Maar waarom dan een man in een string?quote:Op maandag 11 april 2005 15:25 schreef Karina het volgende:
Ook de vrouwen willen wel eens wat leuks zien
en hij scheert zijn buikstreepjequote:Op maandag 11 april 2005 16:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ga even op details wijzen waardoor ik de foto nog een keer moet gaan bestuderen ook.
Je moet niks natuurlijk..quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom op mannen, wij vrouwen moeten ook harsen, scheren, etc., dan mogen jullie ook wel wat moeite doen om er lekker glad uit te zien.
kaaklijn, maximaal...quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef Karina het volgende:
dan mogen jullie ook wel wat moeite doen om er lekker glad uit te zien.
Omdat het er gewoon niet uitziet.quote:Op maandag 11 april 2005 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind mannen in een string eigenlijk nooit leuk. Ik weet niet waarom.
Ja, en zijn broek uittrekt met de rug naar je toe.quote:Op maandag 11 april 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat het er gewoon niet uitziet.
Omdat je er gewoon nooit geil van wordt.
Omdat zijn zak zo in elkaar gefrut zit in dat stringetje.
Omdat je geilheid spontaan verdwijnt als een vent zijn broek uittrekt en die string in het zicht komt.
Omdat je er een heel erg YMCA gevoel bij krijgt.
DAAROM, k_i_m, DAAROM!
Een beetje ironie is niet aan jou besteed geloof ik he?quote:Op maandag 11 april 2005 16:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je moet niks natuurlijk..
En sowieso is het ideaalbeeld van de man meestal niet geheel glad, dus het slaat ook nergens op natuurlijk.
Bijgewerkt okay, maar een gladde vent? Brrrrr...quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef Karina het volgende:
Kom op mannen, wij vrouwen moeten ook harsen, scheren, etc., dan mogen jullie ook wel wat moeite doen om er lekker glad uit te zien.
Het ziet er ook altijd uit alsof het mannen zijn met een kleine piemelquote:Op maandag 11 april 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat je geilheid spontaan verdwijnt als een vent zijn broek uittrekt en die string in het zicht komt.
DAAROM, k_i_m, DAAROM!
Ik draag sinds een aantal jaren ook strings, ik ik scheer de gehele schaamstreek.quote:
Jawel, maar niet gewoon een stelling die nergens op slaat. Probeer het nog eens, of lees je in over hoe internet werkt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje ironie is niet aan jou besteed geloof ik he?
"Oh ja schat, ik herinner me ineens iets. Morgen moeten we even nieuwe flossdraad halen bij de supermarkt. En Clearasil."quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en zijn broek uittrekt met de rug naar je toe.
Dat doe ik in ieder geval wel, als ik meteen wil slapen.
Precies. Vrouwen worden en er niet geil van en mannen zien eruit alsof ze het piemeltje van een kleuter hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 16:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het ziet er ook altijd uit alsof het mannen zijn met een kleine piemel.
wat knut zei trouwensquote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef Knut het volgende:
Ieuw!!!!
Nolius heeft nog geen haar.quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef ChrisJX het volgende:
Whehehe, ik ruik toeval
Een string staat bij mannen walgelijk. Van die harige billen die onder die broek vandaan kruipen![]()
(ik heb dan overigens wel over badkleding, ik heb nog nooit mannen met een string-onderbroek gezien)
Die beharing is te verwijderen. 2x per week onder de douche met een scheermesje erlangs en dan zijn de harige billen verleden tijd... en het zit nog eens lekkerder ook.quote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef ChrisJX het volgende:
....Van die harige billen die onder die broek vandaan kruipen![]()
Impliceer je nu dat ik Nolius in zijn onderbroek heb gezienquote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Dirkh het volgende:
Nolius heeft nog geen haar.
Ik zeg: stoppeltjesquote:Op maandag 11 april 2005 16:35 schreef Mister_string het volgende:
Die beharing is te verwijderen. 2x per week onder de douche met een scheermesje erlangs en dan zijn de harige billen verleden tijd... en het zit nog eens lekkerder ook.
Die stoppeltjes zie je niet hoor als je op een afstand kijkt...quote:
Maar als ik jouw avatar goed bekijk zijn de benen daar niet geschoren en de billen wel. Dat ziet er toch ook niet uitquote:Op maandag 11 april 2005 16:43 schreef Mister_string het volgende:
Die stoppeltjes zie je niet hoor als je op een afstand kijkt...
Wat zij zegt.quote:Op maandag 11 april 2005 16:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het fijn vind knulquote:Op maandag 11 april 2005 20:47 schreef steven1977 het volgende:
ik snap niet waar veel mannen en vrouwen moeilijk over doen over een man met een string.
Zelf draag ik ze en daar kom ik ook gewoon voor uit.
En wat betrefd vooroordeel van je zak opgekropt, er zijn genoeg strings voor mannen waar je zak net zoveel ruimte heeft als in een gewone slip.
En wat de fu** dat ik strings draag zie jij er wat van....... nee dus.
En okay als je als man dan een string draagt dan zal je je schaamstreek wel bij moeten houden,want net als bij een vrouw is het zowiezo al geen gezicht (ook voor jezelf) als het schaamhaar er ondervandaan steekt. Dus zal je zeker kaal of bijgeschoren moeten zijn.
Ik ziet het probleem dus zowie zo niet van een man in een string. Ik stoor me niet als een man in het openbaar een string draagt, vind het wel erg gewaagd. En ik draag ze voor mezzelf en niet voor een ander.
En trouwens me vriendin heeft er ook totaal geen probleem mee die vind het leuk en seksie om te zien.
Als ik me eigen er maar prettig bij voel![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 21:11 schreef Karina het volgende:
Misschien is het ook wel gewoon een kwestie van wennen: strings voor vrouwen zijn ook nog niet zo heel erg lang "mode".
De vorm is an sich het probleem niet. Een mannenkont kan erg sexy zijn. Het is meer het haar en dan die pik in zon klein netje gestouwd. Het kan nooit goed zijn voor je ballen lijkt mij, die moeten de ruimte hebben, en een man moet dan meteen alles goed scheren want dan zou je wel een kale schaamstreek hebben, maar een behaarde borst of behaarde benen. En mannen je benen scheren is totally gay en niet mannelijk en dus niet sexy, *ril*quote:Op maandag 11 april 2005 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
komop zeg
Er is wel een groot verschil tussen een mannen en vrouwenkont
vind je t echt aantrekkelijk?
Ik zou mn vriendin wel heel erg raar aankijken als ze mij zou vragen een string te dragen![]()
Heel soms zie je wel een man met een goed figuur die het wel zou kunnen hebben ja. En, ook niet alle vrouwen die een string dragen zien er aantrekkelijk uit in die string.quote:Op maandag 11 april 2005 21:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
komop zeg
Er is wel een groot verschil tussen een mannen en vrouwenkont
vind je t echt aantrekkelijk?
Ik zou mn vriendin wel heel erg raar aankijken als ze mij zou vragen een string te dragen![]()
Zo ist maar net! Mijn masseuse staat erop dat ik 't haar weghaalquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef Karina het volgende:
@Silmarwen: ik vind mannen die hun benen scheren niet gay, sporters scheren ook vaak hun benen (wielrenners, zwemmers, hardlopers, etc.) en die zijn heus niet allemaal gay.
Ik vind het er erg gay uit zien. En homo zijn is absoluut niet erg, maar je benen scheren vind ik toch wel zo enorm verwijfd en niet mannelijk. Bleghquote:Op maandag 11 april 2005 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel soms zie je wel een man met een goed figuur die het wel zou kunnen hebben ja. En, ook niet alle vrouwen die een string dragen zien er aantrekkelijk uit in die string.
@Silmarwen: ik vind mannen die hun benen scheren niet gay, sporters scheren ook vaak hun benen (wielrenners, zwemmers, hardlopers, etc.) en die zijn heus niet allemaal gay.
Dit klopt, en het valt me op dat de mannenstring in steeds meer 'normale' winkels te koop zijn. Voorheen moest je naar een speciaal naar een ondermodezaak, terwijl de mannenstrings nu ook al bij de C&A, H&M en HEMA te koop zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 21:11 schreef Karina het volgende:
Misschien is het ook wel gewoon een kwestie van wennen: strings voor vrouwen zijn ook nog niet zo heel erg lang "mode".
mooi voor je manquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:36 schreef Mister_string het volgende:
[..]
Dit klopt, en het valt me op dat de mannenstring in steeds meer 'normale' winkels te koop zijn. Voorheen moest je naar een speciaal naar een ondermodezaak, terwijl de mannenstrings nu ook al bij de C&A, H&M en HEMA te koop zijn.
Wielrenners scheren altijd hun benen. En dat zijn echte mannen hoor!quote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
... En mannen je benen scheren is totally gay en niet mannelijk en dus niet sexy, *ril*
Alles moet wennen en alles went. Wat dat betreft hangen er hier een hoop xenofoben rond.quote:Op maandag 11 april 2005 21:11 schreef Karina het volgende:
Kijk maar eens op deze site dan Mensunderwear.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ontopic:
'Gewone' stings voor mannen zijn meestal niet erg mooi. Net zoals het overgrote deel van mannenlingerie. Meestal zijn het van die zak-zakjes, of van die verschrikkelijke olifantdingen. Als ze nou eens string-boxer achtige modellen gingen produceren, dat zal volgens mij de meeste mannen veel beter staan dan de gewone string.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef steven1977 het volgende:
er zijn hier mensen die gewoon domme antwoorden geven.
"Het kan nooit goed zijn voor je ballen lijkt mij, die moeten de ruimte hebben"
dan denk ik bij mezelf wat zal jij dragen dan?...........
een gewone slip.... nee dat kan niet wat dan liggen je ballen weer te dicht tegen het lichaam
een strakke boxer dan.........nee ook niet weer die bellen tegen het lichaam.
een slobber boxer dan onder een spijkerbroek.............. nee dat zal het ook niet zijn weer te dicht tegen het lichaam
mmmmmmmm wat dan..........ik weet het. een slobber boxer onder een mooie hiphop broek waar het kruis je op de knieen hangt en je ballen zo slingeren dat je 's avonds last hebt van je liezen van de klappen die je van je eigen ballen krijgt.
dit had even niks met de string voor mannen te maken.
Muah.quote:
Die klopt gewoon hoor.quote:en check ff je geboortejaar
quote:Op maandag 11 april 2005 16:17 schreef DarkElf het volgende:
wat MUUS zegt ..
quote:Op maandag 11 april 2005 18:34 schreef schatje het volgende:
Wat zij zegt.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:41 schreef heiden6 het volgende:
Wat MUUS zegt.
quote:
En wat hebben we nu geleerd, dames en heren?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:01 schreef desaparacido het volgende:
En verder: wat Muus zei.
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En wat hebben we nu geleerd, dames en heren?.
Klopt, maar dat geldt meer voor vrouwen.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef LSS het volgende:
WTF is er mis met een V&D boxer met ruitjes? Strings voor kerels, dat is echt belachelijk. Ik vind het bij de meeste vrouwen niet eens mooi, en zo'n reetveter schijnt ook nog eens erg onhygiënisch te zijn.
Waar baseer jij het recht op om te bepalen wat een ander mag dragen. Je bent ouderwets, wakker worden we leven in 2005quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef LSS het volgende:
WTF is er mis met een V&D boxer met ruitjes? Strings voor kerels, dat is echt belachelijk. Ik vind het bij de meeste vrouwen niet eens mooi, en zo'n reetveter schijnt ook nog eens erg onhygiënisch te zijn.
de gedachte mag dan ouderwets zijn, maar komop: HET ZIET ER TOCH NIET UIT?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:48 schreef marsdieker het volgende:
[..]
Waar baseer jij het recht op om te bepalen wat een ander mag dragen. Je bent ouderwets, wakker worden we leven in 2005
Dat is geen vrijbrief voor smakeloosheid.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:48 schreef marsdieker het volgende:
[..]
Waar baseer jij het recht op om te bepalen wat een ander mag dragen. Je bent ouderwets, wakker worden we leven in 2005
mensen met deze smaak zijn idiotenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef pentas het volgende:
[..]
Smaken en voorkeuren verschillen, dat hoef ik jou toch niet te vertellen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |