quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Oow, dat was een zelf getrokken conclusie die ik schaamteloos durfde toe te voegen.
Ik vind democratie een prachtig systeem. Wat mij vooral goed doet is dat iedereen evenveel stemrecht heeft. Al die geloofjes, al die ware gelovigen van al die enig ware religies met hun enig ware Goden, allemaal gelijkwaardig. Een moslim, christen, hindoe, ..., allemaal op gelijke voet.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben het met FuifDuif eens dat democratie niet het beste systeem is. Het is echter wel het minst slechte.
Maar je gelooft niet in god.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef Godslasteraar het volgende:
En hoe ging dat liedje ook alweer; Pieleman, pieleman trek er maar eens lekker an![]()
En dat god het verboden heeft maakt het alleen maar geiler.
Oow, ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 13 april 2005 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar je gelooft niet in god.
LOL Nee, maar het doet me wel ergens aan denken. Een bekende had een grote hond en die had een aandoening aan zijn penis. Ze moest de penis dagelijks insmeren met een zalf. Die hond vond dat heerlijk en kwam er soms bij klaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:04 schreef Godslasteraar het volgende:
ken je die aflevering van South Park waar een van die gastjes geleerd heeft een hond te ''melken''
Dan was die hond een 2sec.-spuiter..quote:Op woensdag 13 april 2005 22:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Nee, maar het doet me wel ergens aan denken. Een bekende had een grote hond en die had een aandoening aan zijn penis. Ze moest de penis dagelijks insmeren met een zalf. Die hond vond dat heerlijk en kwam er soms bij klaar.
Je moest die zalf dus inmasseren... En dat duurde lang genoeg voor de hond. Ik zou 't beest z'n pleziertje wel gunnen hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:30 schreef nappel het volgende:
Dan was die hond een 2sec.-spuiter..
..of die bekende smeerde te lang en te intensief...![]()
Om te beginnen zijn niet alle mensen mooi als ze naakt zijn.quote:Ergens vind ik het raar dat mensen zo paniekerig reageren op een naakt mens. Wat is er nou aanstootgevend aan een naakt mens?
Je kent wel van die bouwvakkers die naar elke vrouw fluiten die enigszins een aardig uiterlijk heeft. Zou je het ook ok vinden als ze zich gewoon gaan trekken onder het motto "tja haar uiterlijk wind me nu eenmaal op?". Of is het misschien toch beter om sommige dingen binnen de deur te houden tenzij je een groep vind die het massaal ok acht zoals parenclub bezoekers ofzo? Met andere woorden: Waar leg je de grens van aanstootgevend?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ergens vind ik het raar dat mensen zo paniekerig reageren op een naakt mens. Wat is er nou aanstootgevend aan een naakt mens? Ik zou me heerlijk thuis voelen bij een primitieve stam in het Amazonewoud waar niemand kleding draagt, misschien op een lendedoekje na.
Je zou het bij dieren dus doen. Ook bij kinderen?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moest die zalf dus inmasseren... En dat duurde lang genoeg voor de hond. Ik zou 't beest z'n pleziertje wel gunnen hoor.![]()
En dat vind ik dus echt heel debiel. Vrijwel elke vrouw kan een mooi naakt vrouwenlichaam waarderen, waarom moeten mannen zo dom krampachtig doen over een naakte man?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef Speth het volgende:
maar ik (en de meeste kerels die ik ken) hoeven geen naakte exemplaren van ons eigen geslacht te zien. Dat vinden we gewoon vies en gay.
De grens van aanstootgevend ligt wat mij betreft bij de aanschouwer. Ik vind iets niet zo gauw aanstootgevend eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:17 schreef livEliveD het volgende:
Je kent wel van die bouwvakkers die naar elke vrouw fluiten die enigszins een aardig uiterlijk heeft. Zou je het ook ok vinden als ze zich gewoon gaan trekken onder het motto "tja haar uiterlijk wind me nu eenmaal op?". Of is het misschien toch beter om sommige dingen binnen de deur te houden tenzij je een groep vind die het massaal ok acht zoals parenclub bezoekers ofzo? Met andere woorden: Waar leg je de grens van aanstootgevend?
Ja, ik wil niets liever.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:18 schreef livEliveD het volgende:
Je zou het bij dieren dus doen. Ook bij kinderen?
Hoezo zelden mooi? Persoonlijk misschien, maar je kunt toch wel zien of een mannenlichaam esthetisch mooi is?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:42 schreef Reya het volgende:
Nou ja, ik vind mannenlichamen ook zelden mooi. Mannengezichten kunnen trouwens wel heel erg mooi zijn
Ik geloof niet zo in schoonheidsidealen...En voor de rest is het waarschijnlijk iets persoonlijks. Ik raak nou ook niet echt onder de indruk van mijn eigen lichaamquote:Op donderdag 14 april 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo zelden mooi? Persoonlijk misschien, maar je kunt toch wel zien of een mannenlichaam esthetisch mooi is?
Het is bij de meeste mannen gewoon een soort angst volgens mij. Misschien doet het ze wel wat, zo'n naakte man en dan zijn ze natuurlijk meteen flikker.
Kijk, dat klinkt al beter dan iemands mening debiel te noemen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
OKee, een vrouwenlichaam vind ik esthetisch gezien ook mooier. Maar hier is toch ook niks verkeerd aan:
Wanneer treffen wij elkaar aan voor een geheel nieuwe kijk op het leven?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:42 schreef Reya het volgende:
Nou ja, ik vind mannenlichamen ook zelden mooi.
Het ging niet om een mening. Het ging mij om de volstrekt irrationele neiging tot kotsen e.d. die sommige mannen schijnen te moeten voelen bij het zien van een naakte soortgenoot. In de sauna zie ik nooit mannen die van elkaar lopen te walgen...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:06 schreef Maethor het volgende:
Kijk, dat klinkt al beter dan iemands mening debiel te noemen.![]()
Ben ik me eens. Ideaalbeelden worden alleen gemaakt door de media en de cosmetische wereld om geld te vangen. En dat is altijd al zo geweest, ook in de tijd van de Romeinen (Lupa).quote:Op donderdag 14 april 2005 09:51 schreef Reya het volgende:
Ik geloof niet zo in schoonheidsidealen...En voor de rest is het waarschijnlijk iets persoonlijks.
Ik ook niet en ik kan ook niet zeggen dat het mij een hol interesseert of ik nu gespierd ben of niet. Mijn lichaam is 85% van mijn leven bedekt nota bene! Ik kan mijn tijd wel ergens anders in investeren!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:51 schreef Reya het volgende:
Ik raak nou ook niet echt onder de indruk van mijn eigen lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |