Officieus zijn ze dat al weken.....quote:Op maandag 11 april 2005 07:21 schreef Partygurl het volgende:
hehe
Wanneer wordt psv eigenlijk kampioen?
ja idd, Ajaxquote:Op maandag 11 april 2005 07:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieus zijn ze dat al weken.....
Maar vóór het weekend van de 30ste als het mee zit.
Ajakkes heeft ons een handje geholpen zondag.
Kan dan iets bescheidener worden als ze komende woensdag Lyon verslaan.quote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef Molluck het volgende:
maar dat wordt een feest in Eindhoven Koninginnenacht/dag en PSV kampioen![]()
Ik hoop het beste maar ik vind dat zo'n klote ploeg.quote:
Was het een grote hamer?quote:Op maandag 11 april 2005 14:41 schreef Inu het volgende:
Zo, ik heb met mijn ubah 1337 skillzz ff een kast in elkaar gezetMet dank aan de aardige bouwvakker die me zijn hamer heeft geleend
Uh-uhquote:
Denk ook wel dat je hier goed mee zitquote:Op maandag 11 april 2005 15:04 schreef Inu het volgende:
Uh-uh*onschuldig gezichtje trekt* NIET *hamer trekt*
(voor zover ik weet is dit wattiej bedoelt BB...
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessemquote:Op maandag 11 april 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
ik weet niet of er hier iemand vaak in Valkenswaard uitgaat, maar ik wou deze arme jongen ff onder de aandacht brengen
op zoek naar iemand die je zaterdag in kroeg hebt ontmoet
voor zover jullie het zelf nog niet gelezen hadden, er waren hier toch een aantal Valkenswaarders?
voor Koninginnedagquote:Op maandag 11 april 2005 15:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessem.
Wel vet:
[afbeelding]
Vessemquote:Op maandag 11 april 2005 15:20 schreef blieblie het volgende:
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessem.
Hoezo jullie? Dit is bij mij het eerste dat kapot is sinds jaren en hier kan ik niet eens iets aan doen. Tis gewoon spontaan kapot gegaan. Gebeurd weleens.quote:Op maandag 11 april 2005 15:19 schreef blieblie het volgende:
Wat doen jullie in godsnaam met jullie hardware.
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).quote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
voor Koninginnedag![]()
edit: oh, ik zie net op de site dat ze speciaal daarvoor gemaakt zijn
edit2: wat voor een site is dat? die maken dus geen custom t-shirts, maar ze verkopen allerlei verschillende merken, een soort Large dus...
Ik neem aan dat dat 'merk' Volkomen Kut, de weblog is?
Die van De Generaal is ook wel leuk trouwens, maar ik had er in eerste instantie Michels niet eens in herkend
www.freshcotton.nlquote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).
Hebben vaak wel aparte leuke dingen ipv. de standaard Men @ Work muk.
true, maar de t-shirts van M@W zijn wel van goeie kwaliteit, ik heb een Kultivate shirt (weliswaar met lange mouwen) van ¤55 (dat vind IK dus veel voor een t-shirt) maar die houdt zich wel perfect na 10 keer wassen+strijkenquote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).
Hebben vaak wel aparte leuke dingen ipv. de standaard Men @ Work muk.
Zodat je nog meer kan zuipen!quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Partygurl het volgende:
dus met koninnedag wordt psv kampieon? das kut, 2 feesten in 1, had ze liever allebei apart gehad
55 Euro voor een shirt is redelijk belachelijkquote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
true, maar de t-shirts van M@W zijn wel van goeie kwaliteit, ik heb een Kultivate shirt (weliswaar met lange mouwen) van ¤55 (dat vind IK dus veel voor een t-shirt) maar die houdt zich wel perfect na 10 keer wassen+strijken
en als je zo'n custom Volkomen Kut t-shirt koopt dan weet je dat niet zeker, maar voor ¤25 ga ik niet zeuren als ie na 3 keer wassen al vaal is
Zal ook nog wel gebeuren!quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Partygurl het volgende:
dus met koninnedag wordt psv kampieon? das kut, 2 feesten in 1, had ze liever allebei apart gehad
quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zal ook nog wel gebeuren!
En anders is het 2 dagen feest want kans zit er dan natuurlijk ook in dat het naar de zondag verzet wordt
tja.. dat wordt dan dubbel zuipen....quote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja idd, Ajax
maar dat wordt een feest in Eindhoven Koninginnenacht/dag en PSV kampioen![]()
Sissyquote:Op maandag 11 april 2005 19:37 schreef Partygurl het volgende:
heb gelukkig vakantie dan, anders was dat vast en zeker mijn dood geworden
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef Partygurl het volgende:
waffel
Ik ga zaterdag weer es in eindhoven uit
Ja, 55 euro doe ik ook niet elke week hoorquote:Op maandag 11 april 2005 16:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
55 Euro voor een shirt is redelijk belachelijk.
Al helemaal alssie van Kultivate is. Zo geweldig leuk zijn die shirts niet.
Ik heb vorig jaar een Indian Rags shirt gekocht bij M@W voor 45 euro (vond ik ook al behoorlijk slikken) en daar zit nu een klein gaatje in.
Maar persoonlijk vind ik het belangrijker dat een shirt leuk is en goed zit (qua model e.d.) dan dat het geweldig goeie kwaliteit is. Mijn shirts gaan in het algemeen een jaartje mee en dan koop ik weer nieuwe. Shirts van de M@W, Jack & Jones of Rambam zie je op een dag/avond stadten/stappen in tienvoud voorbij komen. De originaliteit daarin is VAAK (let wel, vaak, niet altijd) ver te zoeken. Beetje jammer imho.
Doe mij maar internetshirts.
(Overigens zijn de Freshcotton shirts van een best goeie kwaliteit. T enige vervelende is dat je de maat moet gokken
).
www.oranjedegekste.nl maar die is dus nog niet geupdatequote:Op maandag 11 april 2005 21:06 schreef ArTiC het volgende:
Zijn er al leuke dingen gepland voor koninginnenacht/dag?
Marco V si teh pwnage!quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Marco V
ik had het over leuke dingen he...
Behalve als het regent, en behalve als het mooi weer is, want dan is het loei druk daarquote:Op maandag 11 april 2005 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Voor de 4e keer op rij organiseren Santiago de Cuba en café De Kram op het Stratumseind, Oranjepop.
Net als voorgaande jaren wordt het een groots spektakel zowel binnen als buiten.
Op koninginnenacht v.a. 20:00 uur brengen diverse deejays, pop, latin, rock, dance, soul en disco toppers in open air.
Ik moet gewoon op stratum zijn dus
zoals vorig jaar koninginnenacht dus...druk!quote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef febster het volgende:
[..]
Behalve als het regent, en behalve als het mooi weer is, want dan is het loei druk daar
Wie het grote niet eert, is het kleine niet weert.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
Amsterdam? Ben je gek ofzo? Dat is wel de laatste plaats waar ik met Koninginnedag heen zou gaan. Veel te massaal enzo
Hal in Bottrop is leuk!! En als je alleen 's avonds gaat is het niet zo druk! (maar wel veel ijs)quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef Blueman het volgende:
Zondag weer een boarden
Keer dat halletje in Bottrop checken of dat wat is aangezien we niet even een weekendje weg kunnen..
Veel ijs is klote.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef Big_M het volgende:
Hal in Bottrop is leuk!! En als je alleen 's avonds gaat is het niet zo druk! (maar wel veel ijs)
Ja klopt.. veel ijs, en vooral in die bocht... ga je op zaterdag of zondag?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Veel ijs is klote.
Drukte op zondag is toch altijd klote, maarja gaan met groep van rond de 20 man (bijeenkomst na onze skivakantie van 2 maanden geleden)
Den Haag? Is dat gezellig daar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:52 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Ik ga waarschijnlijk naar Den Haag voor Koninginnenach
hmm ok.. TE druk dus... Heb dat in Amsterdam toen wel gezien met die rellen.. Ik was toen al nuchter toen we thuis waren, via Hilversum, Utrecht naar Eindhoven, en heeeel lang wachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:56 schreef Inu het volgende:
Dat het is originele KoninginnenachDat is wat Amsterdam op Koninginnedag is....
Gelukkig vinden wij het wel leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:02 schreef FlowDesign het volgende:
TiëstoEn hoeveel geld heb je daar aan verspild?
Das wel koel... Ben je daar dan ook met Koninginnedag?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:52 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Ik ga waarschijnlijk naar Den Haag voor Koninginnenach
Zondagquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:35 schreef Big_M het volgende:
[..]
Ja klopt.. veel ijs, en vooral in die bocht... ga je op zaterdag of zondag?
ok dan.. kun je niet te lang blijven zuipen.. Of je moet maandag vrij hebben..quote:
Denket wel, alleen kdenk dak dan slaapquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das wel koel... Ben je daar dan ook met Koninginnedag?
Kan je Beatrix spotten.
Lekker naar de marktquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Denket wel, alleen kdenk dak dan slaapOf ik ga gewoon in 1 keer door en dan neem ik de ochtendtrein naar Utrecht fso
Ik is maandag vrij dus dat komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:27 schreef Big_M het volgende:
[..]
ok dan.. kun je niet te lang blijven zuipen.. Of je moet maandag vrij hebben..
Dat "kroegje" is daar op zaterdag wel heeeel gezellig![]()
Nobody knowsquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
Wie ben je eigenlijk? * Inu heeft weer eens iets gemist
Hmm weinig gemist.. Ik zit niet zo vaak op het forum.. maar verveel me vandaag enorm.. en dat zal nog wel tot 1 mei duren denk ik.. En zag het Eindhoven topic..quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
Wie ben je eigenlijk? * Inu heeft weer eens iets gemist
Goed bezig! lekker ff doorzakken daarquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik is maandag vrij dus dat komt goed
Wat is er 1 mei dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:44 schreef Big_M het volgende:
[..]
Hmm weinig gemist.. Ik zit niet zo vaak op het forum.. maar verveel me vandaag enorm.. en dat zal nog wel tot 1 mei duren denk ik.. En zag het Eindhoven topic..
Dus nee, je hebt niks gemist.. Ik wel geloof ik.. ongeveer 736 topics over en door Eindhovenaren![]()
Mijn Torrents gaan wel snelquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:53 schreef blieblie het volgende:
nog 3 dagen, 4 uur en 28 minuten. Dan heb ik mijn Torrent binnen.
Keb em alleen nu nodig.
5 of 10 MB zal de limiet zijn per mailtje denk ik. Zal dus wel aankomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:07 schreef Blueman het volgende:
Hoeveel MB kun je met een chello account ontvangen in je mailbox?
Heb net iemand een bestand van 4 MB gestuurd maar weet niet of hij dat wel ontvangen kan
Ohhh dan...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:15 schreef FlowDesign het volgende:
5 of 10 MB zal de limiet zijn per mailtje denk ik. Zal dus wel aankomen.
1 mei heb ik een nieuwe baan, en voor mijn oude baas hoef ik niet meer te werken.. anders zou ik iedere dag naar Den Haag moeten, omdat ze geen project voor een maand hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat is er 1 mei dan?
En woon je wel in de buurt van Eindhoven dan?
Schijnt een matige film te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben met DC++ Be Cool aan het downloaden maar dat schiet ook niet op
ok.. en wat wil je dan...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Inu het volgende:
ik wil iets en dat kan niet en dat vind ik niet leujk
Vader Abraham was gisteren jarigquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:08 schreef blieblie het volgende:
Die zijn kooooeeeeel!!!
Met de smurfen.
Tijd voor een cup-a-soup dan maarquote:
ja.. ik heb net soep op.. Lekkere Unox stevige tomatensoep!quote:
Eindhoven is weer goed bezigquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:32 schreef Blueman het volgende:
Hey de bosdijktunnel is weer dicht las ik in de krant omdat ze die loopbrug van de Mediamarkt naar de Piazza maken.
Zal morgenavond weer volle bak zijn op de Eindhovense wegen rondom het stadion.
Soup.. hmm zo ook eens pakken
Jammie Jammie..quote:
En dan? mag je naar huis?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jammie Jammie..
Lekker joh
Nog 1,5 uur
ah, dus jij gaat morgen shoppen bij de C&Aquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef Big_M het volgende:
[..]
1 mei heb ik een nieuwe baan, en voor mijn oude baas hoef ik niet meer te werken.. anders zou ik iedere dag naar Den Haag moeten, omdat ze geen project voor een maand hebben.
Ik woon in Eindhoven, bij WC Woensel..
Welke buurt woon je dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:25 schreef Big_M het volgende:
Ik woon in Eindhoven, bij WC Woensel..
Ik woon in die paarse flat aan de genovevalaan, eigenlijk de achterste flat aan de Koning Arthurlaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke buurt woon je dan?
Ik d8 trouwens dat jij Debje kent of vergis ik me nou?
nou.. speciaal.. zal morgen wel druk zijn. Het is hier ook nog markt op woensdagquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Molluck het volgende:
lol, in Winkelcentrum Woensel opent morgen om 11.00 uur de nieuwe vestiging van de C&A
de 5e in Eindhoven ofzo
Ow das hier vlakbij. Ik en r8ality wonen in de Adelaertstraat, vlakbij de Chinees en die fietsenmaker.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:36 schreef Big_M het volgende:
[..]
Ik woon in die paarse flat aan de genovevalaan, eigenlijk de achterste flat aan de Koning Arthurlaan.
Ik heb wel een Deb, maar die woont of woonde bij de Total bij Prinsejacht, als dat die Debbie is..
Vlieg jij?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:40 schreef Big_M het volgende:
[..]
nou.. speciaal.. zal morgen wel druk zijn. Het is hier ook nog markt op woensdag
Dat is inderdaad vlakbij..quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow das hier vlakbij. Ik en r8ality wonen in de Adelaertstraat, vlakbij de Chinees en die fietsenmaker.
Nee, dan vergis ik me toch. Andere Debbie.
Ken jij wel Daniëlle Donkers toevallig? Donker haar, werkt bij de Konmar. Die woont achter jou in zo'n rijtjeshuis.
Ik niet, klote winkel vind ik het. Ik ga lekker naar de Appiequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:45 schreef Big_M het volgende:
Dat is inderdaad vlakbij..
Als ze bij de Konmar werkt, zal ik haar best wel een keer gezien hebben.. Ik doe daar altijd mn boodschappen (lekker dichtbij)
mja, dan moet ik verder lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik niet, klote winkel vind ik het. Ik ga lekker naar de AppieJokers plakken
No shit, originele Mondeo V6 uitlaat -> 400 pleuro kaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:59 schreef FlowDesign het volgende:
Fak it, net 250 Euro uitgegeven voor de APK van m'n auto (APK + nieuwe voorbanden + remblokken achter), blijkt dat ineens de motorblokophanging rechtsvoor kapot is waardoor het blok op het subframe lag en heel de auto meetrilde en herrie maakte. Hoppa, weer 180 Euro
Alleen het onderdeel dat vervangen moet worden kost al 130 euro ex btw. Is wel het nadeel van een auto rijden waar er niet zo veel van gemaakt zijn.
Waar heb jij gevlogen? Ook EAC? Het blijft gezellig!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:00 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Niet meer, maar heb er wel jaren gevlogen, en ben van plan om binnenkort weer terug te komen
Lang leve de leaseauto.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:59 schreef FlowDesign het volgende:
Fak it, net 250 Euro uitgegeven voor de APK van m'n auto (APK + nieuwe voorbanden + remblokken achter), blijkt dat ineens de motorblokophanging rechtsvoor kapot is waardoor het blok op het subframe lag en heel de auto meetrilde en herrie maakte. Hoppa, weer 180 Euro
Alleen het onderdeel dat vervangen moet worden kost al 130 euro ex btw. Is wel het nadeel van een auto rijden waar er niet zo veel van gemaakt zijn.
EACzc ja,quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef Big_M het volgende:
[..]
Waar heb jie gevlogen? Ook EAC? Het blijft gezellig!
Ja eigenlijk zou ik ook een nieuw uitlaatspruitstuk erop moeten zetten, maar die kosten ook al minstens 300 euro excl. montage (wel PK-winstquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
No shit, originele Mondeo V6 uitlaat -> 400 pleuro kaal
lekkere gedachte trouwens, dat je motor los in de bak lag
Ach ja, ik studeer tenminste nogquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:03 schreef Big_M het volgende:
[..]
Lang leve de leaseauto.Nooit kosten voor onderhoud..
Paul zegt me niks.. dus dat zal wel niet meer..quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
EACzc ja,
van 1997 tot 2002 meen ik.
Vliegen Daan, Anne, Paul, Martijn, Oscar en Carlijn enzo ook nog? Kwam vorige week nog Boerie en Toos tegen trouwens
Ah ... valt indd mee danquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik ook een nieuw uitlaatspruitstuk erop moeten zetten, maar die kosten ook al minstens 300 euro excl. montage (wel PK-winst)
M'n blok lag niet los, hij zat wel vast alleen veel te laag. Hij ligt namelijk op een soort grote rubberen kogel die gevuld is met olie. Alleen was de olie daar uit gelopen waardoor het blok te ver doorzakte.
Tja, dat blijf je in de ICT altijd doen...quote:
True, maar doe mij maar eerst zo'n mooi papiertje in m'n handen dan ga ik daarna wel fulltime werken ipv parttime.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:08 schreef Big_M het volgende:
[..]
Tja, dat blijf je in de ICT altijd doen...
Mja, ik ben heel vroeg gaan werken.. en binnen het beheer & onderhoud willen ze toch praktijkervaring hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True, maar doe mij maar eerst zo'n mooi papiertje in m'n handen dan ga ik daarna wel fulltime werken ipv parttime.
True.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True, maar doe mij maar eerst zo'n mooi papiertje in m'n handen dan ga ik daarna wel fulltime werken ipv parttime.
Dat is wel zo, maar binnen beheer & onderhoud zul je nooit echt carrière maken naar mijn idee. Dan blijf je toch een beetje in het systeembeheer hangen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:14 schreef Big_M het volgende:
[..]
Mja, ik ben heel vroeg gaan werken.. en binnen het beheer & onderhoud willen ze toch praktijkervaring hebben.
In welke richting wil jij verder?
Avondquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:34 schreef Partygurl het volgende:
goedemiddaggggg
Try de H&M...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:30 schreef Molluck het volgende:
lol, in Winkelcentrum Woensel opent morgen om 11.00 uur de nieuwe vestiging van de C&A
de 5e in Eindhoven ofzo
Mss wel, je weet waar ik uithangquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:55 schreef Partygurl het volgende:
Dah moet ook,
Ga ik u zaterdag weer es zien?
je weet...ouwequote:Op dinsdag 12 april 2005 20:07 schreef blieblie het volgende:
Stunt Zuidwest...
Dat is jou idee..quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar binnen beheer & onderhoud zul je nooit echt carrière maken naar mijn idee. Dan blijf je toch een beetje in het systeembeheer hangen.
Systeembeheer e.d. is leuk voor praktijkervaring, maar die doe ik op dat gebied nu al 4 jaar op met parttime werken. Ik heb nu al zo'n 15 bedrijven en instellingen van binnen gezien en dat staat erg goed op m'n C.V.
Ik studeer nu Informatica op de Fontys (Mens & Informatica) maar ik wil daarna qua werk toch meer richting de consultancy kant. Het aansturen van ontwikkeling/modernisering op ICT gebied binnen een organisatie zeg maar.
Is die Danielle een ex van Ralph? Dan ken ik haar nl wel.. zit ik me net te bedenken..quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow das hier vlakbij. Ik en r8ality wonen in de Adelaertstraat, vlakbij de Chinees en die fietsenmaker.
Nee, dan vergis ik me toch. Andere Debbie.
Ken jij wel Daniëlle Donkers toevallig? Donker haar, werkt bij de Konmar. Die woont achter jou in zo'n rijtjeshuis.
Van wie is Daniëlle géén ex?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:01 schreef Big_M het volgende:
[..]
Is die Danielle een ex van Ralph? Dan ken ik haar nl wel.. zit ik me net te bedenken..
Laten we dan zeggen dat het loon mét papiertje een stukje hoger is bij dezelfde functie zonder papiertjequote:Op dinsdag 12 april 2005 20:59 schreef Big_M het volgende:
[..]
Dat is jou idee..![]()
Mijn route gaat via Netwerkbeheer > Consultant > Projectleider
En laten we zeggend at we al de goede kant op gaan.. Maar er zijn natuurlijk meerdere wegen!![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:01 schreef Big_M het volgende:
[..]
Is die Danielle een ex van Ralph? Dan ken ik haar nl wel.. zit ik me net te bedenken..
Hoezo? Zoek je mensen die net zoals jij zijn?quote:Op woensdag 13 april 2005 02:29 schreef klootje het volgende:
In EHV schijnen er veel autisten te wonen i.v.m. de technologiebedrijven en die zitten allemaal in dit topic,waar gaat deze shit over?
Je bedoeld dat het gemiddelde IQ hoger is hier in vergelijking met de rest van Nederland???quote:Op woensdag 13 april 2005 02:29 schreef klootje het volgende:
In EHV schijnen er veel autisten te wonen i.v.m. de technologiebedrijven en die zitten allemaal in dit topic,waar gaat deze shit over?
Ga je naar de wedstrijd vanavond?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:17 schreef Blueman het volgende:
Goeiemergen..
Een lange dag voor de boeg met als belangrijkste natuurlijk wel PSV - Lyon.
Trouwens iemand dat vuurwerk op het veld gezien bij Inter - AC Milan waarom het gestaakt werd.
Gekkehuis!
Foto's
Jazekersquote:Op woensdag 13 april 2005 10:15 schreef Big_M het volgende:
Ga je naar de wedstrijd vanavond?
Vraag me sowieso wel af hoe daar gefouilleerd is aangezien ik naast al dat vuurwerk toch ook plastic flesjes drinken (in het Philips stadion ook verboden) en als ik goed keek iets van mandarijnen/appels/sinaasappels zag liggen op het veld.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:39 schreef Molluck het volgende:
waar kwam dat vuurwerk vandaan? je zou haast zeggen dat het van tevoren afgesproken moet zijn, ik denk niet dat 1 of 2 mensen zo'n grote hoeveelheid mee naar binnen zouden krijgen...
Nee lijkt me ook niet..quote:Op woensdag 13 april 2005 10:39 schreef Molluck het volgende:
waar kwam dat vuurwerk vandaan? je zou haast zeggen dat het van tevoren afgesproken moet zijn, ik denk niet dat 1 of 2 mensen zo'n grote hoeveelheid mee naar binnen zouden krijgen...
en idd klote voor zowel de spelers als de supporters
Kwam dit ergens in een nieuwsgroep tegen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:42 schreef Molluck het volgende:
hoe kom je hier nou weer aan?
demernet....slomernetquote:
Sinds wanneer gok jíj op voetbal?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:12 schreef r8ality het volgende:
Dacht ik dat ik op gelijkspel had ingezet bij PSV, heb ik helemaal niks ingezet. Gelukkig heeft Juventus - Liverpool geld opgeleverd..
Sinds ik een leuke website heb gevonden is voetbal ineens interessant.quote:
Echt superquote:Op donderdag 14 april 2005 01:24 schreef Blueman het volgende:
Whaaaaaaaaaaa
De sfeer, de spanning, de vreugde bij de overwinning!
Helemaal uit mijn dak!
Nu tijd om te slapen
En niet ff vragen of ik zin heb om naar Stratum te komenquote:Op donderdag 14 april 2005 04:21 schreef febster het volgende:
Echt super gewoon![]()
Beste 4 van Europaen het was gewoon net zo druk als een zaterdag
Met 2 Koreanen nog bier staan drinken op onze grote vrienden Lee en Park, echt zeer sterk
Dat zei je zeker ook al toen ze net de kwartfinales haalden?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:46 schreef Molluck het volgende:
jaaaa, gefeliciteerd aan alle Eindhovenaren en andere PSV-sympathisanten
helaas zal het bij de beste vier blijven, want verder komt PSV echt niet, maar het is natuurlijk al een geweldige prestatie
Maak het die jongen nou niet nog moeilijker, hij weet de helft van de tijd al niet meer wat hij gedaan heeftquote:Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef Blueman het volgende:
Feb, ik hoorde van mijn lieftallige vriendinnetje dat ze op de Roompot in Zeeland 3 nieuwe Smirnoff's verkopen.
Smirnoff twist in de smaken Peach, Berry en uhhmm nog 1
Heb je deze al eens geprobeerd?
Zit een punt inquote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef FlowDesign het volgende:
Maak het die jongen nou niet nog moeilijker, hij weet de helft van de tijd al niet meer wat hij gedaan heeft![]()
Gelukkig wel, als je in paniek raakt en niet handelt zoals ik gedaan heb dan knal je dus gewoon ergens tegenaan. Zou zonde zijn van de autoquote:Op donderdag 14 april 2005 18:18 schreef Inu het volgende:
He gadsie...
Gelukkig heb je een goed instinct
langzaamaan terugschakelen en afremmen op de motor lijkt mij vrij logisch.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig wel, als je in paniek raakt en niet handelt zoals ik gedaan heb dan knal je dus gewoon ergens tegenaan. Zou zonde zijn van de auto
Dat maak jij er dan weer van.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:24 schreef Inu het volgende:
Ja, maar het stond er echt zovan; pff, zie mij eens ff goed zijn
Ik reed gelukkig niet hard dus ik zou zelf niks gehad hebbenquote:Ik zou gaan gillen denk ikEn ik vind het dan meer zonde van mezelf dan van de auto...
Ja idd.quote:
Inderdaad, dat moet je zelfs doen als je je auto gewassen hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef r8ality het volgende:
Dat is les 1 die mijn pa me geleerd heeft als ze iets aan m'n remmen gedaan hebben; stukje gaan rijden waar je ruimte hebt en trappen dat pedaal. En verkeerd ontluchten kan een keer gebeuren. Beetje vreemd overigens dat je tijdens de rit naar Renault Janssen wel remdruk had. Maar natuurlijk hebben ze ook je motorsteunen gesloopt en is het een kutgarage.
Jouw feestje.
Als ik instinctief had gehandeld had ik gas bij moeten geven, zodat zeker de muur eruit lag. Want handremmen en mijn Volvo gaat niet echt samenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moet je zelfs doen als je je auto gewassen hebt.
Dat je instinctief gehandeld hebt heb je geluk mee gehad, maar als je vantevoren na had gedacht was het niet eens zo ver gekomen
Ik pomp trouwens altijd een keer voor ik aanrem, omdat dat bij de 33 meer remdruk oplevert
Zal ik je slangetje es doorknippen?quote:
Neeuh, maar echt veel van aantrekken doe ik het toch nietquote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef FlowDesign het volgende:
Febster, ben ik de enige die tegen jou zegt "je zuipt te veel" ?
desnoods rem ik af door zo'n antieke volvo te rammen..ik remquote:Op donderdag 14 april 2005 21:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zal ik je slangetje es doorknippen?.
Oh ga je gang. Ruim je wel je plastic bumpertje op na afloop?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
desnoods rem ik af door zo'n antieke volvo te rammen..ik rem
zet je wel even een veiligheidsbril op? je weet nooit of dat plastic in je ogen komt als het door die kieren in je carroserie vliegt.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Oh ga je gang. Ruim je wel je plastic bumpertje op na afloop?.
Als ik em tegen zou komen gaat hij genieten van een laagje pur in al z'n openingen. Hufters.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:40 schreef ArTiC het volgende:
btw van de week is iemand 's nachts zo leuk geweest om de velg van een achterwiel te voorzien van een flinke laag purschuim..bedankt gozer! klote werk om dat een beetje fatsoenlijk van je velg te krassen
Hey niet zo tegen mijn 30 jaar oud Zweeds staalquote:Op donderdag 14 april 2005 21:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zet je wel even een veiligheidsbril op? je weet nooit of dat plastic in je ogen komt als het door die kieren in je carroserie vliegt.
Das zonde van je japquote:Op donderdag 14 april 2005 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
desnoods rem ik af door zo'n antieke volvo te rammen..ik rem
sorryquote:Op donderdag 14 april 2005 21:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hey niet zo tegen mijn 30 jaar oud Zweeds staal.
sinds wanneer ben jij ineens pro jap?quote:
Ik heb laatst het resultaat van een Passat vs. een te laat remmende Civic gezienquote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij ineens pro jap?
met uitzondering van de mx-5 dan
tsja..tis gewoon plastic...ik weet wat er over blijft als je een blok staal met 50 kph ergens bovenop parkeert...gelukkig zit er nog een flink blok tussenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb laatst het resultaat van een Passat vs. een te laat remmende Civic gezien.
Dan wil ik niet weten wat er overblijft na een confrontatie met een blok zweeds kwaliteits-staal.
Ik hoop serieus niet dat er ooit een scooter zich in mijn Volvo boort ofzo. Daar blijft echt NIETS van over heb ik zo het vermoedenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb laatst het resultaat van een Passat vs. een te laat remmende Civic gezien.
Dan wil ik niet weten wat er overblijft na een confrontatie met een blok zweeds kwaliteits-staal.
gelukkig heb je van die funky ruitenwisserspoilers..kun je de restjes van je vooruit vegen..kutscooters..vandaag zat er weer 1 bijna in mijn einddemper. Die gast rijd achter me en ik zie niet eens zijn hoofd..zo dichtbij. ff met de linkervoet op de remquote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hoop serieus niet dat er ooit een scooter zich in mijn Volvo boort ofzo. Daar blijft echt NIETS van over heb ik zo het vermoeden.
Die zijn er lang af. Ik ben geen sjonniequote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig heb je van die funky ruitenwisserspoilers..kun je de restjes van je vooruit vegen..kutscooters..vandaag zat er weer 1 bijna in mijn einddemper. Die gast rijd achter me en ik zie niet eens zijn hoofd..zo dichtbij. ff met de linkervoet op de remgastje zijn hartslag ging van 90-200 in enkele miliseconden.
Dat geeft niks. Aldus mijn geld.quote:
Laat ik het zo zeggen. Ik breng mijn auto weg en hij komt slechter terug dan toen ik 'm bracht, want:quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef r8ality het volgende:
Dat is les 1 die mijn pa me geleerd heeft als ze iets aan m'n remmen gedaan hebben; stukje gaan rijden waar je ruimte hebt en trappen dat pedaal. En verkeerd ontluchten kan een keer gebeuren. Beetje vreemd overigens dat je tijdens de rit naar Renault Janssen wel remdruk had. Maar natuurlijk hebben ze ook je motorsteunen gesloopt en is het een kutgarage.
Jouw feestje.
Ik zag een mooie Nissan 350Z staan, betaal jij?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:11 schreef blieblie het volgende:
Juist... je moet een fatsoenlijke bak kopen.
Een wijvenbak a la MX5 bijv.
Motorblok zat nog prima vast, dat de oliedruk weg is bij de demping is geen apk-punt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik breng mijn auto weg en hij komt slechter terug dan toen ik 'm bracht, want:Met kapotte motorsteunen wél APK-goedkeuren? Toppertje. [afbeelding]
Dat komt dus door de motorsteun, niet door de APK of omdat hun eraan gezeten hebben.quote:Versnellingsbak schakelt ineens een stuk slechter? Apart.
Ik rijd een oude auto. Mijn auto remt veel slechter dan een nieuwe met ABS. Is dat Volvo zijn probleem? Nee. De garage waar ie in onderhoud is? Nee. Dat is de verantwoordelijkheid van de bestuurder. Als je die niet hebt hoor je niet achter het stuur. Eindeloze discussie.quote:Dat van die wegvallende remdruk daar kunnen zij niet veel aan doen, dat had ik eerlijk gezegd ook kunnen bedenken van te voren. Maar toen ik zelf aan m'n scooter sleutelde zorgde ik er wel voor dat alle lucht eruit was voordat ik weer ging rijden, dat is het verschil. Kijk, als dit zou gebeuren bij iemand die niet op de juiste manier reageert, of het gebeurt bij hogere snelheid wat dan?
Voor hetzelfde geld rijd je je auto total-loss. Is toch iets om over na te denken.
Ja hoor... als jij ff die aandelen ASML omhoog kicktquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zag een mooie Nissan 350Z staan, betaal jij?
Ik weet nog wel een leuke goksitequote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja hoor... als jij ff die aandelen ASML omhoog kickt*gefrustreerd raakt*
ouddddddddddddddddddddquote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef r8ality het volgende:
Te hilarische Bassie en Adriaan namaak:
http://www.b-pro.nl/?id=9027f67a6bcf7f2737c489939f6f2666
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ misschien?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef blieblie het volgende:
Bling bling is da thing dawg.
Ik snap niet dat er serieus nog reclamedudes rondlopen die "bling bling" nog durven te gebruiken.
Net zoals ik niet snap dat er nog bedrijven in zee durven te gaan met Jamba.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef r8ality het volgende:
Snel! Lindsey Lohan! TMF! Videoclip! Geil!
Welke euroos.... Als de doelgroep die term allang verfoeit....quote:
check. Maar het nummer is om te jankenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:39 schreef r8ality het volgende:
Snel! Lindsey Lohan! TMF! Videoclip! Geil!
Als linksonder een bout gebroken is dan zit het motorblok dus niet prima vast hèquote:Op donderdag 14 april 2005 23:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Motorblok zat nog prima vast, dat de oliedruk weg is bij de demping is geen apk-punt.
Geluid uit, muziek @ pc aan, en kijken maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
check. Maar het nummer is om te janken
Uiers bedoel jequote:Op donderdag 14 april 2005 23:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geluid uit, muziek @ pc aan, en kijken maar.
Iemand al opgevallen dat dat vrouwtje in candyshop met het roze latex thingy aan absurd dikke borsten heeft?
Onzin natuurlijk, want m'n auto is teruggeweest bij vd Laar juist omdat ie ineens zo trilde en belachelijk veel herrie maakte. Bij Renault Janssen zei een monteur alleen na het te horen al dat er waarschijnlijk iets mis was met de motorsteun(en) en bij vd Laar konden ze "niks" ontdekken. Conclusie, bij vd Laar hebben ze gewoon niet de moeite genomen om er even grondig naar te kijken want tijd is geld. Punt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:51 schreef r8ality het volgende:
Ik wil er nog 1 ding over zeggen:
Floris, jij verwacht dat garage van de Laar Renault Janssen is. Dat kan niet, en dat weet je net zo goed als ik. En het feit dat ze daar meteen zien dat het een kapotte motorsteun is, is omdat ze al duizenden Clio's voor hun ogen hebben gehad. Bij van de Laar hebben ze misschien wel nooit een 16V binnengehad (andere motor dan standaard clio's!) Het was ook maar een simpele APK. En daar hoort geen Renault-specifieke check-up bij. En blijkbaar is een kapotte motorsteun geen APK-punt dus. Daarbij kan het zijn dat de andere motorsteun (afgebroken bout) pas kapot is gegaan bij Janssen. En dus (uiteraard) bij van de Laar niet gezien is. En je zult zien, 99 van de 100 auto's maken ze perfect, en net bij Floris gaat er iets mis. Wet van Murphy.
Schluss.
Daar heb je misschien wel een punt. Maar dan zou ik wel graag eerst het verhaal van van der Laar willen horen. En zoals ik al zei, die monteur wist dat wel want die heeft al meer dan 1 Clio (al dan niet 16V) gezien in z'n leven. En schijnbaar is het dus een bekend probleemquote:Op donderdag 14 april 2005 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, want m'n auto is teruggeweest bij vd Laar juist omdat ie ineens zo trilde en belachelijk veel herrie maakte. Bij Renault Janssen zei een monteur alleen na het te horen al dat er waarschijnlijk iets mis was met de motorsteun(en) en bij vd Laar konden ze "niks" ontdekken. Conclusie, bij vd Laar hebben ze gewoon niet de moeite genomen om er even grondig naar te kijken want tijd is geld. Punt.
Weer onzin, want ik denk dat je bij iedere auto wel kan horen dat er ongeveer zoiets mis mee is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel een punt. Maar dan zou ik wel graag eerst het verhaal van van der Laar willen horen. En zoals ik al zei, die monteur wist dat wel want die heeft al meer dan 1 Clio (al dan niet 16V) gezien in z'n leven. En schijnbaar is het dus een bekend probleem.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke euroos.... Als de doelgroep die term allang verfoeit....
Oooooh wacht... jij behoort nog tot de groep fossielen die denkt dat "de jeugd" dat "vet flex" vindt.
Neej, sorry, kmoet je teleurstellen.
puntquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel een punt. Maar dan zou ik wel graag eerst het verhaal van van der Laar willen horen. En zoals ik al zei, die monteur wist dat wel want die heeft al meer dan 1 Clio (al dan niet 16V) gezien in z'n leven. En schijnbaar is het dus een bekend probleem.
Dat was toch tijdens de TMF Awards maar dan niet bij de awards zelf maar op de Erasmus brug ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef r8ality het volgende:
Weer een dieptemijlpunt: Marco Borsato die samen met DJ Triesto "Love comes again" opvoert..
Tiesto is best okeequote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef r8ality het volgende:
Weer een dieptemijlpunt: Marco Borsato die samen met DJ Triesto "Love comes again" opvoert..
Moet jij niet op stap?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:53 schreef febster het volgende:
Ik heb hem met MB nog niet gehoord, maar vond de zang van de engelse meid erg goed bij het nr passen dus zal het van MB wel ruk zijn...
Tiesto ft Kane vond ik een beter nr dan het orgineel van Kane, maar goed, ik ben dan ook niet zo'n Kane fan
Morgenvroeg belangrijk gesprek, en gister al geweest en zaterdag weer, dus voor een keertje niet neequote:
Goeie argumentenquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:25 schreef febster het volgende:
[..]
Morgenvroeg belangrijk gesprek, en gister al geweest en zaterdag weer, dus voor een keertje niet nee
jep, inderdaad een anrme jongen als ie iemand uit vessem zoektquote:Op maandag 11 april 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
ik weet niet of er hier iemand vaak in Valkenswaard uitgaat, maar ik wou deze arme jongen ff onder de aandacht brengen
op zoek naar iemand die je zaterdag in kroeg hebt ontmoet
voor zover jullie het zelf nog niet gelezen hadden, er waren hier toch een aantal Valkenswaarders?
Wat is een muis en wat doet ie?quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:37 schreef Inu het volgende:
Ok... zullen we even gezamelijk mijn school uitlachen? Ik moet een Word-cursus doen! Zo belachelijk![]()
En dan durven ze ook nog gewoon in de cursus-omschrijving een link te plaatsen voor mensen die nog nooit achter een computer hebben gezeten'Wat is een muis en wat doet ie' ...
Owja, ik moet nog dat scart-blokje omruilenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef Partygurl het volgende:
ik ben vrij vandaag, werd wel weer eens tijd..
Moet jij LAN nog?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owja, ik moet nog dat scart-blokje omruilen
en ja, ik heb al een nieuw rooster ingepland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |