Het overwegen van een bepaald gevoel zodat elke andere vorm onderdrukt wordt is volgens mij al nonsens.quote:
Allen ten zeerste in twijfel te trekken.quote:-de jongen (in mijn geval 10-14) initiëert een eventuele seksuele handeling zélf (geen dwang)
-ik ga geen stap verder dan de handelingen van de jongen
-ik initiëer zelf, óók na zo'n eerste keer, niets.
Het oude Rome ja, maar dit vind ik niet een zodanig "humane" beschaving om nu zomaar te zeggen dat zij overal in gelijk hadden. Denk aan gladiatorengevechtenquote:Op zondag 10 april 2005 23:57 schreef Xennia het volgende:
Ik heb tijdens mijn studie ooit eens artikelen gelezen over culturen waarin seks met kinderen wel werd toegestaan en als heel gewoon werd ervaren. Ik weet alleen niet meer welke culturen dat waren, mijn geheugen laat me even in de steek
Dat doen ook niet alle boyloversquote:Op maandag 11 april 2005 00:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Mwah, ik heb die gevoelens ook voor mijn nichtjes, neefjes en de kinderen van mijn beste vriendinnen... Geen 'eigen' kinderen dus.
Dan nog is er een duidelijk verschil. Ik fantaseer 's avonds op mijn kamertje niet over kleine kindertjes op een sexuele manier.
enkel boylovers in mijn omgeving (ik ken er een paar in het echt)quote:Op maandag 11 april 2005 00:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Weten andere mensen uit je omgeving van je gevoelens?
Nee, dit komt voort uit de gevaren van volwassene-kind seksuele contacten in het algemeen, níet zozeer die van boylovers in de juiste omstandigheden...quote:Op zondag 10 april 2005 23:58 schreef Mirage het volgende:
En is het niet zo dat het als ongepast wordt gezien in deze maatschappij omdát we voordat het ongepast werd ervaren hebben dat het nadelige effecten heeft op kinderen ?
quote:Op maandag 11 april 2005 01:04 schreef in-limboy het volgende:
[..]
enkel boylovers in mijn omgeving (ik ken er een paar in het echt)
Oh, maar het ís heerlijk, een soort constant gevoel van vlinders in je buik als je rondom jongens bent. Je voelt je echt gevuld met liefde op zo'n moment, eerlijk...quote:
Man ga hulp zoeken ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 01:10 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Oh, maar het ís heerlijk, een soort constant gevoel van vlinders in je buik als je rondom jongens bent. Je voelt je echt gevuld met liefde op zo'n moment, eerlijk...
Ik kóm ook niet aan kinderen, zoals ik al zei, in een perfecte samenleving die dit niet zou afwijzen zou ik alsnog het kind iets eventueel seksueels laten initiëren, en anders zou er gewoon niets zijn, waar ik in zo'n vriendschappelijke relatie even goed genoegen mee neem...quote:Op maandag 11 april 2005 00:28 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ga toch weg!
Ja sorry, ik weet dat ze dat (oh zo) beschermende hebben idd, heb het zelf gemerkt. Maar come on, opsouten dan nog gewoon. Dat volgens jou 'kinderen' al op één of andere manier seksueel volwassen zijn, gezien je (ranzige) opmerking 'ze rukken zich al', ja ik speelde ook al vrij vroeg met mezelf, naja jaar of 11 ofzo, valt mee![]()
. Maargoed, dat geeft niemand het recht om met je poten aan een ander en vooral niet aan een kind te komen en vooral niet of helemaal niet seksueel gezien en/of met een seksuele intentie. Afblijven, simpel en je rukt jezelf maar.
En dat je er van houdt naja prima, maar val er anderen niet mee lastig.
En smoesjes, wat ook wel echt zo zal zijn, geloof het best, zoals 'maar ik hou er zo van', klinkt hetzelfde als: 'maar je bent zo lief', is geen excuus. Punt.
Er bestaat niet zoiets als de juiste omstandigheden man!quote:Op maandag 11 april 2005 01:08 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Nee, dit komt voort uit de gevaren van volwassene-kind seksuele contacten in het algemeen, níet zozeer die van boylovers in de juiste omstandigheden...
Voorbeeld?quote:Op maandag 11 april 2005 00:58 schreef in-limboy het volgende:
-de jongen hééft al een goede vriendschap met me
-de jongen (in mijn geval 10-14) initiëert een eventuele seksuele handeling zélf (geen dwang)
-ik ga geen stap verder dan de handelingen van de jongen
-ik initiëer zelf, óók na zo'n eerste keer, niets.
Ik krijg op dit moment een factor 8 meer posts naar me toe gericht dan ik terug kan schrijven. Na vandaag als men me zoekt moeten ze zoeken naar mensen met versleten toetsenbordenquote:Op maandag 11 april 2005 01:06 schreef TopStyle het volgende:
Zeg limboy reageer eens inhoudelijk op mijn posts.
Even kijken...quote:Op maandag 11 april 2005 00:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de boodschap van martijn.org wel erg eufemistisch vind±
`Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van ouderen-kinderen relaties.´
http://www.boylover.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?category=4
http://www.boyloveonline.net/
Ik moet zeggen dat ik die startpagina´s van die fora toch wel erg bedenkelijk vind.
http://www.boylover.net/info/store/desktop.html
Zelfs een pagina met wallpapers.
Vind je zoiets nou mooi TS?
http://www.boylover.net/i(...)esktop/goldboyDT.jpg
errr.quote:Op maandag 11 april 2005 01:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
en ja, de boylove-community is een kleffe, kijk uit![]()
* Beach beelden krijgt van rukkende mannen op foto's van kleine kinderenquote:
Nee, het was in hedendaagse culturen. Ik volgde toen een trimester culturele anthropologie.quote:Op maandag 11 april 2005 00:59 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Het oude Rome ja, maar dit vind ik niet een zodanig "humane" beschaving om nu zomaar te zeggen dat zij overal in gelijk hadden. Denk aan gladiatorengevechten![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 00:38 schreef in-limboy het volgende:
.. positieve heb ik genoeg gehoord...
oké, heel erg bedankt, is de meest relevante negatieve ervaring die ik leesquote:Op maandag 11 april 2005 01:12 schreef Igraine het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Ok, mijn beste vriendinnetje, nu 32 heeft toen ze 11 was een 'relatie' gehad met haar buurjongen van 29 jaar.
En nee, mijn vriendinnetje zag er echt niet ouder uit dan 11, eerder jonger. Zij was, zoals veel meisjes rond die leeftijd, een beetje verliefd op haar oudere buurjongen. Dus zij, zoals veel meisjes rond die leeftijd, maakt contact met hem, zorgt dat ze hem dagelijks tegenkomt, zorgt dat ze zijn aandacht trekt, kortom wat meisjes doen als ze verliefd zijn op iemand.
Normale buurjongens van 29 gaan hier niet op in, maar deze dus wel...
resultaat, een relatie die weliswaar niet verder ging dan 'speeltuinverkering' d.w.z. beetje handje vasthouden, op schoot zitten en zoenen. Waarbij eerlijk gezegd, het initiatief van haar kant kwam, immers zij was ontzettend verliefd op hem.
Resultaat nu op 32 jarige leeftijd. Even kort door de bocht; sex en sexuele aanrakingen zijn iets waar zij geen plezier aan beleeft, maar ervaart als 'lastig gedoe'. Voor de gewezen buurjongen heeft ze helemaal geen goed woord over, hij had als volwassene beter moeten weten en haar de grenzen aan moeten geven. Zij schaamt zich voor het gebeurde, ook omdat zij zelf het initiatief heeft genomen, oftewel ze ziet het ook nog als 'haar' schuld.
Beetje jammer dus...
Vraag jezelf eens af, wie hoor je nou eerder klagen over te vroege seks ("gewone" seks op jonge leeftijd), jongens of meisjes...? Wie hoor je het meest klagen over dat ze geen maagd meer zijn?quote:Op maandag 11 april 2005 00:42 schreef TopStyle het volgende:
[..]
???
Enig argument hiervoor?
Lijkt me redelijk ziekelijk gedacht dat jongens minder snel een traumatische ervaring van sexueel misbruik zouden krijgen dan meiden.
Jongens zullen seksuele handelingen ook sneller zelf initiëren dan meisjes dit zouden doen. Als het daadwerkelijk om misbruik gaat denk ik dat de kwetsbaarheid per geslacht óngeveer gelijk zal liggen, maar bij zelf-geinitiëerde handelingen en eventuele spijt achteraf denk ik dat meer meisjes dan jongens spijt zullen hebben. Zie mijn reactie op je vorige post.quote:Op maandag 11 april 2005 00:50 schreef TopStyle het volgende:
[..]
"Meisjes zijn nou eenmaal emotioneel veel kwetsbaarder"
Het kan aan mij liggen maar ook dit zie ik als volkomen lariekoek.
Het feit dat de jongens minder makkelijk over hun gevoelens praten ( grove generalisatie, i know) wil nog niet zeggen dat ze ook minder makkelijk gekwetst worden.
Kortom; de impact van sexueel misbruik is volgens mij niet afhankelijk van het geslacht van het slachtoffer.
Alsof het idee dat je op je 10 al je eerste seksuele ervaring had met een oudere man het gewenste is.quote:Op maandag 11 april 2005 01:28 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Vraag jezelf eens af, wie hoor je nou eerder klagen over te vroege seks ("gewone" seks op jonge leeftijd), jongens of meisjes...? Wie hoor je het meest klagen over dat ze geen maagd meer zijn?
Dat is in het begin van de puberteit, dan worden ze bewust van hun eigen seksualiteit.quote:Op maandag 11 april 2005 01:28 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Vraag jezelf eens af, wie hoor je nou eerder klagen over te vroege seks ("gewone" seks op jonge leeftijd), jongens of meisjes...? Wie hoor je het meest klagen over dat ze geen maagd meer zijn?
Een totaal non-argument.quote:Op maandag 11 april 2005 01:28 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |