Toevallig niet...quote:Op maandag 11 april 2005 12:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit toevallig met die 2 vrouwen van Absolutely Fabulous?
JA!!quote:Op maandag 11 april 2005 12:52 schreef Khalein het volgende:
Mjah... Ehm... What Happened to Baby Jane?
Check!quote:Op maandag 11 april 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Species?
Rules of Engagement: Kingsley?
My boss daughter: Madsen?
Blown away: Forest Withaker?
Khalein +1quote:Op maandag 11 april 2005 13:42 schreef Khalein het volgende:
Rutger Hauer?
[weer-boos-word-mode]quote:Op maandag 11 april 2005 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Cardinal Roark = Sin City
Thomas Burns = Surviving the game
Lothos = Buffy the vampireslayer
Nick Parker = Wanted dead or alive
John Ryder = The Hitcher
Roy Batty = Blade Runner
Captain Etienne Navarre = Ladyhawk
John Tanner = The osterman weekend
Reinhardt Heymar Wulfgar = Nighthawks
Alexander 'Sasha' Pechersky = Escape from Sobibor
Ik weet van nietsquote:Op maandag 11 april 2005 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
niet boos op jou ano, maar iemand (wie was t ook weer, hij is hier nog maar zelden) vond ooit dat ik een antwoord fout had omdat ik die E was vergeten
Nope!quote:Op maandag 11 april 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Sam Shepard?
Helaasch...quote:Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef ranja het volgende:
The stepfather?
Volgens mij is het honingquote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn dat hersens?
Niet bepaald nee... De raat op achtergrond zou je ook een aardig idee kunnen geven wat het wel isquote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn dat hersens?
Oh niet gezienquote:Op maandag 11 april 2005 14:25 schreef Khalein het volgende:
[..]
Niet bepaald nee... De raat op achtergrond zou je ook een aardig idee kunnen geven wat het wel is
Nope... Het is iets wat echt een deel van de film uitmaakt, zo niet de titelquote:Op maandag 11 april 2005 14:27 schreef hornage het volgende:
doel je misschien daarmee op candyman?
Neen, niets zo, ehm, agressief waar het de titel betreftquote:Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Attack of the killerbees?
Neenquote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind die man op hopkins lijken, Honeybal?
Ik miste Jessica Alba wel in deze film, maar dat terzijde...quote:Op maandag 11 april 2005 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Honey?
De hoofdrolspeler doet voor zijn werk dus iets met honing. Die honing komt ook in de titel terug, maar dan onder een geheel andere noemerquote:Op maandag 11 april 2005 14:41 schreef Chielus het volgende:
Maybee iets met Honey......
Jah! Die ja! Maar wiens gold is het?quote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef Chielus het volgende:
die film waar Peter Fonda Imker is? ....... Gold???
dat was het ja, Uli's of Ulee's Goldquote:
Idd Ulee's Goldquote:
ik vind t vooral jammer dat t downen hier zo traag gaatquote:Op maandag 11 april 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
jammer dat ik hier geen mp3 kan downloaden
Dit plaatje herken ik, heb je hem al eens eerder geplaatst?quote:
Bingoquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 20:33 schreef victorinox het volgende:
The Hitchhikers Guide to the Galaxy
4 augustus "al" in Nederland.quote:Op maandag 11 april 2005 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
volgende week in London in premiere
victorinox +1
Nope...quote:
Dat is goed.quote:
Daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 11 april 2005 21:00 schreef Khalein het volgende:
Ik wil 'm errug graag zienHmmm, hoop dat ie nog in de Sneak Preview komt
Anyhoe...
Signsquote:Welke film?
-was originally written as an older character. Paul Newman was offered the role but turned it down, as did Clint Eastwood.
- Composerwas asked to purposely reference classic film scores from similar genres, such as Close Encounters of the Third Kind (1977) and Psycho (1960). The opening music and main three-note motif is strikingly similar (a probable reference) to both the theme of "Psycho" and the theme of "The Twilight Zone"
- The production used a new watering technique to make the corn grow faster which the Delaware Valley agricultural college was then very keen to adopt for themselves.
Dat is goed.quote:Op maandag 11 april 2005 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja ja, het is Jake Gyllenhaal.
Dat is niet relevantquote:Op maandag 11 april 2005 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van iemand die te gast is bij de Jay Leno Tonight Show?
quote:Op maandag 11 april 2005 22:11 schreef California het volgende:
Uma Thurman?
Laat ik het maar bijquote:
Ook niet.quote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef ranja het volgende:
Renee Zellweger?
quote:
Gooi het in de groep.quote:Op maandag 11 april 2005 22:43 schreef Khalein het volgende:
ja ik ben wanhopig...
Dat concept ken ik niet.quote:Op maandag 11 april 2005 22:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Dacht al een beetje te veel borst te zien![]()
Dat was snelquote:Op maandag 11 april 2005 23:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jessica Biel
Bedoelde dus 7th heavenquote:
Kennen we die al ergens van dan?quote:Op maandag 11 april 2005 23:16 schreef Khalein het volgende:
Jessy BielHad het direct aan d'r boobs moeten zien
![]()
Min of meerquote:Op maandag 11 april 2005 23:18 schreef California het volgende:
[..]
Kennen we die al ergens van dan?.
Wist je die van Ray trouwens?quote:Op maandag 11 april 2005 23:27 schreef ranja het volgende:
Hm voorlopig heb ik geen idee welke serie het is
david haselhoff in spongebobsquarepants moviequote:Op dinsdag 12 april 2005 00:06 schreef ranja het volgende:
Zijn daar films van?
Ehm. Hoe heet-ie van Knightrider. David Haselhoff. Pamela Anderson. Nicole Eggert. Erika Eleniak.
En filmtitels.... pf.
Barb wire - PA
Total recall - EE
ehm....
en dat is correct Khalein + 1quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:44 schreef Khalein het volgende:
Happiness
Welcome to the Dollhouse
Storytelling
Van The Abyss is ook een pc gemaakt: Abyss: Incident at Europa, dus moet de speurtocht nog even voortduren... Ik zou het persoonlijk trouwens in de hoek van een persoon zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kingpin is een Film en een PC Game, de rest niet
Manhunt is wel een game maar Manhunter weer niet
Ka$$a!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:25 schreef hornage het volgende:
ik denk dat se7en er dan niet bij hoort, want volgens mij speelde chris elliott niet in die film. Kan ook wel Manhunt wezen eigenlijk ..mm...
5?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:31 schreef hornage het volgende:
hij is echt heel eng in scary movie 2. Dat handje, ieuw
Volgende vraag in deze moeizame FMT-dag:
Hoeveel films van Steven Spielberg zijn genomineerd voor een oscar?
Hm, eigenlijk is het gewoon Knightrider, maar ik ben de lulligste nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:46 schreef Asap het volgende:
Hasselhoff: Spongebob Squarepants, Dodgeball..., Knightrider the movie dan maar?
Pamela Anderson: Scary movie 3, Barb Wire, Eigen home video
EE: Bordello of Blood, Under Siege en Chasers
en dat is correct Sheridana + 1quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:39 schreef Sheridana het volgende:
6?
Anthony Heald?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef Sheridana het volgende:
Wie of wat is de overeenkomst tussen A Time to Kill en Silence of the Lambs?
quote:
Hmm...ik weet het niet hoor...volgens mij was het een psychiatrische inrichting..quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
In beide films is hij hoofd van een psychiaterische inrichting.
Sheridana +1quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:26 schreef Sheridana het volgende:
scarface natuurlijk
GA JE SCHAMEN JA!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik zou me moeten schamen dat ik dit weet, maar tis Brad Pitt
Het is dan wel in 2 antwoorden, maar wel goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:10 schreef Sheridana het volgende:
williams bedoel ik...
Mogge!quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
changing lanes
slmian line
gorky park
dark cit
the village
AI
Wilt Chamberlain idd. Bazoeka, Bamboeza lijken erop maar zijn het niet. Begin en eind letter iig goed.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:10 schreef Chielus het volgende:
en in de film heet hij iets van Bazoeka, of Bamboeza of iets dergelijks
Chielus +1quote:Op woensdag 13 april 2005 09:55 schreef Chielus het volgende:
Bombaata
Argh, ik wist dat ik een erge vergat.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:12 schreef Sheridana het volgende:
Heeft niemand deze film gezien? : http://www.imdb.com/title/tt0114478/combined
Khalein +1quote:Op woensdag 13 april 2005 12:13 schreef Khalein het volgende:
In The Cut
Hurlyburly
I.Q.
D.O.A.
When Harry met Sally
City of Angels
French Kiss
oh, 6
Neen... Respectievelijk een stuk ouder en een stuk jongerquote:Op woensdag 13 april 2005 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Uma Thurman en Ethan Hawke?
Yessah!quote:Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frankie Muniz en Cher?
mr_anonimous +1.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Tina Turner?
Khalein +1quote:Op woensdag 13 april 2005 12:58 schreef Khalein het volgende:
Rhys Ifans
But can you pronounce it?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:58 schreef Khalein het volgende:
Rhys Ifans
3 verkeerde namen in één zin... Indrukwekkendquote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef California het volgende:
Als je niet Wang bedoelt, moet er dus een actRICE uit Blue in the Face bij. En wie zat daar nou niet in?.
Steve Buscemi, Michael J. Fox en Willem Dafoe in een film van Schlesinger. Nee, zegt me niets.
Ik ben hier nooit goed in geweest.
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Khalein het volgende:
3 verkeerde namen in één zin... Indrukwekkend![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef California het volgende:.
Madonna, Scarlett Johansson en Anne Archer in een film van de regisseur van To Kill a King..
Roseanne staat me ook nog bij, zat die ook in BitF?
Punkt pour youquote:
Aaahhhh... Vroegahquote:Op woensdag 13 april 2005 14:11 schreef California het volgende:
Dit even om te benadrukken dat de arme man meer heeft gepresteerd.
De vraag: Wie spreekt hier? (over zijn films:) "Now, I don’t see them as the same. But I’m not right. I don’t see any similarities betweenand
and this picture and
and
. I don’t see great similarities. But I’ve come to the conclusion over the years that it’s like Chinese food. There’s a hundred different dishes, but in the end it’s all Chinese food. So there’s something about my films. They’re informed by my sensibility."
Toch te makkelijk dusquote:Op woensdag 13 april 2005 14:15 schreef Khalein het volgende:
Aaahhhh... Vroegah
Een productief persoontje, lijkt me... Woody Allen?
Hebbes!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:30 schreef Chielus het volgende:
JEJ = James Earl Jones?
EM = Eddie Murphy
Coming to America ??
AH is dan Arsenio Hall
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:59 schreef Chielus het volgende:![]()
Khalein +1
Sheridana: De Sundance Eervolle Vermelding Price voor That thing you do
Helaas... Het gaat met de carriere van meneer Lindo momenteel beter dan met die van de gezochte meneer.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:33 schreef Chielus het volgende:
Wilde Gok: Delroy Lindo
I'll take itquote:Op woensdag 13 april 2005 17:52 schreef Chielus het volgende:
Shaft??? Roundtree heet di kerel volgens mij,
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef mr_anonimous het volgende:
City by the sea?
Nee, geen Treat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |