee eens, Massu ligt er ook al uit en dat is toch ook geen misselijke gravelbijter....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:48 schreef Norrage het volgende:
Dat Houston is ook altijd een raar toernooi...Een graveltoernooi in America waar alleen spelers op spelen die geen gravel kunnen spelen...En dan verliest een Puerta :/ Volgens mij is het daar gewoon nepgravel en is het gewoon megasnelAlleen het feit al dat Roddick daar al zo ver komt de laatste jare
Massu heeft lang niet gespeeld, en dan win je niet zoals bij de dames meteen het eerste (of/en het tweede) toernooi waaraan je meedoetquote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mee eens, Massu ligt er ook al uit en dat is toch ook geen misselijke gravelbijter....
Mooi zo, hoef ik de vernedering van de vele strepen niet mee te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:06 schreef Juan Zueco het volgende:
Heren, Dame
Excuses voor het "niet-strepen".
* Juan Zueco zit in Dublin en had niet veel tijd de afgelopen dagen.
J.
Ja verbaasde mij ook alquote:Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef Butra het volgende:
Knappe ronde van socko zeg. 9e overall deze week.![]()
En letten we even op de tijd, dames. Nog 2 uurtjes.
quote:
Ik gok de eerste?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef Butra het volgende:
Die zit vast weer met zn reet in één of andere wereldstad.
In welke ronde ze eruit zijn gevlogen zoeken jullie zelf maar op, trouwens.
U zegt?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef suus21 het volgende:
GVD
Ik zeg Amen zuster!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:09 schreef suus21 het volgende:
GVD
Donderdag bijltjesdag.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Juan Zueco het volgende:
[afbeelding]
Davide zegt : "Juan had toch wel een beetje gelijk."
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |