Het schijnt dat ze er slechts een kopje koffie aan hebben overgehouden!quote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef SunChaser het volgende:
VOF de Kunst heeft van Suzanne een wereldhit gemaakt. Alle credits en t daarbij behorende geld ging echter naar Ferdy Lancé. Ze hebben er niets aan verdiend.
Maar volgens mij valt dat niet onder naaien maar onder je afspraken op orde hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef SunChaser het volgende:
VOF de Kunst heeft van Suzanne een wereldhit gemaakt. Alle credits en t daarbij behorende geld ging echter naar Ferdy Lancé. Ze hebben er niets aan verdiend.
Dat klopt. Er moest geld bij om de unieke hoes te kunnen maken (zie avatar).quote:Op maandag 11 april 2005 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik 24 Hour Party People moet geloven, dan heeft New Order helemaal niets verdiend aan Blue Monday.
Voel je je genaaid door SC?quote:Op maandag 11 april 2005 19:38 schreef Bioslock het volgende:
Is dit voer voor die nieuwe grafsite van je?
Lullig voor ze. Ze hebben het sampletje echter zelf "geleend" uit Fanfarra van Sergio Mendez.. En op radio 3 hoorden ze Ben Liebrand's remix van Fanfarra en eerlijk gezegd twijfel ik eraan of ze er 1 bitje aan veranderd hebben. Ben heeft er nooit 1 cent voor ontvangen, en ik twijfel of dat bij Sergio anders is..quote:Op maandag 11 april 2005 19:36 schreef BladE-l----- het volgende:
The Good men werden ooit gebeld door iemand die een samletje wilde gebruiken van hun zomerhitje.
Nee, dat is voor mijn project gooibioslockvooreenrijdendetrein.nlquote:Op maandag 11 april 2005 19:38 schreef Bioslock het volgende:
Is dit voer voor die nieuwe grafsite van je?
Kom me een keer interviewen.quote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mijn project gooibioslockvooreenrijdendetrein.nl
Och, ze hebben er wel aan paar miljoen euro aan overgehouden evengoed.quote:Op maandag 11 april 2005 19:53 schreef Cochese het volgende:
Ray & Anita van 2Unlimited, kei en keihard genaaid...
=> MUZquote:Op maandag 11 april 2005 20:10 schreef nipeng het volgende:
=> SHO
SHO is niet alleen voor acteurs en presentatoren. Dat zou juist jij moeten weten.quote:Op maandag 11 april 2005 20:31 schreef SunChaser het volgende:
Static/Nipeng, dat Naaitopic is expres in MUZ geplaatst omdat t om artiesten gaat in de muziek, t gaat niet over acteurs en tvpresentators, t past dan ook niet in SHO
Graag terug naar MUZ aub
quote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef Pool het volgende:
Hey Sunchaser, hoeveel heb jij eigenlijk gevangen voor jouw succesvolle columns en je overige werk voor fok! en fok!radio?
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Zou je voor de minder ingewijden onder ons even kunnen vertellen van welke band/duo deze ongetwijfeld zeer getalenteerde mensen bekend zijn?quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Mariska Veres woont nog steeds drie hoog achter. Robbie van Leeuwen hoeft al 30 jaar niet naar z'n bankrekening te kijken of ie misschien rood staat.
Is hij als soloartiest nog een keer genaaid na het Vandeberg debacle?quote:Op maandag 11 april 2005 19:44 schreef cultheld het volgende:
Bert Heerink.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |