Waarschijnlijk omdat dat hele klassement Nereus geen ruk kan schelen. Door nu 16 zware eerstejaars te hebben (en zowiezo elk jaar er 12 te hebben) zijn zij wel verzekerd van een volwaardige ouderejaars sectie. Zeg maar 3 tot 4 verenigings achten bij de eerste 2 zware divisies op Heineken en Head.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef ocf81 het volgende:
Overigens vroeg ik me af waarom Nereus heeft eigenlijk twee boten meevaren bij het EYK in het zware klassement? Als ze bijna even goed zouden zijn (dat lijkt nu neit het geval te zijn, maar toch) zouden ze punten van elkaar afsnoepen, waardoor ze uiteindelijk minder kans op de overwinning zouden hebben dan wanneer ze één boot mee zouden laten doen.
Wat een onzin! Ik ben de laatste om te ontkennen dat competitieroeien leuk of hbelangrijk is, immers de competitieroeiers drinken het geld bijelkaar waarvan al dat geels gekocht kan worden, maar het is een teken van zwakte voor je vereniging wanneer je wedstrijdroeiers eerst compo waren. Wil dus zeggen dat jouw vereniging eerstejaars dus niet goed genoeg kan motiveren om in hun eerstejaar "in training" te gaan. Tijdens het competitiejaar zien ze dan dat het toch wel gaaf is en dan komen ze in hun tweede jaar nog aankakken! Ben je dus een jaar kwijt plus dat je wedstrijdcoach allerlei aangeleerde fouten uit je haal mag gaan proberen te halen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:22 schreef Chielus het volgende:
Zeker omdat het competieroeien steeds meer de bakermat van het wedstrijdroeien blijkt te zijn.
Oef, dat valt een beetje tegen he, op een bootlengte gezet worden door Vidar,quote:Op donderdag 21 april 2005 11:02 schreef ocf81 het volgende:
Na de loting gezien te hebben toch maar de beoogde uitslag aangepast:
1 Euros
2 Nereus 1
3 Proteus
4 Vidar
5 Nereus 2
6 Skadi
je hebt gelijk, dit is voor het eyk, mijn fout.quote:Op zondag 24 april 2005 10:34 schreef horney_dorney het volgende:
maar dit is de prognose voor het ej8+ veld wat vanmiddag wordt gevaren..aanzien ik hier nereus 1 in zie? 8 seconden lijkt trouwens op 2 lengtes.
Inderdaad. Allemachtig wat gingen onze zware mannen hardquote:Op zondag 24 april 2005 03:47 schreef Chielus het volgende:
[..]
Oef, dat valt een beetje tegen he, op een bootlengte gezet worden door Vidar,![]()
Maar goed, over 2 weken is er weer een kans.
scheelde maar een seconde hoorde ikquote:Op zondag 24 april 2005 22:35 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Inderdaad. Allemachtig wat gingen onze zware mannen hard...
De overwinning was ze uiteraard erg gegund, maar het maakte onze 2e plaats (ondanks een eindsprint van zo'n 600m) nog een beetje zuurder....
Het verraste me inderdaad behoorlijk. Bij de voorwedstrijden hadden ze nog moeite om de A-finale te halen en hebben we ze op 7 seconden gepakt.....quote:Op zondag 24 april 2005 23:00 schreef Chielus het volgende:
Als je ziet dat Proteus bij EJL8 wint op zondag terwijl ze de rest van het seizoen nog geen deuk in een pakje boter hebben gevaren is dat idd redelijk strange.
TNO = Delftenaren = overschot mannen = op zoek naar vrouwen ofquote:Op maandag 25 april 2005 15:49 schreef Keroppi het volgende:
En ze zochten een leuk stelletje vrouwen (waarom geen mannen? ik heb geen idee)
Dus half mei ga ik een dagje met een vriendin naar TNO.
Het is in Soesterdijk, niet in Rijswijk, dus het gehalte Delftenaren zal wel iets lager liggen.quote:Op maandag 25 april 2005 16:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
TNO = Delftenaren = overschot mannen = op zoek naar vrouwen of
aan de roeihaal van vrouwen valt gewoon meer te verbeteren ...
Ik heb er nu ook last van ondanks dat ik de gevoelige gebieden had afgeplakt ter beschermingquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef horney_dorney het volgende:
een kieltje is ook verplicht bij C4 neem ik aan?
Overigens, die Bosbaan is me toch een ranzige bak water zeg...na de skoll cup 's avonds ingevallen bij een training van onze lichte sjaars; ik had eerder m'n hand opengehaald en dat is dankzij dat slootwater behoorlijk gaan ontsteken
Dat is balen voor je! Ik neem aan dat de rest van je ploeg wel start met een vervanger, of gaat er een viertje het water op? Wanneer ben je waarschijnlijk weer hersteld?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef ocf81 het volgende:
*kuch* ik ben stuk *kuch* (rug)
betekent dat het seizoen wel op onze buik geschreven kan worden tenzij we alles na de hollandia winnen en nereus 1 eens materiaalpech heeft.
Jawel, het zonnetje schijnt hier op dit moment al hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef Keroppi het volgende:
Hmmm niet zo'n prettig weer voor een 4,5 km morgen
Nou ik heb zitten kijken, en de foto's springen van blok 2 heren Cviertjes naar blok 3. Dus de dames hebben ze niet meer op de foto gezet ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
De foto's van de PEiL staan op de Proteus-site. Kan je jezelf aanwijzen Keroppi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |