Officieus zijn ze dat al weken.....quote:Op maandag 11 april 2005 07:21 schreef Partygurl het volgende:
hehe
Wanneer wordt psv eigenlijk kampioen?
ja idd, Ajaxquote:Op maandag 11 april 2005 07:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Officieus zijn ze dat al weken.....
Maar vóór het weekend van de 30ste als het mee zit.
Ajakkes heeft ons een handje geholpen zondag.
Kan dan iets bescheidener worden als ze komende woensdag Lyon verslaan.quote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef Molluck het volgende:
maar dat wordt een feest in Eindhoven Koninginnenacht/dag en PSV kampioen![]()
Ik hoop het beste maar ik vind dat zo'n klote ploeg.quote:
Was het een grote hamer?quote:Op maandag 11 april 2005 14:41 schreef Inu het volgende:
Zo, ik heb met mijn ubah 1337 skillzz ff een kast in elkaar gezetMet dank aan de aardige bouwvakker die me zijn hamer heeft geleend
Uh-uhquote:
Denk ook wel dat je hier goed mee zitquote:Op maandag 11 april 2005 15:04 schreef Inu het volgende:
Uh-uh*onschuldig gezichtje trekt* NIET *hamer trekt*
(voor zover ik weet is dit wattiej bedoelt BB...
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessemquote:Op maandag 11 april 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
ik weet niet of er hier iemand vaak in Valkenswaard uitgaat, maar ik wou deze arme jongen ff onder de aandacht brengen
op zoek naar iemand die je zaterdag in kroeg hebt ontmoet
voor zover jullie het zelf nog niet gelezen hadden, er waren hier toch een aantal Valkenswaarders?
voor Koninginnedagquote:Op maandag 11 april 2005 15:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessem.
Wel vet:
[afbeelding]
Vessemquote:Op maandag 11 april 2005 15:20 schreef blieblie het volgende:
Nope... ken geen Brigitta's uit Vessem.
Hoezo jullie? Dit is bij mij het eerste dat kapot is sinds jaren en hier kan ik niet eens iets aan doen. Tis gewoon spontaan kapot gegaan. Gebeurd weleens.quote:Op maandag 11 april 2005 15:19 schreef blieblie het volgende:
Wat doen jullie in godsnaam met jullie hardware.
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).quote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
voor Koninginnedag![]()
edit: oh, ik zie net op de site dat ze speciaal daarvoor gemaakt zijn
edit2: wat voor een site is dat? die maken dus geen custom t-shirts, maar ze verkopen allerlei verschillende merken, een soort Large dus...
Ik neem aan dat dat 'merk' Volkomen Kut, de weblog is?
Die van De Generaal is ook wel leuk trouwens, maar ik had er in eerste instantie Michels niet eens in herkend
www.freshcotton.nlquote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).
Hebben vaak wel aparte leuke dingen ipv. de standaard Men @ Work muk.
true, maar de t-shirts van M@W zijn wel van goeie kwaliteit, ik heb een Kultivate shirt (weliswaar met lange mouwen) van ¤55 (dat vind IK dus veel voor een t-shirt) maar die houdt zich wel perfect na 10 keer wassen+strijkenquote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is een webshop die bepaalde merken voert maar ook zelf shirts produceren (zoals die van VK).
Hebben vaak wel aparte leuke dingen ipv. de standaard Men @ Work muk.
Zodat je nog meer kan zuipen!quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Partygurl het volgende:
dus met koninnedag wordt psv kampieon? das kut, 2 feesten in 1, had ze liever allebei apart gehad
55 Euro voor een shirt is redelijk belachelijkquote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
[..]
true, maar de t-shirts van M@W zijn wel van goeie kwaliteit, ik heb een Kultivate shirt (weliswaar met lange mouwen) van ¤55 (dat vind IK dus veel voor een t-shirt) maar die houdt zich wel perfect na 10 keer wassen+strijken
en als je zo'n custom Volkomen Kut t-shirt koopt dan weet je dat niet zeker, maar voor ¤25 ga ik niet zeuren als ie na 3 keer wassen al vaal is
Zal ook nog wel gebeuren!quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Partygurl het volgende:
dus met koninnedag wordt psv kampieon? das kut, 2 feesten in 1, had ze liever allebei apart gehad
quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zal ook nog wel gebeuren!
En anders is het 2 dagen feest want kans zit er dan natuurlijk ook in dat het naar de zondag verzet wordt
tja.. dat wordt dan dubbel zuipen....quote:Op maandag 11 april 2005 11:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja idd, Ajax
maar dat wordt een feest in Eindhoven Koninginnenacht/dag en PSV kampioen![]()
Sissyquote:Op maandag 11 april 2005 19:37 schreef Partygurl het volgende:
heb gelukkig vakantie dan, anders was dat vast en zeker mijn dood geworden
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef Partygurl het volgende:
waffel
Ik ga zaterdag weer es in eindhoven uit
Ja, 55 euro doe ik ook niet elke week hoorquote:Op maandag 11 april 2005 16:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
55 Euro voor een shirt is redelijk belachelijk.
Al helemaal alssie van Kultivate is. Zo geweldig leuk zijn die shirts niet.
Ik heb vorig jaar een Indian Rags shirt gekocht bij M@W voor 45 euro (vond ik ook al behoorlijk slikken) en daar zit nu een klein gaatje in.
Maar persoonlijk vind ik het belangrijker dat een shirt leuk is en goed zit (qua model e.d.) dan dat het geweldig goeie kwaliteit is. Mijn shirts gaan in het algemeen een jaartje mee en dan koop ik weer nieuwe. Shirts van de M@W, Jack & Jones of Rambam zie je op een dag/avond stadten/stappen in tienvoud voorbij komen. De originaliteit daarin is VAAK (let wel, vaak, niet altijd) ver te zoeken. Beetje jammer imho.
Doe mij maar internetshirts.
(Overigens zijn de Freshcotton shirts van een best goeie kwaliteit. T enige vervelende is dat je de maat moet gokken
).
www.oranjedegekste.nl maar die is dus nog niet geupdatequote:Op maandag 11 april 2005 21:06 schreef ArTiC het volgende:
Zijn er al leuke dingen gepland voor koninginnenacht/dag?
Marco V si teh pwnage!quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef ArTiC het volgende:
Marco V
ik had het over leuke dingen he...
Behalve als het regent, en behalve als het mooi weer is, want dan is het loei druk daarquote:Op maandag 11 april 2005 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Voor de 4e keer op rij organiseren Santiago de Cuba en café De Kram op het Stratumseind, Oranjepop.
Net als voorgaande jaren wordt het een groots spektakel zowel binnen als buiten.
Op koninginnenacht v.a. 20:00 uur brengen diverse deejays, pop, latin, rock, dance, soul en disco toppers in open air.
Ik moet gewoon op stratum zijn dus
zoals vorig jaar koninginnenacht dus...druk!quote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef febster het volgende:
[..]
Behalve als het regent, en behalve als het mooi weer is, want dan is het loei druk daar
Wie het grote niet eert, is het kleine niet weert.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:37 schreef FlowDesign het volgende:
Amsterdam? Ben je gek ofzo? Dat is wel de laatste plaats waar ik met Koninginnedag heen zou gaan. Veel te massaal enzo
Hal in Bottrop is leuk!! En als je alleen 's avonds gaat is het niet zo druk! (maar wel veel ijs)quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef Blueman het volgende:
Zondag weer een boarden
Keer dat halletje in Bottrop checken of dat wat is aangezien we niet even een weekendje weg kunnen..
Veel ijs is klote.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef Big_M het volgende:
Hal in Bottrop is leuk!! En als je alleen 's avonds gaat is het niet zo druk! (maar wel veel ijs)
Ja klopt.. veel ijs, en vooral in die bocht... ga je op zaterdag of zondag?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Veel ijs is klote.
Drukte op zondag is toch altijd klote, maarja gaan met groep van rond de 20 man (bijeenkomst na onze skivakantie van 2 maanden geleden)
Den Haag? Is dat gezellig daar?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:52 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Ik ga waarschijnlijk naar Den Haag voor Koninginnenach
hmm ok.. TE druk dus... Heb dat in Amsterdam toen wel gezien met die rellen.. Ik was toen al nuchter toen we thuis waren, via Hilversum, Utrecht naar Eindhoven, en heeeel lang wachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:56 schreef Inu het volgende:
Dat het is originele KoninginnenachDat is wat Amsterdam op Koninginnedag is....
Gelukkig vinden wij het wel leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 02:02 schreef FlowDesign het volgende:
TiëstoEn hoeveel geld heb je daar aan verspild?
Das wel koel... Ben je daar dan ook met Koninginnedag?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:52 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Ik ga waarschijnlijk naar Den Haag voor Koninginnenach
Zondagquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:35 schreef Big_M het volgende:
[..]
Ja klopt.. veel ijs, en vooral in die bocht... ga je op zaterdag of zondag?
ok dan.. kun je niet te lang blijven zuipen.. Of je moet maandag vrij hebben..quote:
Denket wel, alleen kdenk dak dan slaapquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das wel koel... Ben je daar dan ook met Koninginnedag?
Kan je Beatrix spotten.
Lekker naar de marktquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Denket wel, alleen kdenk dak dan slaapOf ik ga gewoon in 1 keer door en dan neem ik de ochtendtrein naar Utrecht fso
Ik is maandag vrij dus dat komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:27 schreef Big_M het volgende:
[..]
ok dan.. kun je niet te lang blijven zuipen.. Of je moet maandag vrij hebben..
Dat "kroegje" is daar op zaterdag wel heeeel gezellig![]()
Nobody knowsquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
Wie ben je eigenlijk? * Inu heeft weer eens iets gemist
Hmm weinig gemist.. Ik zit niet zo vaak op het forum.. maar verveel me vandaag enorm.. en dat zal nog wel tot 1 mei duren denk ik.. En zag het Eindhoven topic..quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:01 schreef Inu het volgende:
Wie ben je eigenlijk? * Inu heeft weer eens iets gemist
Goed bezig! lekker ff doorzakken daarquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik is maandag vrij dus dat komt goed
Wat is er 1 mei dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:44 schreef Big_M het volgende:
[..]
Hmm weinig gemist.. Ik zit niet zo vaak op het forum.. maar verveel me vandaag enorm.. en dat zal nog wel tot 1 mei duren denk ik.. En zag het Eindhoven topic..
Dus nee, je hebt niks gemist.. Ik wel geloof ik.. ongeveer 736 topics over en door Eindhovenaren![]()
Mijn Torrents gaan wel snelquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:53 schreef blieblie het volgende:
nog 3 dagen, 4 uur en 28 minuten. Dan heb ik mijn Torrent binnen.
Keb em alleen nu nodig.
5 of 10 MB zal de limiet zijn per mailtje denk ik. Zal dus wel aankomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:07 schreef Blueman het volgende:
Hoeveel MB kun je met een chello account ontvangen in je mailbox?
Heb net iemand een bestand van 4 MB gestuurd maar weet niet of hij dat wel ontvangen kan
Ohhh dan...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:15 schreef FlowDesign het volgende:
5 of 10 MB zal de limiet zijn per mailtje denk ik. Zal dus wel aankomen.
1 mei heb ik een nieuwe baan, en voor mijn oude baas hoef ik niet meer te werken.. anders zou ik iedere dag naar Den Haag moeten, omdat ze geen project voor een maand hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat is er 1 mei dan?
En woon je wel in de buurt van Eindhoven dan?
Schijnt een matige film te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben met DC++ Be Cool aan het downloaden maar dat schiet ook niet op
ok.. en wat wil je dan...quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Inu het volgende:
ik wil iets en dat kan niet en dat vind ik niet leujk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |