TNO = Delftenaren = overschot mannen = op zoek naar vrouwen ofquote:Op maandag 25 april 2005 15:49 schreef Keroppi het volgende:
En ze zochten een leuk stelletje vrouwen (waarom geen mannen? ik heb geen idee)
Dus half mei ga ik een dagje met een vriendin naar TNO.
Het is in Soesterdijk, niet in Rijswijk, dus het gehalte Delftenaren zal wel iets lager liggen.quote:Op maandag 25 april 2005 16:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
TNO = Delftenaren = overschot mannen = op zoek naar vrouwen of
aan de roeihaal van vrouwen valt gewoon meer te verbeteren ...
Ik heb er nu ook last van ondanks dat ik de gevoelige gebieden had afgeplakt ter beschermingquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef horney_dorney het volgende:
een kieltje is ook verplicht bij C4 neem ik aan?
Overigens, die Bosbaan is me toch een ranzige bak water zeg...na de skoll cup 's avonds ingevallen bij een training van onze lichte sjaars; ik had eerder m'n hand opengehaald en dat is dankzij dat slootwater behoorlijk gaan ontsteken
Dat is balen voor je! Ik neem aan dat de rest van je ploeg wel start met een vervanger, of gaat er een viertje het water op? Wanneer ben je waarschijnlijk weer hersteld?quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:56 schreef ocf81 het volgende:
*kuch* ik ben stuk *kuch* (rug)
betekent dat het seizoen wel op onze buik geschreven kan worden tenzij we alles na de hollandia winnen en nereus 1 eens materiaalpech heeft.
Jawel, het zonnetje schijnt hier op dit moment al hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:34 schreef Keroppi het volgende:
Hmmm niet zo'n prettig weer voor een 4,5 km morgen
Nou ik heb zitten kijken, en de foto's springen van blok 2 heren Cviertjes naar blok 3. Dus de dames hebben ze niet meer op de foto gezet ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef nogeenmaarten het volgende:
De foto's van de PEiL staan op de Proteus-site. Kan je jezelf aanwijzen Keroppi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |