Maar in feite heeft TS een punt. Mannelijke leraren op basisscholen zijn in feite ook boylovers. Als we de ideeen van TS zouden uitkotsen, moeten we ook een vraag stellen bij onderwijzers.quote:Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Aventura het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat je zulke gevoelens hebt, maar als ik een zoontje had, zou ik echt liever niet hebben dat jij met hem omging. Het zal gerust zo zijn dat jij je seksuele gevoelens naar jongens toe niet en ook nooit in de praktijk zult gaan brengen, echter alleen het idee dat jij ze zou hebben naar mijn kind toe, zou mij al een heel onprettig gevoel geven. Maar dat zul jij in jouw plaats toch ook wel begrijpen?
Nee, met die redenatie zou je die hooguit 'childlovers' kunnen noemen, of willen ze de meisjes niet beschermen en lief vinden??quote:Op zondag 10 april 2005 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Maar in feite heeft TS een punt. Mannelijke leraren op basisscholen zijn in feite ook boylovers. Als we de ideeen van TS zouden uitkotsen, moeten we ook een vraag stellen bij onderwijzers.
Childlovers dan... Toch zet ik ook mijn vraagtekens bij mannen die het basisonderwijs in gaan.quote:Op zondag 10 april 2005 23:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, met die redenatie zou je die hooguit 'childlovers' kunnen noemen, of willen ze de meisjes niet beschermen en lief vinden??
Maar dat is natuurlijk onzin, de meeste volwassenen hebben tot op zekere hoogte het gevoel kinderen te moeten beschermen e.d. Dat is toch echt iets heel anders dan wat TS bedoelt.
De krappe kutjes?quote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, ik vraag me af waarom je seksuele gevoelens bij kinderen krijgt. Wat is het dat je daaraan opwindt?
Oh, tuurlijk bij sommigen, zeker... Zelfde als sommige jonge mannen die als scoutingbegeleider aan de slag gaan..quote:Op zondag 10 april 2005 23:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Childlovers dan... Toch zet ik ook mijn vraagtekens bij mannen die het basisonderwijs in gaan.
Zow, dat zou hypocriet zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Post dit even op 1 of ander randdebielen pedoforum ofzo
En daar zit geen klein verschil in denk je?quote:Op zondag 10 april 2005 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Zow, dat zou hypocriet zijn.
In US heb ik een weekban gekregen omdat ik een user had beledigd en hier mag TS gewoon voor alles en nog wat worden uitgemaakt.`
Ik zie geen verschil tussen het posten van tekst en van een foto. Beiden zijn persoonlijk. Wie zijn wij om te oordelen als TS geen kinderen misbruikt.quote:Op zondag 10 april 2005 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En daar zit geen klein verschil in denk je?
Zoals ik net heb gezegd zal elke boylover die er een beetje over nagedacht heeft tot de conclusie komen dat hij seks maar beter kan vermijden. Dat MJ's trial net zo goed geldklopperij kan zijn is één ding, maar als de aanklachten kloppen, dan heeft MJ wel een hele array van vuile dingen gedaan (dwang, hij zou tegen een kind gezegd hebben dat het kind niet van MJ houdt omdat hij MJ bepaalde dingen niet liet doen, terwijl een ander kind dit wel toeliet). Dat past niet bij mijn idee van een boylover.quote:Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, dit bedoel ik serieus, maar zou Michael Jackson ook niet zo´n boylover geweest zijn, waarvoor hij nu dreigt de brandstapel op te gaan?
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 10 april 2005 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Maar in feite heeft TS een punt. Mannelijke leraren op basisscholen zijn in feite ook boylovers. Als we de ideeen van TS zouden uitkotsen, moeten we ook een vraag stellen bij onderwijzers.
Oordelen kan altijd, veroordelen niet en dat doe ik persoonlijk ook niet. Tenzij hij zijn voorkeur praktiserend uit gaat voeren.quote:Op zondag 10 april 2005 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen het posten van tekst en van een foto. Beiden zijn persoonlijk. Wie zijn wij om te oordelen als TS geen kinderen misbruikt.
Dude, wat je in je prive leven doet moet je zelf weten, maar ga niet iets lopen goedpraten waarvan je weet dat het wordt afgekeurd. Is alleen maar liegen tegen jezelf en anderen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:14 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Zoals ik net heb gezegd zal elke boylover die er een beetje over nagedacht heeft tot de conclusie komen dat hij seks maar beter kan vermijden. Dat MJ's trial net zo goed geldklopperij kan zijn is één ding, maar als de aanklachten kloppen, dan heeft MJ wel een hele array van vuile dingen gedaan (dwang, hij zou tegen een kind gezegd hebben dat het kind niet van MJ houdt omdat hij MJ bepaalde dingen niet liet doen, terwijl een ander kind dit wel toeliet). Dat past niet bij mijn idee van een boylover.
Hij probeert gewoon met 1 of ander lulverhaal te verdoezelen, dat hij kickt op kinderen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen het posten van tekst en van een foto. Beiden zijn persoonlijk. Wie zijn wij om te oordelen als TS geen kinderen misbruikt.
Dus in-limboy wat zou jij hier nu tegen in willen brengen?quote:Op zondag 10 april 2005 17:35 schreef Igraine het volgende:
Niemand heeft gevraagd om zijn specifieke sexuele geaardheid en/of voorkeur.
De standaardvorm is heterosexueel, alle andere vormen zijn afwijkend. Of jij nou wel of niet vindt dat dat de 'norm' is, zo is het nu eenmaal. Opmerkingen als 'zoek je liefde en sex bij mede volwassenen, zijn dus ook niet van toepassing.
Tegen een homofiele man kan je ook niet zeggen "Neuk maar eens een vrouw, dan gaat 't wel over"
Iemand met een afwijkende sexuele voorkeur, zij het homofilie, gerontofilie, pedofilie of necrofilie of wat dan ook, iemand met die afwijkende voorkeur kan in principe niet sexueel opgewonden raken van iets anders dan het object van zijn voorkeur. Dat begrijp ik wel, en zal ook niet 'te verhelpen' zijn. Als het 2 gelijkwaardige partijen betreft, zoals bij homofilie, maakt dat natuurlijk ook helemaal niets uit. Dan kunnen 2 volwassen gewoon naar eigen genoegen hun sexualiteit beleven zonder dat 1 van de 2 daar niet in gekend zou worden.
Ik heb tot op zekere hoogte begrip voor het feit dat je dus je eigen 'afwijking' geaccepteerd hebt, zij het in een niet praktiserende vorm. Wel is het naar mijn mening zo dat je toch iets tegenhoudt met ratio, wat door je hart verlangd wordt. En dat kan een keer misgaan. En omdat het in het geval van pedofilie nu eenmaal geen 2 gelijkwaardige partijen zijn is dat verontrustend.
Oftewel, ik begrijp wel wat je zegt, maar toch zou ik je niet in de buurt van mijn kind laten. (als ik wist dat je zo was) En ik denk niet dat je dat mensen kwalijk kan nemen, hoewel ik soms het idee krijg dat je dat wel doet. De meeste mensen zien je toch als een soort 'tijdbom' die elke willekeurig moment over de schreef zou kunnen gaan.
Ik heb deze seksuele gevoelens rond de kinderen zelf dus niet, maar ik begrijp wat je bedoelt. Dat is een beetje gelijk aan weten waar bepaalde stukken vlees vandaan komen, en ze daarom niet willen eten, ookal weet je dat ze gewoon lekker zullen smaken, en niet slecht voor je hoeven te zijn... Daar kan ik zelf ook niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Aventura het volgende:
Ik kan het wel begrijpen dat je zulke gevoelens hebt, maar als ik een zoontje had, zou ik echt liever niet hebben dat jij met hem omging. Het zal gerust zo zijn dat jij je seksuele gevoelens naar jongens toe niet en ook nooit in de praktijk zult gaan brengen, echter alleen het idee dat jij ze zou hebben naar mijn kind toe, zou mij al een heel onprettig gevoel geven. Maar dat zul jij in jouw plaats toch ook wel begrijpen?
goed puntquote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Mirage het volgende:
Dan een ander punt... jij zegt dat je seks vermijdt omdat de maatschappij dat niet zou accepteren.
Als je zeker denkt te weten het kind niet te schaden in jouw beleving.. dus als het kind initiatief neemt, dan zie jij er eigenlijk geen kwaad in.
Maar is het niet zo dat een kind de handeling nie goed begrijpt ?
Als ene kind het als "spel" ziet en het op dat moment als prettig ervaart.. denk je niet dat hij zich ontzettend genaaid voelt achteraf zodra het besef komt.. ( dat het eigenlijk seksuele handelingen zijn .. én dat jij als oudere hiervan op de hoogte bent en dus lekker hebt zitten "geilen " )
Exactquote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef Mirage het volgende:
Ik hou erg van kinderen, ik knuffel vol op met ze, maar ik ben absoluut nie vergelijkbaar met een boy/girllover.
Net zo min als dat leerkrachten dat zijn.
Seksuele gevoelens rond kinderen misschien, maar die heb ik dan dus niet... Daarom zie ik mezelf (en de meeste boylovers) dus ook niet als een bedreiging. Bij de ene boylover zal van seksuele gevoelens totaal geen spraak zijn, van de andere wat meer...quote:Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef Aventura het volgende:
Ik houd ook van kinderen, zou ze ook tegen alle kwaad willen beschermen.
Maar in tegenstelling tot jou zie ik boylovers, pedofielen, kortom elk persoon die sexuele gevoelens krijgt bij kleine kinderen ook als kwaad, of op zijn minst als een potentiële bedreiging. Daar valt wmb. niet over de dicussiëren.
Ik denk dat het in veel gevallen zo werkt. Seks is meestal niet onprettig, dus waarom zou een kind dan niet meedoen? Echter wanneer het kind er vervolgens achterkomt dat het spelletje in feite sex was, wordt het opgezadeld met op zijn minst een enorm schuldgevoel. Hij heeft immers zelf meegedaan? Kortom, het is gewoon niet eerlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Mirage het volgende:
Dan een ander punt... jij zegt dat je seks vermijdt omdat de maatschappij dat niet zou accepteren.
Als je zeker denkt te weten het kind niet te schaden in jouw beleving.. dus als het kind initiatief neemt, dan zie jij er eigenlijk geen kwaad in.
Als ene kind het als "spel" ziet en het op dat moment als prettig ervaart.. denk je niet dat hij zich ontzettend genaaid voelt achteraf zodra het besef komt.. ( dat het eigenlijk seksuele handelingen zijn .. én dat jij als oudere hiervan op de hoogte bent en dus lekker hebt zitten "geilen " )
Ik denk dat het inderdaad iets in de richting van de onschuld is. Het is in ieder geval niet, zoals bij de meeste pedofielen, iets in de richting van "prepuberale geslachtsorganen" of iets dergelijks. Close-ups van zoiets zullen mij in geen geval iets doen, kan me voorstellen dat ik er even veel van walg als jij.quote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Tja, ik vraag me af waarom je seksuele gevoelens bij kinderen krijgt. Wat is het dat je daaraan opwindt? Is het de ultime onschuld wat geil is? Dan zou je het een soort van fetish noemen.
Dit heb ik ook gezegd in het andere topic, maar TS leeft wat dit betreft toch in zijn eigen wereld en redeneert vanuit zijn eigen referentiekader. Zijn idee is dat het kind hem ziet als 'goede vriend' en dus achteraf daar ook niets raars van zal denken.quote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Mirage het volgende:
Vreemd want in je OP zet je nog ditquote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Seksuele gevoelens rond kinderen misschien, maar die heb ik dan dus niet... Daarom zie ik mezelf (en de meeste boylovers) dus ook niet als een bedreiging. Bij de ene boylover zal van seksuele gevoelens totaal geen spraak zijn, van de andere wat meer...
Ik heb nog nooit seksuele gevoelens gevoeld rond kinderen. Ook niet tijdens stoeien of iets. Gewoon, nog nóóit. Mijn hart zit op zo'n moment te vol met liefde, tot in zover dat het nog moeite heeft om door te kloppen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk bij sommigen, zeker... Zelfde als sommige jonge mannen die als scoutingbegeleider aan de slag gaan..
Maar het gaat om de combinatie van zaken die TS voorspiegelt. Hij zegt aan de ene kant
"Het willen beschermen, lief zijn voor en helpen van jongens horen hierbij"
Dit is op zich natuurlijk niet iets om uit te kotsen, hooguit het feit dat het alleen om jongens gaat is vreemd. Wat ik al eerder zei, een heleboel volwassenen hebben de drang kinderen te willen beschermen, helpen en er lief voor te zijn dus erg veel mensen zullen zich hier in kunnen vinden.
Maar hij zegt ook:
"Ikzelf heb óók de seksuele gevoelens-variant, maar de vadergevoelens overheersen sterk."
En daar gaat 't mis he....
Want wat nou als die vadergevoelens ineens 'in the heat of the moment' niet meer overheersen, maar de sexuele gevoelens dat doen?
Precies!quote:Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef Beach het volgende:
Goed met kinderen omgaan en ermee knuffelen geen probleem, maar zodra je er seksuele gevoelens bij krijgt, stoppen voordat je jezelf en dat kind pijn doet!!
Dit is typisch voor mensen die in zo'n underdog positie zitten als TS. Die hebben voor zichzelf allerlei redenen zodat ze het voor zichzelf kunnen goedkeuren dat ze hetgene doen wat ze graag willen doen. Deze (verzonnen) redenen zorgen ervoor dat je verstand min of meer je gevoel je drang tot sex met minderjarigen in dit geval nakletst.quote:Op zondag 10 april 2005 23:25 schreef Igraine het volgende:
Dit heb ik ook gezegd in het andere topic, maar TS leeft wat dit betreft toch in zijn eigen wereld en redeneert vanuit zijn eigen referentiekader. Zijn idee is dat het kind hem ziet als 'goede vriend' en dus achteraf daar ook niets raars van zal denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |