3 verkeerde namen in één zin... Indrukwekkendquote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef California het volgende:
Als je niet Wang bedoelt, moet er dus een actRICE uit Blue in the Face bij. En wie zat daar nou niet in?.
Steve Buscemi, Michael J. Fox en Willem Dafoe in een film van Schlesinger. Nee, zegt me niets.
Ik ben hier nooit goed in geweest.
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef Khalein het volgende:
3 verkeerde namen in één zin... Indrukwekkend![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:47 schreef California het volgende:.
Madonna, Scarlett Johansson en Anne Archer in een film van de regisseur van To Kill a King..
Roseanne staat me ook nog bij, zat die ook in BitF?
Punkt pour youquote:
Aaahhhh... Vroegahquote:Op woensdag 13 april 2005 14:11 schreef California het volgende:
Dit even om te benadrukken dat de arme man meer heeft gepresteerd.
De vraag: Wie spreekt hier? (over zijn films:) "Now, I don’t see them as the same. But I’m not right. I don’t see any similarities betweenand
and this picture and
and
. I don’t see great similarities. But I’ve come to the conclusion over the years that it’s like Chinese food. There’s a hundred different dishes, but in the end it’s all Chinese food. So there’s something about my films. They’re informed by my sensibility."
Toch te makkelijk dusquote:Op woensdag 13 april 2005 14:15 schreef Khalein het volgende:
Aaahhhh... Vroegah
Een productief persoontje, lijkt me... Woody Allen?
Hebbes!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:30 schreef Chielus het volgende:
JEJ = James Earl Jones?
EM = Eddie Murphy
Coming to America ??
AH is dan Arsenio Hall
quote:Op woensdag 13 april 2005 16:59 schreef Chielus het volgende:![]()
Khalein +1
Sheridana: De Sundance Eervolle Vermelding Price voor That thing you do
Helaas... Het gaat met de carriere van meneer Lindo momenteel beter dan met die van de gezochte meneer.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:33 schreef Chielus het volgende:
Wilde Gok: Delroy Lindo
I'll take itquote:Op woensdag 13 april 2005 17:52 schreef Chielus het volgende:
Shaft??? Roundtree heet di kerel volgens mij,
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef mr_anonimous het volgende:
City by the sea?
Nee, geen Treat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |