http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/milieulobby_wil.htmlquote:Milieulobby wil Top Gear bannen
Britse milieuactivisten willen Top Gear, het enige tv-programma dat er toe doet, zo snel mogelijk verbieden en vervangen door een programma waar verstandig rijgedrag en zuinige auto's centraal staan. De Britse groep transport2000 zegt dat een publieke zender als de BCC Top Gear niet hoort uit te zenden: het programma is veel te leuk. Een woordvoerder van de BBC noemde TopGear het meest populaire programma, dat de medewerkers altijd veilig rijden en dat alle autotesten met snelle auto's niet op de snelweg plaats vinden. De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.
quote:De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.
Hebben ze de betreffende boom weer beter geknuffeld?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Leuk met botsingen ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Iedere auto zijn eigen kerncentrale, dan heb je ook geen uitlaatgassen meer![]()
Eindelijk ratten die mijn grote hond aankunnenquote:
Ik denk niet dat ze de boom beter hoeven te knuffelen, de auto daarintegen zal wel helemaal aan gort zijn, anders heeft ie toch echt te zacht gereden (fuel economyquote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef chibibo het volgende:
Hebben ze de betreffende boom weer beter geknuffeld?
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef Monidique het volgende:
Dat is een leuk programma, maar inderdaad, als milieuactivisten van mening zijn dat het verboden moet worden, dan vind ik dat ook.
Dat is een leuk programma, maar inderdaad, als milieuactivisten van mening zijn dat het verboden moet worden, dan vind ik dat ook.
heb jij geen eigen meningquote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef Monidique het volgende:
Nou vind ik dat ook onnodig...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Chris_Redfield het volgende:
[De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.]
Precies. En anders steekt een tegenhanger wel weer een moskee in de fik. Zo krijgt iedereen aandacht.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Klonk het volgende:
ach net als de nederlandse boomknuffelaars hebben de engelse collega's ook af en toe wat aandachts tekort, dan roepen ze iets wazigs wat de aandacht trekt en dan weet iedereen weer dat ze bestaan, en dan zakt het vanzelf weer weg.
Ik ben blij dat je zelf ook een mening hebt.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef Monidique het volgende:
Om maar te zwijgen wat die achterlijke auto-lobby allemaal tegenhoudtquote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/milieulobby_wil.html
Die smerige autohatende kut hippie's draven nu toch wel erg door. [afbeelding]
Zo achterlijk zullen ze heus niet zijn....ik durf er zelfs op te wedden dat 90% van die linkse boomknuffelaars fors hoger is opgeleid dan jij.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:41 schreef Virus.NL het volgende:
Stelletje achterlijke linkse boomknuffelaars, NIET aan mijn favoriete programma komen![]()
En hier nog éénquote:Op donderdag 14 april 2005 21:24 schreef Verbal het volgende:
Maar deze linkse kuthippie vindt TG wèl een van de beste tv-programma's
V.
Rustig maar...shhh hier neem een slok benzinequote:Op donderdag 14 april 2005 21:43 schreef Classic-PC het volgende:
Linkse kut hippie's kunnen ze nou gvd 1 keer hun smoel houden over auto's die ze nooit kunnen krijgen ? Als ik in m'n bezine verslindende Amerikaan wil racen moet ik datr zelf weten ik betaal de benzine zij niet. Als ik er een zie oversteken ....
quote:De milieugasten waren met name geschokt toen Clarckson met opzet een boom aanreed om de stevigheid van een auto aan te tonen.
Peace , manquote:Op donderdag 14 april 2005 21:43 schreef Classic-PC het volgende:
Linkse kut hippie's kunnen ze nou gvd 1 keer hun smoel houden over auto's die ze nooit kunnen krijgen ? Als ik in m'n bezine verslindende Amerikaan wil racen moet ik datr zelf weten ik betaal de benzine zij niet. Als ik er een zie oversteken ....
Wat een mongolen die lui van rtl5 inderdaad...quote:Op donderdag 14 april 2005 21:47 schreef Giem het volgende:
Neeeee!! Boomknuffelaars blijf van mijn programma af.. Tis het enige echt leuke autoprogramma. Veel beter dan de rtl 5 flutzooi
[..]
![]()
![]()
![]()
Het verschil? Nederlandse programma's worden volledig betaald door de sponsoring van de importeurs en worden voor een fractie van wat Top Gear kost gemaakt.quote:
BHFH???quote:Op donderdag 14 april 2005 21:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Zo achterlijk zullen ze heus niet zijn....ik durf er zelfs op te wedden dat 90% van die linkse boomknuffelaars fors hoger is opgeleid dan jij.
Wat leidt tot wat ik zei.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschil? Nederlandse programma's worden volledig betaald door de sponsoring van de importeurs en worden voor een fractie van wat Top Gear kost gemaakt.
Hoe weet jij dat? Sterker, wat is je bron?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:52 schreef abraham het volgende:
Het persbericht is waarschijnlijk door TopGear zelf geschreven wegens de start van het nieuwe seizoen.
"I am a driving God!"quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef -erwin- het volgende:Top Gear is ok. Ohhhhhhhhh Noooooooo. Come oooooooooon. This car is horrible!!
Hmmz volgens mij is het dan eerder een publiciteitsstunt van die 'Transport 2000' groep. Hier haal je het nieuws mee tenslotte.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:52 schreef abraham het volgende:
Het persbericht is waarschijnlijk door TopGear zelf geschreven wegens de start van het nieuwe seizoen.
En nog een stukje: What would a 'sensible' driving show be like?quote:
'Petrolheads' under attack
Environmental campaigners have called for the BBC's Top Gear programme to be scrapped as they claim it promotes irresponsible driving. But how fair is this criticism?
For many motoring enthusiasts it is among the highlights of the television week.
But, with its irreverent style and penchant for high-speed stunts, Top Gear attracts fans and critics in equal measure.
Now the BBC Two programme has come under fire from the Transport 2000 pressure group, which has called for it to be taken off the air and replaced with a show that promotes "sensible driving in sensible vehicles".
Top Gear is no stranger to controversy.
Last year the programme took a 4x4 vehicle up Ben Tongue mountain in Scotland, reportedly churning up heather and sensitive peat on the way, and causing substantial ecological damage. The programme denies these allegations.
A few months earlier the BBC was forced to apologise after the programme's team tested the durability of a truck by ramming it into a 30-year-old chestnut tree, infuriating locals in the Somerset village of Churchill.
Transport 2000, which is committed to reducing the environmental and social effects of transport, argues that Top Gear falls short in its responsibility to educate viewers and acknowledge the interests of women drivers.
"We want to see Top Gear taken off the screens," says Steve Hounsham, of Transport 2000
verder > BBC
Ik hoor het hem zo zeggen. Engels accent is coolquote:
quote:Meanwhile, controversy about the programme has spilled over into the pages of the Daily Telegraph, with one reader partly blaming the show's chief presenter, Jeremy Clarkson, for the company's troubles, because of his derisive reviews of Rover cars.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef Murray het volgende:
Maar van die boom kan ik me wel voorstelling dat niet iedereen daar blij mee is.
eugh ja.quote:
the programme's team tested the durability of a truck by ramming it into a 30-year-old chestnut tree, infuriating locals in the Somerset village of Churchill.
en ja hoor, gaan we in een topic over Top Gear het weer over rechts extremistische jongeren hebben....quote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. En anders steekt een tegenhanger wel weer een moskee in de fik. Zo krijgt iedereen aandacht.
V.
Alsof iemand Transport2000 serieus neemtquote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/milieulobby_wil.html
Die smerige autohatende kut hippie's draven nu toch wel erg door. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |