abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26142307
Ik heb geen idee waar je dit onderwerp zou moeten posten, maar probeer het toch maar hier.(anders schoppen de modjes dit wel naar het juiste topic)

Het volgende is het geval. Een maat van me die is al tijden helemaal gek van een meisje, maar hij is er eigenlijk nooit heen durven stappen. Nu heeft die toch aan het eind van de avond op zaterdag avond in de kroeg met haar staan praten. Verder telefoonnummers uitgewisseld maar nu heeft die slimme vogel dat telefoonnummer in zijn broek laten zitten en zijn broek de wasmaschine ingemikt.
Hij baalt hier gruwelijk van, want hij had afgesproken haar te bellen om nog een keer af te spreken (aangezien ze niet vaak die die kroeg is). Dus hij heeft het hele weekend een beetje met zijn ziel onder zijn arm rondgelopen omdat hij ervan baalt, omdat hij denkt dat hij het nu wel kan vergeten als die niet belt.
Nu zat ik me te bedenken om eens te kijken of je via internet nu echt alles kan achterhalen....Hier zitten veel mensen...en wie weet iemand die haar kent, om misshien emailadres of wat dan ook te kunnen achterhalen, want dan kan ik die maat van mij een leuke verrassing bezorgen ;-)....Niet geschoten is altijd mis...en aangezien mijn maat gisteren zijn klep niet kon houden over haar, weet ik ongeveer een beschrijving van haar.

Haar naam is Brigitta (denk tussen de 22 en 26 jaar oud), Lang blond krullend haar, Klein meisje(schat zo'n 1,70m), ze komt uit Vessem (studeerd in Eindhoven), Ze was samen met een vriendin uit Wintelre (naam weet ik niet). Ze waren in een Blauwe Fiat Punto. Mijn maat had haar dus ontmoet aan het einde van de avond in de "old dutch" in Valkenswaard.

Dus alle detectives onder ons.....succes
En wie weet kan ik die maat van mij een leuke dag bezorgen..
pi_26142559
Zij kan hem toch ook bellen, aangezien zij zijn telefoonnummer heeft?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26142694
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, dat bedacht ik me ook wel, maar het zal dan wel meer van hem uitgaan, misschien heeft zij er wel geen zin in.

Ben net ff wezen zoeken maar kon zo snel niets vinden.

Heeft die universiteit geen studentendatabase ofzo? Ik kon het zo snel niet vinden iig.
  maandag 11 april 2005 @ 11:17:52 #4
42741 Decoy
Have you met my girlfriend Bob
pi_26142969
'Had ie nu maar een lamineer machine, nu 19,95 bij de Bruna'
"Never interrupt your enemy when he is making a mistake. - Napoleon Bonaparte."
pi_26142990
beschrijving zou me vriendin kunnen zijn
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_26143033
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:06 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ja, dat bedacht ik me ook wel, maar het zal dan wel meer van hem uitgaan, misschien heeft zij er wel geen zin in.

Ben net ff wezen zoeken maar kon zo snel niets vinden.

Heeft die universiteit geen studentendatabase ofzo? Ik kon het zo snel niet vinden iig.
Als ze er geen zin in heeft, dan hoef je d'r sowieso niet te vinden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26143036
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
sorry ff verkeerd omschreven dan.... hij had haar telefoonnummer gekregen...en hij de zijne niet aan haar gegeven. Ze had gezegd: bel me maar een keer om nog eens wat af te spreken.

Anders was het inderdaad alleen afwachten geweest op haar telefoontje of smsje
pi_26143055
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:17 schreef Decoy het volgende:
'Had ie nu maar een lamineer machine, nu 19,95 bij de Bruna'
ja heb je helaas niks aan in de kroeg
pi_26143075
maybe staat ze op 1 van de foto's die gemaakt zijn die avond in de "old dutch"

http://www.kroegenweb.nl/fotoboek.php?kroegnummer=10236&wat=showonderwerp&onderwerp=14041

suc6 ermee iedergeval
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_26143078
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:19 schreef stribe het volgende:
Das toevallig dan? heb je geen foto....dan kan ik het met zekerheid zeggen ;-)
pi_26143111
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:22 schreef Vodka_Lime het volgende:
maybe staat ze op 1 van de foto's die gemaakt zijn die avond in de "old dutch"

http://www.kroegenweb.nl/fotoboek.php?kroegnummer=10236&wat=showonderwerp&onderwerp=14041

suc6 ermee iedergeval
had die maat van me gisteren ook al op zitten kijken... en ook op www.eetcafeolddutch.nl Maar helaas,....
pi_26143377
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:19 schreef stribe het volgende:
Misschien was het d'r, de slet!
pi_26143469
Je weet niet in welke gelegenheden ze nog meer uitgaat?
pi_26143547
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je weet niet in welke gelegenheden ze nog meer uitgaat?
Nee...helaas niet...want als we haar zien.....dan is ze daar...maar dus tijden wel...en dan tijden weer niet
pi_26144246
quote:
Op maandag 11 april 2005 11:36 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Misschien was het d'r, de slet!
dat zullen we pas zeker weten als er een foto komt ;-)
pi_26144543
Tsja ik hoop dat dit mij nooit overkomt...maar ik zet altijd een nummer gelijk in m'n telefoon, heb je toch een geringere kans om het kwijt te raken.

Maarja...als je het netjes brengt komende zaterdag dan moet het goedkomen toch? Niet zeggen dat je broek in de was zat natuurlijk
pi_26144776
ik was maar wat aan het lullen, ik woon wel in de buurt van Maarheeze maar ken niemand die zo heet.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_26145112
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
Tsja ik hoop dat dit mij nooit overkomt...maar ik zet altijd een nummer gelijk in m'n telefoon, heb je toch een geringere kans om het kwijt te raken.

Maarja...als je het netjes brengt komende zaterdag dan moet het goedkomen toch? Niet zeggen dat je broek in de was zat natuurlijk
hehe en ja daarom baalt die ook zo...normaal heeft hij telefoon ook bij maar was deze vergeten deze avond...dus ja geluk bij een ongeluk zeg maar

En ja...ik hoop voor hem dat ze er zaterdag is...want ja ze is er niet altijd iedere week
pi_26145141
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:39 schreef stribe het volgende:
ik was maar wat aan het lullen, ik woon wel in de buurt van Maarheeze maar ken niemand die zo heet.
wie heeft het over Maarheeze? Ik had het over Vessem...ligt toch naar mijn mening een heel andere richting uit
  maandag 11 april 2005 @ 12:57:11 #20
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26145143
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:47 schreef pilske01 het volgende:
Een maat van me...
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_26145836
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:57 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.
Er zijn altijd mensen die verhalen van andere in twijfel trekken helaas....En ja heb al een lief vriendinnetje....dus dit verhaal gaat echt over mijn maat
pi_26145909
nummer toch maar weggehaald

[ Bericht 84% gewijzigd door BobRooney op 11-04-2005 13:45:09 ]
pi_26145977
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:33 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die verhalen van andere in twijfel trekken helaas....En ja heb al een lief vriendinnetje....dus dit verhaal gaat echt over mijn maat
Nou, vooruit dan maar.
pi_26145992
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef BobRooney het volgende:
Die ken ik, das een goeie vriendin van me.... ik heb haar 06

###NR OOK WEGGEHAALD#### staat alleen nu uit..maar bellen zou ik zeggen
en hoe weet jij dat zo zeker....want volgens jouy profiel kom jij uit Wormer...enja ook dat ligt een "stukje" van Vessem af.....
en weet niet of modjes het goedkeuren dat je zomaar hier ff 06 nummer neerzet...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2005 13:49:02 ]
pi_26146021
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:41 schreef pilske01 het volgende:

[..]

en hoe weet jij dat zo zeker
de omschrijving, het is haar precies...ze is 23 trouwens, ik probeer haar net te bellen voor je ..maar telefoon stond uit, dus bel nu zelf maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')