abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2005 @ 00:33:02 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26137654
Het werkt zo:

Ga naar http://babelfish.altavista.com/ en gooi er een engelse zin in. Laat deze dan vertalen naar het nederlands en deel het resultaat met je mede-FOKkers!

TS begint:

A rocker listens to rock and roll
quote:
Babelfish zegt:
Een tuimelschakelaar luistert aan rots en broodje
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 00:33:36 #2
47213 ArmaniMania
pi_26137662
ich bin so geil...

babelfish: sfsfd sdf sdfsdf sdf
pi_26137688
All your base are belong to us.
quote:
Babilfish: Al uw basis is behoort tot ons.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26137699
In English:
Hi I find everyone lief!
Voices tell me I'm the shit.
pi_26137716
Get ticket info for traveling in Holland here. For U.S. and Canadian customers
only.
quote:
Babelfish: Krijg kaartjesinfo voor hier het reizen in Holland. Voor de Canadese slechts klanten van de V.S. en.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 11 april 2005 @ 00:37:16 #6
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26137717
quote:
zijn airgitaar was kapot.

Babel Fish in English:
to be air jet ear was
Oh kut, het moet andersom
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 11 april 2005 @ 00:40:14 #7
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26137770
A hot girl in a small string
Dankzij Babelfish:
Een heet meisje in een klein koord.

en pssst, ja ik weet dat het 'thong' is.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 11 april 2005 @ 00:40:32 #8
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_26137778
- MisterICE has a big dick
- MisterICE heeft grote dick

bijna goed
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_26137817
Dit is een kut topic!
quote:
This is a kut topic!
  maandag 11 april 2005 @ 01:00:06 #10
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_26138077
Even een erg matig mopje getransformeerd.

Nederlands:
quote:
Blond publiek

Bij een spelprogramma met Ron Brandsteder staat een blondje in de finale. In de zaal zitten ook allemaal blondjes. Ron: "Nou, voor de 14 daagse reis naar Hawaï moet je één vraag beantwoorden:"Wat is 9+6?"
Blondje :"Nou, even denken. Uhm, nou eh, ik heb maar tien vingers en eh, nou ik zeg 14."
Ron:"Bijna!
Alle blonde dames in de zaal roepen: Geef haar nog een kans!"
Ron: "Oké oké." Dus de blondine weer nadenken.
Na 5 minuten zegt ze: "16!" Ron: "Bijna! Bijna!"
En alle blonde dames in de zaal roepen weer: "Geef haar nog een kans!"
Ron, die er niet tegenin wil gaan, zegt weer: "Oké."
Na een half uur springt de blonde finaliste overeind en schreeuwt: "15!" Ron, blij dat ze eindelijk het goede antwoord heeft, wil haar feliciteren met het winnen van de reis, maar alle blonde dames in de zaal, roepen keihard: "Geef haar nog een kans!!"
Engels:
quote:
Fair public

at a game programme with Ron Brandsteder stands a blondje in the final. In the room also all blondjes sit. Ron: "nou, for 14 the daagse travel to Hawaï you one must question beantwoorden:"Wat are 9+6?" Blondje, just as thinks:"Nou. Uhm, nou, I have eh but ten fingers and eh, nou I say 14 Ron:"Bijna! All blonde calls ladies in the room: Give its still a chance! Ron: "Oké oké." Therefore the blondine reflects. After 5 minutes she says: "16!" Ron: Almost! Almost! And all blonde calls ladies in the room: "give its still a chance!" Ron, which do not want go there tegenin, say: "Oké." After a half hour the blonde jumps finaliste intact and shouts: "15!" Ron, gladly that she has at last the good answer, want congratulate its with winning travel, but all blonde, calls ladies in the room rockly-hard: Its still a chance gives!!"
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  maandag 11 april 2005 @ 09:58:37 #11
96076 davetje
wees ruig, lees de bobo
pi_26141317
Engels:
Boxing day (2 kerstdag)
Nederlands:
In dozen doen dag
  maandag 11 april 2005 @ 10:05:07 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26141446
I would like to order sixteen bottles of beer.
quote:
Ik zou tot zestien flessen bier willen opdracht geven.
  maandag 11 april 2005 @ 10:05:16 #13
106266 Reloaded
Het jeukt je wel!
pi_26141451
Engels:
quote:
I´m walking the dog
Nederlands:
quote:
ik loop de hond
Laat die shit een les zijn
pi_26141553
yo nigger what's up
quote:
yo neger wat omhoog is
  maandag 11 april 2005 @ 10:11:39 #15
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_26141564
Weet je wat, dachten ze bij www.allbootdisks.com, we gooien gewoon de hele site door Babelfish, dan hebben we ook meteen een hoop extra talen. Dat levert, onder andere, het volgende op:
quote:
Zou ik om mijn te bevestigen moeten proberen computer als het niet gebroken is?

Absoluut niet! Gelieve te raken het niet, als het fijn verlof het alleen werkt!
http://www.allbootdisks.com/Languages/nl/faq.html
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 11 april 2005 @ 10:11:52 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
  maandag 11 april 2005 @ 10:12:04 #17
106266 Reloaded
Het jeukt je wel!
pi_26141575
  maandag 11 april 2005 @ 10:23:39 #18
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26141831
quote:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
---->
quote:
I weet leuke (moderate) joke if you are on a cheap goods market. It goes this way.

You run to a table mat where such a prospectless character sits sell spullen for a half euro

Your gooi 50 eurocents to that male and buys a picture for that money.

Then lay you the picture on the ground and starts there rockly-hard stamp!!!!

hehehe. Gozer entirely freaks out of course (my picture what does you?)

you this way of yes him has nevertheless bought he! hehehehe
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 11 april 2005 @ 10:28:10 #19
106266 Reloaded
Het jeukt je wel!
pi_26141915
quote:
my picture what does you?
Hi-kneiter-larisch
  maandag 11 april 2005 @ 10:35:43 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26142068
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef Bupatih het volgende:

[..]

---->
[..]
[KNE]-Mod
  maandag 11 april 2005 @ 10:46:11 #21
48233 Auticia
warriorette
pi_26142285
quote:
I was only about eleven when this happened. We were living in a big block of flats with a central courtyard. All the bedroom windows opened onto this court, and sometimes in the middle of the night,in that building it sounded like a mass orgy.
I may have only been eleven, but no-one had to tell me what all that moaning and yelling was about.
I'd lie there mesmerised, listening to the first couple. Invariably, they'd wake up other couples,
and like some kind of chain reaction, within minutes the whole building was fucking.
I mean, have you ever heard other people fucking, and really enjoying it?
It's a marvellous sound. Not like in the movies, but when it's real.
It's such a happy, exciting sound.
quote:

Ik was slechts ongeveer elf toen dit gebeurde. Wij leefden in een groot flatgebouw met een centrale binnenplaats. Alle slaapkamervensters die op dit hof, en soms in het midden van de nacht, worden geopend in zoverre dat bouwend het als massaorgy klonk. Ik kan slechts elf geweest zijn, maar niemand moest me vertellen wat alles ongeveer wat het jammeren en het schreeuwen waren. I'd ligt daar fascineerde, luisterend aan het eerste paar. Onveranderlijk, they'd kielzog omhoog fucking andere paren, en zoals één of ander soort kettingreactie, binnen minuten het gehele gebouw. Ik bedoelt u ooit andere mensen fucking, en werkelijk, gehoord genietend van het? Het is een prachtig geluid. Niet als in movies, maar wanneer het echt is. Het is een dergelijk gelukkig, opwindend geluid.
I bet you are flying inside.
  maandag 11 april 2005 @ 10:55:49 #22
80107 Krisso
You all dont see
pi_26142472
alright motherfucker dance and drop

vertaling:
motherfucker in orde dans en daal
Who needs society anyway, when we can create better things for the world instead of greed
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=80107
  FOK!fotograaf maandag 11 april 2005 @ 10:57:01 #23
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_26142502
Nederlands naar engels:
quote:
Fok! Huisregels
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.

Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag is dat een uitzonderings regel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.

Wie zijn de modjes.

De officiele modjes zijn op het moment van schrijven :
Knut
Dirkh
Ruis
Havoc

Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.

Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.

Vr. Gr.

"wij"
<=====>
quote:
vertaald door bablefish
The house rules are summarise in fact in 1 rule:
Much pleasure, but do normally.

There are further as much as a couple things which is easy
1) some know ranges can, which to exist already. Beginning no new range.
2) Mud cannot.
3) Postopkrikken cannot.
4) Cannot everyone just as much here in nonsense. If there someone else something can more that an exception rule. Do not will try the same be possible.

Who are the modjes.

The officiele modjes are at the moment of letter:
Knut
Dirkh
Noise
Havoc

These people stipulate in the first place what there all can and can. There are there still more such as the admins where you must go simply not against in. Our way or the highway.

But we are always open for discussion. To the topiclijst FB topic always hang. If you cannot it find in our opinion can you to try obtain tale there. There mails not yet say that you topic open.

Vr. gr.

"we"
  maandag 11 april 2005 @ 11:22:00 #24
77130 star_gazer
pi_26143054
"try to obtain tale"
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 11 april 2005 @ 12:01:09 #25
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26143973
quote:
Op maandag 11 april 2005 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
All your base are belong to us.

[..]

''Mijn sig: I want to start by saying something nice about President Bush. Of all the presidents we've had with the last name of Bush, his economic plan ranks in the top two"-John Kerry

Babelfish: "Ik wil beginnen door iets te zeggen aardig over President Bush. Van alle voorzitters die wij met de laatste naam van Struik, zijn economische planrangen in hoogste twee hebben gehad"
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_26144487
In het begin schiep God de hemel en de aarde. De aarde was woest en leeg; duisternis lag over de diepte, en de Geest van God zweefde over de wateren.
Toen sprak God: 'Er moet licht zijn!' En er was licht. En God zag dat het licht goed was. God scheidde het licht van de duisternis; het licht noemde God dag, en de duisternis noemde Hij nacht. Het werd avond en het werd ochtend; dat was de eerste dag.

In the beginning god created the sky and the ground. The ground was savagely and; darkness lay concerning the depth, and the spirit of god floated concerning the wateren. Then god spoke: Must be ' there light!' And there was slightly. And god saw that it was light well. God separated it slightly of darkness; light god called day, and darkness called he night. It evening became and it became morning; that the first day was.

(Vreemd ook, als je het woord "leeg" laat vertalen, dan laat hij gewoon een lege plek in je tekst, bizar hé?)
pi_26144943
Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. Na een wilde avond,behoorlijk onder invloed van alcohol,keren ze huiswaarts en moeten onderweg een plasje doen.
Toevallig stoppen ze voor een kerkhof en doen beide hun plasje. Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun feestzaal mee af te vegen, en daarom neemt de ene gewoon haar slip, die ze daarna wegsmijt. De andere neemt het lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een grafzerk.
De volgende ochtend bellen de echtgenoten elkaar. De eerste zegt tegen de tweede: volgens mij hebben onze vrouwen zich gisteravond goed vermaakt, de mijne kwam zonder slip thuis.
Och, dat valt nog mee, de mijne kwam thuis met een lint in haar reet: "We zullen je nooit vergeten".

Two girlfriends decide will step an evening without their men. After wild an evening, considerably under the influence of alcohol, they turn homeward and must underway plasje do. Occasional stopping them for a church court and doing both their plasje. They do not find immediately something to wipe off their room, and for this reason take the one ordinary its slip, which them throws away afterwards. The other take the ribbon of a flower aureole which she finds occasional on a grafzerk. The next morning to ring the spouses each other. The first says against the Second: according to me our women have amused themselves yesterday evening well, mijne came home without slip. Och, which still turn out better than expected, mijne came at home with a ribbon in its reet: "we will forget your never".

... they must plasje do...
  maandag 11 april 2005 @ 13:04:47 #28
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_26145267
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:47 schreef Klemvast het volgende:
De eerste zegt tegen de tweede: volgens mij hebben onze vrouwen zich gisteravond goed vermaakt, de mijne kwam zonder slip thuis.
Och, dat valt nog mee, de mijne kwam thuis met een lint in haar reet: "We zullen je nooit vergeten! De Jongens van de brandweer."

... they must plasje do...
Hoe droog
Mopje even aangevuld
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_26146512
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:04 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hoe droog
Mopje even aangevuld
Oh ja:

De jongens van de brandweer
=
The boys of the brandweer

de brandweerjongens
=
the fire boys

Nou ja...
  maandag 11 april 2005 @ 14:11:57 #30
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26146669
it's raining cats and dogs: het is regenende katten en honden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26148562
I'll be back:
quote:
Ik zal achter zijn
  maandag 11 april 2005 @ 16:06:14 #32
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26149423
LOL
patat ftw :)
pi_26149486
President bush
quote:
De struik van de voorzitter
aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
  maandag 11 april 2005 @ 16:11:51 #34
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_26149554
Don't mess with me, mate.
quote:
Babelfish zegt:
Knoei niet met me, koppelen.
pi_26150441
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:09 schreef Fork5 het volgende:
President bush
[..]
Heeft die babelfish eigenlijk AI of zo, want bij mij vertaalt hij "president Bush" gewoon als "president Bush".
pi_26150701
Lick my ass
=
Lik mijn ezel
pi_26187039
Schopje onder leuk topic:
quote:
schopje under nice topic
Oftewel, komaan mensen!
pi_26187102
Ik wil u aan me luisteren. Ik ga dit opnieuw zeggen. Ik had geen seksuele relaties met die vrouw, Misser Lewinsky. Ik nooit vertelde om het even wie om, niet enig tijd-nooit te liggen. Deze beweringen zijn vals. En ik moet aan het werk voor de Amerikaanse mensen teruggaan

pi_26187113
De Engelse toespraak Wouter Bos van het versiecongres Mrt 14..2005 DE TOESPRAAK VAN HET CONGRES DOOR WOUTER BOS OP 29 JANUARI 2005 (Controle tegen Levering) Mede partijleden, collega's: beste vrienden: Het is twee jaar geweest aangezien ik het congres PvdA voor het eerst richtte. Ik was net verkozen als partijleider en een gebrulmenigte in Rotterdam met mijn medekandidaten die zich rond me bevinden onder ogen gezien. Onder hen was één vrouw die aan me zeer beste was. Bij dat congres dat ik heb gesproken over hoe beste zij was aan me - zij is nog. Mede partijleden, zoals u allen het weet, ik ben een mens van traditie........... Daarom zal ik vandaag wat deed ik twee jaar geleden, voor Jeltje van Nieuwenhoven vandaag eveneens verdien een speciale plaats in mijn toespraak doen. Het was geen afscheid toen zij het Huis van Vertegenwoordigers een paar maanden geleden verliet. Zij zal haar ideals blijven nastreven; zij zal politiek actief, maar in een andere baan blijven. Zo niet afscheids maar het is nog een groot verlies. Niet omdat zij zo gewone ` ' was: Jeltje is geen gewone vrouw, als om het even wat Jeltje vrij buitengewoon is: zij was een Lid van het Parlement 23 jaar, een beroeps in het parlement, de eerste vrouwelijke voorzitter van het Huis van het Parlement: onze eerste vrouwelijke Stoel van de Parlementaire Partij. Na dat draaide zij van mijn meest gevreesde tegenstander in mijn meest gelovige bondgenoot. Altijd vechtend voor gelijke behandeling, gelijke kansen, emancipatie, en vrouwen... Beste Jeltje, zullen wij zonder u leiden, maar wij missen u nog elke dag. Jeltje, de Partij heeft geen erelidmaatschap maar het heeft een Gouden Speld. Tot dusver is het slechts toegekend aan Max van der Stoel en Wim Kok, en nu zal Ruud het aan u eveneens geven.

English version congress speech Wouter Bos

Mrt 14, 2005

CONGRESS SPEECH BY WOUTER BOS ON 29 JANUARY 2005

(Check Against Delivery)

Fellow party members, colleagues: dear friends:

It has been two years since I addressed the PvdA congress for the first time. I had just been elected as party leader and faced a roaring crowd in Rotterdam with my fellow candidates standing around me. Amongst them was one woman who was very dear to me. At that congress I spoke about how dear she was to me – she still is.

Fellow party members, as you all know, I am a man of tradition ………..
Therefore I will do today what I did two years ago, for Jeltje van Nieuwenhoven deserves a special place in my speech today as well. It was no farewell when she left the House of Representatives a couple of months ago. She will continue to pursue her ideals; she will continue to be politically active, but in another job. So not farewell but it is still a great loss. Not because she was ‘so ordinary’: Jeltje is not an ordinary woman , if anything Jeltje is quite extraordinary: she was a Member of Parliament for 23 years, a professional in parliament, the first female president of the House of Parliament: our first female Chair of the Parliamentary Party. After that she turned from my most feared opponent into my most faithful ally. Always fighting for equal treatment, equal opportunities, emancipation, and women… Dear Jeltje, we will manage without you, but we still miss you every day.

Jeltje, the Party does not have an honorary membership but it does have a Golden Pin.
So far it has only been awarded to Max van der Stoel and Wim Kok, and now Ruud will give it to you as well.

Van het engels naar het nederlands
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26189396
Ga naar Babelfish en vul in:
Verkeersdrempel.

Er staat een paard in de gang.

Ouderwetse piraterij , HAR
  woensdag 13 april 2005 @ 11:49:22 #41
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26191494
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef Klemvast het volgende:
Lick my ass
=
Lik mijn ezel
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_26193767
quote:
Toen Renske een enorm snotje uit haar neus had gepulkt voelde ze zich een stuk beter en liep naar buiten. Het was stralend weer en ze besloot om een stukje te gaan lopen samen met haar moeder, mevrouw Schep, die zich wanhopig vastklampte aan de cactus die in de tuin stond. Renske sleepte haar echter mee alsof het een hond was, wat haar op een idee bracht. Ze haalde een stuk touw uit de schuur en bevestigde dit aan de pink van mevrouw Schep. Het andere eind hield ze zelf stevig vast en zo liepen ze over straat.
quote:
Then Renske enormous snotje from its nose had gepulkt felt them a piece improve themselves and ran to. It was radiant and she decided a bit will run with its mother, Ms Schep, who clinged himself desperately to the cactus which stood in the garden. Renske dragged her however as if it was a dog, what brought her on an idea. She obtained a piece rope from the barn and confirmed this to the pink of Ms Schep. The other end held them firmly and this way ran them concerning street.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26193874
God is stoer --> God is tough
  woensdag 13 april 2005 @ 13:21:39 #44
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_26193950
Leuk stukkie rap van Atmosphere..
quote:
The way she listen to what the MC said
She might as well plug the RCA cords into her head
Taking that into consideration, at the center of creation
Cats still criticize my frustration raps
Well off he goes, come and cop some flows
Cross your toes in hopes that I don't climb you like an obstacle
Mission Impossible, fishin' in the kitchen sink
Ya'll'll fall for anything so what you think this kid'll bring?
Poker face, let me hold my place, the name's sake(?) Slug
But you? You can call me so(?) grace
Open invitation to catch today's ejaculation
All across the front of your pretty little apron (Bitch)
This goes to those that wanna mouthful of Sean's load
Thanks for startin' now you're barkin' down the wrong road
Sacrifice plays a part in grabbin' mics from now till the afterlife
I'll continue, pass(?) it like I love this fuckin' whore with all my heart
And ain't nobody gonna stop me from doin' my part
It gave me life, it saved me life, it raised me right
So slideshow decide (slide shoulder side), and please hand over that mic
Misschien is dit iets voor Ali B:
quote:
De manier zij luistert aan wat MC zei
zij eveneens zou kunnen de koorden RCA in haar hoofd stoppen
dat dat in overweging neemt, op het centrum van verwezenlijkingskatten
kritiseert nog mijn Rijke frustratietikken
hij gaat, komt en betrapt één of ander stromenkruis
uw tenen in hoop geen die ik u
Onmogelijk houd van een hindernisopdracht,
fishin ' zo in de daling van
Ya'll'll van de keukengootsteen voor om het even wat beklim wat u denkt dit kid'll brengt?
Het gezicht van de pook, liet me mijn plaats, sake(van de naam houden?) Naaktslak maar u? U kunt me so(roepen?) gaat de gunst
Open uitnodiging om ejaculation van vandaag te vangen allen over de voorzijde van uw vrij weinig schort (Wijfje)
dit naar die dat wannamondvol de ladingsdank van Sean voor startin ' nu u barkin '
onderaan de verkeerde spelen van het wegoffer een deel in grabbin ' mics van nu tot het verdere leven bent dat ik,
pass(? zal voortzetten) het als de liefde van I dit fuckin ' whore met al mijn hart en ain't niemand gonna houdt me van doin ' tegen mijn deel het me het leven gaf,
redde het me het leven, hief het juist me op slideshow beslist (de kant van de diaschouder),
en zo gelieve dat mic te overhandigen
Juist.
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2005 @ 13:27:07 #45
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26194078
N: Nou zeg, wat een dijenkletser!
E: Nou say, what a dijenkletser!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 13 april 2005 @ 15:36:05 #46
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_26197542
Van Engels naar Nederlands;
quote:
Hello, Ik ben een Mom die werkelijk om haar kinderen geeft. Ik geef zeer wie mijn yaer-oude 17 rond met hangen. Dit is waarom wanneer zij op de computer, I snoop babbelt en haar logboeken las wanneer zij op het werk is. Ik WEET het slecht is, maar ik moet enkel het weten. Ik ben een zeer zenuwachtige persoon. In elk geval, waren er 2 logboeken toen zij met 2 meisjes babbelde. Aan beiden, zei zij dat zij geslacht met deze jongen had die na haar al schooljaar is geweest. Hij heeft geroepen, gesproken aan haar @ school, enz. Zij ook vertelde een jongen die zij WERKELIJK van dat deze andere jongen PROBEERDE om geslacht met haar heeft gehouden te hebben maar zij weigerde. Ik ben onzeker wat... zij of niet zij waar is. Ik ben nu zeer betrokken omdat zij het laatst haar periode op 22 Dec. had. Zij kreeg geen periode op 22 Januari of daar ongeveer. Deze seksuele ontmoeting plaatsvond naar verluidt op Januari derde Nu, is zij laat met haar periode vóór... zo veel zoals missend een maand geweest. Morgen, zal het 2 maanden zijn. I het soort benaderde haar over het laatste nacht. Ik vertelde niet haar ik op de hoogte ben van de seksuele ervaring. Ik vertelde haar dat ik over haar die haar periode niet krijgt zeer zenuwachtig ben. Haar antwoord op me was "ik weet niet waarom u ongerust gemaakt bent als ik niet ongerust gemaakt ben... er geen ongerust te maken reden zich, Mom!" is Ik zorgde ervoor ik haar vertelde als er een reden is dat het O.K. is en zij kan aan me over het spreken. Mijn zenuwen doden me... Ik weet geen wat om te doen. Zij is een oudste en gaat naar Prom met de jongen dat zij werkelijk houdt van wie van een grote familie is. Ik enkel wil haar leven niet worden verknoeid. Gelieve te verlichten mijn zenuwen. Ik vertelde haar dat als zij haar periode niet door Vrijdag krijgt, zij een test moet krijgen. Wat zeer zenuwachtig heeft me is het feit dat 3 van Januari 2 dagen vóór ovulatie zijn als haar periode op doel was. Was ik ben correct dat als haar periode laat het gaan zijn, de ovulatie laat ook zou zijn? Dank voor het luisteren!
pi_26198166
quote:
EMISSIE VAN AANDELEN
(a) Op de aandelen die zijn opgenomen in het aandelenkapitaal van de vennootschap, zal door de directeuren toezicht worden gehouden, zij mogen (volgens onderstaande Paragraaf (d)) opties toekennen of deze verkopen aan personen, op iedere voorwaarden en op de voorwaarden die hij passend oordeelt.
quote:
EMISSIE OF SHARES
(a) On the shares which have been incorporated in the share capital of the company, by the directors supervision it will be kept, they can grant (according to paragraph mentioned below (d)) options or these sales to persons, on every conditions and on the conditions that he being appropriate judges.
en ik vond mn eigen vertaling ervan al slecht ...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_26198250
quote:
Sinterklaas kwam bij ons thuis op bezoek met zijn zwarte pieten. Hij kwam door de schoorsteen het huis binnen en brandde daarbij zijn achterwerk aan de hoog oplaaiende vlammen.
quote:
Sinterklaas came at our at home on a visit with its black pieten. He came in the house by the chimney and burned thereby its backside to high the blazing up flames.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_26198636
Nederlands
Ik weet een matige grap voor als je op een rommelmarkt bent
Hij gaat zo:
Je loopt naar zo'n kansloos figuur die daar rommel zit te verkopen
Zeg je zo tegen die verkoper:"Wat kost dat?"
Hij zo van :"50 cent"
Dan koop je zo die beeldje en begint er keihard op te stampen
Die gast zo van:"Mijn beeldje! Wat doe je!!"
En jij zo van:'Ja, ik had hem toch gekocht?! hehehe"

Vertaald naar Engels
I weet if you are on a cheap goods market he precedes a moderate joke this way:
You run to such a prospectless character which cheap goods is against
there says sell you this way which costs verkoper: "Wat cost that?"
He this way of:"50 pennies"
Then buys you this way that figurine and starts there rockly-hard stamp
which guest this way van: "Mijn figurine! What does you!!"
And you this way van: "Ja, I had nevertheless bought him?! hehehe"

Oops, ik was niet de eerste...

[ Bericht 2% gewijzigd door Creature op 13-04-2005 16:32:29 ]
Scroll maar verder naar benee!
  woensdag 13 april 2005 @ 16:20:37 #50
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_26198706
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:17 schreef Creature het volgende:
"Mijn figurine! What does you!!"
  woensdag 13 april 2005 @ 16:28:27 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26198925
Dubbel!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 13 april 2005 @ 16:29:48 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26198961
NL: Alberto checkt de park
ENG: Alberto verify the park

ENG: Drop dead gorgeous
NL: Volkomen schitterende daling

ENG: Frankly dear, I don't give a damn.
NL: Eerlijk gezegd beste, geef ik geen vloek

ENG: Baby won't you light my fire
NL: De baby zal u mijn brand niet aansteken

ENG: You're spoiled rotten!
NL: U bent bedorven rot!

Geweldig dit
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26199997
Godverdomme = God-far-stupid
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  woensdag 13 april 2005 @ 19:10:23 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26202078
I will
lay me down
in a bunker
underground

I won't let this happen to my children
meet the real world coming out of your shell
With white elephants
sitting ducks
I will
rise up

Wordt vertaald als:

Ik zal me in een bunker ondergronds bepalen Ik zal dit niet aan mijn kinderen laten gebeuren ontmoet de echte wereld die uit uw shell met witte olifanten komt zittend eenden ik op zal toenemen

Ik wíst dat Radiohead wel vage teksten had, maar dit slaat alles .
  woensdag 13 april 2005 @ 19:49:24 #55
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_26203136
E: Have a break, have a Kit-Kat.
N (babelfish.altavista.com): Heb een onderbreking, hebben een uitrusting-Kat.
N (freetranslation.com): Heb een breuk, heb een Pakket-Kat.
  woensdag 13 april 2005 @ 22:57:23 #56
77130 star_gazer
pi_26208733
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:49 schreef DemonRage het volgende:
N (freetranslation.com): Heb een breuk, heb een Pakket-Kat.

Nog een lekkere vage:

Engels: Gon

Nederlands:
quote:
Babelfish zegt:
Nigeriaanse regering
Engels: president Bush
Nederlands:
quote:
Babelfish zegt:
voorzitter Struik
-
  woensdag 13 april 2005 @ 23:34:53 #57
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_26210134
I'm fixing the bike
Ik bevestig de fiets
Asjemenou
pi_26212782
About an hour into the movie, she decided to return the favor. By the time she unzipped my shorts and pulled out my cock, I was hard as a rock. To my surprise, she bent over, put it in her mouth and gave me an amazing blowjob. I sat there loving every moment of it, knowing that everyone else in the theater was enjoying the movie with no idea what was going on a few rows behind them. It only took a couple minutes of her sucking my dick to make me shoot my load. I don’t remember much about the movie, but I think it was good.

Een ongeveer uur in movie, besliste zij de gunst terug te keren. Tegen de tijd dat zij mijn borrels openritste en mijn haan terugtrok, was ik hard als rots. Aan mijn verrassing, over boog zij, zette het in haar mond en gaf me het verbazen blowjob. Ik zat daar het houden van van elk ogenblik van het weet, die dat iedereen in het theater van movie zonder anders idee genoot wat op een paar rijen achter hen ging. Het nam slechts een paarnotulen van haar die mijn dick zuigt om me te maken mijn lading ontspruiten. Ik herinner veel over movie niet, maar ik denk het goed was.

Wuhahaha
pi_26212812
geweldig die
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2005 @ 14:17:23 #60
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_26221581
engels:
Woe to you oh earth and sea.
For the devil sends the beast with wrath because he knows the time is short.
Let him who has understanding reckon the number of the beast. For it is a human number, it's number is 666

Babelfish:
Narigheid aan u oh aarde en overzees. Voor de duivel verzendt het dier met toorn omdat hij weet de tijd kort is. Laat hem die begrip heeft het aantal van het dier berekenen. Want het een menselijk aantal is, is het aantal is 666

Viel me eigenlijk best mee.. ik had het erger verwacht....
Thunderlizards rule
pi_26373184
Ben ik nu de enige die dit echt extreem grappig vind? Ik hoef maar 1 zinnetje te lezen en er komt een grijns op m'n smoel. Nog een zinnetje en ik lig dubbel van het lachen Vooral gesprekken waarin gescholden wordt

En ik moet aan m'n klasgenoten uitleggen waarom het zo grappig is.. Ze zien soms de fouten niet eens
  woensdag 20 april 2005 @ 23:39:53 #62
31735 TimeClypse
Microtus Arvalis
pi_26391137
quote:
Je moet je hier op FOK wel netjes gedragen, want als je dat niet doet resulteert dit in een ban. Daarom vertrouw ik dit zaakje voor geen meter.
Voor vragen of opmerkingen, stuur een email!
-->
quote:
You must you here on FORESAIL, however, netjes behave, because if you that does not do result this in a spell. For this reason I trust this little matter for no meter. For questions or observations, wheel an e-mail!
Paulvogel ©
  donderdag 21 april 2005 @ 04:01:20 #63
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_26395272
Duits naar Engels:
I am Schnappi, the small crocodile. Come from Egypt, is located directly at the Nile. First I lay in an egg, then schni, schna, snatched myself I freely
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')