Maar waarom dan een man in een string?quote:Op maandag 11 april 2005 15:25 schreef Karina het volgende:
Ook de vrouwen willen wel eens wat leuks zien
en hij scheert zijn buikstreepjequote:Op maandag 11 april 2005 16:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ga even op details wijzen waardoor ik de foto nog een keer moet gaan bestuderen ook.
Je moet niks natuurlijk..quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom op mannen, wij vrouwen moeten ook harsen, scheren, etc., dan mogen jullie ook wel wat moeite doen om er lekker glad uit te zien.
kaaklijn, maximaal...quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef Karina het volgende:
dan mogen jullie ook wel wat moeite doen om er lekker glad uit te zien.
Omdat het er gewoon niet uitziet.quote:Op maandag 11 april 2005 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind mannen in een string eigenlijk nooit leuk. Ik weet niet waarom.
Ja, en zijn broek uittrekt met de rug naar je toe.quote:Op maandag 11 april 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon niet uitziet.
Omdat je er gewoon nooit geil van wordt.
Omdat zijn zak zo in elkaar gefrut zit in dat stringetje.
Omdat je geilheid spontaan verdwijnt als een vent zijn broek uittrekt en die string in het zicht komt.
Omdat je er een heel erg YMCA gevoel bij krijgt.
DAAROM, k_i_m, DAAROM!
Een beetje ironie is niet aan jou besteed geloof ik he?quote:Op maandag 11 april 2005 16:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je moet niks natuurlijk..
En sowieso is het ideaalbeeld van de man meestal niet geheel glad, dus het slaat ook nergens op natuurlijk.
Bijgewerkt okay, maar een gladde vent? Brrrrr...quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom op mannen, wij vrouwen moeten ook harsen, scheren, etc., dan mogen jullie ook wel wat moeite doen om er lekker glad uit te zien.
Het ziet er ook altijd uit alsof het mannen zijn met een kleine piemelquote:Op maandag 11 april 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon niet uitziet.
Omdat je er gewoon nooit geil van wordt.
Omdat zijn zak zo in elkaar gefrut zit in dat stringetje.
Omdat je geilheid spontaan verdwijnt als een vent zijn broek uittrekt en die string in het zicht komt.
Omdat je er een heel erg YMCA gevoel bij krijgt.
DAAROM, k_i_m, DAAROM!
Ik draag sinds een aantal jaren ook strings, ik ik scheer de gehele schaamstreek.quote:
Jawel, maar niet gewoon een stelling die nergens op slaat. Probeer het nog eens, of lees je in over hoe internet werkt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje ironie is niet aan jou besteed geloof ik he?
"Oh ja schat, ik herinner me ineens iets. Morgen moeten we even nieuwe flossdraad halen bij de supermarkt. En Clearasil."quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en zijn broek uittrekt met de rug naar je toe.
Dat doe ik in ieder geval wel, als ik meteen wil slapen.
Precies. Vrouwen worden en er niet geil van en mannen zien eruit alsof ze het piemeltje van een kleuter hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 16:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het ziet er ook altijd uit alsof het mannen zijn met een kleine piemel.
wat knut zei trouwensquote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Knut het volgende:
Ieuw!!!!
Nolius heeft nog geen haar.quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef ChrisJX het volgende:
Whehehe, ik ruik toeval
Een string staat bij mannen walgelijk. Van die harige billen die onder die broek vandaan kruipen![]()
(ik heb dan overigens wel over badkleding, ik heb nog nooit mannen met een string-onderbroek gezien)
Die beharing is te verwijderen. 2x per week onder de douche met een scheermesje erlangs en dan zijn de harige billen verleden tijd... en het zit nog eens lekkerder ook.quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef ChrisJX het volgende:
....Van die harige billen die onder die broek vandaan kruipen![]()
Impliceer je nu dat ik Nolius in zijn onderbroek heb gezienquote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Dirkh het volgende:
Nolius heeft nog geen haar.
Ik zeg: stoppeltjesquote:Op maandag 11 april 2005 16:35 schreef Mister_string het volgende:
Die beharing is te verwijderen. 2x per week onder de douche met een scheermesje erlangs en dan zijn de harige billen verleden tijd... en het zit nog eens lekkerder ook.
Die stoppeltjes zie je niet hoor als je op een afstand kijkt...quote:
Maar als ik jouw avatar goed bekijk zijn de benen daar niet geschoren en de billen wel. Dat ziet er toch ook niet uitquote:Op maandag 11 april 2005 16:43 schreef Mister_string het volgende:
Die stoppeltjes zie je niet hoor als je op een afstand kijkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |