http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/milieulobby_wil.htmlquote:Milieulobby wil Top Gear bannen
Britse milieuactivisten willen Top Gear, het enige tv-programma dat er toe doet, zo snel mogelijk verbieden en vervangen door een programma waar verstandig rijgedrag en zuinige auto's centraal staan. De Britse groep transport2000 zegt dat een publieke zender als de BCC Top Gear niet hoort uit te zenden: het programma is veel te leuk. Een woordvoerder van de BBC noemde TopGear het meest populaire programma, dat de medewerkers altijd veilig rijden en dat alle autotesten met snelle auto's niet op de snelweg plaats vinden. De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.
quote:De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.
Hebben ze de betreffende boom weer beter geknuffeld?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk met botsingen ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Iedere auto zijn eigen kerncentrale, dan heb je ook geen uitlaatgassen meer![]()
Eindelijk ratten die mijn grote hond aankunnenquote:
Ik denk niet dat ze de boom beter hoeven te knuffelen, de auto daarintegen zal wel helemaal aan gort zijn, anders heeft ie toch echt te zacht gereden (fuel economyquote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef chibibo het volgende:
Hebben ze de betreffende boom weer beter geknuffeld?
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef Monidique het volgende:
Dat is een leuk programma, maar inderdaad, als milieuactivisten van mening zijn dat het verboden moet worden, dan vind ik dat ook.
Dat is een leuk programma, maar inderdaad, als milieuactivisten van mening zijn dat het verboden moet worden, dan vind ik dat ook.
heb jij geen eigen meningquote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef Monidique het volgende:
Nou vind ik dat ook onnodig...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Chris_Redfield het volgende:
[De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.]
Precies. En anders steekt een tegenhanger wel weer een moskee in de fik. Zo krijgt iedereen aandacht.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Klonk het volgende:
ach net als de nederlandse boomknuffelaars hebben de engelse collega's ook af en toe wat aandachts tekort, dan roepen ze iets wazigs wat de aandacht trekt en dan weet iedereen weer dat ze bestaan, en dan zakt het vanzelf weer weg.
Ik ben blij dat je zelf ook een mening hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef Monidique het volgende:
Om maar te zwijgen wat die achterlijke auto-lobby allemaal tegenhoudtquote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/milieulobby_wil.html
Die smerige autohatende kut hippie's draven nu toch wel erg door. [afbeelding]
Zo achterlijk zullen ze heus niet zijn....ik durf er zelfs op te wedden dat 90% van die linkse boomknuffelaars fors hoger is opgeleid dan jij.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:41 schreef Virus.NL het volgende:
Stelletje achterlijke linkse boomknuffelaars, NIET aan mijn favoriete programma komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |