Dan kan Romeo doen of ie de taal spreekt en met z'n goddelijke lichaam op het strand vertoeven.quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef megamuch het volgende:
Waarom Romeo Brazil nou weer moet doen. Dat kan floortje of Chris veel beter.
Wie zijn jet sol en Roeland??quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
In de hoofdrollen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Floortje naturlijk (maar daar heb ik even geen screenshot van)
Binnenkort:
17 april
Floortje op Sri Lanka (deel 2)
Chris in Bristol (Engeland)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 2
24 april
Chris in Zuid-Afrika (noorden)
Jet Sol in Dubai (woestijn)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 3
1 mei
Floortje op de Malediven
Roeland Fernhout in Istanbul
Romeo in Grand Tour Brazilië, 4
8 mei
Chris in Vietnam
Floortje op Reunion
Romeo in Grand Tour Brazilië, 5
15 mei
Floortje in Australië
Chris in King Arthur-item (Zuid-Engeland)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 6
ik was net bezig met een nieuwe OP...
Wat ja?quote:
uhhhh ikke?????quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef k_man het volgende:
Ik was ook diep beledigd dat er zomaar nieuwe presentatoren zijn en ik van niks wist. Ik bedoel, wie kan het nou beter doen dan ik?
Dat zag er echt vies uit! Zullen er echt mensen zijn die dat eten???quote:Op maandag 11 april 2005 19:52 schreef MrMadMan het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat bewegende ding in die cocoon was die chris in chili had???? k heb echt geen idee!!!
quote:17 april
Floortje op Sri Lanka (deel 2)
Chris in Bristol (Engeland)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 2: Rio de Janeiro
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan kan Romeo doen of ie de taal spreekt en met z'n goddelijke lichaam op het strand vertoeven.
Het was idd weer raak.quote:
en Floortje in een zuivelreclame.....ga naar Dubai of zo SLET!quote:
Idd. zie Michael Palin zet reiskoffers in de kastquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef cptmarco het volgende:
geheel offtopic: ik hoorde net dat Michael Palin geen reisprogramma;s meer gaat maken![]()
ik was al op zoek naar dit topic voor de eerste reacties.... maar nee, ik vind hem niet veel beter dan Romeo. Wel eindelijk weer eens een leuke bestemming die ze nog niet hadden gehad.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk hè... eigenlijk doet Roeland Fernhout het héél leuk!
gemist.. de Maladivenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weinig spannende aflevering.
Malediven zien er natuurlijk geweldig uit en die vliegdekschipvis was gaafmaar Istanbul (is zo'n massage nou écht gezond??) en Brazilië vond ik niet heel boeiend.
nope. wat herhaalt wordt zijn samenvattingen van verschilende afleveringenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef SC8fan het volgende:
Wordt de uitzending van 1 mei nog een keer herhaald?
Niet waarquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef cptmarco het volgende:
geheel offtopic: ik hoorde net dat Michael Palin geen reisprogramma;s meer gaat maken![]()
bron:quote:SPECIAL MESSAGE TO BOOT-MAKERS FROM MICHAEL PALIN"
"Contrary to press rumour I have absolutely no intention of hanging up my boots. Though I may well discard the current pair, for reasons of hygiene, they will instantly be replaced so that I can continue what I enjoy so much - the process of seeing and learning about the world.
I could not contemplate a life without travelling. It is fulfilling, stimulating, testing and rewarding. My appetite for strange places and the odd maggot sandwich remains unimpaired.
For the record, I am taking a year's breather before deciding where to go next. The BBC, who have been wonderfully supportive, know that, my crew know that, even my wife has reluctantly accepted it.
I shall continue to travel. I was in Denmark two weeks ago and I'll be in Italy next week. And all being well I shall be making television travel programmes until the next pair of boots wears out, and the ones after that."
Michael Palin 25 April 2005.
Australia RULES!!!! Ik ga zeker kijken!!!! Autralie is een van de mooiste landen die ik ken. En West Australie is zekers de mooite waard!!! Enne gelukkig zit Floortje daar en geen Romeo!!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 11:10 schreef Liejannuh het volgende:
Vanavond zit Floortje in een heel leuk stuk van Australie: West Australie!
Erg mooi daar, zeker het kijken waard!
Nu maar hopen dat dat stuk niet net samenvalt met het einde van Peking Express.
Lijkt me ook mooi ja. Zouden een paar jaar geleden met de klas heen gaan, maar dat ging niet door.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yorin Travel mag ook weer (es) aandacht besteden aan Schotland. Ben net terug. Gaaaaaaaaf!
Daar was ze laatst toch (in die trein)?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yorin Travel mag ook weer (es) aandacht besteden aan Schotland. Ben net terug. Gaaaaaaaaf!
Heel bekend gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2005 07:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ow!!! Nu wil ik terug naar Australie!!!
Floortje was precies in het gedeelte waar ik eigenlijk maar doorheen geraced ben vanwege het verkeerde seizoen enzo.:{
Nu heb ik al een aantal jaren een rondje west en centraal australie op mn verlanglijstje staan, maar het wordt steeds duidelijker dat ik terug moet!
Bijvoorbeeld op http://www.alcastar.com/thema/default.asp?id=10 en http://www.nlstore.nl/shop3/ShopExd.asp?Id=71594500&Level3=724359286525quote:Op maandag 16 mei 2005 15:33 schreef MrMadMan het volgende:
Weet iemand of die cd van Yorin Travel nog ergens te koop is? K ben vandaag 4 muziekwinkels afgeweest, maar nergens hebben ze hem
Ik denk dat ze gesponsord worden door Dubai.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
En krijgen we nou volgende keer ALWEER Dubai met een gastpresentatrice![]()
Of Jemen...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of Zanzibarquote:Op zondag 15 mei 2005 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee ok, naar dubai moet je denk ik voorlopig ook alleen gaan voor de hotels, die zijn daar echt super de luxe. Vandaar dat het ook maar een 4 daagse reis was wat daar aangeboden werd, dan heb je het wel gezien daar.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:47 schreef k_man het volgende:
Probleem is alleen dat er in Dubai geen fuck te zien is. En van al die prestigeprojecten is het nieuwtje snel af.
Oei, die maken echt super coole reizen.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Vanmiddag kwam dat geweldige programma van die 2 deense gasten weer voorbij. Dit was de eerste aflevering en ze gingen op zoek naar de koppensnellers in Nieuw Guinea.
Ik gok zomaar dat ze alle afleveringen gaan herhalen.![]()
Dat zag je goed:quote:Op zondag 12 juni 2005 00:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Zag ik nou goed dat ze volgende keer naar swaziland gaan?
harstikke vrolijke kerel toch ?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, Swaziland en Australië. Ik ben inmiddels weer naar BBC1 gezapt. Romeo kan ik écht niet meer zien.
geheel nieuwe ervaring: Nederlandquote:Op zondag 12 juni 2005 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
maar nu het seizoen is afgelopen: wat gaan die presentatoren doen? Op vakantie?
van mij mag Romeo inderdaad ook oprotten.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, Swaziland en Australië. Ik ben inmiddels weer naar BBC1 gezapt. Romeo kan ik écht niet meer zien.
Er is naar mij geluisterd.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk hè... eigenlijk doet Roeland Fernhout het héél leuk!
Dubai vanwege de sponsoring, neem ik aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom hebben we dan die gastpresentatoren gehad (3 x Dubai, zeg maar) en wordt de nieuwe presentatrice juist iemand die ik bij Yorin Travel nog niet heb gezien
Yup, dat was idd duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Dubai vanwege de sponsoring, neem ik aan.![]()
Wat een kutdagquote:Let op!
Yorin Travel is in het nieuwe seizoen elke woensdag te zien op RTL 5 vanaf 21.30! De herhalingen blijven op de zaterdag, 18.00.
Dat is misschien nog nét iets te subtiel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:21 schreef Rebbedebje het volgende:
Of "shoestringtravel".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |