Ik smacht naar een pilsje, soms heb je dat als je goed gesport hebtquote:
Huishoudschool voor jongetjes inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2005 23:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heel hbo nederland doet Marketing. Dat doet af aan de status...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huishoudschool voor jongetjes inderdaad.
Ik heb beide opleidingen gedaan (WTB). Er zit wel een fundamenteel verschil tussen die 2 opleidingen.quote:Op maandag 11 april 2005 23:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
iets idd, scheelt niet veel. TU studentjes vinden HBOers maar scholiertjes terwijl de stof identiek is.
waarom heb jij een donker blokje naast je avatar eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Huishoudschool voor jongetjes inderdaad.
oei die smaakten vrijdag al weer fijnquote:
werk = geld = bierquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:08 schreef George-Butters het volgende:
Ach werk...
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, zwaar overschat.
Ik snap niet wat mensen daar nu zo leuk aan vinden
Een vriend van me heeft pas een eigen bedrijf opgezet. (in Gouda) Gaat als een trein. Ontwikkeld al zelf software enzo. Bedrijven staan er om te springen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat heb jij dan in de aanbieding?
werk = geen tijd om bier te kopen = de hele tijd denken aan bierquote:
Netjes, ik zou eens bij SARA gaan vissen, daar komen meestal de goede 3D programmeurs vandaan. Laatst vertelde iemand me dat er een nieuwe CAVE gebouwd is. (Die oude was in 2000 al gedateerd)quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft pas een eigen bedrijf opgezet. (in Gouda) Gaat als een trein. Ontwikkeld al zelf software enzo. Bedrijven staan er om te springen.
Hij maakt oa 3D tekeningen van bouwplattegronden. Als je bv een winkelcentrum wilt bouwen gaat hij eerst naar het stuk grond waar het op moet komen, legt stippen op de grond en vliegt er met een helicopter en camera overheen. Dat zet hij in de computer, maakt er een digitale 3D omgeving van en bouwt dat winkelcentrum er dan ook in 3D in.
Anyhow, hij heeft goede ICT'ers nodig. Liefst met verstand van 3D programma's.
? zie alleen een vlinder.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom heb jij een donker blokje naast je avatar eigenlijk?
O, dan zal het de *piep*blokfunctie van mijn firewall wel zijn.. mondje dicht he, ik zet 'm natuurlijk direct uit ..quote:
Wat gebruikt ie dan voor software?quote:
Grappig bedrijfje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:16 schreef sizzler het volgende:
Een vriend van me heeft pas een eigen bedrijf opgezet. (in Gouda) Gaat als een trein. Ontwikkeld al zelf software enzo. Bedrijven staan er om te springen.
Hij maakt oa 3D tekeningen van bouwplattegronden. Als je bv een winkelcentrum wilt bouwen gaat hij eerst naar het stuk grond waar het op moet komen, legt stippen op de grond en vliegt er met een helicopter en camera overheen. Dat zet hij in de computer, maakt er een digitale 3D omgeving van en bouwt dat winkelcentrum er dan ook in 3D in.
Anyhow, hij heeft goede ICT'ers nodig. Liefst met verstand van 3D programma's.
ik heb nog wel wat rode wijn of bubbels voor je als je wiltquote:
Een of ander 3D spel (quake geloof ik) heeft de broncode vrijgegeven en die mag je gebruiken. Ze hebben ze;fs een helpdesk in Amerika waar je gratis vragen aan kan stellen. Aan de hand daarvan heeft hij het eea zelf ontwikkeld. Hij kende iemand bij Cisco die hem er een jaar lang voor heeft opgeleid. Hij heeft ook een mega-render-station.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat gebruikt ie dan voor software?
Voor een redelijk goeie game ontwikkelaar zou deze job een piece of cake zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:30 schreef sizzler het volgende:
Een of ander 3D spel (quake geloof ik) heeft de broncode vrijgegeven en die mag je gebruiken. Ze hebben ze;fs een helpdesk in Amerika waar je gratis vragen aan kan stellen. Aan de hand daarvan heeft hij het eea zelf ontwikkeld. Hij kende iemand bij Cisco die hem er een jaar lang voor heeft opgeleid. Hij heeft ook een mega-render-station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |