harstikke vrolijke kerel toch ?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, Swaziland en Australië. Ik ben inmiddels weer naar BBC1 gezapt. Romeo kan ik écht niet meer zien.
geheel nieuwe ervaring: Nederlandquote:Op zondag 12 juni 2005 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
maar nu het seizoen is afgelopen: wat gaan die presentatoren doen? Op vakantie?
van mij mag Romeo inderdaad ook oprotten.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, Swaziland en Australië. Ik ben inmiddels weer naar BBC1 gezapt. Romeo kan ik écht niet meer zien.
Er is naar mij geluisterd.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk hè... eigenlijk doet Roeland Fernhout het héél leuk!
Dubai vanwege de sponsoring, neem ik aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom hebben we dan die gastpresentatoren gehad (3 x Dubai, zeg maar) en wordt de nieuwe presentatrice juist iemand die ik bij Yorin Travel nog niet heb gezien
Yup, dat was idd duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Dubai vanwege de sponsoring, neem ik aan.![]()
Wat een kutdagquote:Let op!
Yorin Travel is in het nieuwe seizoen elke woensdag te zien op RTL 5 vanaf 21.30! De herhalingen blijven op de zaterdag, 18.00.
Dat is misschien nog nét iets te subtiel...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:21 schreef Rebbedebje het volgende:
Of "shoestringtravel".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |