quote:Op maandag 11 april 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mensen, de swot-analyse wijst uit dat ik moet gaan pitten.![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mensen, de swot-analyse wijst uit dat ik moet gaan pitten.![]()
Hoger Laboratorium Onderwijs : Organische Chemiequote:Op maandag 11 april 2005 23:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
[..]
Waar staat de afkorting HLO OC voor?
Net als in universitaire studies heb je in hbo studies natuurlijk ook een hoop verschil in zwaarte van studie.quote:Op maandag 11 april 2005 23:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hoger Laboratorium Onderwijs : Organische Chemie
Hopeloos achterhaald bedoel je.quote:Op maandag 11 april 2005 23:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een swot analyse is een begin en erg grof als "tool"
Dat zei ik toch net!quote:Op maandag 11 april 2005 23:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hopeloos achterhaald bedoel je.![]()
Het zegt niets over de resources en capabilities die je hebt om customer value te creeëren of een strategic competitive advantage te behalen.
zal wel per faculteit en uni verschillen.quote:Op maandag 11 april 2005 23:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik vind na een half jaar uni HBO juist veel vrijer qua leeromgeving. Maar das mijn mening.
Ach dat zal wel, maar ik had meer van Leiden verwacht.quote:Op maandag 11 april 2005 23:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
zal wel per faculteit en uni verschillen.
Leiden wil zogenaamd een top-uni zijn. Dan krijg je dat soort misplaatst streber gedrag.quote:Op maandag 11 april 2005 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach dat zal wel, maar ik had meer van Leiden verwacht.
Maar goed, die zijn ook gebonden aan de eisen van bovenaf.
ok, nu wordt het tijd om te gaan slapen....quote:Op maandag 11 april 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* DoG is playing ABBA-Does You Mother Know
ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 11 april 2005 23:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
iets idd, scheelt niet veel. TU studentjes vinden HBOers maar scholiertjes terwijl de stof identiek is.
Wat is er mis met ABBA ???quote:Op maandag 11 april 2005 23:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ok, nu wordt het tijd om te gaan slapen....
morgen weer een dag!
U vind van niet heer Kaalhei?quote:
Waar zie je mogelijkheden ?quote:Op maandag 11 april 2005 23:50 schreef sizzler het volgende:
Zijn er nog ICT'ers die een baan zoeken trouwens?
wat heb jij dan in de aanbieding?quote:Op maandag 11 april 2005 23:50 schreef sizzler het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 23:50 schreef sizzler het volgende:
Als je nog wat over hebtquote:Op maandag 11 april 2005 23:21 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben dr al!
Wat wil je drinken DoG? Sigaartje erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |