ja, dat is wat er gebeurde. Ge gingen van baan 6 naar baan 1quote:Op maandag 11 april 2005 10:55 schreef Chielus het volgende:
Oke, maar wat gebeurde er nu eigenlijk, jullie stuurtouw knapte waardoor jullie onstuurbaar werden? En jullie kwamen daardoor uit jullie baan ofzo?
Dan vindt ik het niet vreemd dat je gediscalificeerd wordt toch?quote:Op maandag 11 april 2005 11:05 schreef ocf81 het volgende:
[..]
ja, dat is wat er gebeurde. Ge gingen van baan 6 naar baan 1
Jawel, door 4 stuuboordroeiers strong te laten varen en 3 bakboordroeiers light kan je dan nog min of meer recht door varen. (niet echt dus)quote:Op maandag 11 april 2005 11:16 schreef nogeenmaarten het volgende:
vreemd. dat parcours is toch recht? is die boot dan niet te 'sturen' door bakboord of stuurboord wat meer kracht te zetten?
Wowquote:Op maandag 11 april 2005 12:35 schreef the_bbk het volgende:
Voor een foto van de scheur: http://bk50.shuis.tudelft.nl/%7Eejz/images/Greece_scheur.jpg
Nee, sorry, we roeien niet bij Nereus dus we hebben niet allemaal dezelfde zonnebril op ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 09:34 schreef horney_dorney het volgende:
Keroppi, ik zal m'n ogen open houden. Hebben jullie toevallig nog iets specifieks qua kleding voor het geval jullie in een andere boot roeien?
13quote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef horney_dorney het volgende:
Welk startnummer hebben jullie overigens?
[jaloers mode] We hebben helaas maar 4 c4 en die zijn tussen de 25 en 12 jaar oud, het is allemaal wel wat oud maar het vaart allemaal nog wel. al vind ik wel dat het tijd wordt voor een of 2 nieuwe. Zeker omdat het competieroeien steeds meer de bakermat van het wedstrijdroeien blijkt te zijn. Maar ja de botenprioriteit ligt nu eenmaal bij wedstrijdboten. Geel is nu eenmaal geil, (al is Hudsonrood ook behoorlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:14 schreef ocf81 het volgende:
damn, da's te lang geleden zeg. We hebben vorig jaar 2 C4'en de deur uit gedaan en er ligt een nieuwe in de werkplaats.
Orca? Dan zijn we burenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Keroppi het volgende:
En ze hebben hakbladen...
*knip* We zijn ORCA 013, *knip*
Ik dacht dat dat algemeen bekend was?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef horney_dorney het volgende:
een kieltje is ook verplicht bij C4 neem ik aan?
Overigens, die Bosbaan is me toch een ranzige bak water zeg...na de skoll cup 's avonds ingevallen bij een training van onze lichte sjaars; ik had eerder m'n hand opengehaald en dat is dankzij dat slootwater behoorlijk gaan ontsteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |